@Fransijn: Wat heerlijk!!! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen naar Side? Want ik weet van hier dat 30 april echt megaaa vol zit!!
X
@Fransijn: Wat heerlijk!!! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen naar Side? Want ik weet van hier dat 30 april echt megaaa vol zit!!
X
SUPER FRANSIJN ![]()
Eindelijk kan het aftellen ook voor jou beginnen
Via OFC travel in Amsterdam geboekt.
Ik heb het Neptun hotel genomen. Zo’n geheel arrangement met hotel was goedkoper dan een losse ticket en dan nog een het vervoer van de luchthaven naar Side. Iedereen is aan 't werk, dus niemand zou me kunnen halen. Dit was een betere optie.
Dus daar zie ik wel wat ik met de bungalow doe. Het is een erg leuke plek, dus ik kan er ook met Ercan gaan zitten i.p.v. thuis met de broers.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
WOW Fransijn geweldig!!!
Nu maar gaan aftellen
groetjes van jac
Hé, lekker Fransijn, en dat het nog gelukt is in de vakantie, helemaal super!
Gefeliciteerd, en ga ervan genieten, maar we spreken elkaar vast nog wel voor die tijd!
Xx Mar
Meiden, ff wat anders, Diamond heeft voor het laatst gepost op 22 maart, das al 8 dagen geleden!
Weet iemand wat er aan de hand is?
Ze was ziek, maar daarom kan je toch wel af en toe aan de compu? Niks voor haar om zo lang niks van zich te laten horen.
Diamond, meld je weer eens!
Xx Mar
Had het er vanmiddag over met mn hubbie, dat ik dat ook al had bemerkt. Dacht dat ik het alleen was, maar niet dus. Heb haar net een sms gestuurd. Als ik iets hoor dan meld ik het!
![]()
@fransijn…wat leuk meid…!! helemaal top:D voor hoelang ga je…offe heb ik daar overheen gelezen…?
@mar…ja goede vraag…viel me gister ookal op.
@diamond…waar ben je!!!
net terug van het werk…tis nog vroeg…maar ik ga lkkr slapen:)
groetjes
filiz
Volgens mij heb ik Diamond gisteren of vandaag nog online gezien op dit forum hier !
Ja, het viel mij ook al op dat Diamond al zolang niet meer hier schrijft, alhoewel ze wel af en toe online was. Ik ben dan wel niet zo’n grote schrijfster hier, maar lees wel regelmatig met jullie mee.
Diamond… waar ben je???
Ik maak het ook niet zo laat vanavond, want heb pijnlijke voeten. Heb net nog even een receptie op mijn werk meegedraaid en veel moeten lopen.
Groetjes en een fijne avond nog allemaal.
Roanna
Volgens mij was ze gisteren of eergisteren heel even online.
Volgens mij vandaag ook nog! Kun je lezen hier onderaan, wie er vandaag online zijn geweest en daar staat haar naam ook bij.
Truste
… Roanna
Diamond is wel online geweest bij msn vandaag nog, 2 uurtjes geleden. Ik heb zo’n versie van msn waarbij je van iedereen kan zien wanneer diegene voor het laatst online is geweest en Diamond was dus vandaag nog online geweest. Heb niet met haar gepraat…
Ze zal wel druk zijn ofzo… Ik zal het de volgende keer dat ik haar online zie bij msn even vragen, als ze hier dan nog steeds niet heeft gepost…
Liefs Rieneke
@Kelebek: welke versie van msn is dat ?
msn plus! heet het, heel handig! je kan ook verschillende toontjes doen als een ‘belangrijk’ persoon online komt ![]()
Ik schrik me altijd dood als S online komt ![]()
Hu, waar dan???
Ik kom maar niet naar bed!![]()
Beste Mar, als je op de homepage van wereldwijzer kijkt, zie je bovenaan ook het woord, wereldwijzer" staan. Klik dat aan en scrol helemaal naar onderen. Daar staan alle namen en tijden, van wie er vandaag online zijn geweest. Alleen kloppen de tijden nog niet, volgens mij. Nog niet aan de zomertijd aangepast.
Groetjes Roanna
Thx
Welterusten!!
@Rien heb ik ook, geloof ik, maar ken dus duidelijk alle opties niet!!
@Roanna, als ik mn internetverbinding open heb, of alleen de compie aan, dan registreerd Wereldwijzer me al als online! Het wil dus niet zeggen dat ik er ben, kan ook mn hubbie of de puber wezen!!
Nou vandaag ff flink het huis doen, morgen komt de taxeur, vanwege de hypotheek. Maar dan wil je wel je huis ff netter hebben dan normaal, geloof me, het is wel netjes, maar ik ben zo’n muts. Dan moet zo’n vreemde man in mn huis rond!!
![]()
@Beppie: volgens mij is het omdat je wachtwoord is ingesteld op jouw computer zodat je je niet telkens opnieuw moet aanmelden.
En dat die uren niet kloppen, ze hebben nog nooit niet geklopt, volgens mij staan ze op Turks uur ![]()