Veel Plezier-welkom thuis 2

zo gaat lekker snel hier met de berichten!!!

@bloem: relaxed dat je weer gaat richting turkije!!! kunnen we ruilen? hihi

voor de rest iedereen een fijn weekend!!
ik moet vanavond en morgen werken maar ben zondag lekker vrij voor een keertje! lekker bank hangen en filmpjes kijken… en met ons nieuwe hondje spelen!!! ze is nog maar 8 weekjes oud en zzoooo schattig!!

groetjes myrna x

@Myrna :leuk zo een nieuw hondje in huis! geniet er maar van, voor je het weet zijn ze groot! Welk ras is het en wat is de naam ?

wilde ik ookal vragen…

allemaal prettig weekend, morgen lekker naar thialf, schaatsen kijken, wereldbeker!!
zondag werken en dan nog wat werken en dan naar Ankara!!!

nog 6 dagen!!!

enne, begin maar met het lijstje, ik heb vrij, dus geen zin om thuis te zitten, 31 januari…Alanya of Istanbul

Als er plaats is in een koffer …:whistle:

@Jac: ik ben heel benieuwd naar de prijzen van Aegean Dream voor volgend jaar! Nog een paar weekjes en we weten het :slight_smile: Wij hebben ook wel weer zin in een lekkere relaxvakantie in dit hotel hoor, is prima bevallen!

@Filiz: veel plezier met shoppen! Laat je nog even weten wat het allemaal geworden is?

@Myrna: geniet maar lekker van jullie hondje! Ben ook benieuwd welk ras het is! Gister waren we bij vrienden die ook een puppy hadden, was ook zo’n schatje!!

@Bloem: veel plezier in Thialf!

Enne…de eerste dan op het lijstje van 2006 tadadadadada:

Bloem29 31 Januari…Alanya/Istanbul

Groetjes, Diamond

Ik ben nu op school druk aan 't knutselen. Ik maak een computer en een mobiele telefoon. het wordt erg leuk.
Nu zit ik tussendoor even op het forum te lezen, want het gaat allemaal wel erg snel wat je steeds moet bij lezen.

Ik hoop dat iedereen een lekker weekend krijgt en ook een leuke Sinterklaas voor degenen die deze traditie nog in stand houden.
Ik ben ervoor dat we als Nederlanders/Belgen in onze weinige tradities blijven geloven.:banana:

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Hallo allemaal,
wat is dit toch een gezellige topic. Net een theekransje haha. Ik zit ook alweer erg uit te kijken naar de eerste keer Marmaris 2006. De bedoeling is om half april te gaan, maar er is nog niet veel aanbod voor losse vliegtickets. Ik kijk elke dag op internet en uiteindelijk zal er toch wel iets komen. Dus nog "maar"ruim 4 maanden…
Waar ik wel al erg naar uitkijk is de meeting over 2 weken in Rotterdam. Ben zo benieuwd naar de gezichten van de wereldreisforum Turkije fans die daar komen.
Iedereen een gezellig Sint weekend toegewenst. Ik vier het morgen op mijn werk en maandag gewoon thuis met de familie. Gezellig…

groeten, Marjan

@marjam…'t is idd altijd gezellig hier…op het moment dat ik niks te doen heb, kijk ik altijd ff of iemand nog een reactie heeft achter gelaten…veel plezier met sinterklaas, je planning klinkt erg leuk…

@fransijn…veel knutsel plezier nog…!

@diamond…'t shoppen was erg gezellig. m’n oma is ook meegegaan. heb 2 warme truien gekocht en zo een kort vestje om te knopen. moet alleen nog wat vinden voor de kerst…

@myrna…leuk joh een nieuw hondje…!!

@bloem…hoe was 't schaatsen…? ik heb helemaal geen vertsand van schaatsen en heb dan ook geen idee wie er gewonnen heeft en hoe die mensen allemaal heten maar…heb je een leuke dag gehad…?

groetjes

filiz

pppff
ben pas net terug van Thialf. Tis voor mij helemaal aan de andere kant van het land. maar errug leuk. Gekke Simon Kuijpers, schaatst gewoon iedereen naar huis, eerste op de 1500 m en de heren NL 1 op nr 1 en NL 2 op plaats 3 bij de ploegenachtervolging!!!
Superdag dus voor NL, jammer dat de favorieten het een beetje lieten afweten…maar ja, je kunt niet alles hebben.
Ga in de kerstvakantie weer!!

Maar ik ga zo slapen, heel saai, maar heb vanacht weer tot 3 uur op de msn gezeten. We hebben onze eerst vette dikke tranen met tuiten ruzie gehad. Ik weet gewoon echt niet wat ik met mijn toekomst moet, en of hij daar onderdeel van gaat uitmaken of niet…zucht.
Maar ja, net belde hij toch weer, dat ie me mist en van me houd! De schat.

Nog 5 dagen…!!!

oh ja, marjan, je kunt alvast kijken bij Jetairfly.com daar staan al wel tickets en prijzen vermeld volgens mij…

hellows

@bloem, leuk thialf :smiley: ik was vandaag lekker naar de ijsbaan in haarlem, was vandaag essent cup marathon. best wel leuk maar heb toch liever langebaan.

@fransijn: is het nog gelukt met het geknutsel? ben net ook ff bezig geweest maar heb alleen maar mn vingers aan elkaar geplakt:dead:

@myrna: leuk joh een nieuw hondje :smiley: (mn zusje heeft nieuw wandelende takken… )

de rest : fijne avond nog

ik ga zo naar bed. heb het erg druk met werken en over 2 weken tentamen en leer echt veels te weinig. wel leuke jongen ontmoet dus… :smiley: druk dus

een hele goede morgen deze geweldige zondag morgen!!!

@Bloem: Veel te vroeg hoor om op zo’n heerlijke zondagmorgen op te staan!!! Maar ook zo’n morgen terug!!!(en ook voor alle anderen natuurlijk!!)

@HP-lezers: Ja oke, het venijn zat in het staartje, maar ik blijf dus zeggen dat ik de Vuurbeker het beste boek vond, en dan De Orde van de Feniks. Op een kleine 500 pagina’s de laatste 40 een beetje heftig, nee valt me dan tegen dus

Vandaag een rustig dagje, een paar vrienden komen langs voor de puber om hem wat extra aan te moedigen, en dan vanavond met een andere vriendin lekker uit eten met z’n 4ren.

Morgen ook nog lekker vrij:banana: dus ik geniet nog ff
Groetjes
Annemiek

zo bloem, jij was vroeg op…

ik ga zo naar mn oma, werken (schoonmaken) en haar surprise afmaken…
daarna wordt het echt leren leren leren want heb over 2 weken tentamens en ik doe er echt veels te weinig aan… :whistle: :embarrese

ach ja… ga zo maar echt flink beginnen als ik straks thuiskom en dan moet het hopelijk wel lukken en dan heb ik lekker in januari een hele maand vrij (als ik dus geen herkansingen heb)

naja iedereen een heel fijne dag gewenst

Jaahhhaaa,

Ik was nog veel vroeger op, lekker werken he, op zondag. We zitten met z’n drie-en, met onze benen op het bureau, te ouwehoeren en te kletsen, en krijgen gewoon 200% betaald!!!

Ik vind het niet erg hoor, het zelfde met oud- en nieuwe, alleen dan voor 300%
De vakantiereizen naar turkije van Bloem zijn gesponsort door …
hahahaaa,

nu heb ik pauze, echt al wel verdiend, hahahaaa

fijne zondag allemaal!!!

@Bloem… Dat is lekker werken… !! :smiley:

Groetjes Yoella…

@Bloem: Groot gelijk, ik deed dat ook altijd graag hoor, en zeker in de vroeg. Niemand die er erg in had dat je al gewerkt had, iedereen kwam zn bed uit als jij thuis komt van je vroege dienst!!! Helemaal goed!

Annemiek

@bloem…klinkt heel vermoeiend…!!

vandaag lkkr uitgeslapen…voetballen was afgelast…dus goede morgen om hlf 2:D
om 4 uur werken…

fijne zondag allemaal…

groetjes

filiz

Heerlijk zo’n rustige zondag! Gisteravond zijn we lekker uit eten geweest met m’n ouders en zonet hebben we Idols gekeken wat we gister hadden opgenomen. Straks komen m’n schoonouders en voor de rest hebben we niks op de planning. Harry Potter begint al aardig op te schieten, ben ook veel te benieuwd naar het eind om te treuzelen hihi.

@Fransijn: je surprises klinken erg leuk! Mijn vriendin was druk bezig met het in elkaar knutselen van een digitale fotocamera. Vindt het knap hoor, ik ben totaal niet creatief in dat soort dingen.

@Marjogege: inderdaad net een theekransje. En ook grappig dat we elkaar altijd wel wat te vertellen hebben! Heerlijk hoor, zo’n eigen appartement in Marmaris! Het kan best zijn (we zijn d’r nog niet helemaal uit) dat wij volgend voorjaar ook richting Marmaris gaan…Ik ben heel benieuwd hoe jullie het gaan hebben op de meeting. Wel foto’s maken he en hopenlijk komt er volgend jaar nog eentje!

@Filiz: heerlijk dat shoppen! Vindt dat er nu erg veel leuke dingen in de winkels hangen. Ik ben nog op zoek naar een leuk zwart rokje want heb laatst zo’n gave panty gezien die daar super bij zou staan!

@Bloem: leuk hoor om bij dat schaatsen aanwezig te zijn! Je hebt in ieder geval een leuke dag gehad zo te horen! En straks eerst lekker naar Turkije en dan kun je altijd nog zien hoe alles gaat lopen. Eerst lekker genieten!

@Nur: vertel vertel vertel (over die jongen dus he) :slight_smile:

@Annemiek: veel plezier vanavond met het etentje en je vrije dag morgen!

Nog twee weekjes en dan lekker naar Brussel!! En misschien dat we nog twee nachtjes naar Winterberg gaan. Daar hebben vrienden van ons een huisje gehuurd en ze vroegen of we ook een paar daagejes langskwamen. Lekker stoeren in de sneeuw en in het subtropisch zwembad daar, leuk!!

Groetjes, Diamond

Heey !

Denk dat de meesten wel een lekker en leuk weekend hebben gehad, ik in ieder geval wel ! Vandaag sinterklaas gevierd met vrienden van me vader en stiefmama (7 gezinnen met zo’n 14 kinderen in totaal …) en met allemaal kleine kindjes ertussen , erg leuk dus ! Altijd leuk om die gezichtjes van die kindertjes te zien , heeel erg gezellig was het ! de Sint en 2 pieten waren nog gekomen dus ook altijd wel even leuk ! Verder niet veel gedaan … dit ‘sinterklaasfeest’ was een bijna dag-vullend-programma :slight_smile:

@ Diamond … Ja ik vond Harry Potter echt heeel erg leuk ! Het viel mij heel erg mee met de drukte moet ik zeggen , iets meer dan de helft van de zaal zat vol. Maar ik zou wel vantevoren reserveren, scheelt tog altijd wel … k kan niet wachten tot de film op dvd uitkomt , wil hem echt graag nog een keertje zien joh ! Misschien ga ik vd week nog een keertje met een vriendin naar de bioscoop , ook weer naar Harry Potter dan … ja ik vond hem dus erg goed ! (Vond het boek trouwens ook een van de leukste boeken …).

Tot snel weer ,

Liefs,