Veel Plezier-welkom thuis 2

@ Filiz: Gefeliciteerd!!! Cool!!!

@ Diamond en Linda: Ik ben ook helemaal weg van limoengroen!! Eerst van knalroze, maar daar wordt ik inmiddels alweer gek van, dus nu is het limoengroen. :smiley:

Ik was vandaag jarig :slight_smile: Maar heb et niet echt gevierd, moest werken. Daarna uit eten geweest met mn ouders, mn zusje en mn beste vriendin (mn moeder is ook jarig :p) En daarna naar de film geweest (Just like heaven) Mooie zwijmel film :slight_smile:
Woensdag ook mn verjaardag gevierd met een groep vriendinnen en daarna nog ā€œevenā€ de stad in gegaan… Moest de volgende dag weer om 8.30 op school zijn. Hoorde mn wekker niet eens… (was om uur of 5 pas thuis) en had een kater de volgende ochtend…:dead: Maar wel mooie avond gehad! Werd steeds ā€˜Happy birthday’ voor me gedraaid in alle kroegen/discotheken waar ik kwam. Hihi! Op een gegeven moment wilde ik toch wel naar huis…dus wij lopen allemaal naar buiten, draaien ze binnen een nummer dat ik leuk vond, hup ik weer naar binnen, hahaha!
Gister Sinterklaas gevierd met die zelfde vrienden, ze hadden allemaal een kater gehad, hahaha! Ik had nog een super leuk gedicht gekregen. Over Turkij en S en kelebek enz. Echt leuk! Alles rijmde op ij (vandaar Turkij). :stuck_out_tongue:
En stipt om 12uur kreeg ik een smsje van S! :smiley: en zijn (en mijn) beste vriend. Maar was met mn moeder aan de tel (die dus ook jarig was). Dus ik denk, kom laat ik hem bellen. Drukt ie me weg… Dus ik bel die andere vriend, zegt ie: S is net naar bed gegaan, hij was nog even opgebleven voor een sms of belletje van mij, maar et duurde te lang (zat 45 min aan tel met mn moeder) dus was ie gaan slapen… De schat!! :smiley:

@ Iedereen: Fijn weekend!!! Gaan jullie nog iets leuks doen? Ik ga zondag mn verjaardag vieren, druk weekend. Zaterdags werken en daarna meteen door naar verjaardag van mn nichtje en zondag Sinterklaas (weer andere vriendinnegroep) en direct daarna snel naar mn ouders huis en verjaardag vieren!

Liefs Rieneke

@Kelebek: Gelukkge verjaardag en vier maar eens goed door vor je verjaardag !

@Rieneke: van harte gefeliciteerd meid!!

Ik zal vandaag later even wat uitgebreider reageren op iedereen, heb nu een beetje haast…

Groetjes, Diamond

@Rieneke: Nog gefeliciteerd!!!:banana: Feest zondag nog maar een keertje over!! Maar dan zo dat je maandag er frisser bijstaat dan de afgelopen keer dat je het vierde:dead: !!

@Sevgilim: Veel voorpret!! Lekker vooruitzicht hoor, en lekker met een vriendin, veel plezier!

Nou Het Weekend is nu echt begonnen, maar hier is iedereen in volle rust! Manlief komt uit de nachtdienst, dus voor hem is het nu nacht. Uitslapen, ik wilde dat ik het kon! Om 7.30 gingen de ogen op, ploink!!! Klaarwakker!! Zielig he!
Annemiek

@sevgilim…wat relax van je moeder…:wink: heb je haar al een dikke zoen gegeven…hehe

@rieneke…van harte gefeliciteerd…!!

***@linda…klinkt leuk die handdoeken…!! ook leuk dat je je vriend hebt getrokken met suprice…is toch altijd leuker dan dat je de oma van je vriend krijgt ofzo…:whistle: ***
***@diamond…remember…haastige spoed is zelden goed :RockOn: ***

kusz kusz

filiz

@Filiz: die zoen zal ik haar zo meteen bij haar thuiskomst gaan geven :wink:

Straks achter een kerstboom !!! We zijn een beetje laat aan, normaal gezien juist na Sinterklaas (6 of 7 december of zo) maar ja, hij zal er ooit nog staan :banana: . We kiezen dit jaar voor een kleine kerstboom zodat hij hoog en droog kan staan aangezien mn hond vorig jaar (als puppy!) de draad van de kerstverlichting heeft stukgebeten!! Nu is het beestje goed gegroeid het voorbije jaar en lijkt het ons verstandiger een kleine te kopen die op een tafeltje kan staan. Maar belangrijkste eraan vind ik dat het een echte zal zijn. Kom ik heel van in de sfeer van kerstmis met de dennegeur ! En na de kerstboom -> DE PAKJES !! Iemand een leuk idee om te geven aan ma, pa, zus, vrienden ??

groetjes :wave:

@rieneke: gefeliciteerd met je verjaardag!!! jammer dat je S. niet meer hebt gesproken. en nog veel plezier dit weekend!!!

@sevgilim: haha idd heel verstandig om dit jaar de boom op een tafel te zetten!! onze puppy heeft ook de neiging om alle bedrading kapot te kauwen… echt fijn dat je op t lijstje van t nieuwe jaar komt te staan.

@ beppie: 7.30 uur?? toen ging ik pas naar bed toe!!! net als je man heb ik ook de hele dag geslapen. gelukkig ook geen moeite mee aangezien als waar licht doorheen kan komen in mijn kamer is afgeplakt met zwart plastic! hihi

nou, ik ga over 2 uurtjes weer werken!! vanavond is t in mijn dorp(met stadsrechten!! haha) ravenstein bij kaarslicht. echt super gezellig!! in de stadskern mogen ze dan na 19 uur geen elektrische verlichting gebruiken, dus alleen maar kaarslicht! echt heel romantisch en gezellig. koren komen dan liedjes zingen en overal staan standjes die kerstspullen en gluhwein verkopen…kan t helaas zelf niet zien maar ach, de volgende keer beter!!

groetjes myrna

Zo de kerstboom staat! Ow vindt het zo supergezellig weer. Vanmiddag druk geweest met het schrijven van kerstkaarten en vanavond lekker helemaal niks. Straks op de bank Idols kijken en lekker tegen m’n vriendje aankruipen.

@Filiz: ja die veel plezier-welkom thuis 3 zit er alweer aan te komen. Haha stelletje kletskousen hier! Gelukkig geen dingen die verkeerd zijn gegaan door m’n gehaast vandaag haha.

@Sevgilim: gaaf dat het door gaat! Geef je ouders maar een dikke zoen! Dus dit jaar een puppy-proofkerstboom voor jullie :slight_smile: Moet je voor iedereen een kadootje kopen? Of gaan jullie nog lootjes trekken?

@Linda: heb je voor kerst ook weer dingetjes voor jullie toekomstige huisje gevraagd? Is echt zo leuk om steeds iets meer te hebben! Vandaag zag ik ook nog wat leuke accessoires in de stad in lekker felle kleurtjes, denk dat ik die ook maar op m’n kerst-lijstje zet…

**@Rieneke: oh roze is ook echt mijn kleurtje! Had graag een muur in huis fuchsia roze gehad maar daar was m’n vriend het niet echt mee eens haha. Die film lijkt me ook leuk, zag er laatst ook een paar keer een voorstukje van! Lief dat S. precies om twaalf uur een berichtje had gestuurd! Denk dat jullie het heel gezellig gaan hebben in Istanbul :slight_smile: **

@Myrna: klinkt leuk, dat feest in je woonplaats! En werkze vanavond/vannacht!

Groetjes, Diamond

@Diamond: Wij trekken geen lootjes, we kopen gewoon voor iedereen het gezin iets.

@Myrna: welk een hondje heb jij?

zo, nu even lekker de kerstboom gaan versieren!

Heb zojuist mn vriendje op msn gehad mƩt webcam. Heb hem onze plannen verteld van het hotel en zo (hebben er ev eentje op het oog) maar hij verdiend niet echt goed momenteel en kan het hotel niet betalen, heb dan gezegd dat ik het zou doen. Hij voelt er zich enorm slecht bij! Maar op mijn aandringen wil hij het toch doen. De volgende keer als ik naar hem toe ga, zal hij voor de kosten instaan zegt hij. Zijn baas betaalt hem nu zijn busticket om van Izmir naar Antalya te gaan. Heb hem dan ook maar meteen uitgelegd dat als ik het niet zou kunnen betalen, ik ook niet zou gaan. Zouden jullie dat niet doen voor je vriendje ? Moest ik weten dat hij me enkel voor mn geld wil (die ik nauwelijks heb :stuck_out_tongue: ) zou ik het echt niet doen maar hij heeft ook al zoveel voor me gedaan dat ik het echt uit dankbaarheid wil doen, zonder er iets voor terug te willen! Wat denken jullie ? Ben ik verkeerd bezig ?

@Sevgilim: da’s ook best leuk, voor iedereen iets kleins halen. En over je vriendje, als het voor jou goed voelt dan doe je het toch lekker zo! Wat maakt het uit wat een ander ervan vindt, er zullen er altijd zijn die er negatief tegenover staan. Straks lekker genieten samen, da’s veel belangrijker!

Vandaag een lekker rustig dagje. M’n ouders komen vanmiddag nog even langs en ik ga zo maar 's verder met het schrijven van de kerstkaarten.
Volgend weekend zitten we in Brussel, heb er zo’n zin in! Lekker een krat vol met lekkers mee en genieten maar!

Groetjes, Diamond

@sevgilim…waarom zou je verkeerd bezig zijn…? als jij het toch wil doen, het is jouw geld…dus…!!trek je van andere niks aan.
bovendien zeg je dat hij ook ontzettend veel voor jou heeft gedaan…;)geen reden voor je zorgen te gaan maken volgens mij…!!

@diamond…geniet van je lkkr rustig dagje…staat de kerstboom ondertussen al op…?

groetjes

filiz

@Filiz: jaa ons huisje is inmiddels helemaal in kerstsfeer, gezellig!

Zonet weer een tijd op msn gezeten met die vriend uit Istanbul. Zo leuk, ik probeer hem een beetje Nederlands te leren en hij mij Nederlands. Sluit 'ie af met toot zeens (tot ziens) haha echt leuk!!

Groetjes, Diamond

@ Diamond: Ja voor kerst heb ik ook vanalles voor de uitzet gevraagd. Ben benieuwd wat ik krijg. Gezellig he alles in kerstsfeer bij mij thuis hebben we ook alles al helemaal in sfeer.
@ Rieneke: Gefeliciteerd
@ filiz: ja ben erg blij dat ik mijn vriend heb voor kerst. Hij heeft ook vanalles voor de uitzet gevraagd dus dat is handig omdat ik weet wat we willen.
@ Annemiek: dat is balen om in weekend zo vroeg uit de veren te zijn.

Groetjes Linda

@Linda: nou ben benieuwd wat je gaat krijgen! Zag trouwens net nog een stukje op tv over mensen die een huis hadden gekocht in Alanya, leuk om al die bekende plekjes dan weer te zien. Heb alweer helemaal zin om te gaan!!

Groetjes, Diamond

He hallo allemaal,

Alles goed met iedereen en hopelijk heeft iedereen een fijn weekend gehad.
Ik wel en de supriseparty voor mijn oom en tante was een succes.
Heerlijk salsa gedanst.

Groetjes jac

Zo het weekend zit er voor de meesten weer op, ik heb lekker nog een dagje!!

@Linda: ja is ook balen, maar mijn ingebouwde klok zegt dat ik dan dus al uitgeslapen heb, dus wakker worden!! Soms wil ik wel, maar het lukt dus gewoon niet:sad:
@Diamond: Heerlijk samen een weekendje weg, wat heerlijk om naar uit te kijken!! Alleen het idee is al heerlijk dus ga genieten van de voorpret

Onze kerstboom staat, had wat voeten in aarde, want ik heb me er niet mee bemoeit, maar de puber en hubbie zijn nog al perfectionistisch ingesteld, dus de lampjes waren niet goed, het is een te strake boom en ga zo maar door. Morgen de rest van het huis versieren en dan is het klaar.
EN…onze trouwdag morgen, al weer 22 jaar!!! Weet niet of we er verder nog iets aan doen, Manlief heeft nachtdienst dus geen tijd eigenlijk.

Nou iedereen die moet werken, sterkte:) Ik heb nog lekker een dagje
Annemiek:wave:

@Beppie: Proficiat met jullie 22e huwelijksverjaardag! Wat leuk dat jullie al zo lang samen zijn want tegenwoordig is dit bij weinigen nog het geval als je zo om je heen kijkt. Ik hoop dat ik net zo een lang huwelijk zou mogen hebben! Doe er gerust nog vƩƩl huwelijkverjaardagen bij ! Ga zo door dus !

@Jac: Vonden je oom en tante het leuk ? Moet leuk zijn zo een surpriseparty !

@Diamond: het is mss nog een beetje vroeg maar ik wens je al vast een leuke tijd in Brussel ! De kerstmarkt is er altijd leuk en zo! Had de kans om vandaag te gaan met de mensen van mn avondschool maar had nog wat werk en zo te doen, dus toch maar niet meegeweest, vind ik wel spijtig, vind Brussel nog gezellig!

Heb vandaag mooie (maar dure) kleren gezien voor de komende feestdagen en je raad het mss (niet)want:
Toen zei mn ma plots van : we komen dinsdag terug en mag je wat uitkiezen wat je graag ziet !! :eek: Omdat ik ook veel voor haar doe zegt ze, ben superblij !:banana:

Vele groetjes xxx

@Jac: dus de surpriseparty was een succes, leuk! Kon je al een beetje salsadansen of was er ook iemand die het je kon leren?

@Annemiek: gefeliciteerd met jullie 22 jarig huwelijk! En nog even lekker genieten van je vrije dag. We kijken inderdaad al ontzettend uit naar ons weekendje weg. Nemen we altijd een kratje mee met allemaal lekkers erin. En dan 's avonds lekker ergens eten. We weten daar inmiddels een Italiaan waar je zó lekker kunt eten!

@Sevgilim: wat lief van je moeder! Jammer dat je geen tijd had om mee te gaan naar Brussel gister. Wij hebben nog even getwijfeld of we naar een andere stad zouden gaan (Antwerpen of Dusseldorf) maar Brussel bevalt ons zo goed en het is er zo romantisch.

Groetjes, Diamond

@annemiek: gefeliciteerd met je 22 jarige huwelijk

zo ik kom weer ff langs. heb het super druk momenteel. erg veel aan het werk vanwege de kerstdrukte. en volgende week tentamens (hoe verzinnen ze het, de week voor kerst) dus moet echt flink leren en ik voel me een beetje ziekjes (zit nu al 3 dagen op de aspirines want kan dus echt nu NIET ziek worden) dus er blijft van al dat leerwerk niet veel hangen :frowning: naja ik hoop dat ik toch genoeg nog weet om ze net te halen anders zit ik in januari aan allerlei herkansingen vast… :frowning: ook geen zin in…

naja ga maar weer verder met leren

Heey iedereen!!

Ik kom ook even weer langs! Heb het laatste tijd ook zo druk, was gister na mn verjaardagsfeestje helemaal uitgeput! Wel leuke drukte, met leuke dingen, maar ik vlieg wel steeds van hot naar her. Heb nu ook ineens een of andere uitslag op mn gezicht :frowning: Ga meteen vanmiddag maar naar de dokter!
Maarrrrrr nog 11 daagjes en dan ga ik alweer naar Istanbul :D!!! Kan ik daar wel lekker uitrusten en genieten :stuck_out_tongue:

@ Annemiek: Gefeliciteerd met jullie 22ste huwelijksjaar!! Wat goed zeg! Dat zie je niet vaak meer tegenwoordig (helaas) Ga zo door! Nog 3 jaartjes en jullie hebben alweer een zilveren huwelijk!!! GEFELICITEERD!!

@ Nur: Hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen en niet ziek wordt.

@ Sevgilim: Aaahh wat lief van je moeder!! Super leuk!

@ Diamond: Heeerlijk een weekendje weg! Maak er wat van! Dat komt vast wel goed :wink: Wanneer gingen jullie ook al weer naar Brussel?

@ Iedereen in kerstsfeer: Ik heb ook mn kerstboom meteen weer uitgezet! en opgetogen! Heerlijk! Bij mn ouders kunnen we dit jaar helaas geen (echte) kerstboom opzetten. Deden we anders wel altijd. Maar mn vader kan er nu niet meer tegen, helaas. Misschien nemen ze wel een neppe…

Ik heb gister mn verjaardag gevierd! Weer leuke kadoos gekregen :stuck_out_tongue: Ben meteen begonnen in ā€˜Turkse vlinders’! Was in een keer op blz 45 en wat leest het lekker weg!! Heerlijk boek! Heb HP 6 ook gekregen, maar die mocht mn vader eerst lezen, ik wil eerst Turkse vlinders uit lezen, voor ik naar Istanbul ga :smiley:
Ok ik heb wel weer een lang genoeg verhaal geschreven :stuck_out_tongue: Ik ga weer verder lezen in Turkse vlinders… heel eventjes moet nog meer dingen doen vandaag :slight_smile:

Liefs en dikke kus Rieneke