@ von
heel erg bedankt. Komt goed uit dat ik morgen vrij ben, lekker lezen. kan niet wachten!! Ga hem proberen in een ruk uit te lezen!!!
Dank je, dank je, dank je!!!
@ von
heel erg bedankt. Komt goed uit dat ik morgen vrij ben, lekker lezen. kan niet wachten!! Ga hem proberen in een ruk uit te lezen!!!
Dank je, dank je, dank je!!!
zo laat ik ook maar eens een berichtje schrijven.
ik heb het echt giga druk ![]()
ben nu ook bezig met een werkstuk. moet voor woensdag af. ik ga niet naar dat vak omdat ik moet werken maar ik volg het op zich wel. dus dingen inleveren enz… dacht ik krijg geen commentaar, dat het op zich wel goed zat. ga van de week toch maar naar haar toe, ja het ziet er allemaal prima uit maar ik ben niet zo blij met het boek dat je gekozen hebt :mad: had ze me dat niet 4 weken eerder kunnen vertellen??? naja, het is idd een pittig boek maar het moet wel lukken, zo moeilijk vind ik het zelf niet… grrrrr docenten
vanmiddag naar de open dag leiden geweest. super leuk. wel als student hoor, bij mijn eigen studie. daarna snel naar huis, mn boekjes ophalen (stonden nog bij mijn ouders) en toen naar huis. zit al sinds een uurtje of 5 aan mn huiswerk. goed he ![]()
@diamond: ja in leiden wel aangekomen gister. ik had toevallig de eerste trein die weer naar leiden reed dus dat was geluk hebben. maar ik zat bij allemaal mensen in de trein die naar rotterdam moesten en dat lukte dus niet. het reed niet verder dan den haag… en terug was een groter probleem ![]()
@bloem: heb ik iets gemist? je gaat daar wonen? met je vriend?
jeetje nur, zo druk met de studie en alles…jeetje
5 uur al achter het huiswerk, op zaterdag?? geen wonder dat je eventjes op het forum komt
en ja, hoe dat weet ik niet (ik heb wel goede hoop, ivm die sollicitaties) maar volgend jaar juni maak ik niet meer mee in NL, dat weet ik zeker. ik ga mijn uiterste best doen om volgend jaar rond maart-april-mei in turkije te werken en dus ook te wonen. Wie weet vind ik het niks, en ben ik met de winter weer terug, maar ik ga het zeker proberen.
daarom voel ik nu ook met alle bijzondere dingen hier:…laatste keer misschien??
erg verwarrend.
er is het afgelopen jaar zo veel gebeurd (scheiding en alles) en ik wilde altijd al in het buitenland werken, nu verliefd geworden op turkije en op mijn turk ook nog eens.
dus zodra het huis verkocht is (dat vlot maar niet) dan ben ik weg…
@Nur: vandaag ook druk aan de studie of ook nog ff een paar uurtjes voor jezelf?
@Bloem: spannend allemaal. Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken. En je kunt achteraf niet zeggen dat je je droom niet achterna bent gegaan. En is het niet wat dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Veel plezier met lezen vandaag!
Gister een supergezellige avond gehad. Gelukkig was het qua weer te doen dus we zijn lekker uit eten gegaan. Zijn uiteindelijk bij de Mexicaan terecht gekomen want de rest was allemaal vol. Maar was erg lekker en weer fijn bijgekletst. Ze vertelden alleen dat ze begin volgend jaar gaan verhuizen terwijl we nu gezellig bij elkaar in de straat wonen. Gelukkig valt de afstand nog mee, het wordt ongeveer een half uurtje rijden maar vind het wel héél jammer :mad:
Vandaag verder geen plannen, gisteravond Idols opgenomen dus dat gaan we straks kijken en verder lekker een beetje lezen. Heb echt geen zin om naar buiten te gaan met die kou.
Groetjes, Diamond
Grappig om te zien hoe verschillend onze levens allemaal zijn, maar dat we toch een liefde delen Turkije.
Kan er blij van worden als ik goede berichten lees van jullie, zoals voor Joke bijvoorbeeld, die goede berichten over haar gezonheid kreeg.
Leef mee als ik nare berichten lees en hoop dat dat deze dingen hun weg zullen vinden.
Er gebeuren ook spannende dingen, zoals Bloem die het roer omgooit.
Ik hoop dat je het ware geluk zult vinden en wens je heel veel succes met de voorbereidingen ervan, want het is niet niks wat je doet.
Zo is iedereen op zoek naar een gelukkige invulling van z’n leven met z’n ups en z’n downs. Dat houdt het lekker in beweging.
Iedereen een lekkere zondag gewenst.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Net lekker Idols gekeken, leuke aflevering! Degenen die ik het leukst vind zijn door, ben benieuwd wie de nieuwe Idol gaat worden! Net een stuk gelezen in Harry Potter en nu ff hier lezen. Rustig hier vandaag zeg!
Groetjes, Diamond
zo zo…3 dagen niet op het forum, en je mist alweer drie pagina’s…!!
bijgelezen heb ik nog niet…dat doe ik als ik beter ben…
heb nu namelijk nierbekken ontstekking:sad:
en van 't weer hier, wordt je nou ook niet bepaald vrolijk…!!
ik lag nu liever lkkr aan de turkse riviera:yes:
hebben jullie allemaal een leuke weekend gehad…? nou i k ga weer liggen en kom snel alles bij lezen:wink:
groetjes:wave:
filiz
Zoo, ik heb echt heeeel veel bij te lezen…
( ben bijna 1 week niet meer hier geweest )
Ik ga straks even bij lezen…
Groetjes Yoella…
@Diamond: voorlopig nog niemand gevonden, maar zal hopelijk vlug verandering in komen, koffers zitten meestal helemaal vol! Ben maar gestart met vermageringskuur voor de verandering… Kan er dan mss beter inpassen ![]()
@Yoella & Filiz: véél succes met bijlezen ! hihi
@Filiz: véél beterschap meid ! Hoor veel mensen met hetzelfde probleem laatste tijd…
Verder heb ik vandaag echt niets uitgestoken; lekker gezellig in de zetel met een boek (ik wil het uitheben zodat ik met Harry Potter kan beginnen!)
Morgen naar de dierenarts, mn hondje is ziek, zijn pootjes liggen open en hij loopt maar op drie pootjes meer en hij rilt … morgen weten we meer, wel niet leuk om het beestje zo te zien, niet van zijn gewoonte om zo passief te zijn…
![]()
zo zeg, ben weer thuis…
nee vandaag zit tijd voor mezelf er ook niet in. vanochtend van 9 tot 11 weer aan de studie gezeten, ik ga zo eten maken en daarna tot vanavond laat weer verder. morgenochtend werken, boodschappen doen, daarna weer aan de studie. dan kan ik het dinsdag inleveren. dinsdagmiddag ga ik dus ook niet al te veel doen. hoogstens alvast leren voor tentamen maar dat kan ook gewoon lekker op de bank…
vandaag moest ik werken. was nog best wel druk. wel heel gezellig op zich. iedereen nog even sint kado’s kopen. verder ben ik druk bezig met mn surprise. t ziet er nu nog niet uit maar het wordt toch leuk…
nou ik ga weer verder…
@Fransijn: ja leuk is dat he, zoveel verschillende mensen die elkaar hebben leren kennen door een gezamenlijke passie. Dat we hier nog maar lang mogen kletsen over van alles!
@Filiz: beterschap! Bah nierbekken ontsteking… Heb je daar nu medicijnen voor gekregen?
@Yoella: succes met bijlezen!
@Sevgilim: sterkte morgen bij de dierenarts. Zielig he als je huisdier zich niet lekker voelt. Hopenlijk gaat het weer snel beter!
@Nur: succes met alles dan maar, ook met de surprise!
Groetjes, Diamond
Zondagavond al weer, de tijd gaat hard.
@filiz, ai, nierbekkenontsteking…heel erg vervelend lijkt me. Sterkte meis.
@diamond, je ziet het met turkije, maakt niet uit hoe ver weg het is, het is in je hoofd en hart, dan komt het wel goed.
@ fransijn, dank je wel
Ben nu helemaal emotioneel. Mijn ex heeft de honden meegenomen en stuurde net in een email enkele foto’s. ik zei net nog, wel blij dat ik niet in mijn eentje voor ze hoef te zorgen, vooral met dit weer, maar dan zie ik die foto’s…>>>>>pijn, pijn, pijn
Tevens had ik ook een gigamail van mijn turk, jeetje he. Ik begin echt langzaam te geloven dat ie echt stapel en stapel gek op me is. Al die lieve dingen die hij zegt, al die gevoelens waar hij zo open over is. Jeetje, ga er helemaal van blozen. wat een schat is het. Al die lieve dingen, breekt mijn hart dat we niet samen zijn, dan kan ik hem erbij in zijn ogen kijken…
zucht. Nog 12 dagen en 11 koude nachten…
Heb niet alles terug gelezen hoor! Zo wat kunnen jullie kleppen met ze allen!
Mijn stage is rustig, het echte werk begint pas volgende maand! ZOMERGIDSEN!! En dan kan ik ook eindelijk mijn eigen reis gaan boeken!
Met mijn vriendin gaat het nog steeds slecht! Ze moet nog minimaal 2 weken blijven!
Binnenkort zal ik zelf ook in het ziekenhuis komen… Ga mijn amandelen laten verwijderen! Au Au… haha maar ja heb nu gemiddeld 10 keer per herfst+winter hele erge keelpijn, dus er moet gewoon wat aan gedaan worden!
@Von: Sorry maar ik kan niet de 17e… Had het wel leuk gevonden maar het komt me niet helemaal lekker uit! Andere keer dan maar
Ik was trouwens afgelopen woensdag bij Efes in stad wezen eten! Helemaal super weer!
Nou ik ga zo weer naar mijn stage…
Liefs Cyn:TURKEY:
@llemaal: iedereen is verkouden, ziek, of onderweg ziek te worden. Ik lees niet anders hier, en met het weer kan het ook niet anders!!! Ook ik ben al 4 weken aan het hoesten, en letterlijk snot-verkouden!!!
De zomergidsen!!! Ik kan niet wachten!!! Nog geen idee waar we heen gaan, of wanneer of wat we gaan doen!! Echt niet. Weten wel dat we weer iets nieuws willen, maar waarheen of wat…Nee geen idee dus.
Waarschijnlijk wel weer griekenland(ja ik weet het verkeerde forum, maar ik heb meer met Turkije, nog steeds, voor die genen die dit niet weten!) Alle info van jullie blijft welkom, om beslissingen te maken dus
Fijne werkweek
Annemiek
merhaba meiden.
daar ben ik ook weer even snel. sorry maar heb geen tijd gehad om alles bij te lezen.
was van het weekend naar zuid-limburg, had samen met een vriendin een weekendje geboekt. En uitgerekend op de slechtste dag qua weer dan (afgelopen vrijdag dus) echt elke meter van de A2 in file gereden. had net zo goed kunnen gaan lopenhaha. in die tijd had ik al 2 keer in turkije gezeten…![]()
Maar goed we hebben de barre tocht gelukkig overleefd en het was eigenlijk super, mooie omgeving en superpak sneeuw. Lekker in Maastricht wezen winkelen (te veel geld uitgegeven: waarom stort mn baas nu maar 1 x in de maand…??? ) en gisteren naar de belgische ardennen en daar gelanglaufd…ha, leek wel een wintersportvakantie !! heerlijk gehad dus !!!
Zo…en nu even 4 weken aftellen voor de volgende vakantie richting Istanbul !! Istanbul here I come !! ![]()
@Bloem. Graag gedaan en veel leesplezier !!!
Maarre wat las ik tussen de regels door…ga je (definitief) naar turkije???
@ Cynthia. Jammer dat je niet meekunt 17 december. Hoe is het met je lover???
heel erg bedankt von
ik heb hem al uit, ga hem binnenkort weer jouw kant opsturen.
Helemaal super, het begin was echt zo van : uhum, ja, ken ik bekend, zekers, klopt, maar tegen het einde had ik toch zoiets van…dit wil ik helemaal niet weten, oeps, ja, dat dacht ik al,ummmhm hoe zou dat nu bij mij gaan???
Maar ja, je leert overal van. Ik had het hem verteld over het boek. Weer tot 03.00 zitten discusseren met hem hierover, erg leuk. Hij vond het ook allemaal erg interessant. We hebben zoveel te bepraten, vraag me af hoe dat zal zijn als we samen zijn…waarschijnlijk maar twee dingen…kletsen en…:embarrese
@von…wat leuk dat je zo’n leuk weekend hebt gehad…!! had 't even van te voren gezegd…dan had je bij me op de koffie kunnen komen…woon 6km van maastricht…![]()
@bloem…ik denk niet dat jullie je gaan vervelen met jullie tweeen;)enne mochten jullie uit verteld raken, kunnen jullie altijd nog een filmpje pakken.
@diamond…ik heb een antibiotica kuur gekregen…bahhh…vies dat die pillen zijn…!!
@llemaal…thanx voor de lieve berichtjes…voelde me ineens stukken beter(K)
:D:Dik kan ook niet w88 tot de nieuwe boeken uit zijn…dan kunnen we eindelijk beginnen met het rijtje 2006:D…en 't lijkt nog maar zo kort geleden dat we met het rijtje 2005 begonnen…ik ben diamond nog steeds dankbaar haha;)
liefs
filiz
Voooooooooor mij begint het in december ook het echt te werk op het gebied van stage( gesprekken) en dan hopelijk in April voor 5 maanden op stage naar Turkije. Moet nog 1.5 maand wachten voor dat ik echt meeeeeer weet. Ik hoop het van wel.
Voor mij is het nog 62 dagen dat ik weer op vakantie ga. Het is dan wel geen Turkije, maar ja ik zie wel hoe Oostenrijk is en hopelijk heeeeeeel veeel
sneeuw
BEn ook wel weer blij als de zomergidsen er weer aankomen, dan zie ik het hele vakantieplaatje weer voor me en kun je ook weer naar iets uit gaan kijken. Hihih
groetjes besmile
ben er ook ff…
Naar dierenarts geweest en mn hondje moet gestoken zijn geweest van een beest vermoedelijk een bij of een mier of zo en dat is helemaal gaan ontsteken, loopt nu met een verband rond. Heeft een pikuur gekregen en moet een week lang antibiotica nemen tegen ontsteking enz…
Vandaag hier niet ver een brand in ons dorpje, alle brandweerwagens ernaartoe, amai ! Komt echt niet veel voor …
Mijn boek ik uitgelezen dus dat wil zeggen dat ik nu echt aan de Harry Potter boek kan beginnen lezen! Lijkt me zo gezellig !
groetjes ![]()
Mn vriend is vandaag op internet gekomen:banana: , hij heeft zijn laptop ! ben zo blij dat ik het ff wou laten weten hier ![]()
groetjes xxx