Okè. Bedankt voor je antwoord.
Nog even een vraag dan. Mag wel he? Gebruik je zelf het internet er niet voor dan om een reisje uit te zoeken? Info, prijzen enzo?
Nou, in ieder geval, succes ermee en groeten weer van Roanna ![]()
Okè. Bedankt voor je antwoord.
Nog even een vraag dan. Mag wel he? Gebruik je zelf het internet er niet voor dan om een reisje uit te zoeken? Info, prijzen enzo?
Nou, in ieder geval, succes ermee en groeten weer van Roanna ![]()
@Fransijn: Leuk zo’n project!!
x
Ik kijk wel op internet overal eigenlijk, maar weet wat ik wil, ook zeker ivm de prijs en het kamertype. Maar soms helpen de meiden hier je ook extra en dan kom je weer op andere ideen!!
Thanks
![]()
Boek jij je reizen ook via internet???
X
@Fransijn: ja lijkt me echt gezellig !
Is het dan nu bijna vakantie in Nederland ?
Nou ik moet nog tot eind juni maar heb besloten mijn examens niet meer mee te doen en slechts nog wat de taalvakken te doen. Na de grote vakantie me dan een job gaan zoeken en combineren met wat avondschool of zo.
Ben die school meer dan beu !
Wel, eerst was ik tegen boeken via internet. Maar ben in februari met een vriendin naar Belek geweest en heb een reis voor mij en mn vriend samen kunnen boeken voor maar 360 € vlucht + hotel 5* All in. Lijkt me helemaal niet veel voor 2 personen met mijn vlucht inbegrepen.
Want had in Oktober via een touroperator geboekt voor mn vriend en ik en ik moest 50€ extra betalen omdat mn vriend geen vliegtuig zou nemen en enkel bij mij op de kamer zou slapen. Heb je bij internetboeken niet. Kan je je vlucht apart boeken en je hotel rechtstreeks. Het is goed meegevallen en zou het zeker nog doen !
Ja, da’s inderdaad makkelijk als ze hier ook even met je meedenken.
Bij ons in het vaak juist heel impulsief. Zien we iets leuks ophet internet, een aanbieding, kijken of we kunnen en boeken maar. Zodoende ben ik vorig jaar voor slechts € zo’n 160 naar Alanya geweest in een aparthotel incl. ontbijt en hebben het super gehad.
Maargoed, dat moet men ook kunnen regelen met het werk en dat kan lang niet altijd.
Nou, ik lees het wel hier wat het wordt.![]()
Heb nog nooit direct via internet geboekt, wel gekeken wat me/ons iets leek, en dan naar het reisbureau! Die mogen toch ook nog iets doen, en ook van mij iets verdienen hoor, daar werken ze hard genoeg voor!!
![]()
Ja idd ik gun ze dat ook graag en om onze jaarlijkse reis te boeken gaan we altijd naar ons vast reisbureau hier in de buurt maar als ik alleen op reis ga dan doe ik het voortaan liever via internet omdat ik met die 50€ die ik anders extra moet betalen, al een paar dagen hotel kan mee betalen…
:yes: Dat ben ik wel met je eens Bep. Mijn eigen/schoon kinderen werken in de reiswereld ( reisburo en touroperator), dus die moeten wel aan het werk blijven.
Soms heb ik weleens rechtstreeks via het net geboekt, maar meestal zoek ik ook alles tot in de puntjes op het internet op en dan er mee naar het reisburo.
Gr. Roanna
Flink gepost vandaag dames! Krijg het ff niet bijgelezen
. Vanmorgen eerst op kantoor gewerkt. De geitenboerkes hebben onderling een studieclub en die was vandaag bij ons. Weer volle bak dus, begin te wennen aan het ‘cateren’. Zo meteen nog even ons eigen eten en dan zo vlug mogelijk op de bank. Ben moe en heb spierpijn van het geiten vangen gisteren :laugh:.
@ Mar:
Het begint op gang te komen, al is het gelukkig langzaam. Kan ik ff warmdraaien. Zijn er nu 3.
@ Beppie:
Super dat het wss Turkije wordt! Hoop dat jullie toch op zaterdag kunnen vertrekken. Ben jaloers op je, ben er zo aan toe. Sinds oktober is het al rennen. rennen, rennen. Maar we geven de moed niet op en blijven hopen :o.
Ha lekker veel gekletst weer vandaag. En om nog ff op een oud onderwerp terug te komen, ik heb nog steeds geen bikini! Ben geloof ik zo’n beetje in elke winkel hier in de buurt geweest en ik vind hem gewoon niet
Vanmiddag ook nog weer ff rondgekeken maar niks…Maar heb nog acht weken de tijd om 'm te vinden. Ha over acht weken zijn we er al, hebben een stuk betere tijden dan vorige keren.
Voor vanavond hebben we een paar dvd’tjes liggen, lekker onderuit op de bank dus (zonder paaseitjes…)
@Annemiek & Cynthia: wat leuk dat jullie elkaar misschien gaan zien in Turkije! We hebben het er vaak over gehad om met z’n allen samen in Turkije te zijn maar voor jullie misschien straks echt. Gaaf hoor!
@Marion: sterkte met de spierpijn. Wel een goede training zo te horen in ieder geval ![]()
Groetjes, Diamond
good evenıng
ff een bericht uit turkie…
wil iedereen bedanken voor de lieve reacties op mn weblog.
heb alleen geen tijd om ook nog uitgebreid terug te lezen…sorry…
BLOEMMIE!!
Niet dat het nut heeft, je ziet het toch niet terug, maar vind het zooo gaaf je af en toe ff te zien(dat je een berichtje hebt achtergelaten dus!)
Nou het word hier al weer twijfelachtig, maar dan word het in september dus geen Turkije! Ik weet het nu dus ineens niet meer, want ik had me ook verheugd op Kusa!!
Nou word vervolgd
![]()
He bloem,
HEEL VEEL PLEZIER!!! GENIET ER MAAR LEKKER VAN!!!
zo ik ben een klein beetje jaloers, maar goed nog voor mij 3 maandjes.
ALs je het snel zegt valt het best mee.
Kan niet meer wachten dat ik terug ben.
hihihih
Lees straks wel weer alle pagina’s bij kletskousen hahaha:)
groetjes van jac
@ Diamond:
Kan je wel zeggen ja! Zei het gisteren al na een half uurtje vangen. Dit werkt beter dan een uur fitness en conditietraining. Was wel lachten hoor, net rodeo :D, eigenlijk wel kostje voor mij. En we mogen nog een keer, kregen niet alle dieren gedaan in 1 dag.
@ Bloem:
Toppie meid, dat we al zo veel van je gehoord hebben. Ben jaloers op je. Jij zit al lekker in het zonnetje. Wij moeten het voorlopig nog met een kuurtje Ibiza doen
.
*Het is bijna niet te doen zeg, als je een dagje, wat zeg ik een half dagje geen tijd hebt om het gekwebbel hier bij te houden. *
*Cursus was wel aardig, beetje saai. :bored: Volgen de week weer. De dagen zijn alleen een beetje lang zo. En morgen weer een (Paas)borrel!!! Weer laat thuis. Maar daarna gelukkig lang weekend!! Joepie!!!:yes: :yes: *
*Wat leuk dat nou bijna iedereen naar Turkije gaat. *
*@ Bepmiek, volhouden, hè!!
*
*@ Roanna, heb je gezien dat Marion ook al in ons vakgebied zit?
*
*@ Diamond, knap hoor, dat je van de paaseitjes af kan blijven, hoeveel kilo is nou af?
*
@ Bloemmie, top!!
**
Meiden, ik ga zo lekker dobbren in m’n aquabedje, tot morgen!!
Xx Mar
Ja ja Mar, jullie krijgen concurrentie! ![]()
Blijf maar duimen meiden, want het word een steeds groter issue!! Hij wil niet EN in juni EN in september naar Turkije! Moet nu gaan denken en praten dus!
Vanavond wel naar het reisbureau om te kijken wat en waar, maar we zullen er wel uitkomen!
![]()
ai ai ai beps !
Nou beps van dat visum op dat andere topic, versta me niet verkeerd, ben ik zeker niet gierig en ik zou ook nooit moeilijk doen om een visum en zeker niet om een vragen op internet of vrienden maar het was mijn eigen visum die ik de week ervoor had van in turkije en binnen de week zat ik weer het vliegtuig op naar turkije… Dusja, had ik dat geprobeerd…