Veel Plezier-welkom thuis 2

@Bloem: oh wat zul je je honden missen, kan het me helemaal voorstellen, je hecht je zo snel aan zo’n beest! Zie je ze helemaal niet meer?

@Cynthia: wat vervelend dat het nog steeds niet goed gaat met je vriendin. En balen dat je straks ook nog zelf het ziekenhuis in moet, maar dan ben je daarna tenminste wel van die vervelende keelpijnen af.

@Annemiek: nog een paar weekjes en dan zijn de zomergidsen er alweer. Heerlijk weer bladeren en kijken wat het gaat worden. Is het al zeker dat het geen Turkije gaat worden?

@Von: leuk hoor zo’n weekend weg! En nog maar vier weekjes en dan mag je heerlijk naar Turkije!

@Filiz: leuk als straks alweer de eersten geboekt hebben en we een lijstje 2006 kunnen beginnen!

@Besmile: ben benieuwd of het gaat lukken met de stage in Turkije, zou wel erg gaaf zijn! Heb je dan nog een voorkeur voor een bepaalde plaats?

@Sevgilim: ow wat zielig voor je hondje! Hopenlijk gaat het snel beter met hem! Knuffel hem maar lekker! Veel plezier met Harry Potter!

Zo ben weer bijgelezen. Net klaar met eten, moest vandaag wat langer werken ivm bezoek waardoor de receptie langer open moest zijn. Morgen hetzelfde. Nou ja, ben blij met elk uur extra! Nu zo lekker op de bank csi kijken ondertussen een beetje lezen heerlijk!

Groetjes, Diamond

Mıjn voorkeur gaat uıt naar de Turkse rivıera dus in de buurt van Side of Alanya en anders Marmaris. Ik hoop het ook asl het gaat lukken, want dan ben ik echt blij.:banana:

groetjes besmile

pppppppppppffffffffff…ZENUWEN…morgen die sollicitaite!!!
SPANNEND!!!

sevgilim, vertroetel je hondje maar lekker, hij zal zich al wel ziek genoeg voelen.

cynthia, je bent toch al veels te oud voor amandelen knippen?
normaal doen ze dan niet echt graag meer na je 14e ofzo
bereid je maar voor op flinke pijn, maar dan ben je er wel weer vanaf.

besmile, ga ook voor jou duimen, hoe ga je het aanpakken dat ze je in turkije gaan plaatsen?

filiz, beterschap, tis er wel echt weer voor, hopelijk knap je snel weer op.

Ik zie overal op internet al wel turkije 2006, dus er kan al wel geboekt worden.
Diamond, lekker he, al die uurtjes. ik heb een hekel aan mijn werk, maar dan denk ik toch telkens weer EEEEEEE $$$, beter, heel slecht misschien, maar ja, money makes the world go round.
Dit jaar was echt hell, in maart nog heerlijk met zn 4en naar Inzell geweest, WK afstanden, heerlijk in de sneeuw, 20 meter, met de hondjes, ik was volmaakt gelukkig, En een maand later was alles voorbij, huwelijk enz…dikke vette ellede natuurlijk. Nu woont mijn ex al weer 3 maanden in Scandinavie (en nee hij is gewoon NL/er, en ja, hij woont met een zweedse in noorwegen)
hij heeft de honden gekregen, aangezien ik niet in mijn eentje voor ze kan zorgen, en nu heeft hij ook eentje weg moeten doen, want die was helemaal geflipt door alles. Ik zie ze dus nooit meer. Zondag had hij fotos gemaild…slik, janken.
Tis allemaal goed zo en ik ben nog nooit zo gelukkig geweest, maar toch…ik had er niet voor gekozen, maar ja, wat kun je doen als de een niet meer wil ?

Anyway…misschien ga ik 31 januari alweer naar turkije, voor een weekje, alanya ( ben zeer benieuwd, nog nooit geweest)
maar we zien wel
slaap zacht allemaal
droom maar lekker over ons Turkije!

@bloem, succes met de sollicitatie :slight_smile: spannend hoor

@besmile: wanneer hoor je of je daarheen kan? ik hoop ook dat het lukt

@sevgilim: knuffel je hondje maar lekker hoor. dan wordt ie snel beter

@filiz: me too. kan niet wachten tot het rijtje 2006 weer begint (want daar sta ik zeker wel een paar keer in :wink: )

@de rest: fijne dag gewenst…

@Bloem: Suc6 vandaag, je kan het!!! Laat je ff weten hoe het gegaan is??
Als je opnieuw beginnen moet is het altijd zo moeilijk, zeker als je zulke dingen als levende wezens moet meegeven!! Maar je zult zien, pas als je niet meer aan ze denkt zijn ze er niet meer!! Ze zitten in jou, en dat kan niemand je afnemen!!

@Diamond: Nee, nog niet zeker dat het niet Turkije word, maar ook niet dat het het wel word dus. We hebben helemaal geen plannen dit keer. Normaal zitten we al voor de meivakantie, of juni ofzo te plannen, maar dit keer hebben hubbie en ik nog niets op de agenda staan dus. Wss wel ergens in juni, of mss wel met de motor in de zomer ofzo. Geen idee dus, maar als er iets zeker is laat ik het meteen weten ok!:banana:

Amsterdam heeft pruilweer, ik word er een beetje moedeloos van. Veel regen, donker en ik wil licht, zon, en warmte. Moet maar de kachel hoog zetten vanavond, en lekker met HP op de bank!! Ben nu op de helft, en ik wacht af

Groetjes
Annemiek

Heey! Mijn internet doet et thuis ineens niet meer :frowning:
Ben er nu hard achteraan om te regelen, maar werkelijk die mensen zijn onbereikbaar…Grrrrrr! eerst een half uur in de wacht (en maar wachten want ik ben de eerst volgende) duurde me op een gegeven moment toch iets te lang, dus mn tel nummer achtergelaten. Ze zouden me binnen 24 uur terugbellen… Ze hebben nog 3 uurtjes te gaan…
Waaahhhhh ik voel me gehandicapt zonder internet! Ik heb het hard nodig voor mn studie en ik kan gewoon niet zonder internet!!! :cry:
Dus ik hoop dat mn internet het snel weer doet! Hopelijk tot snel!!

Liefs aan iedereen! -xxx- Rieneke

@Bloem. Succes meid !! we horen het wel weer hier !!:slight_smile:

o ja over dat boek turkse vlinders. leuk issie hè. maar je hoeft hem niet juistnaar mij terug te sturen. mocht er hier op het forum nog iemand zijn die hem wilt lezen (diamond ik hoorde jou er ook over?..) of iemand anders in je omgeving/vriendenkring…dan stuur je hem daar maar naar toe hoor geen probleem :wave:

@ diamond, inderdaad heerlijk zo’n weekendje lekker ertussenuit. afgezien daarvan dat we bijna een dag onderweg waren om er te komen…maar dan heb je ook wat haha!!
Ik hoor je trouwens nog niet over turkijeplannen voor volgend jaar…offe heb ik iets gemist??? :tunisia:

@ Filiz, jammer dat ik niet wist dat je zo dicht in de buurt van maastricht woont, anders hadden we zeker ff langsgekomen. Ha…reden om nog een weekendje te plannen …

OVer 2 weken heb ik twee gesprekken bij 2 Nederlandse TO. Het zal wel jaunari zijn dat ik er meer over weet. Dus zo 1.5 maand.

Mijn school helpt ook mee, en via school heb ik ook weer meerdere adressen gekregen voor omgeving Antalya en dergelijke. Verder moet ik kijken als ze wel erkennde bedrijven zijn ivb met stagegoedingen enz. MOmenteel ben ook aan het kijken voor stage bij twee grote hotelsketen in Turkije.

Van mijn ouders heb ik ook toestemming om stage te lopen in Turkije. En als alles meezit dan komen ze ook gewoon voor weekje langs.

Veel succes voor je gesprek

groetjes besmile

pppfff he, NL wegen, dank je zeg

Vanochtend 2,5 uur de tijd genomen om 100 km af te leggen, dacht dat is wel genoeg, niet dus. was een half uurtje te laat. 3 uur in de file gestaan…zucht

Nou goed, te laat dus, en tijdens een individueel gesprek moest ik na duits gesproken te hebben ook nog eens over in het frans, ai, ai, ai, mijn frans is beter dan mijn duits, maar ik klapte dus helemaal dicht, en dat hebben we dus maar laten zitten…

maar voor de rest heb ik er een erg goed gevoel over. het was ook nog steeds precies wat ik ervan verwachtte, en meer, dus ik wil nu nog graager. zou als het doorgaat zelfs al 1-03-2006 beginnen…
en morgen een bezichtiging.

Lijkt het nu dat alle puzzelstukjes inelkaar vallen???

ik hou jullie op de hoogte!!!

Bloem we duimen natuurlijk dat het goed afloopt.:slight_smile:

Alle anderen veel sterkte met de dingen die jullie bezighouden, zoals zelf ziek zijn en je zieke dier moeten verzorgen.
Verder zijn er velen onder ons die hun geliefden uit Turkije zolang moeten missen.
Soms wordt je geconfronteerd met andere problemen.
Soms denk ik wel eens “EN DE TREIN DENDERT MAAR DOOR”
Er moet zoveel.
Laten we op tijd rust nemen en een pas op de plaats doen als het even kan.

Groetjes en liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

he en dat is voor stage??
is het misschien mogelijk om via jou ff meer informatie te krijgen hoe je dit hebt aangepakt e.d.? Ik ga miss in de zomer ook stage lopen en moet het er nog even met mn docent over hebben, maar als het via hem niet door kan gaan moet ik het op een andere manier bedenken.
ik hoop wat te horen

@Besmile: nou ik zal voor je duimen dat het gaat lukken! Als je bij Alanya in de buurt komt dan zie ik je misschien nog wel :wave:

@Bloem: Hopenlijk krijg je goed bericht!! Wat was het ook weer precies voor een functie, ben 't ff kwijt…Ik ben ook erg blij met elk extra uurtje, betekent weer sparen voor Turkije (en wat andere dingen natuurlijk haha). Jeetje wat een toestand was dit jaar voor jou zeg, ik hoop dat volgend jaar een stuk happier voor jou gaat worden. Vast wel met al die spannende gave plannen van je! Ow ik ben jaloers op die week Alanya hoor, da’s alweer bijna! Waarschijnlijk ben je de eerste in het lijstje 2006 :rolleyes:

@Annemiek: ben heel benieuwd wat het gaat worden. Zou wel grappig zijn als jullie uiteindelijk toch nog in Turkije terecht zouden komen. Hoe gaat het allemaal met de puber, heeft 'ie het helemaal naar z’n zin?

@Rieneke: is je internetprobleem alweer opgelost? Ow frustrerend dat soort dingen :devil:

@Von: ik wil Turkse Vlinders wel graag lezen maar heb nog twee boeken liggen waarin ik begonnen ben en dan duurt het zolang voor je hem terug hebt. Misschien dat eerst iemand anders 'm wil lezen? Trouwens erg lief van je! We hebben voor volgend jaar ook nog geen concrete plannen maar dat ik weer in Turkije kom is wel zeker hoor! We wachten nu ff op de gidsen en dan kan het zoeken weer beginnen!

@Fransijn: helemaal met je eens dat er soms zoveel moet, soms kom je gewoon helemaal niet aan jezelf toe! Ben ook iemand die heel vaak langs zizhzelf heen dendert maar dat ben ik de laatste tijd een beetje aan het minderen. Komt misschien ook door de vele nare berichten de laatste tijd van m’n omgeving dat ik wat meer probeer te genieten en minder te piekeren. En tot nu toe gaat het redelijk :slight_smile:

Zo ben nu lekker twee daagjes vrij. Vandaag gewerkt tot half zeven, toen was al het bezoek de deur uit en kon ik ook naar huis. Straks lekker weer lezen in Harry Potter, hoorde net van m’n moeder dat ze 'm al uit heeft! Morgen eerst naar de tandarts en daarna met een vriendin winkelen, gezellig!

Groetjes, Diamond

NUR IK STUUR WEL EEN PM DEZE WEEK,MOMENTEEL BEN IK DRUK BEZIG OM EEN BRIEF TE VERTALEN OM NAAR ANTALYA TE STUREN, OMDAT WIJ HET VOOR EEN BEPAALDE DATUM HET MOETEN OP STUREN. wAAROM OMDAT NU JUIST DE STAGEPLEK VRIJKOMEN VOOR BUITENLANDSE STAGE EN ZE BEGINNEN OOK IN JANUARI EN FEBRUARI MET SELECTEREN ENZ.MISSCHIEN KUN JE EEN BEETJE AANGEVEN WAT JE ALLEMAAL WIL WETEN. IK HOOR HET WEL.

GROETJES BESMILE

c(oeps zag dat ik caps lock had aan laten staan)

Oh nog helemaal vergeten te vertellen, kreeg vanmiddag een sms’je van een jongen die ik in 2001 in Alanya had leren kennen. Hij werkte toen in een barretje en het klikte vanaf het begin gewoon heel goed. Hij had toen een vriendin (waar hij binnenkort mee gaat trouwen!) en ik was toen ook al met m’n vriend dus we gingen gewoon als vrienden met elkaar om. Ben met 'm meegeweest naar een tekenles waar ze me allemaal hebben getekend, heel leuk! Kort daarna is hij verhuisd naar Istanbul en is het contact steeds meer verwaterd en in plaats daarvan leerde ik z’n broer steeds beter kennen. Da’s inmiddels ook echt een goede vriend geworden. En toen hoorde ik dus vanmiddag ineens weer van die andere jongen, echt heel leuk! Hoop dat het lukt om vanaf nu een beetje meer contact te houden!

Groetjes, Diamond

@Diamond: altijd leuk hé om mensen die je hebt leren kennen en een lange tijd niet meer hebt gehoord, terug te horen? Ben momenteel bezig op msn met mn ex vriendje van Turkije en voor de verandering zijn we wééral eens aan het kibbelen om de kleinste dingen…pfff

@diamond: t is zeker leuk om weer contact te hebben. grappig hoor

zit nu ook met een turk op mn msn. geen idee hoe ie dr aan is gekomen maar ach t is goed om mn turks te oefenen :smiley:

ga zo maar eens naar bed

Hee allemaal

zo allemaal weer uit de sneeuw gekomen? Wat een weer was dat zeg van het weekend.

@ Bloem: ben benieuwd of je de nieuwe baan hebt. 2006 wordt voor jou een hele omslag en zo te horen heb je die echt wel nodig en verdient. Geniet er met volle teugen van!!

@ Diamond: das balen dat je vrienden gaan verhuizen maar een half uur is ook heel snel te overbruggen.
Heb hetzelfde nu met een super goede vriendin. We werkten samen bij de bakker en zij gaat nu weg :mad: Zij studeert in Leiden en dus zal ik haar niet veel zien. Dat wordt veel samen stappen op zaterdagavond want deze vriendschap wil ik echt niet kwijt en hopelijk van de zomer samen op vakantie.
Leuk is dat om contacten te onderhouden met vrienden die je daar hebt leren kennen. Doordat mijn vriend en ik een koppel zijn kregen we ook gewoon vriendschappelijke contacten met turkse jongens. Je merkt wel dat ze je je meer vertellen dan dat ze zouden doen als je een meisje bent dat vrij is.
Idols heb ik nog niet gezien ik kan ook niet de herhaling kijken morgen want ik heb avonddienst dus ik moet zo maar even op internet kijken.
Bah over tandarts gesproken ik moet vrijdag ook!! Ik heb het al een keer uitgesteld maar nu moet ik echt ik heb er geen zin in omdat ik er van overtuigd ben dat ik gaatjes heb. :dead:

@ Fransijn: Ik vind het ontzettend fijn dat je zo’n mooie kijk hebt op de contacten die we hebben op dit forum. Je schrijft altijd mooie berichtjes.

@ Filiz: Hoe gaat het inmiddels met je nierbekkenontsteking? Heb het nog nooit gehad maar heb wel eens gehoord dat het erg vervelend is om te hebben.

@ Sevgilim: Verzorg je lieve hondje maar goed de komende tijd. Hoe gaat het nu met hem/haar?
Heb je al veel gesprekken gehad met hem via zijn laptop??

@ Cynthia: Fijn dat de stage goed bevalt. Dat is aardig lang dat je vriendin in het ziekenhuis moet blijven. Is de situatie wel al verbeterd?
Een vriendin van me heeft vorig jaar ook haar amandelen laten knippen maar heeft er gelukkig niet veel last van gehad. Dat wordt veel rusten en vooral ijsjes eten. Veel succes ermee.

@ Annemiek: Toen jullie vaker naar turkije op vakantie gingen naar welke plaats gingen jullie dan?

Bah bah heb op dit moment een dipje, zit in mijn maandelijkse periode en ik heb het idee dat die met de maand emotioneler wordt. Denk toch dat ik maar eens naar de dokter moet om een pil verandering door te voeren want mijn hormonen zijn niet zo hoe ik het graag zou willen zien. Ik slik nu 4,5 jaar de pil en heb nooit last gehad van stemmingswisselingen ofzo sinds een paar maanden geleden. Heeft iemand van jullie hier ook last van?

Dadelijk heerlijk naar bed en dan lezen in Turkse vlinders heb hem nog steeds niet uit maar ben dan ook een langzame lezer. Op deze manier kan ik dubbel genieten.

Morgen avonddienst op stage en donderdag dagdienst. Dat betekend morgenavond om half 11 thuis en om 6 uur mijn bed weer uit om te gaan :dead: .

Iedereen nog een fijne avond en geniet ervan

Kus Linda

@Nur: Heb jij het ook altijd dat Turken je toevoegen ? Heb het de laatste tijd héél véél en als ik vraag waar ze mn emailadres vandaag halen dan hebben ze 2 redenen: ofwel ‘zomaar’ ergens gevonden, ofwel van een ‘vriend’ die ik helemaal niet ken?!

@Lindalight: Met mn hondje gaat het intussen al wat beter, om de zoveel uren ontsmetten en zo, ziet er al stukken beter uit. Alleen is hij wat humeurig laatste tijd :s mss een beetje te veel verwend vrees ik…
Heb zojuist mn vriendje op msn gehad en het deed zo goed met hem te babbelen. Hij kan er wel momenteel niet zo heel lang op omdat het met de gewone telefoonlijn is, moet nog kijken voor adsl, nou ja, versta ik wel, had ook vroeger dat probleem in het begin dat ik internet had…
Ik hoop dat je dipje hou over gaat, heb ik ook laatste tijd meer en meer maar dit is gewoon door omstandigheden. Hopelijk gaat het snel over bij jou, is nooit leuk zo hé?
Wat vind je van het boek Turkse Vlinders? Heb het ook gelezen en vond het een mooi boek maar nogal zwaar om lezen… Heb er lange tijd over gedaan voor ik het uit had.

groetjes :wave:

Ik hoop ook dat mijn dipje gauw over gaat maar daar heb ik alle vertrouwen in. Wat fijn dat het al iets beter gaat met jullie hondje. Verwennen mag in deze tijd wel maar te veel is niet altijd goed inderdaad want het is net als bij kinderen als je ze een vinger geeft pakken ze je hele hand.
Fijn dat je nu je vriendje meer kunt spreken via msn. En de tijd dat wij nog geen kabel internet hadden was het ook een ramp via de telefoon dus die veranderingen komen in turkije ook.
Het boek turkse vlinders vind ik heel erg boeiend niet alleen het onderwerp maar ook de manier waarop het geschreven is. Er is zoveel achtergrond bijgehaald en dat vind ik echt super interessant. Ik doe er ook al best lang over met lezen maar ik vind het echt super. Denk wel dat ik voor de informatie het nog een keer moet lezen om het helemaal in me op te nemen maar dat komt over een tijd nog wel.
Ik had nadat ik terugkwam van vakantie ook een aantal jongens die me toegevoegd hadden op msn. Dat was niet alleen een turkse jongen maar ook jongens die in het hotel zaten. Ik kan maar 1 ding bedenken hoe ze aan mijn email zijn gekomen en dat is via het inloggen van msn bij het hotel. Daar stonden verschillende emailadressen tussen en waarschijnlijk hebben deze jongens allemaal emailadressen eruit gehaald. haha hoe erg ben je dan.

groetjes Linda

zal inderdaad zo kunnen geweest zijn! Heb me ook eens ingelogd in ons hotel en dan nog eens in een internetcafe toen ik er met mn vriend was. Soms wel erg vervelend als je ze niet verstaat. Versta wel een beetje Turks maar juist de basis maar eenmaal daarvan weg, kom ik in moeilijkheden, hihi !