Veel Plezier-welkom thuis 2

Heey , ook weer even een berichtje van mij !
zal de komende dagen niet egt veel reageren, twee rotdagen op school gehad … er gaan roddels de school door (niet over mij maar over twee vriendinnen) en die zijn totaal niet waar … allemaal erg lastig ! Roddels, k haaat dat egt zo erg , vooral omdat het allemaal maar onzin is en verzonnen!
Maargoed komen we ook wel weer overheen ! :slight_smile:

@ Joke … leuk dat je vakantie hebt geboekt ! je gaat precies naar turkije op mijn verjaardag ! hihi … leuk hoor , geniet alvast maar lekker van de voorpret !

Zo, ga zo ook maar weer even tot rust komen na zo’n dag (ben zoo boos geweest vandaag!) en harry potter lezen !

Spreek jullie snel weer !

Liefs,

@Joke: geniet maar eens goed van je reis !!!

@Bloem: ben vandaag bijna nog niet wakker gekomen ! De lessen in school waren zooo saai en moet nu nog eens voor 3 uurtjes naar de avondschool :s

@Missy: jaaaa roddels zijn nooit leuk vooral als het om jezelf of mensen gaat die je goed kent en dat je weet dat het niet waar is. Zeg ik altijd dat de roddelaars handelen uit jaloezie !

@Fransijn: lees gerust mee, ook ik heb soms niet de tijd om alles bij te lezen of op iederéén te reageren maar ik denk dat dit bij velen zo is…

Iemand nog plaats in zijn valies ? (jaja daar ben ik weer :wink: maar ben het ff zoooo beu hier met school, het weer , enz…)

Mijn vriend heeft een laptop gekocht !!! Wil dus zeggen dat hij nu meer en langer op msn kan blijven. Nu alleen de webcam nog :smiley: .

groetjes :wave:

@joke…leuk joh…!! ben zoo jaloers…heel veel plezier alvast…maar dat vast wel lukken.!!! jeetje lkkr met de feestdagen in turkije:D

@missy…ja roddels…een school zou eenschool niet zijn als er geen roddels waren…niks van aantrekken hoor…succes ermee…

@fransijn…gelijk heb je hoor;)op IEDEREEN reageren is onbegonnen werk…haha ik probeer het zo goed mogelijk te verdelen…

@sevgilim…mooi van die laptob…:Dxtra veel msn plezier gewenst…

pfff…wil hier ook echt weg…die kou:('t vriest gewoon al…!!

kusz kusz

filiz

moet echt snel en hard afkicken. Na dagen en dagen dagelijks 5 a 6 uur te hebben ge-msn-end met mijn turkse lover, heb ik hem al sinds zaterdag niet “echt” gesproken. Wel via sms en 10 minuutjes bellen, maar dat gaat zoooo chaotisch dat ik er de ballen van snap. Zijn engelse typen is echt miljoen keer beter dan zijn uitspraak, dus vooral, he?, he?, what do you mean…enz.

en nu heeft hij ook nog eens geen computer meer:( zucht
moet nu echt gaan afspreken voor msn, snik, snik, dan duren twee weken wel heel erg lang.
sevgilim, ik ben jaloers!!!
missy, wat zou school nu zijn zonder roddels??? als je zelf maar weet dat het niet waar is, dat is het belangrijkste, maar ik snap wat je bedoelt, school is zoooo belangrijk, en tja, klein…succes ermee.

en aan de rest. Kreeg net weer een urenoverzichtje, door alle overuren en toeslagen heb ik weer een bulk vrije dagen om op te nemen…heb al weer eventjes zitten surfen naar een weekje vrij in februari, best betaalbaar allemaal…mmmm…misschien toch maar doen???

Dilemma, dilemma, dilemma,
Nog zon mooi dilemma, ik had een 1,5 maand geleden een autoongeluk gehad, niet mijn schuld uiteraard, maar een hoop getouw trek met de verzekering, en formulieren enzo. Rapportje hier, situatieschetjes daar…kreeg ik vandaag een brief van zijn verzekering dat ze me gaan betalen!!! Nu heeft mijn autotje echt drie keer niks gekost, en ik krijg nu 2/3 van dat bedrag op mijn rekening. nu ga ik mijn autootje natuurlijk verkopen voordat ik naar turkije ga…dus ik ga het niet laten maken, maar het geld wel houden natuurlijk…dilemma: wat zal ik met dat geld doen (geluk bij een ongeluk) Sparen, opmaken, of half/ half…dilemma, dilemma…hihihihiiii…

Pfoe had vandaag een financiele tegenvaller niet normaal. Stomme fout van Essent! Leg me er niet zomaar bij neer!

@ Joke: Wat een goed id! Aansterken in Side! Met verwarmd binnenbad, ohw heerlijk, zie et zo al voor me :smiley: Veel plezier!!! Je hebt et verdient hoor! :slight_smile:

@ Missymoi: Roddels, idd als ik ergens een hekel aan heb, zijn het wel roddels en dan vooral de mensen die die roddels bedenken! Heb ook ooit iemand betrapt die terplekke een roddel over mij zat te bedenken (stond achter haar) Ik heb haar ook meteen maar verteld wat ik ervan vond. En dat ik haar nooit meer wilde zien! Helaas zat ze een paar jaar later in hetzelfde hotel in Turkije…zucht hoe klein kan de wereld zijn!

@ Bloem: Ik begin ook lichtelijk gek te worden als ik eraan denk dat ik over 4 weken over 1 dag weg ga :expressionless: en bij hem in hetzelfde huis zit, WAAaaaaaaaaaaaahhh!
Ohw ik hoorde ineens van mn beste vriendin dat die vriend (andere jongen dan ik leuk vind, zijn huisgenoot) dat hij had gezegd dat als ik voor stage strax 6 maanden in Istanbul zit, dat ik dan wel bij hen in kon trekken, hahaha coooooool! Weet natuurlijk nog lang niet of ik dat doe, maar wel leuk dat hij er al over nagedacht had EN samen met S (wel de jongen die ik leuk vond).
Kortom… (maak er alweer een veel te lang verhaal van) mmm en nu ben ik de climax even kwijt… nou ja: hartstikke cool dus…

Liefs,

Daaag allemaal,

zo even paar daagjes weggeweest! Was heerlijk om even lekker te relaxen met zn twee en even niet aan het werk en alles te denken maar gewoon te genieten van het moment zoals het komt. Heerlijk is dat. Vandaag teruggekomen en het had er vanacht aardig gesneeuwd (duitland. moezel) Was een mooi gezicht zo in de bergen. Kreeg er al echt het kerstgevoel van. Hier in Limburg is het nog niet aan het sneeuwen maar denk dat dat niet lang meer op zich laat wachten. Hoe is het in de rest van Nederland/België?

Hahaha is eigenlijk heel erg 1 van de eerste dingen die ik gedaan heb toen ik thuis was is hier op het forum kijken.

Zo morgen even in bakkerij werken en dan weekend. Heerlijk stappen ofzo en even naar een toneelvoorstelling waar mijn oom aan meedoet. Zondag iets leuks doen maar ik weet nog niet wat. Iemand een tip?

Jullie kletsen zoveel dat ik even geen tijd heb om te reageren op iedereen. Ik heb jullie verhalen gelezen en ik leef met iedereen mee.

Joke op jou wilde ik wel even reageren: Geweldig nieuws heb je gekregen zeg. Ben ontzettend blij voor je en dit is al een stimulans om aan te sterken. Geniet van de mooie dagen in turkije en deze heb je echt heel erg verdient.

Nog even en dan kunnen we naar de reisbureau’s gaan voor de gidsen. Misschien gaan we volgend jaar op vakantie met een vriendin en haar vriend. Eerst eens afwachten of het echt iets wordt tussen hun maar zoals het er uitziet is het al erg serieus.

Er wordt hier aardig gelezen in de boeken van harry potter lees ik :slight_smile: Ik heb er nog niet een gelezen, heb wel de films gezien maar denk dat ik ook maar eens moet beginnen met de boeken.

De meiden waar de vriendjes van in het leger zitten heel veel sterkte in de komende tijd en hier op het forum kunnen jullie je verhaal kwijt.

Zo de plannen voor kerst zijn ook al klaar: Kerstavond bij mij thuis cadeautjes voor iedereen. 1e kerstdag ook bij mij en bij familie. 2e kerstdag bij mijn vriend thuis en savonds stappen met vrienden. Met oud op nieuw gaan we ook stappen we zijn al drie jaar niet meer wezen stappen dus het wordt weer eens tijd.:banana: 29e december gaan we ook iets leuks doen want dan ben ik 4 jaar samen met mijn vriend. Dit wordt elk jaar weer gevierd.

Iedereen een fijn weekend en wat zijn jullie plannen?

Groetjes Linda

Er ıs hıer nu een soort van een sneeeuwstorm alles nu gelıjk wıt. Wel mooı om te zıen.

je, echt een mega blizzerd. alles wit
mijn telefoons zijn dood en ik kan niet op msn…net nu ik weer een date had, en hij speciaal naar een internetcafe ging met webcam…shit. Hopelijk wordt het beter strakjes, maar val bijna in slaap.

iedereen een leuk weekend, ik mag weer heerlijk werken!!

ff een heel snel berichtje, ben net thuis, 3,5 uur onderweg geweest terwijl ik er normaal met 20 minuten ben. Gekkenwerk!

Groetjes, Diamond

Gelukkig heb je wel stroom. Mijn familie in Haaksbergen had een tijd geen stroom. Ik weet niet, hoe het nu is, want ik heb ze nog niet weer te spreken kunnen krijgen.

Een man bij ons op het werk, was om 8 uur uit Arnhem gegaan en was om 13.30 uur bij ons in Apeldoorn. Kun je nagaan.

Het is toch wel wat hè? Nou, nog even en dan kunnen jullie weer vakantie boeken kijken. Da’s beter werk!:banana:

Fijne avond nog en als je niet de weg op moet, lekker thuis blijven, hoorde ik.

Mvg. Roanna :wave:

zo ik ben thuis.
tering wat een weer zeg. wat een lange dag.

vanochtend ging ik de deur uit, naja, ik probeerde de deur uit te komen want de wind stond erop dus die kreeg ik niet eens open. toen naar de bus probereen te komen, was er dus net op tijd.
naja toen lekker werken, toen kwamen we erachter dat het plafond lekte
:frowning: balen dus voor de baas.
vanavond ook weer, naar leiden omdat een vriendin jarig is.
gelukkig reed er toen ik ging net weer een trein. ik had de eerste weer. zat vol met allemaal mensen die vanaf schiphol aankwamen en niet wisten wat hier gebeurd was en naar rotterdam moesten. dat konden ze dus vergeten…
naja, ik ben dus maar kort gebleven op dat feestje want ik had echt zoiets van, straks kom ik niet meer terug. dat was ook een heel gedoe. maar ik zat in de trein met 2 vrouwen die al vanaf 2 uur vanmiddag (het was 10 uur savonds) terug naar amsterdam probeerden te komen. niet normaal dus.

hoop dat hetmorgen wat beter is want dan moet ik weer naar leiden

ondertussen zijn de sneeuwbuien ook in België aangekomen, smeltend hier weliswaar! Heb slecht nachtje achter de rug! Mn hond begon beneden ineens zo te blaffen dat we dachten dat er een inbreker beneden zat… Zijn dan maar uiteindelijk gaan kijken maar niets… Wss door het slechte weer dat hij een beetje onrustig is of zo, geeuw straks gaan werken en nog zo moe!

Groetjes :wave:

Wij hebben hier dus geen klagen gehad in het midden en noorden van Nederland. Heb wel vanalles gehoord over sneeuw, en gistermorgen lag er wat smeltende hoopjes, maar verder niets.
Heb de puber uit Den Helder opgehaald, eenmalig omdat hij dit keer zo veel te slepen had, maar nergens last van gehad onderweg, zelfs geen file!!
Hoor ik 's avonds van mijn vader dat het zo verschrikkelijk is op de wegen, word mijn hubbie gebeld dat het werk niet door gaat vanwege het slechte weer!!!

Nou ik hoop dat het hier nog ff wegblijft

Fijn weekend allemaal
Annemiek

Hoi.

Ik weet niet hoe het momenteel elders is, maar hier ( Apeldoorn) komen de sneeuwvlokken met bakken weer uit de lucht. Jammer dat ik het jullie niet kan laten zien.

Was het net weer een beetje aan het weg smelten, komt het er nu net zo hard weer bij.

Ik hoop maar niet dat het weer zo’n chaos op de weg word als gister. We hebben de boodschappen maar lopend binnen gehaald daarnet en blijven voorlopig maar lekker thuis.

Prettig weekend allemaal.
Mvg. Roanna:wave:

hier is het nu prachtig weer :smiley:

Zo, eindelijk weer even tijd om een fatsoenlijk bericht te typen! Jeetje wat een toestand gister met het weer! Moest 's middags werken, zat ik er een half uur viel de stroom uit. Daarna ging het nog heel ff weer goed totdat alles weer uitviel. Het leek precies Turkije :slight_smile: Alleen de telefooncentrale werkte nog, voor de rest was alles dood. Iedereen ging op een gegeven moment maar naar huis omdat er een kabel geknapt zou zijn die niet waarschijnlijk niet meteen gerepareerd kon worden. M’n baas kwam om kwart voor vier melden dat ik ook naar huis kon gaan, dus dat was wel lekker. Loop ik naar m’n auto: helemaal ingesneeuwd! Een collega met een aantal voorbijgangers hebben me d’r weer uitgeduwd. Toen drie uur onderweg geweest wat ik normaal makkelijk in 20 munuutjes kan redden! Eerst een heel stuk binnendoor (weer drie keer uit de sneeuw geduwd :mad: ) daarna dacht ik slim te zijn de grote weg te nemen, heb ik 1,5 uur stil gestaan! Jeetje dacht dat ik nooit meer thuis zou komen. Was ik ein-de-lijk bij m’n afslag, was 'ie afgesloten! Kon ik weer aansluiten in de file de andere kant op. Kwam daarna nog weer vast te zitten, bij mensen aangebeld die gelukkig kwamen helpen. Haha zoiets werkt wel verbroederend :slight_smile: Was echt zó blij toen ik eindelijk bij m’n ouders was! M’n vriend was een heel stuk gaan lopen, die was er met de auto helemaal niet meer doorgekomen. Konden we om acht uur eindelijk eten!
Zo alweer een veel te lang verhaal…

@Joke: lekker vooruitzicht! Heerlijk om straks lekker de feestdagen in Turkije te kunnen vieren! Het is je gegund!

@Missy: wat vervelend die roddels, hoop dat het snel weer overwaait voor je vriendinnen!

@Sevgilim: heb je al iemand gevonden met plek over in de koffer, ik wil ook wel mee :slight_smile:

@Bloem: vervelend dat jullie nu niet zoveel contact kunnen hebben! Wel lekker dat je veel uren hebt om volgend jaar weer heerlijk naar Turkije te kunnen gaan!

@Rieneke: wat toevallig, een collega had ook al problemen met hetzelfde bedrijf vertelde ze gister. Die was ook behoorlijk pissig! Nou mocht het allemaal doorgaan met je stage in Istanbul dan heb je in ieder geval al een adresje, ideaal joh!

@Linda: super dat jullie het zo leuk hebben gehad met z’n tweetjes! Leuk dat jullie misschien met z’n viertjes op vakantie gaan! Waarschijnlijk hebben we er dan weer twee Turkije fans bij haha. Leuke plannen alvast voor kerst en oud en nieuw, wij zijn er nog niet helemaal uit.

@Nur: ja wat een ramp he met het weer! Ben je uiteindelijk nog wel in Leiden aangekomen?

@Roanna: wij hebben net ook maar lopend boodschappen gedaan, er is hier in de wijk geen doorkomen aan. Was nog een boel gestuntel met zo’n zware tas en het geglibber…

Vanavond hebben we met vrienden afgesproken om uit eten te gaan. Maar ff afwachten wat het weer doet anders blijven we lekker binnen. Allemaal een fijn weekend en tot snel!

Liefs, Diamond

hier sneeeeeeeuwt het weeer

ik word wel een beetje melancholisch van die sneeuw…raar wezen ben ik.

tis wat diamond. ik las verhalen van mensen die in de auto hebben moeten overnacht. na ja…snap je toch niet, maar het kan. Dit zagen ze woensdag/ donderdag al aankomen, en niet strooien he???

ik heb wel wat vrije uurtjes, maar ik zeg natuurlijk mijn baan op om er te gaan wonen, dus kan ik beter die uurtjes laten uitbetalen. Dilemma!!

Nu moet iedereen wel binnen blijven, harry potter lezen of via internet nieuwe vakanties naar turkije boeken!!! hahahaaa
morgen vrij, heerlijk, heb het helemaal gehad hier, veels te druk en allemaal van die zeik mensen. denk ik echt: mens, waar maak je je druk om!!!
GGGGGGGGRRRRRRRRRR.:mad:

nou ja. nog eventjes, dan mag ik ook naar huis.
prettig weekend allemaal!!!

@Bloem: succes nog ff en dan lekker genieten van het weekend!

Groetjes, Diamond

het leek wel alsof alle gekken een directe doorschakeling met mij hadden zeg…pppppppppfffffffff

weekend (kort, maar toch!)