@Bloem: Top meis, nu die laatste 10 dagen doorkomen en je gaat!!! Oh ik ben zooo jaloers op je, je gaat gewoon kijken of je je droom gaat waarmaken!! Veel mensen willen iets, maar durven het niet!! Go for it!!!
Ik ben dus GESLAAGD voor mn theorie(voor de mensen die het eStore niet lezen!) Nu nog rijden, maar ach het gaat vast wel lukken!!
Beppie, gefeliciteerd, waar was het voor? Ff gemist geloof ik!
En Bloem, ook gefeliciteerd, Ga nu maar lekker genieten, nog ff druk met voorbereiden en dan…Fly away!!
Xx Mar
@Cynthia: ja naar zaventem, we gaan er het bagageruim zien waar alles naar de vliegtuigen vertrekt, dan een hele rondleiding in het passagiersgedeelte en dan doen we een rit rond de luchthaven tot op de legerbasis. Vind ik echt zoooo leuk ! O ja en de Sabenaschool gaan we ook gaan bekijken en de simulators waar piloten en stewardessen worden opgeleid !
@ Sevgilim:
Kunnen wij niet mee naar de luchthaven :yes:? Lijkt me echt super om te zien wat er allemaal achter de schermen gebeurd.
Was ik toch maar stewardess geworden :sad:
Ik zit gewoon in een toerisme-opleiding maar zo een uitstappen vind ik dus echt top!
@Beps: ik laat jullie zeker wat weten, tenminste, als ik niet op een turks vliegtuig ben gestapt want euh…wij mogen door de douane gaan en dan is het vliegtuig héél dichtbij
Enneuh…niet te veel scoren hé! Ben al weg van 6u30 en het eindigt daar om 16.00 dus nog een paar uurtjes vooraleer ik thuis ben
@Marion: 9u is de afspraak aan de ingang waar het meetingpoint staat op de luchthaven, see u xxx
2 vriendinnen van me zijn stewardess aan het worden! Ze zijn door de zware rondes heen gekomen! Ben echt super blij voor ze!
Een gaat bij Arkefly werken en de andere voor Transavia!
@ Sevgilim:
OK, is wel wat aan de vroege kant. Maar ja, je moet er wat voor over hebben :).
Zie je iemand die op de bagageband met de de koffers mee het vliegtuig in verdwijnt dan ben ik dat ;).
baal baal
mijn vlucht zou eerst om 08.15 vertrekken en nu vlieg ik pas om 18.35…baal baal.
zit je heel de dag te wachten van mag ik al, mag ik al
en mn ouders hadden speciaal vrij geregeld om me weg te brengen, moeten ze weer omgooien en mn turk zou me op komen halen, vraag me af hoe dat nu moet gaan…ach, hij komt me vast nog wel halen, maar ik baal wel!! 't was zo’n mooie tijd.