Veel plezier..Welkom thuis 4

Het zal idd wel zijn dat zijn GSM geen geld meer heeft!! Maak je geen zorgjes, het komt vast goed!!
:wave:

Zal ik proberen, maar kan echt aan niets anders denken, duimen jullie dat hij op msn komt vanavond ?

Doe ik voor je, deed ik al toen ik het las, doe ik dan altijd hoor!!

Tuurlijk duimen we!!!

@fransijn…lijkt me leuk dat junglefeestje…veel plezier alvast:D
dat boek heb ik ook gelezen. echt prachtig. heet het niet>de bruiden van jemen? kan me vergissen, is alweer een tijdje geleden

@sevgilim…ik duim mee meid, maar zal vast niks ernstigs aan de hand zijn;)

groetjes

filiz

Zie je nu wel, niets aan de hand, maar dat wij voor je geduimt en aan je gedacht hebben, dat heeft het natuurlijk wel gedaan(hihi)!!

Idd , bedankt allemaal voor het duimen! Zonder jou zat ik hier wss nog te zeuren :wink: Hij had dus geen geld meer op zijn gsm en kan mn gsm niet eens meer laten overgaan voor op msn te komen. Had dus toevallig eens komen kijken naar mn email en hij zat op msn en had ook al een email gekregen, echt lief! Bedankt allemaal xxxXXXxxx

Bloem…8 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang??
Besmile…15 april… Istanbul
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side

wwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaahhhhhhhhaaaaaaa

ik sta bovenaan!! joehoe, nog 12 daagies…nu gaat het echt snel!!

@Bloem:deze dagen zullen nu wel snel gaan voor jou ! Geniet ervan maar nog meer om naar Turkije te gaan ! Moet wel spannend zijn voor je !

Bloem: Alles verder al geregeld?? Spannend hoor, ben zoooo benieuwd hoe het er met je zal gaan!!

Nou bijna lekker slapen, morgen lekker bijbeppen met mn vriendin in de sauna, en dinsdagmorgen meteen om 9 uur verder met theorieles, en om 11.30 examen. Kom voor die tijd nog wel ff langs

@Beps: zal weer stil zijn hier komende dagen ! Kan ik lekker nog mn voorsprong weer vergroten :wink:

HEEEE NO WAY!!! Ik ga nog wel ff met ons geheime wapen aan de slag(hihi)

ooooo jaaaaaaa, ben ook al goed aan het uitkijken naar nieuwe dingen (als je snapt wat ik bedoel) om ons geheim wapen verder te zetten. Desnoods kan een mailtje ook goed doen :wink:

Had weer iets vanmiddag, kon ik mooi ff 180 eBuks scoren!!!
Ach meis, lekker belangrijk eigenlijk(not!!)

Zolang we ons hier mee bezig houden, doen we geen ander kwaad :smiley:

Wat is dat geheimzinnige extra scoren van jullie toch??? Ben zo benieuwd!!!
je kan het me wel vertellen … :yes: :o :smiley:

Even wat bijgelezen en ge nu koffie drinken.
Tot later deze dag.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Wat is dat toch voor een gedoe met die punten?
Ik snap er geen fluit van. Heeft dat nog wat met Turkije te maken?
Gisteren een hele leuke verjaardag gevierd bij onze vrienden van Turks Restaurant Efes.
Tenminste, gisteren was het nog een restaurant, vanaf vandaag is ‘ons’ restaurant er helaas niet meer. Met andere woorden, Turks restaurant EFES Noordwijkerhout is met ingang van maandag 27 maart gesloten.
De reden laat zich niet moeilijk raden. De tijd is moeilijk voor alle horeca. En de een red het wel, de ander niet. En de locatie was niet zo gunstig. Zonde, hoor, het was een erg goed en sfeervol restaurant.
En helaas gaan onze vrienden nu ook weg, de meesten naar Schiedam, en ook een enkele terug naar Turkije. Ik hoop wel contact te kunnen houden.
Maar de verjaardag was geweldig! En tegelijk ook een beetje afscheidsfeest.
Maar goed, life goes on zullen we maar zeggen. Ik ga voor de verandering maar weer eens naar de tandarts.
Spreek jullie laterrrrrrrrrrrr
Xx Mar

Inderdaad zonde dat jullie vrienden het restaurant moeten sluiten. Hopelijk blijven jullie contact houden, moet toch lukken!! Waar een wil is…

Succes bij de tandarts, zit je nog steeds met je kies :frowning: ???

@Oh, Mar wat vreselijk voor je vrienden zeg om te moeten sluiten.
Het is wel zo dat uit eten gaan niet meer zo weggelegd is voor de meeste mensen.
Bijna ieder huishouden is er op achteruit gegaan.

Ik wens je vrienden heel veel sterkte en hoop dat ze allemaal weer een baan zullen vinden in de toekomst.

Jammer dat er dan misschien ook weer contacten minder zullen worden, want zo gaat dat als je ergens anders gaat wonen.

Fijn dat jouw verjaardag leuk is geweest.

En hoe was de Tandarts?

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN