moet echt snel en hard afkicken. Na dagen en dagen dagelijks 5 a 6 uur te hebben ge-msn-end met mijn turkse lover, heb ik hem al sinds zaterdag niet “echt” gesproken. Wel via sms en 10 minuutjes bellen, maar dat gaat zoooo chaotisch dat ik er de ballen van snap. Zijn engelse typen is echt miljoen keer beter dan zijn uitspraak, dus vooral, he?, he?, what do you mean…enz.
en nu heeft hij ook nog eens geen computer meer:( zucht
moet nu echt gaan afspreken voor msn, snik, snik, dan duren twee weken wel heel erg lang.
sevgilim, ik ben jaloers!!!
missy, wat zou school nu zijn zonder roddels??? als je zelf maar weet dat het niet waar is, dat is het belangrijkste, maar ik snap wat je bedoelt, school is zoooo belangrijk, en tja, klein…succes ermee.
en aan de rest. Kreeg net weer een urenoverzichtje, door alle overuren en toeslagen heb ik weer een bulk vrije dagen om op te nemen…heb al weer eventjes zitten surfen naar een weekje vrij in februari, best betaalbaar allemaal…mmmm…misschien toch maar doen???
Dilemma, dilemma, dilemma,
Nog zon mooi dilemma, ik had een 1,5 maand geleden een autoongeluk gehad, niet mijn schuld uiteraard, maar een hoop getouw trek met de verzekering, en formulieren enzo. Rapportje hier, situatieschetjes daar…kreeg ik vandaag een brief van zijn verzekering dat ze me gaan betalen!!! Nu heeft mijn autotje echt drie keer niks gekost, en ik krijg nu 2/3 van dat bedrag op mijn rekening. nu ga ik mijn autootje natuurlijk verkopen voordat ik naar turkije ga…dus ik ga het niet laten maken, maar het geld wel houden natuurlijk…dilemma: wat zal ik met dat geld doen (geluk bij een ongeluk) Sparen, opmaken, of half/ half…dilemma, dilemma…hihihihiiii…