@llemaal: Dinsdag komt Oad-gids uit!!!
Liefs Cyn
@linda…voel je je alweer wat beter…? wat heb je precies…?
@diamond…fijn dat essen zo leuk was, je truitje klinkt erg leuk:Dheel veel plezier het weekendje weg maar dat zal vast wel lukken…
ben gister de reisgidsen gaan ophalen, en volgende week zaterdag gaan we lkkr boeken…![]()
kusz kusz
filiz
Ik scheur zometeen na m’ n werk meteen naar het reisbureau, hopenlijk ben ik nog op tijd om een paar reisgidsen te scoren om mee te nemen naar Brussel. Heerlijk, die voorpret die straks weer gaat beginnen!
Oh nog helemaal vergeten te vertellen, toen we naar Essen gingen draaide ik de auto, maar reed iets te hard en gleed door…tegen een boom!! Jeetje wat een boel schade terwijl het helemaal niet hard ging. Baal natuurlijk als een stekker want het moet wel weer gemaakt worden kost natuurlijk weer handen vol geld :mad:
Zit hier ondertussen lekker aan de koekjes, in januari ga ik wel weer op dieet. Deze maand mag het heb ik mezelf maar wijsgemaakt…In Brussel zijn er natuurlijk ook weer allemaal lekkere dingetjes qua eten (wafels met slagrooooom) en daar ga ik maar 's lekker van genieten!!
Groetjes, Diamond
hey meiden
zo eindelijk weekend !!! heerlijk heb er echt naar uitgekeken. Druk op m’n werk en me er toch met een stevige verkoudheid tegen griep aan maar weer doorheengeslagen…tja wat moet je als de halve afdeling al ziek is :mad: . Maar goed, dubbel genieten dus maar van het welverdiende weekend en vooral veel slapen, heerlijk.
Heb weer niet alles bij kunnen lezen,jullie schrijven wat af zeg! Ja leuk he straks weer lekker een nieuw jaar en kan het aftellen weer beginnen, super!!
maar eerst heel belangrijk: 23 december lekker naar Turkiye!!! al is het maar voor een weekje ik vind het super. heerlijk om m’n vriend na 4 lange maanden weer te kunnen zien!!! Vanaf Istanbul de volgende dag meteen door richting Oostturkije (Kars) , want daar woont (een deel van )z’n familie. Ben erg benieuwd wat ik daar aan zal treffen en hoe het zal gaan!! Ben eerlijk gezegd best zenuwachtig, al weet ik wel dat ze me gastvrij zullen ontvangen en dat het gerust allemaal wel goed zal gaan. Maar ja dit is toch wel heel anders dan samen vakantien in Bodrum (wat we dit jaar een weekje samen hadden
). Ben echt heel benieuwd. Zal een behoorlijke reis worden ook zeg.
En daar krijgen we ook het kofferinpakprobleem weer. zal maar goed warme kleding meenemen, want het is daar bepaald niet warm in de winter…
weer es wat anders dan bikini’s jurkjes en rokken haha!
@llemaal die morgen gaan eten: heel veel plezier, afiyet olsun (eet smakelijk) en bovenal veel foto’s maken. En in het nieuwe jaar op herhaling met iedereen!!!
PRETTIG WEEKEND ALLEMAAL !!!
@Diamond. Veel plezier in Brussel.
nou je hebt helemaal gelijk hoor, lijnen komt volgend jaar wel weer.
yarin yarin yarin (turks voor ‘morgen’) . ’
trouwens, er moet toch wat als goed voornemen overblijven ??..
geniet er maar lekker van !
@allemaal , weten jullie trouwens dat Tarkan misschien volgend jaar een concert geeft in Nederland ???
En dat er van het weekend in Eindhoven een soort turks evenement is, schijnt super te zijn voor turkijefans. Vrijdag, zaterdag en zondag. Volgens mij is het heel leuk en entree kost maar 5 euro.
hoe en wat weet ik niet precies maar ik dacht ik meld het even…
Vorige week met een vriendin van me naar een optreden van Rafet El Roman geweest in Beverwijk. WAUW !!! Wat is dat super zeg. zaal vol turken en de hele avond turkse popmuziek en van 1 uur tot een uur of 2.30 kwam hij optreden. Wat een gezellige sfeer, we waanden ons echt in turkije!!
Ik hou het wel even in de gaten, als jullie van turkse popmuziek houden…Als er weer een optreden komt is het vast en zeker weer helemaal geweldig, dus ik laat het hier dan wel even weten. Het is wel 99% Turken dat er komt uiteraard maar de sfeer is helemaal super en je wordt helemaal niet raar aangekeken of zo als je ook op zo’n turks feest bent. sterker nog, ze vinden het juist erg leuk !
Dat wilde ik even melden…
@Von: je gaat gewoon al bijna! Vindt het echt super voor je dat je weer lekker naar je vriendje toe gaat. Je zult inderdaad nu wel heel andere bagage mee moeten nemen dan in de zomer, maar knuffelen om het lekker warm te krijgen is ook niet verkeerd ![]()
Nou geniet maar lekker van je welverdiende weekend en van alle voorpret! Wat gaaf trouwens dat Tarkan in Nederland komt optreden, dat lijkt me ook wel wat!
Zo we zijn er helemaal klaar voor. Heb net lekker burgerlijk eitjes gebakken voor de broodjes die we onderweg meenemen en we hebben allemaal lekkere dingetjes ingepakt voor daar. Allemaal een heel fijn weekend en tot gauw!
Liefs, Diamond
klopt ik had het gelezen van tarkan. Dat die misschien in de ahoy komt.
De week is op zich wel weer snel voor bij gegaan en deze maand gaat het ook weer snel. Ben op zich druk met het voorbereiden voor stagegesprekken. Heb er al 1 achter de rug.
Iedereen die morgen naar de meeting gaat. Heel veel plezier.
En iedereen een hele fijne weekend
He Hans, als je dit leest, je hebt een nieuwe geopend, maar meteen afgesloten!
Hoop dat iedereen een lekker weekend heeft, wij zitten hier heerlijk met de kachel aan en de lampjes aan de boom, kaarsjes overal, echt kerstsfeertje dus!
Heerlijk deze tijd, kan van mij eeuwig duren
Fijn weekend allemaal
Annemiek:wave:
Heey!
@ Von: Heey ik vlieg ook de 23ste december naar Istanbul. Welke vlucht heb je? Ik vertrek s’ochtends om 9.00uur vanaf Eindhoven.
@ Beppie: Ik heb tot nu toe wel een heerlijk weekend! Voor et eerst geen kerstboom, we zijn bang dat mn vader er nu niet meer tegen kan. Maar we hebben nu een alternatieve kerstboom, lampjes en kerstballen in een hele grote vaas. Kerst cd-tje erbij opgezet en jawel kerstsfeer weer volledig in huis
Morgen geef ik mn laatste verjaardagsfeestje, dus dat wordt vast ook wel weer gezellig!
@ Diamond: Veel plezier in Brussel!!! Geniet maar lekker van de wafels met slagroom hoor ;)! Wat k*t zeg van je auto, hoop dat et niet al te veel schade was…
Hoe was/is de meeting??? Ben benieuwd!!!
Waahhh ik ga al over 6 daagjes naar Istanbul!!!
Pfff zin in! Kwam er vandaag ook achter dat ik op de nieuwe luchthaven land. Die vriend zou me al bijna van het oude vliegveld halen… Heb hem maar snel gesmst.
Liefs Rieneke