Veel Plezier-welkom thuis 2

hihi tja leuke jongen, kan er nog niet zo heel veel over vertellen hoor.
hij is gewoon leuk :wink:
wordt ook wel weer eens een keer tijd :stuck_out_tongue:

@llemaal: Heb echt een geweldig weekend gehad! Had een henna-feest en gister een bruiloft! HEERLIJK gewoon, voelde me helemaal thuis tussen 600 turken!

Moet nu helaas weer gaan, moet zo werken!

Nog maar 2 weken dan komen de meeste gidsen!

Liefs cyn

Merhaba!!!

Zo meld me ook weer ff,
Ben weer op het honk… als iemand dat interreseert tenminste…
Ow staat wel negatief he, nou niet zo bedoeld hoor.
Het gaat redelijk goed met me,
Maar jeetje wat is het soms zwaar en wat zijn andere dingen
ineens belangrijk, en kom je tot de conclusie dat je je druk maak om dingen die eigenlijk helemaal niet zo belangrijk zijn…
Maar wel turkije blijft heel belangrijk voor mij.
Sterker nog steeds belangrijker, de meeste telefoontjes/smsjes kwamen wel
uit turkije.
Klopt het spreekwoord dan toch??
In tijden van nood leer je je vrienden kennen???
Goh wat zit ik te wauwelen he…grinzzzz.
nou ga ik eerst maar eens ff bijlezen, mooi de tijd ff voor kan toch nog niet veel…
Allemaal een fijne sinterklaas voor degene die het vieren…
en de groetjes van mij…
Trouwens gaat dat etentje en meeting nog door???of toch pas na de feestdagen?

@cynthia…wat leuk dat je zo een leuk weekend hebt gehad…henna feest klinkt erg gezellig, in turkije ben ik ook naar een bruiloft geweest, was idd ook helemaal geweldig…nou veel plezier op je werk…

@joke…fijn dat je weer op de honk bent;)ik denk dat dat iedereen hier wel interreseert…haha…ik zal wel het een en nader gemist hebben, want snap niet veel van je berichtje, maar ik ben blij dat het redelijk goed met je gaat…

groetjes

filiz

@joke: fijn dat het weer een beetje beter gaat. inderdaad, hierdoor leer je wel je beste vrienden kennen, toch fijn dat die ook in turkije zitten :wink:

@cynthia: lijkt me super zo’n feest :smiley:

zo zit weer eens te leren. dit is niet zo moeilijk dus dit haal ik wel. maar zit mn geschiedenis flink voor me uit te schuiven… ga er zo toch maar echt aan beginnen. alvast mijn samenvatting wat ik al heb iin word zetten, dan leer ik toch wel een beetje alvast

en vanavond lekker sinterklaas vieren. mn surprise staat hier in de kamer heel groot te wezen. gaat lachen worden vanavond. heb er echt zin in.

@Missy: je Sinterklaasfeest klinkt erg gezellig! Ja leuk is dat he, met die kleintjes erbij. En dan die gezichtjes als Sinterklaas binnenkomt, geweldig! Dus de film is wel een aanrader zo te lezen. Ik wil 'm binnekort zeker gaan zien, gezellig weer 's een avondje naar de bios, is alweer lang geleden. Nou veel plezier mocht je nog een tweede keer de film gaan kijken!

@Nur: spannend! We horen het nog wel he als er nieuwe ontwikkelingen zijn :slight_smile: En heel veel plezier vanavond met Sinterklaas!

@Cynthia: wat een gaaf weekend! Leuk hoor! En ik kan niet wachten tot de gidsen er zijn, ein-de-lijk weer zoeken voor volgend jaar joehoe!!

@Joke: je leert zo zeker weten wie je werkelijke vrienden zijn ja…Fijn dat je ook vanuit Turkije veel steun hebt gehad. En ook leuk je hier weer 's af en toe voorbij te zien komen!

Iedereen een heel fijne Sinterklaasavond!

Groetjes, Diamond

Ik ben nog even op school de laatse dingen aan 't opruimen. Heb een leuke dag gehad.
Voor in de klas had ik een leuk Sinterklaasspel gemaakt en we hadden de leukste surprises. Ik geef nl. les in de Middenbouw op de basisschool.
Het was giga leuk.
Ik kreeg zelf een vliegtuig met een fake ticket voor Turkije. Ach die schatjes leven zo mee.
Ja, het vak van juf is geweldig.

Nu weer op naar de Kerst.

Ik ga stoppen nu, ga even relaxen thuis voor vanavond.
Iedereen een fijne avond gewenst.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@Diamond: Ja het was echt geweldig gewoon! Maar kon af en toe wel janken, ik zat tussen 600 turken, maar geen daarvan was diegene die ik zo mis :mad: …

@llemaal; Weet er iemand een paar lekkere turkse nummers?? Heb er wel vrij veel, maar heb zin in wat nieuws! Dus als iemand me kan helpen graag! En verder iedereen een fijne sinterklaas avond!!

Liefs Cyn

@Fransijn… Ik wil ook Juf worden… !!! :smiley:
Alleen dan in groep 1/2…
Ik heb daar 2 weken stage gelopen, het was zoo geweldig…!!
Nu weet ik gelijk wat ik wil worden…

Groetjes Yoella…

@Fransijn: wat ontzettend leuk dat de kinderen zo met je meeleven! Superlief!

@Cynthia: ja dat kan ik me wel voorstellen dat je op zulke momenten je schat erg mist. Is hij inmiddels alweer beter? Ik wil eigenlijk ook wel weer wat nieuwe Turkse nummers dus ben ook benieuwd naar ideetjes.

Groetjes, Diamond

pppppppppffffffff
echt keihard gewerkt vanavond. dan denk je toch, je gaat toch niet bellen op sinterklaasavond…nou toch wel. jeetje he.

Mijn emoties lopen echt van -100 :frowning: naar +100 :), word er niet goed van. Ik had nooit wat met sinterklaas, maar we vierden het altijd met mijn ex. Nu te denken dat die vanavond daar zitten zonder mij :frowning: en tja, iedereen begint nu toch ook over kerst…ppffff. Normaal tuigde ik heel het huis op op 06-12. Nu dus niet, veels te veel werk in mijn eentje, ben toch 10 dagen weg, en wil het liefste op 24-12 onder de dekens kruipen en pas 03-01 wakker worden. ik ben ook nog jarig tussendoor.
Blegh, dan lees ik hier al die leuke heimwee verhalen. Snap er alles van, alleen heb ik dus heimwee naar iets anders.
nog maar 3 daagjes en dan vlieg ik naar ankara. waarschijnlijk gaan we toch nog naar alanya, omdat het daar zo mooi weer is nu (als ik het hier op het forum moet geloven, igg niet koud zoals in Ankara)
Ben echt super gespannen en nerveus nu dus toch al wel.
En de schat, hij hoort gewoon dat het niet helemaal lekker met me gaat, maar ja, kan het zo moeilijk uitgelegd krijgen (wordt ie weer jaloers) maar ja, hij doet z’n best.

Nog 3 daagjes, en 4 uur en 20 minuten!!!

Nou Bloem, ik kan me voorstellen dat je emoties deze dagen wat door elkaar lopen. Er is veel gebeurd met je afgelopen jaar. dat moet je toch op een bepaalde manier verwerken.
Je hebt heimwee naar de goede dingen die waren en verlangen dat het nieuwe dat voor je ligt.
De spanning die je nu voelt is een gezonde spanning hoor.
Je gaat een nieuwe, onbekende fase van je leven binnen en je weet nog niet hoe alles zal zijn.
We leven met je mee hoor.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

dank je wel fransijn en alle anderen, had het zelf niet beter kunnen zeggen. Ik kan het ook nergens anders kwijt, iedereen wordt gek van mij, dus jullie zijn telkens de pineut, met al mijn verhalen :wink:
hahahaaa

nog maar 2 dagen, 14 uur en 34 minuten!!!

@Bloem: Kom maar op hoor, daar zijn we voor hier!!! Alles is bespreekbaar, en als we kunnen vangen we elkaar op. Ook ik zit wel eens alleen maar te zeuren(denk ik) over dingen, en dan is iedereen heel lief en vol begrip. Blijf lekker tellen, en geniet als je daar ben. En duik die domme feestdagen lekker onder, verjaardag of niet, niemand heeft daar iets mee te maken!!

Mn werkweek is weer bezig. Ze noemen me hier al de weekendwerker, omdat ik deze maand maar 2 dagen per week werk, zo errug!!! Als het 5 uur is zit de helft van mn werkweer er weer op:banana: !! Ach ja, ik geniet zalk maar zeggen.

Nou iedereen werk ze en tot morgen ofzo
Annemiek:wave:

Hee allemaal even snel een berichtje van mij. heb vanmorgen mijn herhalingspuit voor hepatitus A gehaald. Zijn we daar voor jaren weer vanaf gelukkig. druk weekend gehad sinterklaas en tot in de kleine uurtjes stappen was onwijs gezellig alleen beetje veel gedronken maar dat moet kunnen. Iedereen heel veel plezier en of sterkte in de komende tijd met het optuigen van de kerstboom en de gezellige sfeer. In de psychiatrie is het ook te merken dat veel mensen het er onwijs moeilijk mee hebben. Maar daartegenover zijn er veel mensen blij met deze tijden. Het is zo’n groot verschil

Groetjes Linda :wave:

Mijn internet doet et weer! Dus heb net even weer bijgelezen, nou ja haal dat even maar weg :wink:

@ Bloem: Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je emoties zo uiteen lopen. Aan de ene kant mis je de mooie tijden, maar aan de andere kant zie je uit naar de nieuwe mooie tijden, maar die zijn nu juist nog onbekend.
En wij vinden het helemaal niet er hoor om je verhalen aan te horen. Kom maar op hoor! We helpen/steunen je graag!!

@ iedereen: wat hebben jullie allemaal met Sinterklaas gekregen? Of vieren jullie kerst?

Ik ben alweer bijna 23 jaar… Ik heb al veel van mn kadootjes weten te achterhalen die ik krijg (goh ik lijk wel een klein kind…:p) Van mn zusje (anke) krijg ik “Turkse vlinders” jeej!!! En van mn ouders HP deel 6, kan ik er ook eindelijk in beginnen. En verder weet ik et nog niet. Ben benieuwd!
Heb zo’n vermoeden dat ik van een vrienden groep de dvd van de Turkse film “Anlat Istanbul” krijg :smiley:

Liefs Rieneke

Hee!

Ook weer even een kort berichtje van mij :

Iedereen idd een beetje leuke sinterklaasavond gehad ??
Ik wel hoor , ben gisteravond met mn zusjes (van 10 en 15) en mn mama naar de film geweest , naar het paard van sinterklaas! Zat daar tussen allemaal kleine kindjes van 3 t/m 8 jaar … maar was opzich wel een erg leuke kinderfilm ! :slight_smile: Ben al bijna 18 maar een kinderfilm moet tog nog wel kunnen ?! hihi …
Maargoed …

@ Rieneke … wanneer ben je jarig dan ? De cadeautjes die je krijgt klinken erg leuk ! :slight_smile: K ben ook bijna jarig (naja … de dag voor kerst dan) maar weet egt totaal niet wat ik moet vragen , wordt met het jaar lastiger lijkt wel ! Ik denk dat ik maar voor geld ga , want wil gelijk aan mn rijbewijs gaan beginnen 2 jan. ! :smiley: En van mn ouders moet ik nog even 2 cadeautjes verzinnen …
Het vervelende is dat ik na mijn verjaardag ook nog kerst heb en daar moet ik ook weer cadeautjes voor verzinnen om te vragen … pff … lastige tijd (maar wel leuk natuurlijk !!)

@ Bloem … ja we leven met je mee en praat maar lekker veel hier op t forum erover (denk dat dat wel een beetje ‘oplucht’!)

@ Fransijn … leuk dat de kinderen dat hebben verzonnen ! Juffrouw zijn lijkt me ook heeel erg leuk !!

@ de rest … gaat iemand nog iets leuks doen komende week ofzo ? Of saai school/werk? :wink:

Liefs,

Grrr heb ik een heel verhaal getypt en op iedereen gereageerd is alles weg als ik het wil plaatsen!
Probeer het vanavond anders nog wel ff. Nog een dik half uur en deze werkdag, wat zeg ik deze werkWEEK zit er alweer op. Hoef dit jaar gewoon nog maar 3,5 dag te werken!

Groetjes, Diamond

@ Missymoi: ik ben op 9 december jarig, komende vrijdag dus :slight_smile: Maar vier het zondag omdat ik vrijdag moet werken.

@ Diamond: vervelend is dat he! kan me er zo aan ergeren, ben je net een half uur bezig geweest met typen, ploep hele verhaal weg!

Ik zou vanavond met mn ex vriend (nu een van mn beste vrienden) naar Harry Potter, maar zn vriendinnetje is jaloers…argh! Andere keer dus… zucht! Maar goed begrijp et op zich wel van haar kant (ze kent mij niet). maar als ze me wel kende zou ze begrijpen dat het geen enkel gevaar is. Eigenlijk ook wel jammer dat ze hem dan niet vertrouwt, blijkbaar… maar goed daar hou ik me buiten. Hoop dat ze snel bijdraait.

Liefs

Vreselijk diamond dat het verhaal weg is. Dan heb je ook geen enkele zin meer om het opnieuw te schrijven.

Ik heb een leuke sinterklaas gehad, veel dingen gekregen voor de uitzet :slight_smile: Voor als ik met mijn vriend ga samenwonen. We lopen echt met het idee maar ik ben nog bezig met mijn studie en dus moeten we nog een dik jaar wachten :mad: Duurt veel te lang. Ook al zijn we al 4 jaar samen (komende 29 december) het is elk weekend weer een ramp als we afscheid van elkaar nemen. Ik zie hem door de week niet want hij is internationaal chauffeur. Het is gewoon maar een week en het lijkt wel of we afscheid moeten nemen voor een hele tijd. Het is echt erg we lijken soms nog wel een pril verliefd stel. Maar daar ben ik hartstikke blij mee dat het nog niet veranderd is. Tuurlijk zijn er tijden dat het minder gaat maar ik weet in ieder geval dat ik met hem een toekomst wil.
Als ik dan van sommige van jullie hoor hoelang jullie jullie vriendjes moeten missen schaam ik me weleens dat ik al moeite heb met een weekje!
Verder moet ik de rest van de week nog stage lopen en zaterdag werken in de bakkerij en dan gaan we de beest uit hangen in de discotheek! haha dat moet ook gebeuren.

Missymoi: Heb van collega’s gehoort dat het idd een leuke film is voor zowel gelovige als niet meer gelovige.

Rieneke: Wat vervelend dat de vriendin van je ex zo jalours is, maar als ze je niet kent is het wel een beetje begrijpelijk. Hopelijk draait ze snel bij!

Diamond: Dat is nog eens een uitzicht nog maar 3,5 dag werken dit jaar. Wou dat ik dat kon zeggen…

Groetjes Linda :wave: