sorry meiden dat ik weinig of niet reageer hier op deze site. Komt wel weer es goed, zat een beetje in de problems maar komt allemaal wel weer goed …insallah ! gelukkig gaat alles super tussen mij en m’n superturk , dus wie doet me wat haha !!!
Hoop dat jullie allemaal een leuke sint gehad hebben en wens jullie een gezellige feestmaand toe !
@diamond: nou dat werken komt wel goed hoor!! zolang t maar lekker druk blijft en ik me niet ga vervelen (daar heb ik echt een hekel aan!) en zolang ik maar nog een beetje kan feesten met mijn vrienden/collega’s komt alles goed! want als iedereen op bed ligt na een feestelijk oud&nieuw gaan wij pas feesten!! hihi dat is altijd super gezellig!!!
@joke: ik vind dat je gewoon lekker moet gaan! lekker weg van alles en je ff helemaal op niets concentreren… volgens mij is dat juist heel goed voor je!
dus ga lekker naar turkije toe!!
@von:wat jammer zeg dat je zelf niet kunt gaan!! ik zou heel graag in jouw plaats willen gaan maar helaas kan ik die periode echt geen vrij nemen!!
ik hoop echt dat je snel iemand vind die jouw plaats wil vervullen!!! succes ermee!
@beppie: nou, fijn weekend!!! dat is wel heel fijn zeg om nu al te kunnen zeggen dat je weekend hebt!! natuurlijk wel minder dat je t huishouden moet doen maar ach, hoort er allemaal bij!! hihi veel plezier dit weekend!!
ik reed vanmiddag naar mijn werk en t zonnetje scheen!!! echt zo lekker!! heb mooi mijn zonnebril op gezet! dat was echt heel relaxed en mijn hele dag was weer goed! hoef morgenavond pas om 8 uur te beginnen dus lekker uitslapen en dan om drie uur oprah kijken!! haha
voor de rest weinig te melden, t is nu 4.13 uur en mijn collega komt net online dus ga hem maar ff vervelen!!
tot morgen en niet te veel typen want heb vanavond alweer ruim 2 pagina’s bij moeten lezen!!!
@Annemiek: ja, een definitief einde zal inderdaad wel de dood van HP zijn. Vindt het trouwens wel jammer dat we straks alweer het laatste deel krijgen, vindt het een geweldig bedacht verhaal. Een fijn weekend, succes met de vervelende klussen (zal ik zaterdag ook wel weer moeten doen :mad: )en verder lekker genieten!
@Von: jammer dat je niet kunt gaan zoals je gepland had. Welke data zou je nu willen gaan dan als het allemaal nog vrij is? Fijn dat het zo goed gaat met je Turk
@Myrna: nee niks vervelender dan je vervelen tijdens het werken. Maar dat zal de aankomende periode wel meevallen lijkt me. Ja nog ff en het is alweer oud&nieuw!! Heb nog geen idee wat we gaan doen maar heb er wel zin in!
Vanavond wil ik proberen alvast wat leuke kerstkadootjes te scoren. We hebben zaterdag lootjes getrokken en ik heb m’n vriend haha. Heb alleen nog niet echt iets bedacht maar hopenlijk zie ik vanavond wat leuks.
Eventjes echt balen nu ! Mn vriend had me dus gisterenavond opgebeld om op msn te komen, ik keek naar het uur (omdat ik mn gsm niet bij me had) en het was rond 19.00 (Just gebeld dacht ik). Ik kom op msn en dan zegt hij dat hij al een uur wacht ! en dat hij niet zo heel lang meer kan blijven omdat zijn telefoonrekening te hoog zou zijn . Nou versta ik wel maar het uur dat op mn gsm staat blijkt dus Turks uur te zijn bij gemiste oproepen…
Mn schoolvriendin gaat naar in Februari richting Antalya naar haar vriend en zou graag hebben dat ik mee ga. En aangezien er nog geen vluchten zijn op Izmir heb ik dus gevraagd aan mn vriendje of hij bereid is naar Antalya te komen en hij wil direct !! Wihiiii, Dus nu alleen nog regelen dat ik mag van mn pa… Mn ma heeft me al toestemming gegeven en in Februari hoef ik tenminste niet alleen te reizen.
Bloemmetje heel veel plezier gewenst goooo girl geniet ervan…
En ja mensen ik heb besloten dat ik gewoon ga.
En wat jullie zeggen denk ik ook, dat het juist goed doet misschien.
Ik mis turkije en mn vrienden daar toch al zo erg…
En of ik nou hier ziek zit. of daar…ziek is ziek toch…
Maar het vooruitzicht om over een paar weken in turkije te zijn geeft tranen
in mn ogen.
Er komen vrienden vanuit kusa naar side om me te zien en te knuffelen,
dan kan het toch niet stuk!!! voelt zo goed en zo warm
klinkt misschien heel stom voor sommige van jullie.
maar mn hart en mn tweede thuis is en blijft in turkije.
moest erineens aan denken, ow al die verhalen hier en iedereen die zo lekker zn hart kan luchten en toch de steun die je dan voelt al zijn het letters.
heeft mij erg goed gedaan dank jullie daarvoor.
Heb niet wilen zeggen hier wat ik had, staat zo aandacht vragerig he, en dat wil ik dus niet, (maar er is kanker geconstateerd en inmiddels al geopereerd ook zoals jullie weten) maar ik ben als onkruid er niet onder de krijgen.
en ook dit zal ik overwinnen.
And Turkije here i come!!! zuchttttt
Knuffffff
joke
@Joke, je hebt helemaal gelijk dat je gaat.
je kunt beter daar gelukkig en blij zijn en veel, heel veel, extra energie opdoen, dan hier in Nederland zitten kniezen tot je energie op is.
Ga ervoor.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@sevgilim: ik hoop dat je vader ook toestemming geeft! dan heb jij iig weer een heel leuk vooruitzicht voor t nieuwe jaar! ik zal voor je duimen ;)…
@joke: groot gelijk! lekker gaan en veel plezier met je vrienden daar!! lekker uitwaaien op t strand en nieuwe energie op doen! je vraagt geen aandacht, iedereen hier luistert gewoon naar elkaar en helpt elkaar bij alles!!! dat is toch gewoon geweldig!!!
@diamond: ik ben gewoon 1ste kerstdag vrij! hihi eerst moest ik alle dagen werken maar nu kan ik dus lekker uit eten met mijn ouders en broer. alleen moet ik nog gaan shoppen voor leuke kleding en misschien iets kleins voor mijn ouders, die me altijd helpen met alles!!
Joke, geweldig mens! Ik hoop dat je in Turkije je zo gelukkig zult voelen dat je je ziekte even vergeet. En neem wat van dat gelukkige gevoel mee terug naar Nederland, zodat je er lang van kunt nagenieten…
Het allerbeste en een hele goeie tijd wens ik je toe.
@Sevgilim: ik hoop dat je vader het ook goed vind. Maar tegen de charmes van twee vrouwen kan hij vast niet op
En inderdaad fijn dat je dan lekker samen met iemand kan reizen.
@Joke: groot gelijk dat je lekker gaat! Turkije en al die lieve mensen die je daar kent zullen je goed doen. En het is helemaal niet aandacht vragerig om hier ook de niet leuke dingen te vertellen, al hebben we elkaar nog nooit gezien, iedereen voelt met elkaar mee! Geniet alvast lekker van de voorpret!
@Myrna: heerlijk dat je 1e kerstdag vrij bent en dat je lekker met je familie kunt zijn. Ik heb ook zo’n zin om kerst te vieren met de mensen waar ik het meest van hou, ben zo blij met alle lieverds die ik om me heen heb!
Hebben jullie gister All you need is love nog gezien? Echt leuk, die Turkse jongens die allemaal in de studio waren voor hun vriendin! Moest meteen aan degenen hier denken met een vriend in Turkije en die ik het ook zo gun om hem onverwacht in de armen te kunnen vallen…
Denk dat ik vanavond de kerstspullen maar eens van zolder haal. We hebben de eerste kerstkaarten zelfs alweer gekregen!
meiden wil ff met jullie delen dat ik ontzettend blij ben…
eind januari ga ik stage lopen…en we wilden met z’n 12e naar een instelling waar maar 3 plaatsen waren… dus moesten we allemaal op sollicitatiegesprek… vandaag de uitslag gekregen…en ik hoor bij de drie gelukkigen…!!
@Filliz: JOEPPIE!!! Goed hoor meid dat jij en 2 anderen dus wel die plek hebben, geniet er maar van!!! Plannen voor het weekend, nou nee. Verjaardag van de dochter van een vriendin, zo komt de puber thuis, manlief is werken, nee niets bijzonders dus. Nog 2 weken en dan is het al weer kerst, dus we zullen wel de boom enzo gaan doen. Is de puber goed in, stoeien met lampjes!!!
Fijn weekend allemaal(al is dat van mij 2 dagen oud en duurt tot en met maandag!!)
Annemiek
@mizz…ik ga stage lopen in een 24 uurs opvang voor zeer moeilijk opvoedbare kinderen…
@diamond…suc6 met het opzetten van de kerstbom…geeft altijd zo een gezellige sfeer in huis.!!
@annemiek…lkkr zo een lang weekend…!! jij ook suc6 met de boom, die lampjes zijn idd altijd het ergste…! en natuurlijk veel plezier op de verjaardag…!!
@Filiz: Proficiat meid ! Veel succes met je stageplaats!
@Myrna en Diamond: Mn ma heeft vandaag gezegd dat ik mag doen wat ik wil, dat ik oud genoeg ben nu om zelf te beslissen, zolang ik het zelf kan betalen. Mag je me dan binnenkort ook op het lijstje zetten voor het nieuwe jaar !!
Diamond: Lime-groen is helemaal te gek. Pakjes avond was erg gezellig op stage, ik heb 2 handdoeken gekregen die lime-groen zijn. helemaal top dus. Wij hebben thuis ook lootjes getrokken voor de kerst en ik heb ook mijn vriend.
Jac: Wat leuk zo’n surpriseparty ben benieuwd hoe ze het vinden.
Filiz: proficiat
Sevgilim:fin dat t beter met je hond gaat. en wie weet in februari turkije?
Von: wat balen dat je zelf niet kunt gaan naar istanbul?