Was ik ooit ook trouwens!!! Toen heb ik nog een tijdje achter het raam gezeten(loketist bij de NS) en daarna eigenlijk als receptioniste!! Hihihi
Waar is iedereen trouwens??
![]()
Was ik ooit ook trouwens!!! Toen heb ik nog een tijdje achter het raam gezeten(loketist bij de NS) en daarna eigenlijk als receptioniste!! Hihihi
Waar is iedereen trouwens??
![]()
:asleep: Lekker op de bank, filmpje kijken!
Xx Mar
Ja ik dus lekker achter de laptop, vakantie zoeken:laugh:!!
![]()
Een hoeraatje voor Beppie, want ze is vandaag jarig!!!
M’n felicitatie staat al ergens anders.
Van harte Miekie!!!
![]()
![]()
GEFELICITEERD!!!![]()
En succes met het uitzoeken van een vakantie.
Lekker hoor en heb je al wat gevonden???
groetjes van jac
Hee Beppie,
Van harte gefeliciteerd met je ??? verjaardag…
Doet geen zeer en gaat allemaal vanzelf! Maak er een fijne dag van met hubbie en lease puber!
groetjes, Marjan
beppie: dogum gunun kutlu olsun!!!
zit thuis op de bank. nog steeds ziek
niet leuk dus… heb er maar een boek bij gepakt… moet toch wat… erg saai maar tja, t moet maar…
Meiden, bedankt allemaal!!
Ik denk dat dit de lulligste verjaardag is die ik ooit gehad heb:sad:!!
Ik wilde hem niet vieren door persoonlijke omstandigheden(bij een aantal bekend en verder laat ik het ff zo) maar had ik er verder ook maar niets aan gedaan en gewoon gaan werken!
Mijn zus is geweest, en wel geteld 45 minuten! Ze was samen met mn zwager, en die moest werken!
Mijn moeder maakte vanmorgen al een minder diplomatieke opmerking, maar dat ging nogwel, alleen belde ze net, of het erg is dat ze eerst nog ff aan het werk gaan(ze koerieren!) Want er kwam een mooi ritje, alleen zijn ze dan pas rond 16 uur bij mij(ipv 12)
Mijn vriendin is geweest, moet werken, kan ze niets aan doen, en heeft me heerlijk opgevangen!
Mn andere vriendin is al geweest, moet vanmiddag eea regelen(ivm de scheiding) en komt straks terug met de kinderen
Ach het klinkt of het wel meevalt als ik het zo terug lees, maar het doet zo’n pijn dat mn familie alles weer voor laat gaan! Ik voel me een klager wil ik niet wezen, maar als ik het ergens kwijt kan is het bij jullie, dus dat doe ik dan maar!!
Jullie zijn er vandaag met elkaar al meer voor me geweest dan diegenen die me heel dierbaar zijn, en dat is echt krom!!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat doet me echt heel veel
Heel dikke kus en knuf voor iedereen
![]()
Nou lieve Beps, ik kan me best voorstellen dat je je rot voelt over mensen die andere dingen weer voor laten gaan. (Lijkt mijn familie wel)
Maar geniet maar extra van de lieve mensen die jou wel op de eerste plaats zetten.
Toch nog een fijne dag hoor!!!Sterkte.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Meiden kom op! We gaan nu met ze allen naar Beps… Om haar een leuke middag te bezorgen!!! Ik vier verjaardagen ook nooit!! Het is zo verplicht samen zitten!!
X
Ik wil helemaal niets vieren, maar laat ze dan niet zeggen dat ze rond 13 uur komen, om vervolgens om 11 uur te bellen dat het na 16 uur word want ze hebben nog een ritje genomen!!
De afgelopen jaren liepen wij er altijd al een btje naast, en nu hebben we verleden jaar voor onszelf gekozen, en dan ineens lig je er totaal uit!! Alleen word het nu zo zichtbaar, en doet het giga pijn dus!!
Hubbie moest werken, heeft een vrije middag genomen om erbij te zijn. Ik heb hem gebeld, en jongens, hij is geen watje, maar zelfs hij zat in de auto te janken!! We zijn het zoooo spuug zat!!!
Nou goed, laat maar ik heb straks geen traanvocht meer om mn lenzen vochtig te houden!
![]()
aaaaah beppie, ik vind dit echt zo zielig voor je!! Jeetje meid wat een gezeur van hun allemaal!! Leef met je mee!!
X
Jeetje Beppie, wat rot voor je! Herken het gevoel (schoonmoeder)! En inderdaad dat doet pijn.
Hoop dat je er toch nog een fijne dag van kunt maken, samen met de mensen die er wel voor je zijn!!
hmmm balen!!!
Is niet leuk nee.
groetjes en sterkte jac
jeetje beppie is zeker niet leuk op deze manier… helemaal van je familie…
probeer toch te genieten ![]()
He Beps, kom op meid. Je wist dat dit kon gebeuren, en ook waarom. Laat je niet op je kop zitten, als jullie maar weten dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Geniet van je Hubbie en je lease puber, en maak er wat van met de mensen die er wel voor je zijn! XXX Mar
Zo ben ook weer thuis van het werk, maar eerst even…
Van harte gefeliciteerd, Bep.
Jammer dat ik niet zo dicht bij je woon, anders was ik echt even aan gekomen. Vind het ook erg sneu voor je, dat het een en ander zo gelopen is.
Maargoed Bep, ik zal even voor je zingen, van je hela, hola, hou er de moed maar in enz. enz. Help dat een beetje ? Ik hoop het!
Toch nog een fijne dag verder gewenst met je man en je puber en diegenen die nog wel komen vandaag.
Hartelijke groeten van Roanna ![]()
Je kan heeeeeel mooi zingen!!!
x
Jawel he? :whistle: Nu nog even hieperdepiep:
Hoera 3x, voor de jarige Annemiek.
Gr. Roanna