@Annemiek: SMAK! Je bent een lieverd!
Bloem: Wat geweldig dat je nu al kunt reageren! Heb meteen je weblog bijgelezen ![]()
Waahhhhh ik wil ook weer naar Istanbul. maar ja ik hoef gelukkig nog maar **18 **daagjes te wachten ![]()
Had gister Kadir (K ) aan de telefoon en Salih (S ) nog een smsje gestuurd, maar uiteraard nog steeds niets op terug…zucht! Moeten over 18 dagen maar even goed praten.
Diamond: Welkom terug!!! We hebben je gemist! Waar was je toch al die tijd? Maar blij dat je er weer bent!!! ![]()
@Bloem: beter laat dan nooit: HEEL VEEL GELUK GEWENST! Ik ga zometeen (als ik hier ein-de-lijk een beetje ben bijgelezen) je weblog bekijken. Hopenlijk horen we weer snel van je. Geniet maar lekker van alles!
Groetjes, Diamond
Gaaf Bloem dat je nu al voorbij komt op de site.
Ik ga nog wel even op je web lezen hoor.
Diamond, leuk dat je er ook weer bij bent.
Ik ga naar huis.
Ga even bijles geven aan een leerling van onze school.
Ik voel me nog heel erg raar omdat OFC, waar ik m’n reis geboekt had, failliet is verklaard.
Weet al wel dat ik m’n geld terug krijg, maar nu moet ik nog naar Side zien te komen op een andere manier.
Zwaar balen, want het is al over 20 dagen.
Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@Fransijn: succes met de bijles. Ik had inderdaad al even vluchtig gelezen dat de touroperator waar je mee zou gaan failliet was. Hopenlijk vindt je nog snel iets anders, zou weer een hele zorg minder zijn. Maar komt vast goed joh!
Groetjes, Diamond
@diamond…haha welkom terug;)
@fransijn…dat is idd zwaar balen!! hoop dat je nog iets anders vinden kan…!!
hoef deze week eigelijk maar 2 dagen te werken:Dlkkr rustig…![]()
groetjes’
filiz
Fijn dat je er weer bent Diamond!
DIAMOND FIJN DAT JE ER WEER BENT
![]()
Zo dadelijk lekker op de bank… Er komt veel te veel leuks op de tv.
Temptation island
Expeditie robinson
Rozengeur en wodka lime…
Hahaha hoezo luxe probleem
Dat wordt iets opnemen…
Iedereen een fijne avond!
haha Linda, heb hetzelfde probleem altijd op maandag !
Ofwel moet ik kijken naar Lost ofwel naar De moeder van mijn dochter. Allebei even leuk maar ik kijk eerst naar De moeder… en dan laat ik Lost opnemen en kijk ik het overige deel nog en heb ik alleen maar het begin in te halen ![]()
ooooh is het Temptation Island ook nog op maandag ???
in nederland op maandag en woensdag
in Belgie op dinsdag en donderdag
Ja Diamond, welkom terug en niet meer zolang wegblijven hoor!:laugh:
Sommigen waren zò ongerust!
Groetjes Roanana
Daar ben ik weer. Afgelopen tijd heb ik wel af en toe effe bijgelezen, maar niet gepost. Druk, druk, druk. Deze week ook weer veel bezig met werk, hardlooptraining, verjaardagen, enz. Alles goed met jullie?
Wou dat t 15 september was dan ging ik lekker naar Turkije!!!
@Daimond welkom terug alles goed?
Aha ok, bedankt ! dan is mijn dilemma niet groter geworden !! ![]()
Hallo Allemaal,
Jeetje, paar dagen geen tijd gehad om te lezen, laat staan om te posten!
Hele weekend Turk om visite gehad, was erg gezelli, lekker gegeten, lekker uit geweest, lekker gekletst enzo.
En Kind moest veel aan de PC om huiswerk te maken, dan zeg je toch ook niet ga eens ff weg, ik moet op de Wereldwijzer??? Kostte wel moeite, hoor!
**
@ Diamond, niet meer doen, hoor, we waren echt ongerust, je hebt nu zelfs een eigen Topic! Fijn dat Antwerpen leuk was, waren jullie in december ook niet naar Antwerp geweest?
*Utrecht was ook leuk, maar dat heb je vast al ergens gelezen. *
**
Ik vond het leuk met allemaal, maar ik vond het heel bijzonder om met Bloem gesproken te hebben, wat een verhaal heeft die meid zeg, en wat een mega grote stap zet ze nu. Gelukkig is de start iig al goed, daar zag ze het meeste tegenop.
**
@ Beppie, wat is dat dan voor luizenbaantje wat jij hebt? Lekker vrij op maandag enzo, Hoeveel uur werk jij eigenlijk?
**
@ Roanana, fijne collega, leuke nieuwe reclame van Even A…!!
**
@ Fransijn, succes met zoeken naar een nieuwe vlucht, er gaan zoveel vliegtuigen dagelijks naar Antalya, er is vast wel ergens een stoeltje over voor jou, en anders kan Hans je misschien wel helpen?
**
@ Marjan, meid, nog fff doorbijten, bijna vakantie!!!
**
Nou, dat was het weer ff, spreek jullie laterrrrrrrrrrrrrrrrr
Xxxxx Mar
Ja, vind je hem leuk die reklame met Kalou? Wij, collega’s en ik, vinden hem dit keer niet zo leuk. Wij krijgen altijd als eerste het spotje te zien en krijgen dan van ieder reklamespotje een t-shirt, alleen deze keer niet.
Ik heb al een kast met shirtjes dus. Ik heb er 1 bij met een grote telefoon erop en dan staat er even Apeld… bellen en die had ik een keertje aan in Benidorm en toen vroegen veel mensen aan mij, of ze even op de toesten mochten drukken om Apeld… te mogen bellen. Dus die heb ik nooit meer aan gedaan. :no:
Groetjes en nu zal ik mijn naam ff goed neerzetten: Roanna:confused:
Nou, ik vind hem onwijs leuk. Die reclame, bedoel ik. Net goed. Stom mens!
Net goed. Stom mens! Wie… zij of ik?![]()
Gr. Roanna
@Mar: heb de reklame nog niet gezien, kan er niets over zeggen!
Ik werk 25,5 uur, 8,5 per dag, dins- woens- en donderdag, en JA het is een luizenbaantje!!! Niets te doen, een btje internetten, en een heeel goed salaris!! Anders was ik wss al weg geweest!!
@Diamond: Ik vind jou ook toppie, dikke kus terug!! En nu echt niet meer zo lang wegblijven hoor lieverd!! We missen je, dus pas op, anders komen we je opzoeken ofzo
Nou vandaag dus weer werken!! Had helemaal geen zin, maar het schijnt te moeten(blehh!)
De puber gaat het vandaag weer proberen, dus jullie horen het wel weer. 11.30 iedereen duimen enzo hoor, want dat heeft hij gewoon nodig. Heb het idee dat hij het zoooo graag wil dat hij er examenvrees door heeft
Tot straks
![]()