Veel plezier..Welkom thuis 4

IK WIL OP DAT LIJSTJE!!!

Maar we weten nog niets precies!!
:wave:

Vandaag, over een maand, ga ik al over 3 dagen weg!!! :smiley: JEEJ
Nog even dit zware saaie school blok doorkomen en dan kan ik gaan!!!

Nog 34 dagen! :banana:

Ohw by the way, mijn vertrekdatum staat fout in de lijst, ik certrek niet de 29ste maar de 28ste, een dagje eerder :smiley: :banana:

Nur… vandaag…Antalya
Bloem…8 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang??
Besmile…15 april… Istanbul
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side

IK WIL ER OOK ZO GRAAG OP …

Mijn man had het er vorige week over om pas in oktober gaan, en dat duurt nog zooooooooooooo lang :sad:. Wordt over een maand hartstikke druk, lammertijd tot eind juli, en had nog zo gehoopt om tussendoor nog ff bij te kunnen tanken.

@mar…ja:) ben weer beter, heb wel nog wat last van mn keel.

@marion…ach ja als je in oktober gaat, heb je teminste wel wat om naar uit te kijken;)

dit weekend erg rustig…beetje saai wel:(
wat zijn jullie plannen…?

nog 33 dagen:D:D

groetjes

filiz

Ach Feliz, het is in ieder geval beter dan niets…

nog 21 nachtjes voor Turkije. Heb ook mijn definitieve datum gekregen om met mijn stage te beginnen. Vanaf 8 mei moet ik beginnen in Frankrijk t/m 24 september.

Wij hebben geen plannen voor het weekend! Ben nog steeds druk aan het leren!! Maandag nog wel lekker een dagje eruit met een vriendin naar de sauna, HEERLIJK!!!

De nieuwe lijst! Moet een goed gevoel zijn Bloem om op nummer **1 **te staan.

Bloem…8 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang??
Besmile…15 april… Istanbul
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side

@Bloem: Inderdaad, je staat bovenaan!! Heerlijk zeg!!

Zit nu clips van turkse liedjes te downloaden… Je moet toch wat op je onnuttige zondag!!!

X

Ik ben nog aan het leren enzo, de puber is aan het ontspannen, die heeft zich gister een slag in het rond geleerd!!

Morgen een dagje ontspannen en dan HELPPPP!!!

Ben lekker aan het banken. Wil ‘Verloren tijd’ uitlezen vandaag…:wink:

Ook lekker toch!!! Ik ga nu ff een vriendin bellen en dan maar weer verder leren denk ik. Heb toch nog eea dat er net nog niet lekker in zit!!

Zo dames. Ik heb even weer bij zitten lezen en de bikini’s weer voorbij zien komen op het forum. Leuk hoor!

Waren zelf even een weekendje weg geweest en zijn zo’n uurtje geleden thuis gekomen. Heerlijk even een weekendje gerelaxt en gister lekker wezen shoppen in Eindhoven.

Nou iedereen die nog leren moet, doe goed je best en voor de rest nog een fijne zondag gewenst.

Ik heb trouwens wel zo’n blauw oogje, ooit in Turkije van iemand gekregen, dus je mag 'm wel ff lenen hoor Beppie? Hihihi.:laugh:

Groetjes Roanna :wink:

Ben even op school om de meesters- en juffen dag voor te bereiden en op het forum te lezen.
We gaan een junglefeest geven en ik ga krokodillen maken.

Sommigen zijn aan’t leren anderen aan 't relaxen, lekker met een boek op de bank.

Ik heb net een boek uit gelezen over Zana, die Jemen wist te ontvluchten, maar haar zoontje er achter moest laten bij haar zus Nadia en de kinderen. Het tweede deel ligt nog te wachten op me.
Echt aangrijpend.

Ik hoop dat ieder een lekker weekend heeft en zich kan opladen voor de volgende week.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Lijkt me leuk zeg, dat junglefeest!!!
Hoe heet het boek Fransijn? Het verhaal en de namen komen me zo bekend voor.

Zal de titel even opzoeken thuis.
Het was iets van: Nog eenmaal mijn moeder zien.

Help…Gisteren een 2 smsjes gestuurd naar mn vriend en nog altijd geen terug gehad… Ben echt bang dat er iets is of zo… Overdag werkt hij wel in een huis en savonds moet hij leren omdat hij binnenkort examens heeft maar toch…:frowning: Ik hoop echt dat hij niet boos is …

Waarom moest hij boos zijn dan?? Hebben jullie woorden/ruzie gehad dan??

Zal wel gewoon druk zijn, wij zoeken altijd ergens iets achter!!!
:wave: met een dikke kus!

Neen, heb hem vrijdagmiddag nog gehoord, verliep allemaal goed. Had gisteren gewoon een sms gestuurd dat ik niet op msn kon komen omdat ik aan het babysitten was… (normaal gezien spraken we af, als we elkaar niet op internet spraken, we een sms gingen sturen) maar heb er dus twee gestuurd met de vraag of alles nog ok was en dat ik hem miste en zo en hij stuurt niet terug. Heb vandaag al de hele dag niets van me laten horen en ik hoop dat hij vanavond op msn komt… Mss is zijn geld op van zijn gsm… Maar ben er echt slecht van omdat ik niet weet waarom precies …:frowning: :frowning: :frowning: :frowning: