Hallo allemaal,
@joke, super, wat een opluchting! Die doktoren hebben dat al zo vaak gezien, dat boeit echt niet. Die hebben ook liever dat je zit te janken van blijdschap dan van ellende natuurlijk. ik moet er nog 12 kwijt, als je wilt, je mag mijn kilo’s zo hebben.
@sevgilim, ik snap je helemaal. Dan denk ik, jaaa, we hebben elkaar nu al 3 dagen niet op msn gesproken, ik zal zus en zo verschuiven, dan “spreek” ik hem op msn, en dan komt ie niet. En dan loop ik zo te balen. Ben zelfs een beetje boos. niet op hem, maar meer op mezelf, dat ik weer als een achterlijk schaap alles opzij zet voor hem.
Maar ja…in love he?
@yoella, heel veel succes en sterkte de komende tijd, voor jouw vriendje en voor jou die moet wachten. Ga veel leuke dingen doen, dan vliegt de tijd voorbij.
@ filiz, ook voor jou geldt hetzelfde. Al is april nog wel voor te stellen, dat is het voordat je er erg in hebt.
@beppie, balen van de verbouwing. Zit je dan nu weer tussen kerst en oud/nieuw in de trooep??? Sterkte vanmiddag…
@ diamond, rieneke en andere boekfanaten: Lees ze!!!
Ik heb nu echt een luie dag, heb eigenlijk tot net geslapen, wilde naar de sportschool, maar gewoon echt geen zin. het gaat momenteel niet zo goed met mijn schatje. Allemaal problemen, oa met geld enzo. Ik wou dat ik hem kon helpen, maar hij heeft zich nogal veel ellende op de hals gehaald. Zelf zit ik ook behoorlijk in mijn hoofd te stressen over geld. Altijd hetzelfde…wou dat ik het los kon laten, maar dat lukt me nooit.
Nou ja, zou echt het liefste onder de wol kruipen, en pas weer in het voorjaar wakker worden.
Ik heb al zo veel ellende gehad dit jaar, ben nu al 7 maanden aan het vechten, wil zoooooo graag dat alles voorbij is, en ik eindelijk weer verder kan. Maar ja…stick it out.
Krijg wel elke morgen een good morning sms van mijn liefje, en we spreken zo vaak als mogelijk op msn, en anders bellen we eventjes. Voor het slapengaan stuur ik hem een laatste sms, zzzzzzzzooooo geweldig allemaal. Vind dat ik het allemaal ook wel verdiend heb, geniet er daarom dubbel en dwars van. maar als het dan eventjes wat minder gaat, dan gaat het ook meteen helemaal niet goed. Tis allemaal een beetje te veel geweest dit jaar.
Maar ze zeggen, na regen komt zonneschijn he?? Ach, laat maar. Zit weer te bazelen. Fijne dag allemaal, met lezen, werken, studeren en wat al niet meer en natuurijk over Turkije denken!!!
Dat doe ik nl heel de dag, denk dat het bij jullie niet anders is!
Doei