Veel plezier..Welkom thuis 4

Hee dames

Ik had een paar dagen al de vraag gesteld waar diamond was, daar hadden jullie volgens mij even overheen gelezen hahaha. Ik ben dus ook niet de enige die het opgevallen is… Hopenlijk komt ze snel langs. En anders zien jullie haar op de meeting. Iedereen heel veel plezier daar. Ik ga dit weekend heerlijk een weekendje weg met vrienden. Heb er onwijs veel zin in.

Bloem: hopelijk veranderen je tijden nog voor de vlucht.

@ Iedereen die geboekt heeft: de voorpret kan beginnen.

groetjes Linda

@Sevgilim: Die tijden staan inderdaad iets van 2 uur terug ofzo!!!

Ben weer aan het werk! Gister mijn tickets voor Istanbul binnen gekregen!!(of had ik dat al verteld)

X

@Cynth: Volgens mij staan ze nog op het Turks winteruur :wink:

Ohw ik ben zo blij dat dit forum niet zo is als sommige andere fora! :slight_smile: (is toch het meervoud van forum? :p)
Ik wilde toch nog even zeggen dat ik dit echt een super forum vind!! Dank je wel Hans en dank je wel iedereen!!! :smiley:

Dikke kus Rieneke

Waarom dat Rien?? Wat is er gebeurt dat je zo reageerd??
Ik ben ook blij met jou en de rest van dit forum. En ja andere Fora(?) zijn soms een beetje negatief enzo, dus ik vertoef ook het liefst hier. En de antwoorden die je krijgt zijn ook oprecht en behulpzaam en niet afzeikerig!!

:wave:

Wat is er aan de hand met dit topic? Zijn we met z’n allen verhuisd naar de estore?

Dat denk ik ook al, Mar! Maar ook omdat er weinig echt weg gaan op dit moment, alleen Bloem dan binnenkort!

ja vind het ook erg rustig hier…
en de estrores volg ik niet echt…hehe

groetjes

filiz

Ben even op school om wat weg te brengen en op te ruimen en even op het forum te lezen. Straks terug naar de 84e verjaardag van m’n (ex) schoonmoeder.
Ze is zo’n lieverdje.

Er zijn hier niet vel berichten bijgekomen en ik denk idd dat iedereen aan het verkassen is.

Ik houd me niet zo bezig met al die punten enzo.
Ik lees liever over allerlei belevenissen.

Morgen open dag op school, dus alles moet er tip top uitzien voor nieuwe ouders.

Ik ga dus even opruimen.

Nog 28 dagen!!!

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Hallo allemaal,

Het is idd nu rustig maar een weekje geleden moest ik na een dag al 3 pagina’s bijlezen.
Misschien is iedereen effe druk.

groetjes jac

Bloem…8 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang??
Besmile…15 april… Istanbul
Cynthia…16 april… Istanbul

Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side

Lijstje maar weer ff naar voren gehaald. Gaan er zoveel weg de komende weken :smiley: !

ja er gaan er heel veel…

en helaas ben ik weer terug. :frowning:

heb wel een heerlijke week gehad. samen met mijn zusje. we zaten in een erg luxe hotel (5 sterren, normaal ga ik in pension dus…) heel veel gedaan… veel gewinkeld en de omgeving bekeken. De eclips was ontzettend mooi. Echt heel erg prachtig. Ook mijn oude gastgezin van vorig jaar even opgezocht… was ook ontzettend leuk.

zaterdag ochtend weer terug gekomen. Wel super om iedereen (vooral vriendlief) weer terug te zien.

maar helaas zit ik nu thuis ziek op de bank. :frowning:
denk dat de overgang turkije - ned niet goed is geweest… zal wel iets verkeerds gegeten hebben gisteren + ik heb heel weinig geslapen… ben al de hele dag flink misselijk :frowning: dus meeting gemist helaas… had veel liever aan turks eten gezeten dan aan droge rijst met niks erbij (vriend geval is erg streng en zelf zit hij aan de koekjes…) volgende keer beter

@Nur ik ben blij voor je dat je het fijn hebt gehad in Turkije.
Mijn vrienden in Side vonden de Eclips ook geweldig. Wilden van mij uitleg hoe het nou eigenlijk kon.

Jammer dat je nu ziek bent. Knap maar weer snel op hoor.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

He Nur
Jammer dat je zo ziekjes bent, we hebben je toch gemist hoor!!
Hoop dat je daar wel veel lol gehad hebt
Wel lekker thuis komen he, als er iemand op je wacht. Zeker als hij zo goed voor je zorgt!!
Nou knap op, en wel fijn dat je er weer bent

@ Nur:
Wat vervelend dat je ziek bent! Gelukkig heb je wel een heerlijke vakantie gehad in Turkije. Laat je vriend je nu maar lekker verwennen!!!

He nur, Beterschap!!
En natuurlijk welkm terug.

groetjes

Hee allemaal,

@ nur: Wat vervelend zeg dat je ziek bent. Kun je wel verplicht op de bank dromen over je belevenissen in turkije.

@ Annemiek: Hoe was de meeting???

Mijn weekend was geweldig. We zijn met vrienden weekendje weg geweest naar Drenthe. We hebben veel gedronken, gegeten, geshopt en gekletst. Was echt voor herhaling vatbaar.

Groetjes Linda

@Nur: Beterschap meid!!!

@llemaal: Heb zaterdag ontslag genomen bij mijn zaterdagbaantje… Vond het erg moeilijk, ik werk er toch al 4 jaar!! Maar hij was blij voor me dat ik nu een baan heb etc… Dus nou ja nog 4 keer daar werken!!

X

@nur…beterschap meid…goed om te horen dat je leuk hebt gehad ik turkije…maarja, kon het ook anders?

@cynthia…wat voor een werk deed je op zaterdag…?

groetjes filiz

Ik was/ben slagersmeisje :P:banana:

X