Veel plezier..Welkom thuis 4

Nog 18… haha

@Bloem: Vervelend zeg!! Zit je idd de hele dag te wachten. En in jouw geval lijkt me dat dubbel vervelend, want je gaat voor een langere tijd weg, dus de achterblijvers zitten er tegenaan te hikken!! Nou sterkte dan maar, en nu gaat het super snel dus…

:wave:

@Beppie van harte met het behalen van je theorie examen.
@Bloem, fijn dat alles geregeld is rondom je huis. Wel jammer van de vlucht inderdaad.

Meiden jullie moeten niet zoveel schrijven hoor. Kan het op dit moment nauwelijks bijbenen.
Heb het vreselijk druk op het moment.
Ga zo naar huis, na weer een lange dag school.
Lees wel even iedere dag, maar kan niet alles beantwoorden.

Fijne avond allemaal, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Kletskousen allemaal ! Heb weer heel wat gemist !

@Marion: heb je niet gezien in het bagageruim :wink: je was zeker al met een vlucht vroeger mee :wink: hihi

@ Sevgilim:
Heb je me niet gezien? Had een zwarte koffer aan!!!

@Marion: oooo was jij die ? Sorry ! Had de verkeerde voor ! Had dan even gezwaaid, had ik je zeker en vast herkent ! :wink:

Bij deze dan nog ff :wave: ! Was het leuk geweest?

Ja hoor héél leuk, alleen heb ik gepiept aan de douane en moesten ze me fouilleren maar das niet erg. Ook nog verkeerde trein terug naar huis genomen, zaten andere richting…gevolg: VERSLETEN !!!

@bloem…wat rot dat de vluchttijd is verandert…erg vervelend.

@sevgilim…gelukkig dat het leuk is geweest…jmmr van de verkeerde trein…

groetjes

filiz

@Filiz: Niet zo erg, zijn ergere dingen, ben uiteindelijk wel thuis geraakt, maar na zo een zware dag zijn er toch wel leukere dingen dan een verkeerde trein nemen :wink:

Hallo allemaal,

Wat zijn jullie kletskousen zeg een dag er niet op geweest en 3 pagina’s bijlezen. haha
Maar goed Beppie als nog gefeliciteerd!!

Groetjes jac

baal, baal, baal…??
werd gisteren gebeld door corendon, dat de vlucht verzet was, uhm, ja dat wist ik al. Dus ikke informeren of ik dan misschien zondagochtend kon gaan, ja omboeken, moeilijk, moeilijk, ja voor E 150 meer kon dat wel, ja hallo, mn hele ticket bijelkaar is nog niet eens 100 E. Probleem is dat ik dus om 23.00 op de luchthaven aankom en de enige manier om er weg te komen is dan nog met de taxi. en das duur. Heb nu een hotel gevonden, redelijk goed en goedkoop, die me misschien op komen halen en dan kunnen we zondagochtend vanuit istanbul (anatolie deel) naar het busstation en de bus naar Kas nemen…als…ik tenminste nog wat terug hoor. Ben benieuwd, misschien dat ik er dan toch nog een paar daagies Istanbul aan vast kan plakken, maar mn turk moet me ophalen, vanuit kas, en hij is al aan het werk, dus hij kan niet te lang wegblijven, dus hij was niet blij dat de vlucht zo laat was.
Maar de vluchttijden kunnen tot 24 uur voor vertrek nog wijzigen, dus misschien verandert het nog wel een keer. Wie weet.
afwachten maar weer. Het is maar goed dat het geen vlucht is met aansluitend 3 dagen istanbul ofoz, want dan baal je dus wel erg zeg, jeetje…
ach, ik heb nog 7 mnd in turkije te gaan, dus dat halve dag meer of minder…grijns.

@Bloem: je bent nog niet op reis en het begint al ! hehe, ahh, op al die maanden, zal die dag wel alles kunnen verknallen denk ik. Wel balen zo dat ze nog de hele tijd veranderen ! Straks weten ze het zelf niet meer ! En als je vriend al niet veel tijd heeft om je op te kunnen halen is het helemaal goed (not!). Sterkte meid ! Het zal wel goed komen !

@bloem…minder van de vlucht!! maar idd het is wat je zegt…een dagje meer of minder maakt voor jou toch niet uit!!

groetjes

filiz

Geniet Bloem, want je gaat!! Kunnen een aantal van ons hier niet zeggen!!

Sluit me helemaal bij je aan Beppie :sad:

ik ook, ik ga wel maar het wachten is nog véél te lang !

@Ja Bloem, het blijft altijd weer afwachten wat er gaat gebeuren.
Iets van te voren vastleggen is altijd moeilijk.
Maar ja, je kunt er niet zoveel aan veranderen.Maar straks zul je lange tijd bij je geliefde kunnen zijn en vergeet je al die ellende weer, moet je maar denken.
Daar kunnen velen van ons alleen maar over dromen.

Sterkte met de laatste voorbereidingen hoor.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Ik heb nu eindelijk geboekt hoor.
30 april ga ik lekker naar Side toe. Yes, Yes, Yes.Ik kan haast niet wachten.
Over ruim 4 weken.

Ik wilde mezelf in het lijstje plaasten, maar dat kreeg ik niet voor elkaar.
Ik hoop dat het nog kan.

Ben echt zo blij.:turkey: :NETHERLAN

Bloem…8 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang??
Besmile…15 april… Istanbul

Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side

Je staat er tussen hoor, Fransijn, lekker!!! Wat een heerlijk vooruitzicht!! Lekker naar je liefje, altijd goed toch!!