En morgen de Hotelplan en Olympia… Het wachten voor mij is dan op OAD!!!
Heerlijk om die gidsen al weer in te kijken!
Liefs
En morgen de Hotelplan en Olympia… Het wachten voor mij is dan op OAD!!!
Heerlijk om die gidsen al weer in te kijken!
Liefs
Ik ga morgennnnnnnnnn naaaaaaaaar OAd toe, maar ik denk dat ik toch moet wachten als ze bij de reisbureau binnen komen. Heb al wel weer gekeken in de reisgidsen, het is leuk om ze weer door te bladeren, maar voor mij heeft het echt niet zo veel zin, als je toch al weet dat je geen zomervakantie hebt ivb met 5 maanden stage.
Hoi.
Ik was gister even bij het Globereisbureau (ook OAD) en daar zeiden ze dat de eerste gidsen zo half volgende week worden verwacht.
Ik heb al wel een Arkegids meegenomen, maar wil toch ook nog even wachten tot er meer uit zijn, al zal het voor ons waarschijnlijk pas in najaar worden dat we willen reizen. Het voorjaar wordt voor ons eerst weer Spanje. Oeps, ander forum?:embarrese
Mvg, Roanna ![]()
Hee meiden,
super he de zomerboeken. Ben benieuwd…![]()
@ sevgilim: balen zeg van je internet, hopelijk kan je snel weer uitgebreid komen kijken hier.
Als je in november nog in turkije hebt gezeten kan ik me voorstellen dat je het raar vind dat het nu al bijna kerst is. Ik moet zeggen dat ik wel de echte kerstkriebels krijg. Ik moet ook nog gaan shoppe voor nieuwe kleding.
@ Annemiek: :embarrese zo bedoelde ik dat niet, je bent zo jong als je jezelf voelt. Ik bedoelde dat ik nog niet getrouwd ben en ook nog geen kinderen heb en dus ook nog weinig andere taken heb buiten mijn stage/werk. Als ik kinderen krijg ligt mijn prioriteit ook bij thuis en zal ik ook weiniger uren gaan maken.
@ Diamond: hoe was het in Essen???
groetjes Linda ![]()
@Linda: Kon het niet laten je te plagen:wink: ! Maakt nl helemaal niet uit, ik heb nu gewoon WEEKEND!!!
Nou meiden geniet allemaal
Annemiek:wave:
wij zijn ook bij globe geweest en daar heb we al 2 turkije gidsen gekregen en dat er eind de week er meer uitkomen
Vroeger haalde ik ook altijd de zomerboeken in huis om te smullen van alle mooie plaatjes.
Dat doe ik nu niet meer nu ik altijd naar Side ga.
En boeken via internet is echt super relaxt.
Veel succes allemaal met het uitzoeken van een leuke stek.
Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Inderdaad, dan kan ook heel goed via het internet. Hebben wij dit jaar ook voor het eerst gedaan (naar Alanya)en is ons ook prima bevallen.
Maar toch blijft het ook altijd wel leuk om de gidsen uit te pluizen. Alleen die voorpret is al zo leuk.
En als ik er niks mee doe, breng ik ze ook altijd netjes terug!
Ik zou ook nog wel even willen weten, waar sommigen van julie boeken, om vanaf vliegveld Twente te kunnen vliegen.
Er staan trouwens al meer dan een week ook leuke advertentie’s hier boven aan deze site voor Turkije vakantie’s, zag ik!
Fijne dag allen verder en de groetjes van Roanna
O ja, voor diegene die naar de meeting gaan, heel veel plezier zaterdag.
@ Annemiek: hahaha gelijk heb je om me te plagen ![]()
Ik heb nu ook verplicht weekend wat ik niet leuk vind want ik ben ziek :mad: ga zo maar weer terug naar bed. Kon het niet laten om toch even hier te komen kijken.
Ik ga dit jaar naar de vakantiebeurs waarschijnlijk dus ik ga me daar oriënteren. Ik heb wel al op internet gekeken naar de prijzen en dat van hotel riviera valt wel mee. Dus de keuze is niet moeilijk. Hahaha. De reisgids van Sunweb heb ik een paar weken ook al besteld dus die zal binnenkort wel in de bus liggen.
Iedereen die naar de meeting gaat heel veel plezier en ik ben benieuwd hoe het geweest is.
groetjes Linda
Hallo allemaal,
Leuk he al die zomergidsen. Ik wacht nog op sudtours want die is het goedkoopste voor mijn vakantie.
maar het is zeker ik heb 3 weken vakantie. JOEPIE!!!![]()
dat wordt waarschijnlijk 3 weken genieten van Turkije.
Ik kan niet wachten maar het duurt nog effe voordat het 3 juli is.![]()
Groetjes van jac en nog 18 berichtjes en we zijn weer bij de 1000!!!
Jac: Sudtours, hotelplan en Olympia zijn vandaag uitgekomen!
Liefs Cyn
Heb er vanmiddag ook gaan halen, wel de gewone: Thomas Cook, Neckermann, JetAir. Heb een leuk hotel in antalya gezien voor maar 309€ All in voor een week, valt mee hé ?
Heey!
Wanneer is de vakantiebeurs eigenlijk? Want ik kan daar dan gaan werken, maar ik moet wel even weten wanneer dat dan is, aangezien ik van 23 december tot en met 8 januari in Istanbul zit…
Hihi nog maar 8 daagjes!!! :eek: Wat moet ik aantrekken!!! Waaahhhhhh ik ben nu al zooo zenuwachtig!!! Volgende week zie ik S. gewoon al weer!! Vette zin in!
Liefs Rieneke
@ Cynthia: Bedankt ga morgen direct naar het reisbureau
groetjes van jac
@kelebek: Vakantiebeurs is van 11 januari tot en met 15 januari elke dag van 10 tot 18 uur.
@ Cynthia: Ah! Dank je! Misschien kan ik dan wel werken! Jullie horen et nog wel! ![]()
Liefs
@Rieneke: Owwwww niet zo vaak zeggen hoor, dat je al weer bijna weg bent!!! Ik heb er zin in!! Niet dat het er zonnig is, maar gewoon weg!!!
@llemaal die morgen gaan eten met elkaar: Heel veel plezier, geniet van het eten en van de verhalen met elkaar
Vandaag ff naar kantoor om geld op te halen voor mijn collega(die 70 jaar is en nu eindelijk van haar welverdiende pensioen gaat genieten:) !!), en dan gauw naar huis, en genieten van de warmte binnen!!! Wat een P*****WEER!! Nou nogmaals, allemaal een fijn weekend
Annemiek:banana:
@Allemaal: nogmaals heel erg bedankt dat jullie zo meeleven, echt super!
Essen was echt heel erg leuk! We waren er om 10:30 en hadden tot 16:45 de tijd om lekker te shoppen. Heb me redelijk weten in te houden, heb wel een heel mooi lingeriesetje gekocht en een heel gaaf zwart tuniekje met glitters voor de kerst. Verder lekker ergens gegeten en mensen gekeken op een heerlijk verwarm terras.
Vandaag nog werken en dan vanavond de tas inpakken en dan vertrekken we morgenvroeg om zes uur. Het is ongeveer vier uurtjes rijden dus we kunnen meteen de stad in als we er zijn. Kijk er heel erg naar uit en hoop dat m’ n vriend ook even alle zorgen van zich af kan zetten…
@Iedereen die naar de meetign gaat: heel veel plezier! Maken jullie wel foto’s, dan kan de rest nog een beetje meegenieten! En hopenlijk komt er snel weer een meeting!
Straks na m’ n werk schiet ik nog snel even een reisbureau in, heb ik morgen onderweg tenminste wat te kijken!
Liefs, Diamond
@llemaal die lekker naar de meeting gaan heel veel plezier en maak zeker foto’s!!!
Groetjes jac
Idd iedereen die naar de meeting gaat ONWIJS veel plezier!!!
Ik hoop dat er snel een vervolg komt! Ben benieuwd!
Liefs