Veel Plezier-welkom thuis 2

Hallo Myrna,

Het klopt inderdaad dat de stof ongeveer een half jaar in je lichaam blijft zitten, maar als je ermee stopt wel voorbehoedsmiddel gebruiken.
Want het is niet te zeggen dat je inderdaad niet zwanger wordt.
Het is namelijk per persoon verschillend.
Soms als je stopt dan kun je bijv binnen 3 maanden al zwanger zijn.

Groetjes van jac.

nou zeg, ff in mijn pauze bijlezen, …pauze voorbij

Ik was vanmiddag de stad ingegaan voor de nieuwe cd van Acda en de munnik (gaaf) en kom lhelemaal blut terug…20 kilo eraf, vond dat ik wel wat nieuwe kleertjes verdiend had. Wil mijn lover natuurlijk helemaal gek maken.

Goed nieuws!!!
Ik heb de eerste week van februari vrij…! Dus als het klink tussen ons, dan ga ik gewoon dan nog eens een keertje!! Hahaha, zal ie leuk vinden!!!

De pil, is zodra je stopt niet meer 99% veilig, kan zijn dat de stoffen blijven, maar als voorbehoedsmiddel dus ABSOLUUT niet.

ok, weer werken,
niet te veel schrijven he??

Beppie: prettig weekend

@Bloem: wat heb je allemaal voor leuks gekocht? Haha je hebt groot gelijk hoor, straks oogverblindend voor de dag komen! Leuk hoor, straks in februari misschien nog weer richting Turkije!!

Groetjes, Diamond

Mogen we mee ? :whistle:

als dat zou kunnen…:smiley:

@ harry potter lezers : ik heb m al uit :wink: en hij wordt zeker spannend en ik heb zitten janken aan het eind… maar ik verklap niks :wink: :stuck_out_tongue:

voor de rest, weltrusten, ik reageer morgenochtend wel, ben echt moet nu ga lekker slapen

Natuurlijk mogen jullie mee!!!1
moeten we dan wel effe regelen.
ik heb wel wat leuks gezien via corendon.
1 week, HP in Alanya, of 1 week in een 3 sterren hotel met ontbijt in Istanbul (wil ik zooooo graag eens zien)
een retour vlucht voor mij alleen, en de rest voor twee personen, 300 E

vind ik niet zo duur…

Maar, ik ga eerst kijken hoe die 9 dagen gaan zijn, en dan zien we wel weer verder.

Ik heb een groene rok en vest gekocht en een zwart overgooier jurkje en lekkere warme majoulettes en de nieuwe van Acda en de Munnik, toen was het wel genoeg, hiihhihih.

Hey hey !

Heb niet zoveel tijd maar tog even een bertichtje … heb weer tijdje bij moeten lezen ! hihi …
K ben nu ziek thuis van school (me ziekgemeld vanochtend…) voelde een soort van migraineaanval aankomen , erg vervelend ! Toen ik thuiskwam ben ik gelijk maar paar uurtjes gaan slapen. Toen ik wakker werd zag ik het Harry Potter boek naast me bed liggen en moest gewoon verderlezen ! Had nog hoofdpijn maar moest nog maar zo’n 50 bladzijden dus wou hem per se vandaag uitlezen ! Vond het echt een heel goed boek uiteindelijk … het gaat idd veel over de profetie en moest ook even weer terugdenken hoe het vorige boek nou precies was op het eind, maar toch ben ik er doorheen gekomen en moet het jullie vast ook wel lukken ! :smiley: En Nur ik heb ook zitten huilen op het eind ! hihihi … zo zie je maar wat boeken ook met je kunnen doen , best vaag eigenlijk ! Maar hij wordt op het eind heeel spannend en ik verklap natuurlijk ook niks ! :smiley:

Maargoed … hou het even hierbij … strakjes eten en weer lekker mn bedje in denk ik !

Oja hebben jullie film 4 van Harry Potter al gezien in de bios? Ik ga morgen ! :smiley: heb er zin in …

Tot snel ,

Liefs

@bloem…klinkt leuk, wat je allemaal gekocht hebt:D…veel plezier ermee…!!

@missy…minder van de hoofdpijn, beterschap;)enne veel plezier morgen in de bios…!!

ben blij dat ik vanavond weer kan gaan sporten…hoop van m’n opgeblazen gevoel af te komen…

groetjes

filiz

Hallo allemaal
Lekker weekend, dus vanmorgen eerst eens ff naar de kapper, was hard nodig. Mijn ondeugende blond/grijze plukjes moesten nodig verstopt, en das goed gelukt!!

@HP-lezers: Nou dan staat me nog iets te wachten, zit ong op 400, en wacht af. Ik vind dat je zeker alle 5 de andere moet hebben gelezen anders mis je de helft!!

Nou morgen een dagje schoonmaken en dan lekker met hubbie het weekend in. De puber komt ook thuis, dus we gaan er weer een lekker weekendje van maken.

Tot maandag ofzo
Annemiek

@HP Lezers: zijn er nog 5 boeken voor dit nieuwe boek ??! OK, dan stop ik bij deze want dacht al dat ik veel gemist heb en koop me eerst de ontbrekende hehe

ik ben niet aan het aftellen ofzo, maar nog 7 dagen en twee uur en dan land ik in Ankara!!!

Lekker hoor en nee je bent echt niet aan het aftellen.

Nou ik mijn vakantie alweer bijna rond ik vertrek zo rond 1 juli al maar ik zit nu te denken 2 of 3 weken???
Moet effe kijken hoe het met het werk is e of ik 3 weken kan krijgen.
Maar Aegean dream here i come again!!!

groetjes jac

Hoi meiden,

Ik ben erg nieuwsgierig naar het nieuwe HP boek.
Ik ga hem lenen van een vriendin, die er nu nog in bezig is, dus nog even geduld hebben.

@bloem wat heerlijk dat je leuke dingen hebt kunnen kopen. En van dat aftellen, nou dat mag best hoor, we gunnen het je van harte.
Het is best spannend wat je allemaal te wachten staat.

Nog een middagje werken en dan weekend.
Nog wel even knutselen aan m’n surprise voor school.
Maandag is het natuurlijk de grote dag.
Als je voor de klas staat, heb je natuurlijk altijd iets extra’s.
Dat maakt je vak als leerkracht ook zo geweldig.

Fijn weekend allemaal, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Heey heey

@ Annemiek … ja indd er staat je nog wat te wachten ! Veel leesplezier en laat even weten hoe je het einde vond ! hihih …

@ Bloem … heerlijk eigenlijk he, dat aftellen … het liefst zou je er al zitten maar dat aftellen hoort er tog ook wel beetje bij !

@ Fransijn … hopen dat je snel kan beginnnen met het boek !

Nog een paar daagjes en we kunnen aan het nieuwe lijstje van 2006 gaan beginnen … althans ik neem aan dat jullie allemaal al aan het kijken zijn en misschien al geboekt hebben ? :slight_smile:

Zo egt niet leuk … gister natuurlijk volop hoofdpijn en ik wou vandaag gewoon naar school (was het plan dan in ieder geval) , wordt ik wakker en ben ik vet verkouden ! Maar weer een dagje thuis … maargoed nu gaat het wel weer ! Strakjes lekker naar de film ! En vanavond zie ik waarschijnlijk een vriend van de zomervakantie (frankrijk) … de broer van mn vakantievriendje is het (voor degenen die het nog weten van aantal weken geleden …). Hij is in de buurt voor een concert en dan zie ik hem waarschijnlijk eventjes … zal niet lang zijn maar heb ik hem toch weer even gezien! Altijd leuk ! :slight_smile:

K wil iedereen alvast een fijn weekend wensen en voor degenen die (net als mij) zondag al sinterklaas vieren : een fijne sinterklaasviering , hihi !

Liefs,

Oja trouwens dat hele gedoe van die roddel tijdje terug … dat is allemaal gelukkig weer een beetje aan het vervagen ! Vandaag schijnt er wel weer wat omhoog gehaald te zijn om het maar even zo te zeggen , maar het gaat hopelijk allemaal snel weer over ! :slight_smile:
Dat moest ik nog eventjes kwijt … hihi

xx

Zozo… wat praten jullie veel…!!!
Had ik het net bijgelezen…
Moet ik nu weer opnieuw beginnen daarmee… :slight_smile:

Groetjes Yoella…:wave:

He meiden! Alles goed met iedereen?

@Nur: ik ben superbenieuwd naar het einde, m’ n moeder kon nog net haar mond houden, ze was helemaal vol van het verrassende einde van het boek.

@Bloem: altijd leuk, nieuwe kleren. En je mag jezelf wat dat betreft soms best 's lekker verwennen! Nog ff en je gaat al, gaaf!!

@Missy: Hoe was de film? Wij gaan ook binnenkort maar wilde de grootste drukte even afwachten. Ik heb ook heel af en toe migraine, vreselijk is dat! Hoop dat je je weer wat beter voelt…

@Annemiek: een fijn weekend met de puber. Vertroetel hem maar lekker dat heeft ’ ie wel verdiend.

@Jac: is het al zeker dat je weer gaat Aegean Dreamen? Wij misschien ook hoor :slight_smile:

@Fransijn: is het een beetje gelukt met de surprises?

Zo nog een kwartier en het is weer weekend! Straks snel ff koken en dan meteen door want we hebben met vrienden afgesproken. Spreek jullie snel weer!

Groetjes, Diamond

He hallo Diamond,

Ja het is alweer zeker dat ik naar aegean dream ga, moet enkel nog weten hoeveel weken ik precies kan gaan.
En dan maar weer boeken. Ik kan niet wachten!!!

Groetjes jac

@jac…heerlijk vooruitzicht…!! enne ik zou proberen om 3 weken te gaan;)niks zo lkkr dan lang in turkije zijn…!!

ben vandaag gaan winkelen voor de suprise…vind 't zo lullig om alleen door de stad te lopen, was dan ook redelijk snel klaar…morgen ga k lkkr met mn moeder…ben zoo aan een nieuwe winter collectie toe:D:D

wat zijn jullie plannen voor 't weekend…? veel plezier iig allemaal…

groetjes

filiz