lieverd heb ik ook vaker gedaan, of ze aan mn vrienden meegegeven voor een slof sigaretten ofzo. Maar om nou op het forum erom te vragen, nee das gierig vind ik!!
En op mn eigen visum perfect, zou ik ook doen!! Beter nog, want dan ga je binnen die maanden lekker 2 keer!!!
nou ga je vast nog wel spreken vandaag;)
![]()
Hoi allemaal,
Ik heb zo weinig tijd gehad de laatste dagen en nu heb ik dan even geprobeerd bij te lezen…pfffff niet te doen! Stelletje lekkere beppers haha.
Maar Marjan is helemaal blij, nog 3 nachtjes slapen, eigenlijk 2, 3e nacht gaan we al op weg naar Brussel! En dan om 07.05 uur zondag de lucht in, op naar Dalaman (Marmaris). Ben dus lekker druk met alle voorbereidingen, maar dit is dus wel leuke drukte. Vanavond nog een etentje met mijn collega’s. We gaan steengrillen hier in het dorp. Het hele team zal compleet zijn, dus das wel leuk. Gebeurd niet zo vaak, omdat er altijd wel 2 van ons moeten werken, maar nu hadden ze invallers geregeld. Morgen is manlief ook al lekker vrij en dochter is ook vrij van school. Ga met dochter nog ff shoppen. Zit er bij mij van oudsher in dat je met Pasen nieuwe kleren koopt, dus ze treft het! En omdat ze dit keer niet meegaat op vakantie is het ook nog wel ff gezellig, mams en dochter op pad! Maar ze is 13 en al lekker aan het puberen, dus dat wordt nog wat haha.
Ik wens jullie allemaal alvast een mooi en zonnig Paasweekend toe, geniet van de leuke dingen…en ik hoop me nog een keer te melden vanuit een internetcafé in Marmaris!
doei doei, groeten Marjan
@Marjogege: wij zijn onklopbaar ![]()
Ik wens je alvast een hele goede reis toe !
@Beps: ja idd op internet zo vragen vind ik ook niet echt zo fraai… Iedereen moet een kopen dus waarom hij dan ook niet ? En voor de snellere doorgang…eenmaal aan de douane staan ze toch allemaal mooi in een rijtje voor de paspoortcontrole !
He Marjan: Genieten he!! En maak ons niet te lekker als je daar vandaan inlogt! We hebben allemaal zo’n zin maar we moeten gewoon wachten!
Veel plezier ook met shoppen dan!! En ook fijn pasen(al kan het niet beter als je dan vertrekt!!)
@Sev: Precies, ach laat ze maar, een paar euri op een vakantie, gewoon zielig!
![]()
Sorry vergeten marjogege: Vrolijk Paasfeest !!
Breng jij wat zon mee voor ons ? We hebben het hard nodig ! enneuh…ik moet nog zolang voordat ik terug naar turkije kan ![]()
Zo vroeg en dan al alles vergeten!!
![]()
hihihih ik kom oud :embarrese
@Bloem: hé meis wat super dat je daar steeds ff aan ons denkt! En wij hier aan jou! Heel veel plezier!
@Annemiek: volgens mij wordt het tijd dat wij wereldwijzermeiden 's ff bij jou en hubbie langskomen om uit te leggen dat jullie echt naar Turkije móeten! Tegen zoveel vrouwelijke charmes tegelijk kan hij vast niet op ![]()
@Jac: Jaa wij hebben ook alweer erg veel zin in Aegean Dream! Ben benieuwd of er nog veel dezelfden werken. Hopenlijk is het er nog net zo heerlijk als vorig jaar. Ga je nog waterskieen?
@Marion: nou dan wil ik wel 'n keer komen helpen hoor! Zeg me maar wat ik moet doen ![]()
@Mar: hmm nog niet veel kilo’s kwijt helaas. Maar vanaf morgen fanatiek op de hometrainer. En dan mag een paaseitje best een keer als motivatie haha, ow waarom lust ik ook alles. Eten is gewoon té lekker ![]()
@Marjan: als ik je niet meer spreek vantevoren: HEEL VEEL PLEZIER MEID!! Geniet ervan!! En ook veel plezier tijdens het steengrillen en shoppen met je dochter!
Goh wat verrassend, het regent ![]()
Groetjes, Diamond
@!Diamond: Je houd je aan je afspraak dus, ben blij elke dag weer iets van je te lezen/horen!! Ach ik denk niet dat mijn hubbie over te halen valt, wat hij in het hoofd heeft …
Jullie horen het!!!
![]()
En daar is ie weer. Hij moest weer ff voor de dag komen want ze vertrekken met bosjes de komende dagen!!!
Besmile…15 april… Istanbul
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9/10 juni…???
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side
Besmile: Alles klaar voor vertrek?? Lekker hoor, veel plezier als ik vergeet je dit te wensen voor zaterdag!! Zijn de tijden een btje gunstig??
Cyn: nog ff en Istanbul!! Zalig meis, als er ondertussen giga nieuws is meld ik me!
![]()
Diamond@ nee helaas waterskieen is niet mijn ding.
Ben vorig jaar aan mijn pols geopereerd en ik zie me nog niet vooruit getrokken worden.
Maar ik ga wel boogschieten, heb vorig jaar erg gelachen toen. Ik bakte er niks van.
Maar hetzelfde groepje is er bijna weer op 2 na dus wij gaan weer met z’n alle boogschieten.
Ben benieuwd;)
groetjes jac
Trouwens ben ook benieuwd wie er nog zijn. Maar dat zie ik in juli wel.
Groetjes jac
Gezellig Diamond!
Wat je moet doen? Geiten vangen en heeeeeeeeeel goed vast houden zodat anderen de oornummers kunnen vervangen. Lachen als de geit sterker is, krijg je echt dat rodeo-effect.
hehe, zou ik toch wel eens willen zien
Lijkt me echt spannend zo met die geiten marion !
Ver van te voren vertellen en ik kom ook!!! Lachuu!!! Lijkt me echt te gek!!
En goed voor het lijf dus!
![]()
en : FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH kunnen we die dan hier op het forum publiceren ! ![]()
JAAAAHAAAAA
![]()
Das dus geregeld !
Tuurlijk als ik ga neem ik foto’s(van iedereen behalve mijzelf hihi)
![]()