Mar, lieverd, wees niet bang, zuslief is je reeds voor geweest in de negatieve ervaringen, en das al van jaren terug, nu met meer toerisme kan het alleen maar erger geworden zijn!!
We weten het gewoon niet. En het is moeilijk als je al 17 jaar die kant op gaat. Automatisch kijken we(ik) dus naar Turkije, en vooral omdat ik me er ZALIGGGGG voel!! Maar hubbie is er gewoon een btje klaar mee dus!!
Ach we gaan er wel uitkomen dacht ik zo:laugh:
![]()
@Beps: Misschien een bulgarije?? Ook relatief goedkoop…
Canarische eilanden en Griekenlangd zijn relatief duur.
Carribean is ook duur
Komen we toch weer bij 1 ding
TURKIJE! haha nee je moet het er maar ff heel goed over hebben met je hubbie!
x
Denk ik ook wel!! Er is in ieder land wel wat moois te zien.
Jaja wat heb ik nu aan jullie!!!?? Jullie moeten me helpen hoor, als ik het niet weet, en anders moeten jullie Hubbie maar overtuigen van ons favo land
![]()
Ben iedere keer weer blij dat ik die van mijzelf overtuigd krijg :laugh: !
Wat wil je doen in je vakantie, waar houd je van om te bekijken? Waar ben je al geweest? Is moeilijk om iemand een advies te geven.
TURKIJE, TURKIJE, TURKIJE, en bijna alles gezien, behalve Istanbul en het Zwarte Zee-gebied.
Ook in Duitsland, London, en div dingen in Spanje, Kos, ach van alles dus wel als ik zo kijk!
We willen idd wel iets van de omgeving bekijken, al denk ik dan juni niet echt ontdekken hoeft te zijn, ff bijtanken samen is zoooo belangrijk op het moment!
Het komt wel goed dan dus
![]()
Ik heb het momenteel erg druk op school dat ik bijna geen tijd heb om te reageren.
Ik probeer wel bij te lezen, maar dat lukt ook nauwelijks met al dat gekwebbel.
@Beppie, Je zult vast wel een leuke bestemming vinden hoor, waar je allebei achter kunt staan.
@Bloem het gaat er nu om spannen. Nog twee dagen. Wat zul jij een kriebels hebben vanbinnen. Of heb je daar nooit zo’n last van?
Ik tel ook al af voor m’n weekje Side. Nog 24 dagen.
Mensen allemaal een fijne avond. Ik hoop morgen wat meer te kunnen posten.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
In de volgende uitgave van ‘Leven in Turkije’ komt er een reportage over het Zwarte Zeegebied. Lijkt me ook een ontzettend mooie streek. Moet bijna in de winkel komen maar heb hem nog niet gezien.
Spannend, wil hem dan cker ff halen, maar die kant gaan we ooit op zeg maar!
Ja, Fransijn, we komen er ook wel uit, maar ik ben zo’n muts dat ik gewoon wil weten waar we heen gaan, en dan iets uitzoeken ofzo. Of wat voor weer het is, of wat er te doen is!!
Ach meiden, heb ik toch al weer bijna weekend, wat heb ik het slecht:laugh:
![]()
Wat mij ook leuk lijkt en het ook heb van horen zeggen, Kreta. Moet ook leuk zijn voor jong en en oud.
Heb een leuke aanbieding gezien voor Mei voor € 169 excl. Maarja, ik moet in Juni ook al weg. Ook zo’n luxe probleem. ![]()
Nou Beppie, jullie komen er vast wel uit!
Groetjes Roanna ![]()
@Beps: een collegaatje van mij die biedt wandelreizen aan bij de zwarte zee… Niks voor jou???
x
- Hé, is iedereen al naar bed ofzo? *
Nou heb ik tijd, zijn jullie er niet!!:sad:
Lijkt me wel wat voor jou, Bepmiek! Wandelen in Turkije.
*Ook Bulgarije is geloof ik wel leuk, maar dan moet je niet in zo’n resort zitten waar je bijna niet vanaf kan komen. *
Mijn ouders waren verleden jaar september in Kroatië, maakten vanuit het hotel een soort excursie reis naar verschillende bezienswaardigheden. Moet erg mooi en leuk zijn.:yes:
Succes met zoeken, alles is toch anders dan “ons” Turkije!
Maar Tunesië?? Nou nee…En zelf ben ik nooit in Marokko of Egypte geweest, maar ik heb me laten vertellen dat het net zo erg is als in Tunesië.
**
----Ooo, ik hoor net op tv dat je als je wat wamte wil hebben dat je naar Turkije moet!! Nou graag, hoe eerder hoe liever!!—:laugh:
**
Dus Bepmiek, succes met zoeken, en anders overtuig je je Hubbie er toch gewoon van dat er niks mooiers is op de wereld dan Turkije? Als je je er prettig voelt is dat toch The place to be??
Xx Mar
@Mar: Ik wil wel graag hoor naar Turkije, maar hubbie he!!! Ach we vinden wel wat!! Maar ik wil zo graag!
Vandaag lekker motoren!!! Eerst ff met een vriendin huizen kijken en dan…JOEPPIE!!
Ben dus niet veel hier, mss ff aan het eind van de dag, maar kom nog ff langs
![]()
Nog 1 nachtje bloem!!!
Bloem…8 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang??
Besmile…15 april… Istanbul
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side
[URL=“http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=22722&page=44#”]
@ Motormuis:
Veel plezier vandaag met lessen!
BlOEMMIE!!!
Ben je er een btje klaar voor!! Ik log regelmatig ff in, en laat een stukje achter, zodat je er een btje bij blijft(hihi) Maar maak er wat van, en geniet:whistle: !!
Ach ja, en dan die laatste uren nog doorkomen. Hoeveel gewicht heb je?? Het kom allemaal goe!!!
enzo!! ![]()
Tot laterz:wave:
Oh en Cyn: Klopt helemaal, NIKS voor mij!!! Wandelen, in mn vakantie!! Ja naar de donershop en eten(hihi)!! Nee zonder dollen, wel een dagje ofzo, maar geen wandelvakantie! Stel je voor, val ik nog af!!
@Bloempje: Ontzettend véél plezier in Turkije ! Laat zeker eens iets van je horen hé meid ? Wees voorzichtig en geniet er maar ten volle van !!
O ja, moest je plaats over hebben dan wil ik mij gerust opofferen om die plaats te vullen hoor ! ![]()
Ik heb vandaag gedroomd over: TURKIJE !!! Toen ik terug in Belgie was, werd ik wakker hehe ![]()
@Bloem : Heeeeeeel veeeeeeel plezierr!! En wie weet zien we elkaar nog wel in Bodrum??
Succes, en ik hoop dat het je bevalt!!
@Beps: Nee dat dacht ik inderdaad al!
x
Nog 1 nachtje bloem!!!
Bloem…8 april…Istanbul/ Kas…voor 7 maanden
Besmile…15 april… Istanbul
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side
pppppppppppppffffffffff, kotsen, diarre, iets eten, buikpijn, zuchten, huilen, misselijk, overgeven, liggen, huilen, diarree, zorgen, misselijk…
oh, oh, ik ga morgen mijn twee giga koffers pakken en hoop dat alles erin past, en dat ik niet te veel (lees het dubbele) aan overgewicht heb. Mag 25 kilo meenemen…en 1 koffer…dat wordt dokken vrees ik…anyway
ik kom zeker nog langs van te voren, en jullie kunnen me blijven volgen op mijn weblog, want ik denk eerlijk gezegd niet dat ik alles nog bij kan houden vanuit daar, want er wordt hier zooooooooooooo veel gekletst en alles.
tot morgen
@Bloem, ik kan me heel goed voorstellen dat je je beroerd voelt onder alles wat er staat te gebeuren.
Zoiets moet onwijs spannend zijn, maar ook een onwijze uitdaging.
Natuurlijk zullen we proberen je te blijven volgen.
We zijn natuurlijk benieuwd naar alle ontwikkelingen. Je weet van te voren nooit hoe dingen zullen verlopen en helemaal al niet in Turkije.
We kunnen je alleen heel erg veel geluk toewensen, samen met je “Türkish Delight”.:love: :love: :love:
Gelukkig is Turkije niet het einde van de wereld en zijn er voor familie en vrienden ook best mogelijkheden om jou daar eens te bezoeken.
Iedereen die ook plannen in die richting heeft kan ook weer leren van jou ervaringen.
Veel liefs en sterkte, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN