hieperdepiep hoera, hieperdepiep hoera, hieperdepiep hoera ![]()
Ok als iedereen gaat zingen, zing ik ook even mee ![]()
Er is er een jarig hoera hoera, ![]()
dat zul je wel zien dat is ANNEMIEK!!!![]()
Lang zal ze leven
Lang zal ze leven in de gloria!
enz. enz. ![]()
mooi hoor!!!
ga zo door.
groetjes jac
in de gloria…in de gloria…gloriaaaaa…!!!
beppie ook namens mij van harte…alleen jmmr dat ie niet zo leuk verloopt…
beste dr mee:yes: ![]()
liefs
filiz
En Hieperdepieperde Piep…Hoera!!!
Nou… als DIT Bep niet blij heeft gemaakt, weet ik het niet meer! Wat een prachtig koor heeft er voor haar gezongen vandaag!:laugh: :RockOn:
Mvg, Roanna
Nog 24 daagjes voor mij! Ik heb et idee alsof het nog veel langer duurt dan dat het eigenlijk is. Ik bedoel ik heb niet het idee dat ik over 3.5 week alweer ga, voor mijn idee duurt et nog maanden! Komt vast omdat ik het nu zo druk heb en tegen al dat werk aankijk alsof ik nog een berg werk moet verzetten voor ik kan vertrekken…
Maar gelukkig zijn het nog maar 24 daagjes en nog anderhalve week en dan is het overgrote deel van mn drukte ook weer over! ![]()
@ Beppie: Hoe is de rest van je verjaardag uiteindelijk gelopen? Ik hoop dat je er toch nog een beetje van kon genieten, ondanks je familie…
ANNEMIEK VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!
Wat vervelend dat sommige mensen anderen op deze manier benaderen. De banden in mijn (schoon)familie zijn ook niet zo geweldig en ik weet hoeveel verdriet zoiets op kan leveren en zeker op zulke momenten (momenten die eigenlijk mooi horen te zijn)
Geniet samen met je hubbie en jullie puber…
sterkte ermee
Veel liefs Linda
Mijn felicitaties staan ook wss op Estore maar die mogen hier zeker ook niet ontbreken voor onze Beps !
hier komen ze:
Happy Birthday to you, Happy birthday to you, Happy birthday lieve Beps ! Happy Birthday to youuuuuuuuu
En ik heb héél hard mijn best gedaan voor jou om niet vals te zingen !
Jullie hebben SCHITTEREND gezongen!!! Jullie zijn de besten!!
EN…het heeft geholpen. In de middag liep ineens het huis vol, heb mn ouders toen ze kwamen verteld wat ik ervan dacht en ze waren het er mee eens!! Mn moeder zei tegen mn vader: L** ik had het je al gezegt, dat kan je niet maken!!!
Maar goed, vanaf 14 uur is er visite geweest en de laatste ging om 23 uur weg, giga gezellig dus!!
meiden bedankt voor jullie bijstand enzo!!
Dikke kus en liefs
![]()
fijn dat het toch nog een leuke dag is geworden!!!
zit nu thuis, ga over een uurtje naar college. toch maar proberen. misselijkheid is er nog steeds (idioot he, dat het 4 dagen duurt) maar niet zo erg meer (hoop ik want lijkt me niet echt leuk voor de medereizigers als ik in de trein…) hihi
verder moet ik dus kijken welk vak we vandaag hebben want geen docent schijnt het te weten… schiet alweer lekker op ![]()
fijne dag
Nur:Sterkte vandaag!!!
![]()
thnx
@anniemiek…gelukkig dat e toch nog een leuke dag hebt gehad!!![]()
@nur…ja…leraren werken altijd goed mee:(…nou succes ermee;)
nog maar 22 dagen
gaat best snel nu
liefs
filiz
JAJA!!!
Nog 66 dagen en wij gaan ook(kan 65 worden als we op een vrijdag gaan vertrekken!! Ik weet dus dat we gaan, weet alleen nog niet waarheen!! Vooral omdat mijn ouders(!!!) gister hebben gevraagd of we in september(de puber mag mee als hij wil, zouden ze leuk(!!) vinden!!) een weekje overlappen als zij in Kusadasi zitten!!
Mss gaan we dat wel doen, ik wil wel, hubbie twijfelt, de puber wil wel maar heeft vliegangst!!
Ik houd jullie weer op de hoogte!!
![]()
Jullie gaan zo vlug allemaal naar Turkije, ik moet nog euuuh (durf het bijna niet zeggen…) 5 maanden wachten ??? pffffff
@Beps: wat die puber betreft met zijn vliegangst: enkele kalmeerpilletjes, een slaapdrankje en het komt wel goed ![]()
Fijn joh, dat het toch nog een leuke dag is geworden! Ja, je hebt soms van die dagen dat er toch nog een meevaller komt uit een overwachte hoek ![]()
@ Beppie:
Ken je het A-team nog? Die ene durfde toch ook niet te vliegen? Spoten ze altijd plat
!!!
Joh, niets wat een liter wodka niet kan verhelpen(:p)
![]()
Mijn vader heeft echt vliegangst! Krijg je met geen mogelijkheid het vliegtuig in. Tot voor kort woonde mijn tante in Syrië, en mijn moeder wilde zo graag daarheen, maar kreeg mijn vader niet mee. Jaren geleden heeft hij een maand vakantie genomen en zijn ze met de auto daarheen gereden. Met het smoesje: met het vliegtuig vlieg je over al dat moois heen, zien we nu wat moois onderweg dan kunnen we dat meteen bekijken :laugh: .
En ja, ze kwamen ook door Turkije en vonden dat het mooiste stuk van de hele reis!!