Veel Plezier-welkom thuis 2

@ Bloem: Je hebt helemaal gelijk hoor!! Een vrouw heeft gewoon tender loving care nodig! :stuck_out_tongue: Lekker tegen elkaar aanknuffelen enzo… Phoe ik hoop ook wel wat tender loving care te krijgen daar :stuck_out_tongue: Zit ook al weer zo lang zonder :embarrese
Hihi :love:

@ Diamond: Heerlijk koopjes! :stuck_out_tongue: Heb een tijdje rondgelopen in dat winkeltje, ze hadden redelijk veel boeken en allemaal nog gewoon in goeie staat. Ik snap ook niet waarom die boeken die ik had gekocht zijn afgeschreven…Helemaal niets mis mee, ziet eruit als gloednieuw!! En had het toevallig vorige week nog over met een paar vrienden dat ik de serie van Harry Potter eigenlijk wel in hardcover wilde hebben, maar dat dat zo duur was…:stuck_out_tongue: Een mazzeltje dus!
Idd boeken met verjaardag of Sinterklaas ofzo zijn leuk om te krijgen, heb er nu ook best wel wat gevraagd! :smiley:

@ Filiz: Ik hoop dat je nog even een super leuk gesprek kan hebben met je vriendje voor hij het leger in gaat en dat jullie elkaar al in april weer kunnen zien!!! We zullen je zoveel mogelijk steunen in die moeilijke periode!!!

Liefs

@Filiz… Mis je hem al ? Naja, je weet het, je kan altijd bij me terecht…:slight_smile:

Selman gaat ook over een half uurtje het leger in…
Ik heb hem net even gebelt… ( heeel kort… ) Hij was volgens mij met z’n familie…
Hij zei dat hij nog terug belde, dus ik zit nu te wachten…
En zijn broertje zal mij het adres mailen, zodat ik hun foto’s en brieven kan sturen…

Selman zei aan de telefoon, 15 maanden later ben ik samen met jou, voor altijd…
Duss het komt allemaal wel weer goed…!! :slight_smile:

Groetjes Yoella…

Zo ben weer helemaal bijgelezen…wel in vogelvlucht geef ik eerlijk toe.
fijn dat jullie me niet vergeten zijn !!!
Heb vandaag een knalgoed bericht gekregen…dat de tumor die ze weggehaald hebben goedaardig is!!!
Ik zat te huilen als een kleinkind bij de dokter (dom oud mens he)
Maar zijn ook zulke spannende weken geweest…
Nu ga ik keihard mn best doen om snel aan te sterken, want ik wil zo graag
met kerst en oud en nieuw in turkije zijn…
Ook ik was 10 kilo afgevallen…:stuck_out_tongue: en ik moet eten joh om er iets bij te krijgen.
Zo zie je maar, de 1 teveel de ander te weinig. ik weeg nu 53 dus paar kilootjuhs kan ik wel gebruiken…
Maar weet je, dikkere mensen zijn meestal heel gezellige mensen.
binnenkant is nog steeds het belangrijkste…
moest ook zo lachen om dat schoen verhaal, zag het al voor me allemaal zingen voor de CV!! want wie heeft er nu nog een schoorsteen…
lastig hoor voor piet…
Fijn om weer ff te kletsen…
groetjes uit rotterdam…

@Joke: MEID JOEPPIE!!! Kan me je helemaal voorstellen, toen ik verleden jaar een mega-zware operatie gehad had, was ik ook zo blij toen ze vertelden dat het allemaal goed was!!! De angst en de donkere toekomst, terwijl je eigenlijk nog niets weet, VRESELIJK!!! Maar nu bijtanken en gauw terug!!! Geniet er van!!

@Rieneke: Ben jaloers!! Wil ook alles in hard-cover, heb de nieuwe ook daarin gekocht, weet niet of ik de andere er ook nog in ga kopen. Nog ff en dan zit je lekker in Istanbul!! Daar willen wij ook nog steeds een keer heen, maar goed nu andere prioriteiten

Vandaag een dagje vrij, moet naar een begravenis(broer van een vriendin) maar toch geen pretje! Morgen nog en dan weer weekend

De verbouwing gaat niet zoals gepland, ziet er naar uit dat we nu afmaken wat kan, en tussen kerst en oud en nieuw we verder gaan:mad: ! Het zij zo, maar wel balen!! Weer troep

Tot morgen maar weer
Annemiek

@joke: blij te horen dat alles héél goed met je gaat ! Nu nog enkele kilo’s bijkomen, ah ja, moet ik er een paar van de mijne opsturen? Ben bezig met vermageren maar ik mag nog niet naar eten kijken en ik verdik er al van !! Dus, roep je maar even hier op het forum :p. Het bijzonderste is dat alles goed met je gaat!

@yoella: hey meid! zie je wel dat alles toch nog in orde komt? Gisteren stuurde mn vriend ook een sms dat hij op internet zou komen. Ik stuurde terug dat ik hem wel een sms zal sturen als ik terug ben van school, kan hij dan op internet komen… Toen ik van school was en een sms stuurde, stuurde hij niets terug, ook mijn gsm niet laten overgaan om te zeggen dat het ok is… Dusja, ik paar keer laten bellen, toen stuurde hij me een sms dat hij niet op internet kon komen omdat hij ergens anders was of zo… Ik dan maar gebeld, helemaal NIET enthousiast geklonken. Hij vroeg wat er met me was , ik vertelde niets en zei dus maar dat ik ervandoor ging. Hij heeft wel 3 keer gevraagd wat er met me was, hihi, opdracht gelukt ! Nu even een sms sturen dat hij nu wel direct op msn mag komen ! Ik was echt niet tevreden gisteren, speciaal thuisgebleven om hem op msn te kunnen zien :s

groetjes :wave:

Zo, heb mn vriend een sms gestuurd dat hij MOEST komen, dus was hij daar binnen de 10 minuutjes, heeft geluk gehad anders …:mad:
Nou, hij was dus bij zijn zus om iets te repareren en ik heb dus zijn sms misverstaan. We zijn terug vriendjes hihi… Is speciaal van zijn werk gelopen om op msn te komen omdat hij dacht dat ik zou denken dat hij me aan het ontwijken was, lief hé :love: ? Heb ik dan maar meteen gezegd dat ik dat gisteren al dacht :smiley: . Ahja, het was gewoon een groot misverstand. Hij schreef me een sms van ‘Als’ ik kan komen dan stuur ik je een sms, en ik ging ervanuit dat hij zeker en vast ging komen…

Nou, het belangrijkste is dat alles terug opgelost is, zo zie je maar dat lange afstandsrelaties ook niet altijd even goed kunnen lopen… Gebeurt met vallen en opstaan en proberen te mindere dingen te vergeten en de goede te herinneren !

@Joke: wat ontzettend goed nieuws! Jeetje wat een onzekerheid zul je hebben gevoeld, logisch dat het er allemaal uitkwam toen de dokter met het goede nieuws kwam. Nu weer aansterken en een paar kilo’s erbij en dan straks misschien lekker naar Turkije, heerlijk! En met al dat lekkere eten daar zullen die kilo’s wel niet zo’n probleem zijn :slight_smile:

@Rieneke: wilde dat er zo’n winkel hier in de buurt zat! Vaak zie ik een mooi boek maar dan wacht ik toch maar ff omdat het dan zo duur is. Wie weet krijgen we met kerst of onze verjaardag wel een leuk boek :wink:

@Yoella: jij ook heel veel sterkte nu je vriend in het leger zit! Heeft hij gister nog gebeld?

@Annemiek: sterkte tijdens de begrafenis…Vervelend dat de verbouwing niet gaat zoals gepland. Nou ja, dan straks maar weer verder.

@Sevgilim: ik heb dat al vaak bij gewone Turkse vrienden, dan sturen ze een sms en vat ik het heel anders op dan ze bedoeld hadden. Lijkt me inderdaad helemaal lastig als het om je vriend gaat. Maar gelukkig is alles weer opgelost!

Vandaag lekker vrij. Heb zonet al ff het huis een beetje opgeruimd. Zometeen een lekkere kop koffie en dan maar verder lezen in Harry Potter!

Groetjes, Diamond

@sevgilim…haha…hij heeft dusz wel heel wat voor je over:Dwanneer zie je jou vriend weer…?

@diamond…geniet van je 2 dagen vrij…lkkr joh

@yoella…gelukkig dat 't allemaal weer helemaal goed is…enne in februari 2007 gaan we gezellig met zn 2e na side;)goed…?

@harry potter lezers…veel leesplezier verder…

vandaag heb ik ook lkkr vrij:D dadelijk naa rd ewinkel om mn foto’s van turkije op te halen…kan niet w88…eerst ff de vaatwasser uitruimen, dan naar de winkel, dan maar eens aan mn 4 werkstukken beginnen en vervolgens naar een vriedin…druk druk druk…heeft 1 voordeel, niet zoveel tijd om aan turkije te denken…haha
ik ga maar eens beginnen…

liefs

filiz

Hallo allemaal,

@joke, super, wat een opluchting! Die doktoren hebben dat al zo vaak gezien, dat boeit echt niet. Die hebben ook liever dat je zit te janken van blijdschap dan van ellende natuurlijk. ik moet er nog 12 kwijt, als je wilt, je mag mijn kilo’s zo hebben.

@sevgilim, ik snap je helemaal. Dan denk ik, jaaa, we hebben elkaar nu al 3 dagen niet op msn gesproken, ik zal zus en zo verschuiven, dan “spreek” ik hem op msn, en dan komt ie niet. En dan loop ik zo te balen. Ben zelfs een beetje boos. niet op hem, maar meer op mezelf, dat ik weer als een achterlijk schaap alles opzij zet voor hem.
Maar ja…in love he?

@yoella, heel veel succes en sterkte de komende tijd, voor jouw vriendje en voor jou die moet wachten. Ga veel leuke dingen doen, dan vliegt de tijd voorbij.
@ filiz, ook voor jou geldt hetzelfde. Al is april nog wel voor te stellen, dat is het voordat je er erg in hebt.

@beppie, balen van de verbouwing. Zit je dan nu weer tussen kerst en oud/nieuw in de trooep??? Sterkte vanmiddag…

@ diamond, rieneke en andere boekfanaten: Lees ze!!!

Ik heb nu echt een luie dag, heb eigenlijk tot net geslapen, wilde naar de sportschool, maar gewoon echt geen zin. het gaat momenteel niet zo goed met mijn schatje. Allemaal problemen, oa met geld enzo. Ik wou dat ik hem kon helpen, maar hij heeft zich nogal veel ellende op de hals gehaald. Zelf zit ik ook behoorlijk in mijn hoofd te stressen over geld. Altijd hetzelfde…wou dat ik het los kon laten, maar dat lukt me nooit.
Nou ja, zou echt het liefste onder de wol kruipen, en pas weer in het voorjaar wakker worden.
Ik heb al zo veel ellende gehad dit jaar, ben nu al 7 maanden aan het vechten, wil zoooooo graag dat alles voorbij is, en ik eindelijk weer verder kan. Maar ja…stick it out.
Krijg wel elke morgen een good morning sms van mijn liefje, en we spreken zo vaak als mogelijk op msn, en anders bellen we eventjes. Voor het slapengaan stuur ik hem een laatste sms, zzzzzzzzooooo geweldig allemaal. Vind dat ik het allemaal ook wel verdiend heb, geniet er daarom dubbel en dwars van. maar als het dan eventjes wat minder gaat, dan gaat het ook meteen helemaal niet goed. Tis allemaal een beetje te veel geweest dit jaar.

Maar ze zeggen, na regen komt zonneschijn he?? Ach, laat maar. Zit weer te bazelen. Fijne dag allemaal, met lezen, werken, studeren en wat al niet meer en natuurijk over Turkije denken!!!
Dat doe ik nl heel de dag, denk dat het bij jullie niet anders is!
Doei

Okee dan kom maar op met die kilo,s
Ik wil er wel 5 bij hoor!!!
Heb nog steeds dat superblije gevoel…zucht…
En ga nu lekker denken aan waar zal ik heen dan in december??
Antalya…side…een luxe maar dit keer.kan joke is even goed verwend
worden.
Tips iemand??? wel graag verwarmd binnenzwembad…
ow wat een heerlijk vooruitzicht om straks in turkie op zo manier beetje aan te sterken…
Selam…joke

@Diamond… Neej, hij heeft gisteren niet meer gebeld… Maar ik kreeg vannochtend wel een mailtje van zijn broertje… :slight_smile: Ik weet nog niet precies wat erin staat… Turks… Maar ik kom er wel achter…:smiley: Ik ben weer helemaal happy, want ik had het niet verwacht…

@Filiz… Okey… Afgesproken… februari 2007 naar Side… haha…:slight_smile: Dan zijn ze allebij tegelijk uit het leger… ( egt zooo toevallig…)
Nog 450 dagen…

Groetjes Yoella…

ohh…foto’s zijn zooo leuk:D:D:D

@Filiz: wanneer ik hem precies weer zie weet ik nog niet precies maar een ding staat vast, zo vlug mogelijk ! Nu enkel nog wat geld bijverdienen. Mss blijf ik gewoon thuis want hij wil zorgen voor een huisje waarin we deze zomer samen in kunnen gaan wonen, alleen ons twee. Dan blijf ik mss een maand of twee maand en dan spaar ik liever mijn geld voor een lange tijd te gaan, zie ik hem dan ook lekker lang!

@Bloem: jaaa ik voel me ook soms zo achterlijk dat ik zoooo lang heb gewacht en ms wetende dat hij alles op zijn gemak doet ! Ah ja, dan denk ik, je wéét dat je met een Turk bent en hoe hun regeling qua tijd is… Ah ja, dan reageer ik me gedurende een minuutje af (weet hij ondertussen al :d) en dan zegt hij : stop genoeg! en dan beginnen we gewoon verder zoals voorheen, hihi, ben wel blij dat we elkaar goed verstaan op die manier :d:d

@Bloem: Nee ik denk dat dat wel mee valt. Het is dan vooral nog verven, behangen ed. Maar gewoon ik dacht dat het nu klaar zou zijn, of iig morgen een heel eind. Maar we zijn net op de helft denk ik.

Nou morgen behangen en het plafond nog een keer met structuur, en event witten. We gaan het allemaal zien

Begravenis was nogal goed te doen. Natuurlijk wel verdrietig, maar ze waren er al op voorbereid. Deze man heeft 21 jaar last van zn hart gehad, en de laatste 10(ong) weten ze dat een donorhart de enige oplossing was. En na die operatie is hij aan de complicaties overleden. In en in triest dus.

Morgen nog een dagje werken en dan WEEKEND
Groetjes
Annemiek

@Filiz: veel plezier met je foto’s! Lekker wegzwijmelen dus!

@Bloem: ik hoop dat het vanaf nu allemaal beter met je zal gaan! Straks lekker naar Turkije en ik hoop dat je een supertijd gaat hebben! Lekker genieten van alle leuke dingen in het leven nu!

@Yoella: heb je de vertaling van het mailtje al uitgevogeld?

@Annemiek: succes morgen met werken, hopenlijk gaat de dag een beetje snel voor je!

Groetjes, Diamond

lowww allemaal…
Ik heb toch wat leuks gedaan vanavond…
Heb vakantie geboekt in side van 24 dec tot 3 januari
heerlijk alle feestdagen in turkije…zucht…
Echt vakantie. niet werken. owwww en lekker weer in mn favolandje…zalig.
heb er reuze zin in.
Als er nog iemand naar kusa wil heb woonruimte daar hoor…
slaap lekker allemaal

he joke,
super meid. Zo is het maar net, lekker genieten en je laten verwennen!! Ik kan niet tot een andere conclusie komen dan dat je het verdiend hebt!!!
heerlijk zo met de feestdagen, lekker het batterijtje weer oplaten en de ellende achterlaten voor 2006!!!

geniet alvast van de voorpret…
en diamond zet je vast op het lijstje erbij, dan kun je gaan aftellen…nl nog een maandje voor jou!!!

Is iedereen nog niet wakker???

over twee weekjes zit ik te stuiteren van de zenuwen dat ik bijna mag vertrekken!!!
Waaaahhhhhaaaahhhooiieeeee!
Oke, sorry…

@Bloem: SPANNEND!!! snap je helemaal hoor!! Maar ik was al wakker hoor, zat al om 5 uur hier de post te lezen dus

Niets te doen hier enzo

Annemiek

Sorry, ik lees veel mee op deze site, maar zie gewoon geen kans om overal op te reageren. Er komt steeds zoveel bij.
Ik reageer veel hap-snap.
Maar ben echt wel geinteresseerd in wat iedereen bezighoudt, want ik voel me verbonden met de mensen van dit Forum.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN