Veel plezier..Welkom thuis 4

@ Bloem:
Is ook allemaal erg spannend! Zou zelf ook ziek zijn van de zenuwen. Want hoe je je er ook op verheugd, het afscheid nemen van je familie en vrienden blijft toch moeilijk.

En meissie voor de tijd in Turkije (en natuurlijk ook daarna) wens ik je met je Turkish Delight:

AL HET GELUK VAN DE WERELD!!!

En natuurlijk blijven we vanaf hier je weblog volgen :wave:

Mensen, ik ga weekend vieren.
Mss kom ik zondag nog even kijken en lezen.
Iedereen een heel fijn weekend en tot gauw.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Fransijn, fijn weekend!!!

x

@Fransijn: Prettig weekend !

Bloem: onwijs veel plezier in Turkije! Ik ga je weblog bijhouden! Ben nu al benieuwd naar de verhalen die erop zullen komen te staan. Succes!! Het komt vast allemaal wel goed! En zo niet dan kan je altijd eerder terug komen toch?
Ik wens je ook al het geluk van de wereld toe!

Liefs en een dikke knuffel Rieneke

Jullie kletsen me veeeel!
Pff … las af en toe nog wel eens bij maar tijd om overal op te reageren had ik niet echt. Sorry Sorry!
Zie wel dat ik nog net op tijd ben Bloem een heeeele fijn tijd daar in Turkije te wensen! Dus bij deze:

Bloem, heeel veel plezier en geluk daar! Geniet er lekker van en alles komt helemaal goed!

@ de rest … tot snel weer! :slight_smile:

Liefs,

Hee Bloem,
Je zal wel geen oog dicht doen vannacht…Nog een klokje rond en dan is het zover! Spannend meis…
Ik wens je echt alle geluk van de wereld toe, weet zeker dat je een geweldige tijd gaat hebben, op wat voor manier dan ook!

HEEL VEEL GELUK EN MAAK ER EEN ONVERGETELIJKIE MOOIE TIJD VAN.
**
Hou je ons nog een beetje op de hoogte (als je daar tijd voor hebt natuurlijk!)
en wie weet zie ik je deze zomer nog in Marmaris. Als je in de buurt bent dan kom je maar ff een bakkie halen…
**
Liefs, Marjan

Bloemmie!!!

:sick: Gaat het een btje meissie?? Alles klaar?? houd alles wel onder controle want je hebt er niets aan als je darmen het nu al begeven, en je moet nog!! Alle medicijnen mee enzo?? Nou je moet maar zo denken, vannacht overleven in Istanbul, en morgen…overleven met je “Turkisch Delight”:yes: :wink:
Goede vlucht, ik houd je weblog in de gaten en reageer wel af en toe. Dikke kus en mega knuf
:wave:

Bloem, ook van mij nog even een hele goede reis toegewenst, *en heel veel plezier met het grote avontuur. Ik denk dat veel mensen ook best wel een beetje jaloers op je zijn! Maak er wat van! Geef je Turkish Delight maar een dikke zoen van ons allemaal!:yes: *
Goede Reis en laat alsjeblieft nog eens wat horen. Ook de naam van het hotel waar je gaat werken, misschien krijg je dan nog wel eens visite!

Heel veel xxxxxx, Marja

balen balen balen…onze pc is kapot!!
zit nu even op de tabtop van mn broer…ach ef en toe is ie best schappelijk!!

ben dus ook te laat met bloem een goede reis en heel veel plezier te wensen…
bloem…bij deze dus, mocht je nog komen kijken

wat zijn jullie plannen voor het weekend?

ik ga dadelijk lkkr shoppen met mn moeder en vanaaf uiteten met de vriendinnen waarmee ik op vakantie ga…heb er zin in:D

nou ik hoop dat de pc snel gemaakt wordt…mis het verschrikkelijk om niet iedere keer hier te kunnen kijken wanneer ik wil…

groetjes

filiz

@Filiz: mijn computer terug normaal en de jouwe moet er nu aan geloven ! Nou meid, sterkte in deze moeilijke dagen :wink: i know how it feels ! Wel, mijn internet gaat weer supersnel ! en nu hopen dat het zo blijft !!!

@Bloem: Hou je goed ! Die darmen kan je nu missen als de pest ! Ik ben ook zo, maak ik mij nerveus (zelfs voor een simpele schooluitstap) hang ik de hele nacht boven de wc te :sick: … Goede reis samen met je Turkish Delight !

Kan iemand nog eens de weblog van Bloem hier vermelden moest bloem niet meer komen hier ?

Hoi Sev,

Hier de weblog van Bloem http://bloemdiscoverslife.web-log.nl/log/5429432.
Hoe zou het met haar gaan? Moet de hele dag aan haar denken :smiley:

ok nog 30 minuutjes…

www.bloemdiscoverslife.web-log.nl

see u later,
allemaal veel succes en plezier
en ontzettend bedankt voor alle steun en tips en zo meer.

ddooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeiiiiiii!!

DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

heeeeeeeeel veeeeeel plezier en geniet er lekker van.

:wave: DOEI DOEI :wave:
Veel plezier!

**DOEI!! :wave: **

@Marion en Bloem: bednakt voor de weblog !

@Bloem: Véél succes

Sorry voor het korte bericht, juist wakker, en nu direct terug mn bed in :wink:

Slaapkop!!! Wie is er nu om 23 uur net wakker om er meteen weer in te gaan??

Nou vandaag een lekker rustig dagje, hubbie komt zo thuis van de nachtdienst, puber moet leren he wil hij ooit mogen rijden(hihi).

Mss tot straks

Eventjes uitleggen Beps :smiley:
Wel, ik heb de hele dag gaan werken (van 6.00 - 13.00 ) dan op boodschappen en zo en rond 18.00 thuis en ja dan gegeten en wat tv gekeken… Nu ja, moet ik in slaap gevallen zijn voor tv… Dan maar naar mn bed gekomen, mn computer stond nog aan en nog ff kijken op het forum want mn internet werkt weer op en top ! hehe