Ja sev dat kunnen we wel doen… We sturen jou gewoon een doner op!!!
Enne beps: Anders praat ik wel eventjes met je hubbie haha… Enne nice tv;)
X
Ja sev dat kunnen we wel doen… We sturen jou gewoon een doner op!!!
Enne beps: Anders praat ik wel eventjes met je hubbie haha… Enne nice tv;)
X
Bedankt alvast voor de Döner !
Ja eet smakelijk, lekker voor onder het TV kijken!!
En niet jaloers worden he, omdat wij het in Turkije zelf gaan eten!!
![]()
Haha ik eet het denk ik zondag al in Turkije!!!
’
x
En nu ben ik dus WEL jaloers!!! Mag niet!!! Ikke eerst!!!
![]()
Ok dan niet, dan eet ik wel iets anders!!
x
Oke, ik zal het vrijdag wel eten, bij onze turk in de stad, kan jij gewoon in Istanbul je vol(vr)eten:laugh:
![]()
Ik ga morgen Kofte eten… Of nou ja moet het eerst nog maken… Moet morgen koken… Dus maak gebakken aardappeltjes, mais en dan kofte:P:P
X
Ohww zaliggggg!! Echt wel!!! Maak ik ook vaak! Of Guvac!! Zallig!!
![]()
Goedenmiddag dames.
Ik lees hier ergens, dat het Bep gelukt is om een reisje Turkije te scoren? Misschien heb ik alles nog niet goed gelezen, maar waar gaat het naar toe Bep? En wat goed van je dat je je man hebt kunnen overtuigen en dat jij zelfs de reis mag uitzoeken.:RockOn:
@ Mar: Die cursus hebben wij vorig jaar al gedaan en gaan waarschijnlijk dit jaar met het vervolg verder. Die cursus houd onder meer in, dat je leert, eerst de dure sapjes vooraan en dan pas de goedkope melkbekertjes ernaast …en zo meer! En hoe alles te presenteren. Maar dat wist je natuurlijk allang!:laugh: Werkse!
Groetjes Roanna ![]()
Ben er bijna uit!!! Als Hubbie de vrijdag vrij kan krijgen dan is het klaar(toch Cyn!!) Maar ik vertel het als het zeker is!
![]()
Moeilijk toch hé reisplannen maken ? !
Is hier ook altijd zo, tegen dat we met zijn 4en er allemaal uit zijn wie vakanie kan krijgen, wie thuis moet zijn op welke datum en ga zo maar door gaan er zeker een aantal weekjes voorbij !
Dit jaar was zelfs zo erg dat de eerste vlucht was volgeboekt op het mooiste uur en dat we nu 2u later moeten vertrekken, niet erg, als ik maar in Turkije aankom uiteindelijk !
Nou dit is een weekje extra en ik heb met de agenda’s naast elkaar gelegd en deze datum kwam eruit! Blijkt dat die reis ineens op vrijdag vertrekt!!! maar we komen er wel uit
![]()
Zal wel lukken beps en die hubs van jou zal wel tevreden zijn met een dagje vakantie nemen vanop het werk als hij op vakantie mag gaan of niet soms ?
Laten we met z’n allen voor beps duimen!!!
X
Ik ben al bezig :RockOn:
Had je al wel wat op het oog dan Bep? Waarheen en welke accomodatie enzo?
Ja Roanna, we hebben wat op het oog, maar het is allemaal een btje een toestand. Hubbie heeft er een pest hekel aan om steeds iets te moeten aanpassen. Dus…we gaan morgenavond eerst naar het reisbureau, kijken of die reis op een zaterdag ergens te boeken is, en wat dat dan kost, en dan…horen jullie weer van mij!!!
![]()
@Beps: Ik kan ook wel even voor je kijken!!! Heb toch niks te doen
X
Bep je komt er vast wel uit als wij met z’n allen voor je duimen.
Je ziet het aan mij.
Zonder jullie was ik nergens geweest.
Momenteel erg druk op school.
Net toetsen in zitten voeren in het leerlingvolgsysteem. Wat een werk zeg.:jeez:
Vandaag het einde van ons project, dus vanavond kijkavond op school.
In m’n klas is een Middeleeuwse markt ingericht en ze gaan ook echt spulletjes verhandelen.
De opbrengst gaat naar een goed doel.
Ik moet om 18.15 weer terug zijn op school, dus ik ga snel eten koken.
Hoop morgen weer terug te komen op het forum, want het is veel te leuk.
Fijne avond allemaal, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN