Veel plezier..Welkom thuis 4

@Mar: Ik schrok ff heel erg! Ik dacht namelijk dat het om het restaurant Efes in Alkmaar ging. Maar ook voor jou vrienden is dit natuurlijk een enorme domper!!

Ik moest ook naar de tandarts… Heb verdomme 6 gaatjes… Gaat me flink wat geld kosten!!! Ik kan er op zich niet zoveel aan doen, ze zitten tussen mijn kiezen, en ik kan niet flossen i.v.m. stalen draad op mijn gebit… (binnenkant) Nou ja… verdovinkje en hoppa… BOREN maar!!!

X

@mar…wat ontzettend jammer zeg, dat ze moeten stoppen…

@cynthia…jeetje 6 gaatjes, das niet niks. succes ermee:(kan zo niet tegen dat boren:(

vandaag naar de kapper geweest. er vielen een paar uren uit, dus zijn we gezellig et zn 3e naar de kapper geweest. hele andere coupe, heel stuk eraf, in lagen en een schijne pony, is even wenen:)

groetjes

filiz

@ Cynthia, dat is wel even zonde van je gebit zeg. Heb je een beugel en dan gaat dat weer mis. Heb je geen tandarts verzekering? Ook i.v.m. met je beugel?:smiley: Flauw hè!

@Filiz, gezellig om met een stel naar de kapper te gaan.
Hoef je hier in het dorp niet te proberen. Daar moet je alles van te voren bespreken.:hairy:

Ik wacht wel weer tot ik in Turkije ben.
De broer van m’n vriend heeft een kapsalon.
Ik ben m’n haar aan 't laten groeien.

Ik ga zo naar huis. Vanavond even lekker sporten.

Prettige avond allemaal, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Nou ja mijn beugel zie je niks meer van, het is gewoon zo’n stalen draadje achter je tanden, zodat je gebit niet naar zijn oude vorm terug gaat. Maar daardoor kan ik nu niet flossen. Heb wel een tandarts verzekering maar dat is maar tot €225.- en daarvan wordt dan maar 75% vergoedt geloof ik. En voor mijn beugel heb ik geen controles meer, dus heb hem ook niet verhoogt… Maar goed ik kijk mijn ouders wel ff lief aan, misschien dat zij het willen betalen!!

X

@fransijn…neej klopt, bij ons in het dorp gaat dat ook niet. maar we zijn in de stad geweest.
hoe was je weekend trouwens…? heb je het gezellig gehad met je broer en zijn gezin…?

groetjes

filiz

Nou, tandarts is weer geweest. Als het goed is is het nu klaar, ben inmiddels 4 x geweest voor dezelfde kies. Nou nog het gewone werk.
maar ja, dat zien we wel, dat kan nog wel even een paar maanden wachten.

Is er nou echt niemand meer van jullie die het leuk vindt om zondag ook naar Utrecht te komen voor de meeting?
Het is maar weer zo’n klein groepje, het is toch hartstikke leuk om elkaar nu eens een keer “live” te ontmoeten? Kijk nog eens op “wanneer spreken we af”!
Xx Mar

Volgens mij is het voor velen niet zo evident om zomaar eens te komen aangezien Nederland ook een stuk groter is dan Belgie en jullie zo een beetje van overal zijn… Had ik dichter gewoond en meer tijd gehad dan was ik zeker afgekomen! Lijkt me héél leuk maar het moet ook mogelijk blijven…

Hee allemaal.

Iedereen een fijn weekend gehad?

Wat vervelend mar dat je turkse vrienden de tent moeten sluiten :sad: .

Ik ben van het weekend naar duitsland geweest stappen. Hahahaha wat kan het daar grappig zijn. Dat zijn echt niet de mensen waar ik me prettig voel. Ik weet niet waarom.

Ook heb ik een bikini jajajaja :smiley: :smiley:

En ik krijg nog een lading binnen hopelijk zit daar ook nog iets tussen. Laat die lekkere temperaturen maar komen. Moet wel nodig onder de zonnebank.

Zondag heb ik weer dansles gehad, ik vind het echt steeds leuker worden. Is bijna net zo verslavend als dit forum :dead:

Dit weekend heerlijk met vrienden een weekendje weg. Heb er zin in.

Doei

Linda

he mar, wat erg van je vrienden zeg, errug jammer, toch vervelend dat ze het hoofd niet boven water hebben weten te houden. Hopelijk blijven jullie contact houden

cynthia, zeker te veel turkse zoetigheden gegeten dat je 6 gaatjes had,:wink: :wink:

Mar wat vreselijk rot!! Het is nooit leuk als er een zaak op de fles gaat, maar als het dan ook vrienden betreft…nee!!

Gaatjes, er is al maanden een stukje af van mn kies, maar het begint nu zeer te doen. Morgen maar naar de tandarts dan, want vandaag…THEORIEEXAMEN!!!
:wave:

Beppie: veel succes vandaag met je theorie examen!!

Zou wel willen maar zitten de eerste 2 weekenden vol met feestjes

Hallo,

het leek mij ook erg leuk om 2 april te komen maar moet helaas werken.
Kon geen vrij krijgen.
Maar heel veel plezier en maak veel foto’s!!!

Heb vandaag effe mijn vliegtijden gechecked en ik mag niet klagen.:no: dat mag ik zeker niet.

Ik vlieg om 00:45 richting bodrum/mugla :banana: .
en terug wil ik liever nog niet aan denken, maar dan vlieg ik om 17:20

Hoop dat mijn vliegtijden zo blijven, voor mij zijn dit echt droom tijden.
Vooral omdat ik ook naar mijn dream hotel toe ga.
Enkel de mensen daar zijn niet blij.
Ze hadden beloofd om mij te ontvangen, maar ja ik zie denk ik weinig kans dat ze er daadwerkelijk staan.
Het is wel vroeg voor ze en ach anders zie ik ze om 10:00 want dan komt alles in actie daar.

Groetjes jac

Ik denk zomaar dat jij met INTER AIRLINES vliegt!!! Die vlucht gaat het gehele seizoen! Het veranderd waarschijnlijk niet!

X

jij gaat door naar de volgende ronde;)
hahaha grappig.
Nou dat is mooi, van mij mogen ze zo blijven.
Nou in sept staan ze voor 6:10 heen en terug om 11:40
Dus misschien wordt dat nog wel veranderd in mijn tijden.
Mag het hopen.

groetjes

Welke datum precies, via welke touropertor en voor welke bestemming? Ik kan wel ff voor je nakijken als je wilt!

X

zoooo, het huis is eindelijk verkocht, was eventjes bang dat er misschien toch nog iets mis zou gaan op het aller, aller, laatste moment, maar nee. Getekend bij de notaris, het huis is niet meer van mij maar van de nieuwe bewoners!!!
Nog 10 dagen!!!

Mooi zo bloem! Gefeliciteerd!! Ja nog maar eventjes en dan ga je al!! Spannend!!

X

En die 10 dagen vliegen voorbij Bloem, en dan…op naar je Turkish Delight :smiley: !!
Ontzettend spannend. Ook erg dubbel lijkt me, want je laat hier ook je familie en vrienden voor een langere tijd achter .

@ bloem Gefeliciteerd!!! erg leuk

@ cynthia voor 2 sep is dan INX touroperator is HI bestemming BJV.
En die andere is INX voor 5 juli touroperator is HI bestemming BJV