Veel Plezier-welkom thuis 2

Zo nog maar 's een poging…

@Bloem: kan het me best voorstellen dat wat jou betreft de feestdagen je gestolen kunnen worden. Hopenlijk worden het toch nog een beetje leuke dagen voor je! En bedenk maar dat je leven er volgend jaar om deze tijd waarschijnlijk wel héél anders anders uit ziet dan nu. Vindt het echt heel stoer dat je je dromen achterna gaat en voor jezelf kiest! Enne…wij slepen je er hier met z’n allen door hoor als 't ff niet lekker gaat.

@Annemiek: heerlijk toch, zulke werkweken! Kom je tenminste ook 's een keer aan jezelf toe.

@Linda: leuk he, die dingetjes voor de uitzet. Samenwonen is ook zo leuk! Wij wonen alweer ruim een jaar samen en nog steeds koop ik af en toe leuke prutteltjes voor in huis, da’s acht leuk! Maar het inrichten is het allerleukst, super vond ik dat!
En alleen maar goed toch dat jullie je nog steeds verliefd voelen en afscheid nemen moeilijk vinden!

@Rieneke: ow vervelend dat dat meisje jaloers is. Misschien gaat het beter als ze een keer met je heeft kennisgemaakt en jullie samen heeft gezien. Zijn ze nog niet zolang samen ofzo?

Groetjes, Diamond

hallo allemaal,

Ben hier ook nog eens ff, het is al weer een paar daagjes geleden dat ik nog iets op het forum heb geplaatst, heb nu en dan proberen bij te lezen maar het gaat hier allemaal zo snel en ik heb even weinig tijd gehad om te reageren.
Morgen een vrije dag, kan ik eindelijk eens alles bijlezen!

groetjes xxx:wave:

Zo inmiddels in een paar dagen alles doorgelezen,
jeetje wat een verhalen allemaal joh.
zou hier een lap tekst worden als ik idereen persoonlijk moet beantwoorden.
willen jullie vast niet grinzzzzz.
dan maar gewoon iedereen sterkte met de komende tijd, zo zwaar waardeloos
als je niet bij je lieffie kan zijn met zulke dagen brrrrrrr.
Ik had geboekt met de kerst naar side, ik dacht yessss vakantie eindelijk
verdiend heb tenslotte heel de zomer hard gewerkt.
Gaan ze in het ziekenhuis moeilijk lopen doen met tsja we weten niet of het zo verstandig is.
bah naarlingen werd er juist opstandig van met ga toch lekker.
iedereen is toch weleens niet verstandig??? jaja jullie hier ook.
maar we hebben nog ff misschien draait het bij en zo niet euhh dan moet ik eerlijk zeggen ga ik toch!!! daar heb ik ook vrienden dokters hoor.
Of zeggen jullie nu mutzzzzz… nou lees dan maar terug over dat verstandig zijn… grinzzzzzzz
groetjes allemaal van mij… enne sinterklaas is weer niet geweest dit jaar :frowning:

heyy allemaal, echt niet normaal elke keer zoveel bij lezen hier!!

@kelebek: kan t op zich wel begrijpen hoor van zijn vriendinnetje. hoop iig voor je dat ze je snel leert kennen en dat ze dan wel bijdraait. zou zonde zijn van jullie vriendschap als zij moeilijk gaat doen de hele tijd…

@diamond:heel relaxed om nog maar 3,5 dag te werken. ik heb juist een hele drukke periode met kerst en oud en nieuw (horeca hé!)

ik heb maandag met sinterklaas gewoon moeten werken. we hebben namelijk de kerstversiering opgehangen!! haha
daarna maar ff een borrel gaan drinken bij een goede vriendin die ook aan t werk was. ach ik geef er toch niet zoveel om… vanavond ff naar de dierenarts geweest met onze puppy. ze moest nog een spuitje krijgen tegen ziektes enz. en wat denk je toen ik thuis kwam?? had mijn lieve schat gebeld!! BALEN!!! vergeten mijn telefoon mee te nemen belt ie op…
dus ik hoop echt dat ie morgen weer belt…
deze week wordt een drukke week voor me. moet namelijk 6 dagen werken en dat valt nog wel mee maar maak in die 6 dagen bijna 60 uur. dus ben blij als deze week voorbij is…

groetjes en werkse nog deze week!!!
myrna x

Zo nog minder dan 8 uurtjes en het is weer weekeind:banana: !!!

@Joke: Gewoon onverstandig zijn hoor, en lekker gaan. We horen wel hoe het verlopen is, zowel in het ziekenhuis als in Side

@Diamond: Gelukt!!! Toch een stukje op de site. Hoop dat jouw week ook een beetje goed verloopt

@Rieneke: Je moet maar denken dat zij echt een probleem heeft. Als je zo jaloers bent dan houd een man het er niet echt mee uit. Voelen ze zich onder controle staan

@Linda: Is gewoon hoor, dat je hem zo mist. Mijn hubbie en ik zijn bijna 22 jaar getrouwd, en al 25 jaar samen, en ik heb dat nog!!

Nou iedereen de groetjes weer
Annemiek

hee allemaal

Zo ik heb het boek van Turkse vlinders eindelijk uit. Wat een onwijs mooi boek is dat zeg. Had hem nu geleend uit de bibliotheek maar denk dat ik hem ook voor mezelf ga aanschaffen.
@ Diamond: Spullen voor de uitzet krijgen vind ik heel erg leuk ik ben zowiezo al erg bezig met hoe de inrichting eruit moet zien. Ik ben helemaal gek van de lime groene kleur dus alles wat ik in die kleur zie vind ik geweldig.
@ Joke: wat is tegenwoordig nog verstandig? Voor jezelf weet je wel wat verstandig voor je is en is dat een heerlijk reisje naar turkije dan is dat zo en moet je dat lekker doen.
@ myrna: dat zul je altijd zien als je even je telefoon bent vergeten belt hij je net. Nu maar hopen dat hij op een moment belt als je je telefoon wel bij je hebt.
@ annemiek: Ik vind het ook helemaal niet erg dat ik er zo’n moeite mee heb, dat bevestigd alleen maar dat we stapelgek op elkaar zijn. En over 20 jaar hoop ik dat hierin nog niets veranderd is.

Zo dadelijk even lekker onder de douche en dan naar stage, daar heb ik vanavond pakjesavond. Ben benieuwd wat ik krijg.

groetjes Linda

@Sevgilim: haha da’s ook een leuke manier om je vrije dag te besteden, hier bijlezen. Ik ben vandaag ook vrij, heerlijk! En natuurlijk eerst ff hier kijken :slight_smile:

@Joke: ik hoop dat je reis toch gewoon kan doorgaan. Jij zult toch wel als beste aanvoelen of het wel of niet kan. En het plezier en de voorbereidingen lijken me toch juist wel goed, je wordt er supervrolijk van en da’s weer goed voor je lijf.

@Myrna: jammer dat je het telefoontje had gemist! Hopenlijk volgende keer beter. Alvast heel veel succes met het vele werken de aankomende tijd.

@Annemiek: werkze vandaag. Hopenlijk heb je genoeg te doen zodat de dag lekker snel gaat. Hoop vandaag Harry Potter uit te lezen, begint nu steeds spannender te worden…

@Linda: ik vind dat limegroen ook zo gaaf. Wij hebben er ook vrij veel van in huis. En een muur in onze wc is ook appeltjesgroen en ben er nog steeds niet op uitgekeken. Veel plezier met de pakjesavond op je werk!

Ben ondertussen aan het msn’en met die jongen uit Istanbul waarvan ik laatst opeens een sms kreeg, erg leuk!! Ga snel weer verder!

Groetjes, Diamond

Hallo iedereen,

het ziet er toch naar uit dat het lekker 3 weken turkije word. HEERLIJK
Maar nog effe wachten dat de boeken uit komen.

Heb zaterdag een suprise party voor mijn oom en tante zijn 25 jaar getrouwd. Maar wel een gedoe zo party regelen zeg, maar het is gelukt.
het wordt een etentje en daarna een salsaparty. Ben benieuwd wat ze ervan vinden.
Ze worden ook nog opgehaald voor een limo. Het moet wel goed komen.
En 's morgens worden ze uit hun bed gebeld voor een hopelijk heerlijk ontbijtje.
En 's avonds PARTY!!!

Trouwens we schieten zo weer op om naar de 1000 berichtjes te gaan!!!

groetjes van jac:wave:

jeetje…jullie kunnen er wat van he…!! een dag niet thuis en je moet meteen een hele reeks bijlezen…naja heb je teminste wel wat te doen…
ik had gister suprice met vriendinnen van school…was echt super gezellig!! we waren 2 uur eerder uir dan verwacht, dus hebben we lekker lang de tijd gehad om leuke dingen te doen…eerst boodschappen gaan doen voor het eten, daarna film gekeken…echt super leuk!! daarna samen 't eten klaar gemaakt (voor zover dat kon) want we hebben lkkr gesteengrild (of hoe je 't ook schrijft) daarna ff tv gekeken en toen cadeuatjes uitgepakt…m’n vriendin had een boot voor me gemaakt, helemaal in turkeystyle…turkse vlag erop, ataturk aanboord, en ook het hele gedicht ging over turkije…echt zo leuk!! ook daar blijven slapen, en het eerste wat je doet als je thuis komt, is natuurlijk even op het forum kijken…

vanavond nog thuis sinderklaar…en dan op naar kerstmis

@fransijn…leuk hoe kinderen met je mee kunnen leven he…!! ik heb vorig jaar ook stage gelopen in een kleuterklas, en daar was een jongetje half turks half nederlands…met hem, hoe jong ie ook was, een ‘band’ gekregenn omdat wij 't zelfde waren (mijn vader is ook turk) hij was echt mijn lieveling…!!

@linda…wat leuk dat je al van alles voor je uitzet gekregen hebt…!! lijkt me ook luek om er aan te beginnen, ben alleen nog een beetje jong denk ik…kan me ookl voorstellen dat het moeilijk is om je vriend een hele week te moeten missen hoor…niks om je over te schamen…!! missen is missen, en of dat nou een week, een maand of een jaar is het is nooit leuk…!!

@bloem…jeetje meid…kan me voorstellen dat het allemaal niet zo makkelijk voor je is, richt je op de leuke dingen…straks ben je lkkr samen met je vriend…daar ga je toch nie voor onder de dekens kruipen tot 03-01…!!

@sevgilim…suc6 met bij lezen;)

groetjes

filiz

Waaaaaaaaaaah :dead: Diamond: Join the club, heb juist een hele lap tekst geschreven, voor bijna iedereen iets en toen ik het wilde plaatsen was er iets mis !!! Grmbl :mad:
Dan maar opnieuw beginnen, heb toch een vrije dag!

@Joke: Als jij je zelf goed voelt dan moet je zeker naar Turkije gaan en niet luisteren wat de dokters zeggen, tenslotte weten zij niet hoe goed je je voelt hé? Ben ook eens 2 maanden ziek geweest dat ik mn bed niet meer uitkon en toen ik terug tenminste een uur kon rechtzitten heeft iemand van mn familie beslist om samen met mij naar Turkije te gaan om uit te rusten, ver weg van school, weekendwerk, enz… Heeft me enorm goed gedaan! Dus, zeker doen!

@Myrna: Spijtig dat je vriend juist belde toen je gsm thuis lag! Kom ik ook altijd tegen, gebeurt zelfs soms dat ik nog speciaal mn gsm ga halen en dan belt hij juist niet!
@Jac: aaah ben jaloers! Nog een plaatsje? :wink:

@Filiz: Leuke verrassing van je vriendin! Zo, eindelijk bij gelezen en gereageerd!

Sorry voor de mensen waarop ik niet heb gereageerd!

Sinterklaas is ook bij mij geweest (zondag) en ik ben braaf geweest dit jaar! Heb een enveloppe gekregen met een leuke inhoud, hihi!

Raad eens ? Heb mn vriendje bijna iedere dag al gehoord en hij zal rond 20 december een webcam en adsl kunnen komen, speciaal voor mij! Als dat niet lief is :love:

Nu de zon er even is en geen regen zal ik vlug even een wandeling gaan maken met mn hond, hij is al stukken beter en heeft zich de komende weken wss doodverveeld omdat hij niet veel naar buiten mocht voor zijn pootjes. Dan maar vandaag een super grote wandeling als beloning!

groetjes aan iedereen :wave:

Hoi allemaal,
Hebben jullie dat nou ook, dat je weleens van die dagen hebt dat je zoveel heimwee hebt naar Turkije? Dat heb ik dus op het moment heel erg. Denk er de hele dag aan en dan heb ik nog geeneens een vriendje daar of zo. Ben gewoon getrouwd met een lieverd die gewoon bij me is, dus dat is het niet. Maar ik mis zo erg het heerlijke gevoel als je daar bent, ken je dat? Ik voel me daar zo heerlijk relaxed en blij. De mensen zijn allemaal aardig en niet te vergeten het meer dan lekkere weer. Hier loop ik alleen maar te rennen en te draven. Thuis druk, op het werk druk, december druk, alleen maar druk x 1000!!! Nou ja, nog maar 4 maanden volhouden, dan gaan we weer…
Ik wens jullie alvast een gezellige decembermaand toe. Op naar de Kerst en het nieuwe jaar.

groeten, Marjan

@Marjan: Heel begrijpelijk hoor. Ik ben ook gewoon getrouwd, maar heb die gevoelens dus ook als ik aan Turkije denk. Het is daar zaaaalig!! Alleen is de toerist zoveel aan het verpesten dat wij ons er steeds minder thuis gaan voelen. Maar als ik aan onze kennissen daar denk en de vriendelijke mensen buiten de centra’s, JAAAA Ik wil terug!!!

Nou nog 2 uurtjes en dan WEEKEIND!!!:embarrese !!
Ga na het poetsen van ons huisje eens lekker niets doen.
Ik ga wss wel de Potter film kijken, die schijnt er al een beetje te zijn, maar dat mag niet schijnt het ook:wink:
Groetjes
Annemiek

ppppff
mijn computertje is weer zwaar ziek, en geen verkoudheidje denk ik, dus nu al vast een laatste berichtje voor het geval hij straks niet meer wil.
morgen vertrek ik rond deze tijd…SPANNEND!!!.

schiet niet echt op, moet nog pakken en doen, maar ja, morgen maar effe stressen.

heb dus helaas geen tijd om alles nu terug te lezen.
Tot over 1,5 week!!

@bloem…echt super veel plezier…!! maak er wat van met jullie tweetjes…!! amuseer je…maar dat komt vast wel goed…

groetjes

filiz

bloem heeeeeeeeeeel veeel plezıer en genıet er lekker van

@Bloem: Amuseer je ! Goeie reis !

@Bloem, Met z’n allen wachten we gespannen af met welke verhalen en belevenissen je terug komt.
Heel veel plezier vooral. Geniet van de dingen die je overkomen daar.
Pas goed op jezelf.

Liefs, Fransijn.:turkey: :NETHERLAN

@Jac: lekker 3 weken! En het kan niet anders dan dat je oom en tante het hartstikke leuk vinden! Echt leuk wat jullie geregeld hebben! Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.

@Filiz: je hebt een leuke avond gehad zo te horen met je vriendinnen! Leuke surprise ook die je kreeg.

@Sevgilim: ow dan wil je je computer wel een ram geven als al je tekst weg is :mad: Heerlijk dat je straks je vriendje lekker kunt zien op de msn! En blij te horen dat het met je hondje een stuk beter gaat! Hij zal het wel lekker hebben gevonden om weer een wandeling te hebben gemaakt?

@Marjogege: ken die heimweegevoelens heel goed hoor en iedereen hier denk ik wel. Straks weer lekker boeken en dan weer fijn aftellen met z’n allen, kan niet wachten!

@Annemiek: dus je hebt nu lekker weekend! Heb Harry Potter nu bijna uit, wel een verrassende wending maar vindt 't niet zo leuk…Volgende week waarschijnlijk de film bekijken.

@Bloem: HEEEEEEL VEEL PLEZIER! Ben echt súperbenieuwd hoe je/jullie het gaan hebben!

Haha ik heb de hele ochtend met die jongen zitten msn’en, krijg ik vanmiddag een sms’je van z’n broer die ook even z’n e-mailadres wilde doorgeven, zo leuk!

Groetjes, Diamond

@Bloem: HEEL VEEL PLEZIER!!! Maak er het mooiste van. Ben toch jaloers moet je weten!!!

@Diamond: Zo als altijd is het einde een beetje een tegenvaller bij Harry Potter! En dit keer ook al weer, al was het te verwachten met het 7de deel als laatste! En ik las al dat Harry dat deel niet gaat overleven, want JK wil een echt einde aan de serrie en met hem dood kan er echt geen vervolg komen. De film van de vuurbeker ga ik dus eerder zien, maar ik wacht het af

WEEKEIND!!! En dus ook leuke dingen doen, denk ik. Het huis(niet leuk), de boodschappen(ook niet leuk) nou en dan natuurlijk bijkletsen met de vriendinnen(HELEMAAL LEUK!!) Eindelijk heb ik daar weer de tijd voor dus. En dat ga ik ervan nemen. Morgen is ook mijn hubbie thuis, dus ook een lekker extra dagje samen, HELEMAAL GOED!!

Groetjes
Annemiek

WIE WIL ER NAAR ISTANBUL ???

meiden, er zijn een aantal dingen veranderd in m’n planning…en dat komt dus op het volgende neer. Ik ga niet 27december naar Istanbul en ga ook niet op 10 januari terug. Ik heb beide vluchten al betaald. Maar om een lang verhaal kort te maken: ik zit aan andere data vast en uiteraard kan ik niet omboeken want die data die ik nu nodig heb zijn niet meer beschikbaar… Tenminste…niet bij Corendon.

Dus wie interesse heeft…
vluchtinfo: heen 27 december 2005 21.15 uur. Terug 10 januari 18:00 uur.

Ze moeten dan natuurlijk even van naam omgeboekt worden, maar dat is volgens mij niet zo duur. Dusse laat me even weten. Het is zonde als ze helemaal niet gebruikt worden, toch :wave: