Veel plezier..Welkom thuis 4

@Beps: Ben blij dat het toch nog een leuke dag is geworden!! En mocht je nog vragen hebben over een reis, of als ik iets voor je moet uitzoeken, je roept maar!! Dat geldt trouwens ook voor de rest hoor!! Doe mijn werk met plezier, en wil jullie dus ook ten alle tijden helpen!!

X

Moet leuk zijn als je de tijd en zin hebt om met de auto te gaan! Zie je héél véél dingen ineens ! Prachtig !

Nou ik vind er niks aan met de auto… Ja het stukje van Alkmaar naar mijn werk, maar om er in op vakantie te gaan… Nee dankje! Dan is Turkije meteen zo ver weg he :wink:

x

ja idd maar ondertussen zie je een heleboel landen die je anders niet ziet. Ik zou niet weten hoe het is om met de auto op reis te gaan, ik ga al heel mn leventje met het vliegtuig, heb nooit iets anders gekent …

Thnks love!! Ik was er erg mee geholpen, maar als het gaat zoals we nu denken gaan we in juni niet naar Turkije en dan in september wel met mn ouders bv! We wachten af!
:wave:

wij zijn 1 keer met de auto naar spanje geweest…vond ik echt niet leuk!!

1 hele dag rijde…tentje op zetten, overn88, weer een hele dag rijde…
nee thanx…doe mij maar lkkr het vliegtuig naar turkije:smiley:

liefs

filiz

We will see!!!

@Sev: Ik ging vroeger met de bus naar Spanje… Vreselijk! Maar de laatste 6 jaar met het vliegtuigje naar Turkije, Griekenland of Carribean!!!

x

OK, ben 1 keer met de bus op skireis geweest, was met school toen. 11 uur op de bus en eerlijk gezegd ja, dat was me ook te veel, en toen was je nog met klasgenootjes waarmee je veel plezier had. Ahja geef me dan ook maar het vliegtuig :smiley:

Ik ging altijd met mijn familie, en dat was 24-30 uur… Nou dan ben je het wel flink zat hoor!!!

x

ja idd Cynth, kan ik me wel ij voorstellen dat het niet aangenaam is, zeker niet in de zomer als het snikheet is !

Of als je zoals ik nog al een brede bilparty hebt(hihi) dan zit zo’n bus echt wat krap samen!!!
Nee vliegtuig maar, ik heb ook angst, behoorlijk!! Maar ik ga vliegen echt waar!!!

Ik schijt 7 kleuren stront in het vliegtuig… maar ja het moet maar!!

x

Mijn vliegangst neemt ook met de jaren toe maar ik laat niet van te vliegen. Anders moet je nooit meer weg en volgens mij is het de kunst om er niet aan toe te geven …

Ik doe het ook in mn broek in alle kleuren van de regenboog!!! Maar ander kom ik er niet zo makkelijk dus dan maar vliegen! Das ook wat ik de puber voor houd, maar ja, als het verst dat je op vakantie geweest bent Luxemburg is, dan is vliegen en dan ook nog 3-4 uur wel ERRUG ver!!
We gaan het zien!

Ik vind vliegen inmiddels heerlijk! Dat gevoel dat je krijgt als het vliegtuig aan het taxieen is en daarna steeds sneller en sneller en dan ineens voel je de startbaan niet meer onder de wielen. HEERLIJK!!! Vooral dat je weet dat Turkije nu steeds sneller en sneller in dichterbij komt!
Vond de eerste kee rin het vliegtuig wel doodeng! Toen scheet ik ook alle kleuren bagger!! Maar inmiddels niet meer :slight_smile:
Wil nog wel een keer met de auto naar Turkije trekken.

Ik zou graag eens met de auto in Turkije rijden maar als je ziet hoe ze daar rijden, is het denk ik niet echt verstandig. Wel een goede test om te weten of je echt wel je rijbewijs waardig bent hihi. Mn vriend laat me alvast niet rijden en zelf wil hij ook niet op banen die hij niet kent want 10 jaar geleden heeft hij een ongeluk gehad terwijl hij reed en een brommertje die ervoor plots kwam rijden en dat heeft hij nog altijd niet kunnen vergeten ! Daarom dat hij het niet verstandig vind dat ik rijd omdat wij het hier niet gewoon zijn…

Vind autorijden leuk, maar nee, niet helemaal naar Turkije!!
Huur daar wel een auto en rijd een btje rond!!

:asleep:

Bep,
Rubber hamertje wil ook wel eens helpen! Maar te gek dat je ouders nu positief zijn!
Xx Mar

Moe Mar??