@ Roanna: RITA Natuurlijk!!!
Ik heb vast iets gemist denk ik, waar gaat dit over?? Ben niet nieuwsgierig hoor, maar weet graag alles:laugh:
![]()
Moet je ff terug lezen, Bep, blz. 54, gaat over reclame van
Even A…!!
Xx Mar
@Allemaal: jullie zijn allemaal zulke lieverds!! Wil jullie niet eens meer zolang missen :sad:
@Annemiek: jullie zijn welkom hoor! Ook als ik niet spoorloos ben hoor :yes:
Zo ff pauze, het is hier druk op 't werk, niet normaal meer! Maar de dag vliegt voorbij en zo zijn we weer een dagje dichterbij de vakantie…
Zal vanavond weer ff wat uitgebreider posten.
Groetjes, Diamond
Als we in de buurt zijn kom ik zeker ff aan
![]()
Nog 17 daages!!!
Jeej jeej jeej ![]()
Ik ben druk aan het zoeken, denk echt dat het Turkije word, maar ik weet het nog steeds niet!!!
We wachten af
![]()
ja hij(de krent) vond Gumbet te duur(eitje!) Ach we komen er idd wel uit
![]()
Plaatsen genoeg in Turkije !
Mn vriend en ik hebben al afgesproken voor in Oktober ergens met ons tweetjes naartoe te gaan en het zal niet Kusadasi zijn zodat we lekker van elkaar kunnen genieten!
Mensen ik ben zo blij, zo blij. Ik ga toch naar Side op 30 april.
![]()
Ik kreeg de tip van “onze” Cynthia. Ze heeft me enorm geholpen.
Ik heb geboekt bij Iris travel.
Het is echt een opluchting, kan ik toch gaan aftellen.
Nog 19 dagen!!!
Ga nu naar huis, wijntje drinken om het te vieren…
Fijne avond allemaal en tot morgen.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Wij werken sinds kort samen met Iris Travel… Er zijn een jaar geleden hele verhalen over Iris Travel gegaan, en deze zijn gelukkig niet allemaal waar… Ze erkennen dat ze vorig jaar een kleine dip hebben gehad, maar dat ze er weer helemaal bovenop zijn. Zij garanderen ook dat hun vliegtuigen nooit vol zitten, maar dat ze dus altijd stoelen hebben!! Aangezien wij alleen met SGR + ANVR leden werken, is Iris Travel te vertrouwen!! Zou dit Fransijn niet hebben aangeboden als het niet zo was!! ( Ik schrijf dit voordat er negatieve berichten komen )
Ben blij voor haar!!
X
PROOST FRANSIJN!
Ben blij voor je dat je toch kunt gaan :RockOn:.
Waar zouden we zijn zonder onze Cyn!! Toppie meiden.
Oh, ik zie het hier ook weer staan, dus nogmaals SUPERRRRRRR voor je Fransijn!
En Bep, wat jammer voor je puber, dat ie het niet heeft kunnen halen. Op naar de volgende keer.
Groetjes allen van… Roanna.![]()
Ps. Tof Diamond, dat je er weer bent.
@Linda1980: hier alles goed, daar ook? Super dat het zo goed ging met de halve marathon, ben trots op je! Ow kan ook niet wachten om lekker naar Turgutreis te gaan, maar eerst Alanya ![]()
@Miere: in december waren we in Brussel. We vinden allebei Belgische steden erg leuk om naartoe te gaan. Ik heb jullie verslag gelezen over de meeting, zo te zien hebben jullie een superdag gehad. Volgende keer ben ik erbij hoor!
@Rieneke: ow al bijna!! Heeeeeerlijk, heb je geen plekje voor me over, ben toe aan warmer weer!
@Annemiek: haha lachen als het uiteindelijk toch nog Turkije wordt. Ik ben héél benieuwd!! Enne…de koffie staat klaar hoor ![]()
@Fransijn: super meid dat je gaat! Ik drink er vanavond ook eentje op!
Zo m’n werkweek zit er alweer op tralalalala. Vrijdag komt de hometrainer en kan het trainen beginnen. Probeer vanaf vandaag om van de chocola af te blijven maar alle paaseitjes en hazen lachen zo hard naar me ![]()
Groetjes, Diamond
Diamond: weer aan et trainen voor de zomer? Ik moest ook maar eens mn paaseitjes aan de kant leggen…maar ze zijn zo lekker…vooral die gevulde!
Ik heb hier caramel en vanilla crisp, mmmmmmmm jammie!!
FRANSIJN: Nogmaals: SUPER COOOL Dat je toch nog een reis hebt gevonden! Heerlijk!
@Rieneke: en we hebben hier ook nog een doos bonbons uit Antwerpen staan. Hmmmm zo lekker! Het maakt me niet uit wat erin zit, ik vind 't allemaal lekker helaas. Ben me gister al te buiten gegaan aan een chocoladehaas. Was daarna alleen 'n beetje misselijk…
Groetjes, Diamond
@Diamond afgelopen zondag heb ik de 5 km gelopen en niet de halve marathon gelopen. 23 april loop ik ook de 5 km.
@Linda vind ik nog steeds knap hoor!!! Ik kan het niet, dus ik geef je een applause!!!
@Diamond, succes met de moeilijke taak van je chocolade af te blijven! Ik heb dat met drop, en ik moet ECHT!!! 14 Kilo sinds ik niet meer rook!!!
Ohh helemaal geen zin!! Uren gister zitten kletsen om iemand uit zn winterdip te krijgen!! Maar we gaan het wel zien. Vanavond komt een vriendin eten, de puber gaat vroeg naar bed, dus hebben hubbie en ik wat tijd voor elkaar(joeppie de vakantie plannen!!) Hij heeft me gister gezegt, dat ik het mag zeggen voor juni!!
![]()
@Linda: sorry, verkeerd begrepen :embarrese Maar ook ik doe het je niet na hoor. En die halve marathon die komt er vast ook nog wel ![]()
@Annemiek: wat lief van je hubbie dat jij mag kiezen waar jullie in juni heen gaan! Dan ben je er vast al uit of niet?
Zonet ff wat dingetjes in huis gedaan, rest van de dag lekker voor mezelf. Sinds een tijdje mail ik met iemand uit Australie en echt zó leuk: zij is ook helemaal Turkije addict! Zelfs aan de andere kant van de wereld zitten dus Turkije fans. Ze heeft vorig jaar een wereldreis gemaakt en heeft behoorlijk wat van Turkije gezien en wil er binnenkort weer graag naartoe. We hebben dus genoeg gespreksstof ![]()
En ik vraag me maar weer 's af: WAAR BLIJFT DE ZON???
Groetjes, Diamond