Veel plezier..Welkom thuis 4

Ik vraag me ook al af of het ooit nog warm zal komen hier …
We hebben mss een iets langere zomer gehad tot in november maar van mij mag het vroeger winter worden zodat het in april al lekker warm kan zijn…

Mee eens hoor, ik heb het ook zoooo koud!! En als ik dan 's morgens met de fiets wil dan regent het, neem ik snel de auto. Slecht voor mn beweging en dus de kilo’s!

nou kom maar op met die zomer!!
:wave:

En het krijgt steeds meer vorm trouwens, de reis in juni!!

TURKIJE HERE WE COME!!

En als het gaat zoals ik denk, dan gaan Cynthia en ik gezelli samen weg:laugh:!! Maar dat moeten we thuis nog ff bespreken, alleen gaat het steeds meer daarop lijken:yes:!!

Hahaha… ik ben er dan al he schat!!! Maar lijkt me wel toppie… Dan houden wij onze meeting gewoon in Turkije!!!

X

Dat bedoel ik ook, want jij bent er dan al de 5de!! Maar jij blijft ook langer dan wij volgens mij! Jullie gaan 's maandags terug en wij de zaterdag dan al!! Maar maakt niet uit, we gaan het wel zien!! En idd meeten wij gewoon daar :laugh:

Hahaha ja dat is een mooie mogelijkheid :wink: Maarre Oad vliegt niet op zaterdag volgens mij! Alleen op maandag, woensdag en vrijdag!!

x

Jij hebt gelijk, we zouden dan vrijdags terug gaan, en das nog ff het struikelblok, want als mijn hubbie die nacht nog moet werken, istie vast niet blij met een hele vroege vlucht. Kan wel eens zijn dattie nog niet thuis is!

En die maandag heen??? Is dat geen mogelijkheid!?

x

Ja wel, maar dan is maandag terug weer een probleem want dan heeft hij geen vrij meer!! Het beste kan hij die vrijdag vrij nemen, en dan kan hij het weekend dat we al terug zijn weer gewoon de nachtdienst in(levert ook de meeste centjes hihi)
Maar we gaan het vanavond thuis wss wel ff bespreken en dan horen jullie weer van mij!!!
Het lijkt mij iig echt gezelli jou er af en toe te treffen!!

Vergeet ik helemaal:

FRANSIJN!!! TOPPERTJE!!! Zalig dat onze Cyn je zo geholpen heeft en dat het gelukt is, blijven aftellen he!!

Super Fransijn, dat je toch kan gaan op 30 april, waar het Forum al niet goed voor is! Ik had ook nog zitten zoeken maar ik kwam niet verder dan maandag weg-terug, en dat komt niet uit met school denk ik. Maar Cynthia zit er dichter bovenop, leuk dat we elkaar zo kunnen helpen!
@ Beps, gefeliciteerd, toch naar Turkije!
Jullie vinden vast wel wat, maar een meeting zonder Marjan en Mij??? Dat kan niet hoor!
@ Marion, Hoeveel Lammetjes al?

Paaseitjes?? Die koop ik nooit, die redden de pasen toch niet, en als ik nog een beetje niet uit m’n badpak wil barsten straks…

Ben nu nog aan het werk, straks een cursus Smakelijke Verkoop, wat dat dan ook mag wezen.
Moet om 15.30 in de Meern zijn, dus dat wordt weer rennen en vliegen, en dan tot 19.00. BèèèèH geen zin in.
Xxxx Mar

@Mar, als hubbie die vrijdag vrij kan regelen is het eigenlijk gewoon klaar. Voor die prijzen zijn we weg!! EN voor het eerst All-In dan! Maar ga toch wel ff buiten eten, als is het alleen maar ff een doner met ayran!!!
En ja, dan is er een meeting met 2 forum-leden zonder jullie!! Goed geregeld he!! Scheelt je weer in je badpak:laugh:

Hee Beps: als ik maar wel mee mag voor die doner… Ken wel een lekker tentje :wink:

x

GEZELLLI!!! Gaan we gewoon ff luchen dus!

Wie gaat hier döner eten zonder mij ??! :devil:

Cyn en ik, maar mijn hubbie ook, als we lekker in Gumbet zitten, zonder jou Sev!! Maar we zullen op je proosten ok :yes:

Maar mijn dinnetje Linda moet ook mee dan hoor! En misschien gaan mijn ma en mijn pa ook wel mee… Nemen we ook meteen onze turken mee… kunnen hun mooi betalen :stuck_out_tongue: Haha ik ben echt te gemeen af en toe :banana:

x

Maar je bent wel goed!!! Doen we natuurlijk,cker als de mannen betalen!!! Tuurlijk gaat Linda dan ook mee, geen punt zij betalen toch(hihi) Lijkt me ineens extra gezellig joh, als jij er ook bent!!!
He, krijg er nog meer zin in, nu hopen dat Hubbie niet moeilijk gaat doen!!!

Nou, als de mannen toch betalen, stuur dan maar een döner op richting België, ayran hoeft niet :wink:

Wat jij wilt, is er bij jullie nergens een doner te koop dan?? Hier kan ik bijna op elke hoek er wel een kopen!!