Veel plezier..Welkom thuis 4

Jaja, ben jij nu een jonge dame?? Een btje werken en dan al doodmoe, nee dat gaat niet goed komen in de toekomst denk ik, als je ook nog het huishouden en alles erbij gaat krijgen(hahahahaha)

Ik begrijp je helemaal hoor, ik heb dat ook regelmatig, alles dan gedaan 's avonds, ff hangen onder de tv, en de mannen gaan dan klagen dat ik snurk(jaja!!)

Nou fijne dag, nog plannen?
:wave:

hehe ja weet ik, ben nog jong maar werk wel de hele week door… Is het niet op mn werk dan help ik mee hier in het huishouden. Maar ik klaag niet, ik doe het héél graag. Mn ma werkt hard en dat is het minste wat ik voor haar kan doen !

Bloem zit nu lekker in Turkije, Besmile is nu onze nummer 1!

Besmile…15 april… Istanbul
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side

jajaja Volgende weeeeeeek zit ik eraaaaaaaaaaaaal. Heb er veeeeeeeeeeeeeeeeel zin in.

Nu zal het komen ! Iedere week zal er nu iemand vertrekken !

Bijna elke dag!
Voor mij nog 19 dagen!!! Wow wat gaat dat ineens snel!

ja lekker hoor, voor ons nog iets van ruim 60!!! Zie ik toch ineens dat ik in dat lijstje helemaal niet voor kom!!! FF herstellen:

Besmile…15 april… Istanbul
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9/10 juni…???
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side

Zo hersteld, maar ik hoor ertussen!!

@Beps: Ik durf mijn dagen zelfs niet uit te rekenen hoelang ik nog moet !

Nou mensen, “Onze Bloem” is vertrokken en we hopen dat ze haar geluk in Turkije zal vinden.
Ik vind het heel erg goed dat ze ervoor is gegaan. Ze benut haar mogelijkheden en kansen en ze had niets te verliezen…
Er zijn velen onder ons die het mss ook graag zouden willen, maar waarbij dat niet mogelijk is.
Dat kan, maar doe dan de dingen die wel tot je mogelijkheden behoren en buit zo je geluk uit.
Je hebt een groot deel van je eigen geluk in de hand.
Dat is iets wat ik de afgelopen tijd heb geleerd.

liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Ja gaaf he Fransijn, ik weet dat veel mensen dit ook zouden willen, maar niet durven. Ik heb een diep respect voor haar, en weet dat dit een begin is, ze zal vast nog veel meer gaan doen!! Go for it Girl!!
Nog een dagje en dan moet ik ook weer werken, blehh

Sorry Beppie, had toch het laatste lijstje gekopieerd dacht ik, mag je er eindelijk in en dan sta je er nog niet tussen :embarrese !

Daarom heb ik ff de goeie(hihi) er weer bij gezet!! Gewoon me ertussen gezet hoor, Marion, maar dat mag de pret niet drukken!! Waar we heen gaan blijft een verrassing denk ik, mss wel echt last minute, maar we gaan het zien!!

Grappig dat al de verhalen zich nu gaan afspelen in de Estore. Hier is bijna niets meer bijgekomen.
Ga daar maar even buurten.
:turkey: :NETHERLAN

jahahhaa
ik zit nu in een internetcafe in İstanbul, met uitzicht op Taksim square met heel heel heel erg veel Turken om me heen…

eentje is leuk (vooral de mijne) maar zoveel…? oh oh oh, hahahahaaa

heb net een mega post achtergelaten op mn weblog, dus ga niet alles herhalen, maar wılde ff melden dat alles helemaal ok is. İk me goed voel en helemaal happy ben met mn turk…
verder eıgenlijk nog weinig te melden…
zodra ik meer weet, weten jullie ook meer, hahahaa

Geweldig Bloem dat je nu al wat van je laat weten. Fijn dat het zo goed gaat tot nu toe. Het ga je goed daar. Veel plezier met alles en iedereen.:yes: :RockOn:

Groetjes Roanna

SUPER BLOEM!!! Had net je weblog gelezen :smiley: !

BLOEM heel veel geluk meid!!!

Diamond is de laatste tijd echt niet vaak hier :frowning: weet iemand misschien waarom ze er niet vaak is? Heeft ze het gewoon druk of is er iets aan de hand?

Hallo allemaal! Eindelijk weer 's rustig de tijd om hier te posten en straks alles bij te lezen. Jeetje ik blijf echt nooit meer zolang weg, moet geloof ik wel 50 pagina’s bijlezen! Hopenlijk gaat met iedereen alles goed! Heb jullie nog gemist ook, hoezo verslaafd, kreeg bijna afkick verschijnselen :slight_smile:
Deze week lekker weinig plannen, heerlijk! Alleen morgen werken en de rest van de week voor mezelf. Geen geklus en gehaast meer dus. Oh ja, het weekend weg was super! We zijn naar een lekker luxe hotel in Antwerpen geweest. Heb me qua shoppen aardig kunnen inhouden haha. Maar wel lekker gegeten en gedronken en gebadderd en gerelaxt, echt super! Heerlijk om er ff met z’n tweetjes uit te zijn, heb nu alweer zin om te gaan. Zometeen ook 's ff tellen, maar geloof dat we over acht weken ofzo al naar Alanya gaan, joehoe!!! Heb zin in zon, strand en zee.
Nou ik ga maar 's m’n best doen om bij te lezen, tot snel maar weer.

Groetjes, Diamond

BLOEMMIE!!! TOPPIE!!!
DIAMOND!!! HIEPERDEPIEP DAT JE ER WEER BENT!!!

Zo als ze nu niet weten dat ik blij met ze ben, dan weet ik het niet meer(hihi)