Was echt top, Roanna!! Echt heerlijk om jullie zo warm te zien/horen/lezen!!! Wat dat betreft klinkt het stom, maar jullie zijn mn penvrienden ofzo!! Maar wel belangrijk dus blijf komen hoor!!!
:yes: Jeetje mina,want een geklets! Ik probeer op m’n werk niet te veel in te loggen, want ik heb het eigenlijk best wel druk! Maar als ik op m’n kantoortje kom moet ik altijd ff lezen. Maar ik heb niet veel tijd om te schrijven.
*Dan thuis ff bij lezen, maar dat valt niet mee.:sad: * @ Bloempje, je laat toch nog wel wat horen voordat je vertrekt???
*Denk erom, hoor, niet zo maar weg gaan! * @ Beppie, Fijn dat het toch nog goed gekomen is met je verjaardag, vrijdag volgende rijles? En ja, ik was erg moe vanmiddag, maar dat slaap pictogrammetje hoorde eigenlijk bij m’n berichtje over het rubber hamertje! @ Nur, weer een beetje opgeknapt? :sick: Wat een vervelende nasleep van je vakantie, je hoort dat jammer genoeg toch nog wel vaak. @ Diamond, alles kits? Xxxxx Mar
ja hallo, hier ben ik wel hoor. jullie kletsen zoooooooooo veel, kan er amper ene speld tussen krijgen zeg, djeez.
beppie, wat een drama allemaal zeg, jeetje mineetje, hopelijk gaat alles nu dan toch helemaal goed komen en zitten jullie in sept met zn allen in het vliegtuig naar Turkey.
mbt vliegen vs auto…i dont know. we gingen altijd emt de auto op vakantie, 12 uur rijden in een ruk door en hoppa: zonneschijn. 3 jaar geleden zijn we in een week emt de auto naar kroatie getuft, via italie naar frankrijk en toenw eer terug, geweldig!! ff met de auto naar parijs: heerlijk (4 uur) en ook in turkije vond ik het heerlijk om ff auto te rijden, ben toen met een huurauto van alanya naar side gereden, was wel in de winter, dus lekker rustig, en recht toe recht aan, maar vond het erg leuk.
nog 7 uurtjes werken en nog 3 nachtjes slapen!! whaaahoei!! Zat gisteren op msn met de boyfriend, en nu is het me helemaal duidelijk wat ik ga doen (niet onbelangrijk) we gaan samen dus naar Kas, daar is ene 4**** hotel met capaciteit voor 3000 man (zegt ie, maar volgens mij kunnen turken niet tellen ) en dat hotel heeft een eigen spa- beaty- health-hamam-center en dan gaan wij dus tickets verkopen in het hotel, in 't durp of op het strand. We eten in het hotel en delen een 3 kamer app. met nu nog een andere " collega" en later misschien komt er nog eentje bij, maar als ik het niks vind dan gaan we naar een eigen app. (maar dan moeten we dat huren…al lijkt ene beetje privacy mij best wel ok.)
dussse…da wast wel zon bietje denk.?
maar ik ben nog lang niet weg, dus jullie horen me nog wel een keer of vaak.
:yes: :laugh: Bloem, zorg maar voor die privacy:laugh: :yes: :o !
Idd lijkt het allemaal met de ouders een btje goed te komen, en als die dan wat van dat begrip op zuslief afveegt, dan zien we wel weer!
De puber is vandaag voor zn her aan de beurt, 11.30, en ik mag morgen weer rijden, 13.30!!! HEERLIJK!!!
Op mn werk vandaag, de nodige stress achter de rug, want de papieren van de puber voor zn theorie waren zoek, maar de rust is er voor beide weer, en als vandaag om is, WEEKEND!!!
Ik meld me weer ergens
Ik weet alleen niets over Egypte, waar naar toe enzo, dus dat ben ik eerst aan het uitzoeken, en daarbij vonden we Griekenland ook leuk, maar de reizen enzo daarheen is weer duurder, en …en …en …???
Het komt goed
Hoe is het nu bij jou, druk?? Mailing al af?? Ik het stempelen nog niet. Laat de rest voor mn collega liggen( )
Beppie:
Tunesië en Egypte is allebei erg mooi! Tunesië is iets groener. Egypte is een grote zandbak maar je kan er lekker duiken en snorkelen. En al dat zand heeft ook wel wat.
@Beps: de mailing is nog lang niet af! Maar heb er even geen zin meer in! Moet er nog maar 350… En had het net even druk, met een vrouwtje wat naar Guernsey wil!
:no: Bep, Niet naar Tunesië!!! Als je de vriendelijkheid van Turkije gewend bent valt dat erg tegen. Tenminste, dat was onze ervaring. Als je precies wilt weten hoe onze (slechte) :sad: ervaringen met dat land waren doen we het wel even buiten het forum om.
*Xx Mar *