TIS ECHT ALLEMAAL HELEMAAL GEWELDİG!!!
Kan het amper allemaal geloven, maar voel me helemaal happy.
İk ben net maar snel uit de zon gegaan…begon namelijk al een beetje bij te kleuren…
Als ik terug ben dan vertel ik meer.
Oh ja, en diamond,
nu snap ik waarom je Alanya zo geweldig vindt!!!
@jac.klinkt idd erg leuk zo een supriseparty…hoe vonden je oom en tante het…?
@rieneke…wat rot van die uitslag…! hoopp dat de dokter er iets tegen heeft, maar dat zal wel;)en je hebt een heerlijk vooruitzicht…!!
@beppie…van harte gefeliciteerd met jullie 22 jarig huwelijk…!!
@bloem…wat super dat je het zo leuk hebt…!! was ook eigelijk niet anders te verwachten wel…? geniet er nog van meid…!! ondertussen wachten wij hier in de regen op een uitgebreid verslag…hehe
bahbah…wat en weer he…!! verschrikkelijk die regen…moet er ook nog op de brommer doorheen…pak morgen toch maar weer de bus, dan maar een half uurtje eerder op…maar opstaan is ook zo een ramp…nog hartstikke donker…echt niks voor mij… geef mij maar zomer (of turkije) lekker vroeg licht, warm…stuk beter allemaal.
@Beppie, van Harte gefeliciteerd met je 22 jarig huwelijk. Nog veel gelukkige jaren erbij zou ik zeggen.
@Bloem wat heerlijk om te horen dat alles zo fijn is en dat het goed met je gaat.
Net als zovelen begin ik ook een beetje in Kerstsfeer te komen.
Thuis in het weekend bezig geweest en vandag op school met de kinderen de boom opgetuigd.
De ramen hadden we vorige week tijdens de tekenles al gezellig gemaakt.
Zo leven we een beetje naar Kerst toe.
Ik ga nu m’n nakijkwerk even doen, zodat ik op tijd naar huis kan om te sporten.
Kom net terug van de dokter…
Er is geen middeltje tegen mn uitslag kan het het beste gewoon laten rusten, dan gaat et vanzelf over. Komt waarschijnlijk van een hele dure poeder (gelukkig van een vriendin van me) dus die gebruik ik gewoon nooit meer. Was nooit ergens allergisch voor… En nog erger: het kon wel 10 dagen duren :eek: Hoop dat et in ieder geval over 11 dagen wel weg is dan!!!
En heb ook meteen maar de herhaling van hepatitus A gehaald. Ben nu minstens 10 jaar (en misschien dus wel levenslang, vertelde mn huisarts) beschermd tegen hep A en DTP.
Was bijna te laat bij de dokter, ik was zo verdiept in mn boek (Turkse vlinders) hihi echt coool boek!
@ Bloem: Wat super dat je nu lekker kan zonnen en genieten! Geniet ervan meid! Alanya is inderdaad heerlijk!!!
@ Filiz: ja wat een weer! Hier regent het nog niet zo veel, maar het wordt de laatste tijd wel steeds weer donkerder en donkerder…
Als ik moet werken is het ook al zo erg: Ik sta op en het is nog pikkedonker en ik ben weer vrij en het is alweer donker…pfff wordt je niet echt vrolijk van, maar ja binnenkort weer kerstvakantie! Lekker voor de verwarming (of voor de mensen met een open haard) warme chocolademelk, kerstliedjes op en lekker genieten van de vrolijke sfeer die de kerstboom helpt maken
Diamond: Ik was net te laat voor dat programma. Er is elke week iets van huizen in Turkije, volgens mij heet dat programma interhome. Das wel leuk om te kijken want dan ben je weer helemaal met je gedachten in turkije.
Annemiek: Gefeliciteerd met jullie 22 jarig huwelijk!!
Wij hebben hier ook de kerstboom opgetogen. Mijn vader is heel perfectionistisch in het goed hangen van de lampjes en de bollen dus dat zorgt elk jaar weer op rij voor een beetje meningsverschil is jammer terwijl het zo gezellig hoort te zijn.
@ sevgilim: Wat onwijs tof dat je moeder jou kerstkleren laat uitzoeken.
@ Jac: Fijn dat de surprise party een succes was
@ Bloem: Geweldig dat je het super naar je zin hebt en jazeker Alanya is helemaal geweldig!!! Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je mooie verhalen,
@ Rieneke: Ik heb vorige week ook de herhaling van hep A gehaald. Mooi boek he turkse vlinders.
Ow, wat een rotbericht hebben we gehad zo voor de feestdagen. Bij m’n vriend op het werk gaat een reorganisatie plaatsvinden en zijn functie blijkt te gaan vervallen…Vindt het echt zo sneu voor hem, en natuurlijk brengt het een boel onzekerheid met zich mee aangezien we ook een eigen koopwoning hebben. Ik hoop echt zo hij snel een andere leuke baan weer vind…
@Nur: beterschap, inderdaad geen ideale situatie om te leren. Ook succes met het vele werken. Worden er weer veel boeken gekocht als Sinterklaas en kerstkado’s?
@Rieneke: wat vervelend zeg die uitslag! Typisch dat je dat net juist van zo’n heel duur poeder krijgt. Maar we hopen maar dat het snel weer weg is voordat je lekker naar Istanbul gaat. Leuk he, je eigen huisje lekker in kerstsfeer! Mijn moeder kan ook niet goed tegen de naalden van een echte boom dus zij hebben ook een nepper gekocht. Maar het gaat om de gezelligheid! Veel leesplezier in Turkse vlinders! En wij gaan 17 december naar Brussel, 's ochtends willen we rond een uur of zes gaan rijden, dan zijn we er lekker vroeg en kunnen we meteen de stad in!
@Bloem: oh wat leuk dat je ons ff op de hoogte houdt! Fijn dat je het zo leuk hebt daar. Blijf maar lekker doorgaan met genieten! En leuk dat er weer een Alanya fan bij is gekomen! Is er nu nog veel open en is er nog wat te doen in de haven?
@Filiz: nee niks aan dit weer. Het is hier echt de hele dag mistig geweest. Wordt hier echt niet vrolijk van…Oh wat verlang ik weer naar het (Turkse) zonnetje! Sterkte met opstaan morgen!
@Fransijn: lijkt me ontzettend leuk al die voorbereidingen op de feestdagen met al die kinderen!
@Linda: Ja ik zag laatst ook dat ze in een ander plaatsje in Turkije waren. Wat gaaf lijkt me dat om daar een appartementje te hebben, maar dat zullen voorlopig wel dromen blijven. Nou ja, dromen is ook leuk!
Kan echt niet lang blijven want mn internet is kapot en zit nu op een ander netwerk (?). Als mn internet terug werkt (normaal gezien komt er iemand vanmiddag naar kijken), dan reageer ik op iedereen terug!
Wat een rotbericht zo vlak voor Kerst.
Dat hoor je zo vaak.
Het komt natuurlijk nooit uit, maar waarom zo vlak voor de Feestdagen.
Het is zeker te hopen dat je vriend snel wat anders kan vinden.
We duimen voor jullie hoor.
@Diamond, das ff schrikken!!! Weet als geen ander hoe dat voelt dus. En dat dan net voor de feestdagen. Maar het komt vast wel goed, laat het je feestdagen niet verpesten hoor, en vooral het komende weekend niet!!!
@Sevgilim: Hoop dat je internet weer gauw gemaakt is.
Nou de werkweek is weer begonnen, en gelijktijdig al weer bijna voor de helft om!! Wat een luxe! Mag op woensdag geen smsjes meer versturen naar man en puber dat ik weekend heb, vinden ze niet leuk:dead: !
Ik verveel me hier weer als een gek vrouwtje, zo rustig. Mijn collega vertelde dat zij het steeds heel druk heeft, nou dan heeft zij alle telefoontjes en ik dus niet. Wel jammer want de dag duurt zolang
@ Diamond: Ohw wat een %^$@#* bericht! En ook nog voor de kerstdagen!! Hoe verzinnen ze het! Ik hoop dat je vriend snel iets leuks terug vind! Komt vast wel goed. Laat het idd niet de feestdagen en komend weekend verpesten…
Toch nog heeeeel veel plezier dit weekend in Brussel! Hoop dat jullie het toch nog leuk gaan hebben!
@ Sevgilim: Ohw dat is zooo vervelend als je internet het niet doet! Ik had het ook 2 weken lang! Gelukkig doet mn internet het nu weer! En hopelijk doet jou internet het ook weer snel!
@ Annemiek: Woensdag al weekend, heerlijk!! Ik ben op maandag, vrijdag en woensdag vrij!!! Ook heerlijk, maar normaal werk ik dan op zaterdag en vrijdag. Alleen ik ga deze week even wat rustiger doen. Was afgelopen week zooo moe! Neem deze vrijdag en zaterdag vrij en ik ga in plaats daarvan oppassen op mn oppasschatjes (5 en 3 jaar oud)
Thanx voor jullie lieve reacties! M’ n vriend belde net nog even, hij had een leuke vacature gezien en meteen gebeld met dat bedrijf. Hoop echt zo voor ’ m dat hij snel iets leuks vind!!
Morgen lekker een dagje op pad, ga met m’ n moeder naar de kerstmarkt in Essen. We zouden eigenlijk naar Keulen maar daar waren niet genoeg aanmeldingen voor dus moesten we iets anders uitzoeken. Maar wordt vast ook leuk!
Bah Diamond wat vervelend zeg. Hoop zo dat je vriend snel iets nieuws vind. Laat die mooie feestdagen daar niet door verpesten.
Geniet van de kerstmarkt en van jullie heerlijk weekendje brussel.
Bah ik ben nu echt ziek aan het worden volgens mij, hele dag al keelpijn en snotteren. Hoop niet dat het doorzet.
Morgen weer naar school en smiddags stage en dan donderdag nog en vrijdag vrij.
Annemiek wat lijkt me dat heerlijk om na één dag werken al te zeggen dat mijn halve werkweek voorbij is. Maar ik ben nog jong en ik vind het werk waarvoor ik aan het leren ben super dus dan maakt me een volle week werken niets uit.
Wat is de NS toch vervelend. Tuurlijk weer eens stroom en wisselstoring met als gevolg dat ik meer als een uur later thuis was. Das balen.
Nog ff en dan hebben we hier ook al weer 1000 berichten
Hoi,
Hee Diamond, hoop vanharte dat het gauw allemaal weer gaat lukken met een andere baan voor je vriend. Laat je komende weekend er niet door verpesten hoor. Ga lekker genieten in Brussel en eerst morgen nog met je ma in Essen. En beheers je met de Kerstinkopen hoor, dan hou je nog wat over om op vakantie te gaan naar ons favoriete vakantieland…
@Linda: Pas op hoor, ik ben ook nog gewoon jong(van hart:) ) Nee, zonder dollen, ik heb het afgelopen jaar geleerd dat ik mijn prioriteiten op de juiste manier moet gaan indelen, en die van mij zijn thuis met mijn hubbie! En deze luxe werkweer duurt tot het eind van dit jaar, en daarna ga ik ‘gewoon’ mijn 3 dagen werken!!
@Diamond:Hoop dat je veel plezier hebt gehad vandaag!! Wij gingen ook vaak met collega’s voor de reorganisatie(:dead: )! Daarna ben ik eigenlijk nooit meer geweest. Maar met de kerst vind ik die markten altijd zalig!!
Nou mijn werkweek is dus bijna ten einde, maar mij hoor je niet klagen!!
Morgen het huis en de boodschappen, en dan echt weekend!!! Nog al druk vol gepland, zaterdag met een groep gourmetten, zondag de zolder verder en dan is het weekend al weer bijna om! Volgende week ook nog zo’n week, en dan KERST!!!
Nou fijne dagen weer allemaal
Annemiek:wave:
@Diamond: Balen zeg van je vriend zijn werk! Ik hoop voor jullie dat alles in orde komt!
Sorry dat ik nog niet op iedereen direct reageer.
Mijn internet is nog steeds niet in orde, ze hebben het bakje voor het draadloos internet mee (heb nog garantie dus dat zit lekker mee) en hopelijk is volgende week terug alles in orde. Ik zit nu momenteel op mijn pa zijn computer en het was even zoeken wat mijn paswoord weer was om hier op het forum te kunnen !
Ben gisteren ook kleren gaan kopen en ben supergelukkig met wat ik heb gekocht ! Laat de feestdagen maar helemaal komen!
Maar vind het wel een beetje raar dat ik niet zo het gevoel heb dat het volgende week al kerst is en daarop nieuwjaar. Het is net een week zoals een ander, alleen staat de kerstboom er… Heel raar! Mss is het omdat ik in November nog in Turkije zat of zo? Had toen meer de kerstsfeer door de bayram dan nu in ons eigen landje! Héél raar !
Nou, laat ik jullie weer ff, heb weer een goede lap getypt hier!