Veel Plezier-welkom thuis 2

@Linda: wat leuk voor je vriendin! Helemaal dat jullie nu ook kunnen afspreken met z’n viertjes, vind ik in ieder geval altijd erg gezellig! Leuke manier ook waarop ze elkaar hebben leren kennen.
In april ben ik alweer zes jaar samen met m’n vriend en zo’n weekendje voelt inderdaad weer net als in het begin, alleen nog fijner. Erg leuk!
Heel veel plezier en geniet er lekker van!

@Bloem: jeetje kan het me voorstellen dat je moe bent! Lekker rustig aan doen nu!

@Von: zo’n dagje is toch ook best lekker! Zo’n avond in dat Turkse restaurant klinkt erg leuk!
We waren te laat voor de cursus, hij was volgeboekt toen we eindelijk wilden inschrijven. Dus veel verder ben ik inmiddels nog niet :mad:

@Yoella: ja, zelfde verhaal wat ik had gelezen. Gelukkig maar dat het iemand anders is, dacht zet het hier toch maar ff neer voor de zekerheid…

Groetjes, Diamond

@Diamond: neen, heb nog niets in het boek kunnen lezen omdat ik momenteel nog bezig ben met een ander boek. Nu heeft mn zus het boek mee naar haar studentenkamer. Heb je er ook een kalender bijgekregen als je het boek kocht ?

@ von, ik zou dat boek best wel van je willen hebben/ lenen. Ik denk dat ik maar niet verder ga kijken naar dat werk in istanbul, is wel erg weinig geld, om verder nog van te kunnen leven enzo. Ik wacht lekker eventjes af.

:yes: Hahaha kletsen kunnen we hier wel ja. Ik vind het echt zo gezellig hier.

@ Von: saaie dagen zijn vaak wel de heerlijkste dagen vind ik ook al voer je helemaal niets uit. En dan heerlijk nagenieten van de avond ervoor.
Wat leuk dat je vriend je belde en als je voorgesteld wordt aan zijn familie zijn jullie met zn tweetjes dus jullie trekken elkaar er wel doorheen.
Toch maar een terugreis geboekt :wink:

@ Diamond: Ja het is echt onwijs leuk voor mijn vriendin, ik heb het gevoel dat dit eindelijk eens serieus is. Ze heeft niet altijd zo’n leuke ervaringen gehad dus het is nu wel tijd dat ze eindelijk eens een lieve jongen heeft.
Het klikte gelijk ook tussen ons vieren dus dat is meegenomen. Het gekke ervan is nog wel dat die jongen al twee jaar bij haar en bij mij een straat verder woont :laugh:
Ja zo’n vakanties en weekendjes weg maken je relatie weer jong, maar het gevoel is veel sterker als in het begin. Wat balen dat je cursus niet doorgaat. Wil eigenlijk me ook een beetje verdiepen in het turks zodat ik volgend jaar op vakantie ook wat meer in turks kan vertellen. Maar ben bang dat ik daar geen tijd voor heb.

@ bloem: zo dan heb je de afgelopen dagen wel erg weinig nachtrust gehad zeg.

Allemaal een fijne avond en geniet ervan. Voor mij wordt het vanavond gooise vrouwen kijken. Vind dat echt een goede serie.

Groetjes LINDA

Beste dames,

Vind het leuk dat jullie je zo amuseren op dit topic.

Groetjes,

Hans.

en ons amuseren doen we hans ! hihi, het is een echte verslaving, ik kan het geen dag laten om eens niet te komen kijken !

Heb vandaag mn reden uitgelegd aan mn lerares waarom ik niet mee ben geweest. EN, ik denk wel dat ze me geloofde !!

Zo ik meld me ook weer even…
Ga eerst maat even bijlezen hier en dat zal wel een dagje in beslag nemen!!!
jullie typstijl te kennen…
het gaat nog steeds niet erg lekker met me dus daarom helaas moeten verzaken…
gewoon dus allemaal even de groetjes van mij!!

Heey allemaal !

@ Joke … gezellig dat je weer eventjes hier was, groetjes terug !!

Zo, ik heb een lekker weekend gehad … vrijdagavond in de jacuzzi was errug lekker , hihi ! Was egt heel erg gezellig. Zaterdag gewerkt en 's avonds lekker op de bank Idols gekeken en daarna CSI (die ik al een keer gezien had maar tog …). We mochten van mn papa onze schoen zetten, ik, mn stiefmama, mn 2 jongere zusjes en een vriendinnetje van mn zusje. Ook een vriendin van mn stiefmama mocht haar schoen komen zetten. Natuurlijk met zn allen zingen (jaja ik kon alle liedjes nog perfect meezingen haha !) was heel grappig ! De volgende ochtend met iedereen die zn schoen gezet had een uitgebreid ontbijt om kwart voor 9 … was weer erg gezellig … heb een nieuwe harde schijf voor mn computer (met ‘kastje’ eromheen voor de veiligheid) gehad van ‘sinterklaas’ … allemaal hadden we een aardig groot cadeau (mn stiefmama bijv. een nieuwe fotoprinter) maar komt ook doordat ik en mn zusjes met kerst niet bij mn papa zijn en dus minder cadeautjes krijgen met kerst als normaal … dus vandaar dat hij op deze manier ons tog een groot cadeau gaf , was wel heeeel erg lief !

Nou, k merk dat ik alweer aardig wat zit te praten dus houdt er nu maar mee op , ik ga lekker aan hfst. 4 van mn nieuwe Harry Potter beginnen ! :smiley:
Lekker kopje thee erbij!

Liefs,

@joke…idd leuk weer wat van je te horen;)

@missy…klinkt idd als een leuk weekend jah:D…veel plezier met je kado…!!

@von…haha klinkt idd erg leuk…had jullie wel zien/horen zingen daar int 't restraurant

@diamond…jmmr van de cursus joh…volgend ekeer beter;)

@hans…'t is idd echt een verslaving…!! er gaat ook voor mijn geen dag voorbij dat ik niet ff kijk…

ik heb een dikke enkel door 't voetballen gister:(wordt vanaaf dusz nie sporten…dan maar lkkr op de bank en vroeg naar bed

trouwens nog maar 2 weken en dan komen de nieuwe reisgidsen uit…:smiley:

liefs

filiz

@Sevgilim: nee ik heb er geen kalender bijgekregen…Gelukkig dat je lerares je verhaal geloofde! Hopenlijk leest ze niet mee hier op 't forum :wink:

@Bloem: er komt vast nog wel weer een andere leuke uitdaging in Turkije voorbij! Ben je weer een beetje bijgekomen na je vele uren werken?

@Linda: echt leuk voor je vriendin! En ook fijn dat het tussen jullie vieren klikt, want da’s soms ook maar de vraag. Wij gaan de laatste tijd ook vaak om met stellen binnen onze vrienden en da’s altijd wel erg gezellig. Zaterdag bijvoorbeeld lekker samen uit eten, gezellig! Ga me helemaal tegoed doen aan de tapas :slight_smile:
We zullen ze volgend jaar in Riviera wel 's ff laten horen hoe goed we inmiddels Turks kunnen ahum…

@Hans: jazeker, het blijft hier lekker gezellig en vertrouwd inmiddels, heerlijk!

@Joke: leuk dat je weer ff langs kwam. Hopenlijk gaat het snel wat beter met je!

@Missy: leuk weekend zo te horen! En ook een gaaf kado wat je gekregen hebt! Lief van je vader zeg!

@Filiz: sterkte met je enkel! Jaaa ik kan ook niet wachten tot de gidsen er zijn!

Ben vanmiddag druk geweest met een lijstje bedenken voor kerst. We doen maar voor een klein bedrag maar het is dan de kunst er zoveel mogelijk kleine kadootjes voor te bedenken. Had nog niet echt veel inspiratie…
Morgen hele dag werken, weer opstaan om 06:00, maar ach, ook dat begint te wennen. Heb vanmiddag al uitgerekent dat ik nog maar 9 keer hoef te werken dit jaar! En dan is het alweer 2006!! Hebben jullie al plannen voor kerst en oud&nieuw?

Groetjes, Diamond

@diamond: lastig he, dat probleem heb ik ook, voor 35 euro kados bedenken. 1 ding is vaak al 10 euro ofzo… :frowning: minstens…

@hans: super hoor, zo’n topic… lekker kletsen zonder dat de rest van het forum “vervuild” wordt met onzin topics. En t is nog gezellig ook :slight_smile:

@Von: heerlijk zo’n dagje, en dan zo’n afsluiter… is dat rest echt leuk? woon namelijk niet zo verweg van halfweg dus… :wink:

@bloem: schaatsen: super :smiley: heerlijk om ook dit weekend weer te zien (naja half dan want zat lekker in mn Harry Potter)

zo ik ga zo mn bed induiken. lange dag weer geweest. eerst gewerkt, toen college en daarna eigenlijk niks doen terwijl ik weer wat voor mn studie had moeten lezen. doe ik morgen in de trein wel even… :slight_smile: morgen kan ik in de middag flink aan de studie, dus dat is wel fijn kan ik weer even bijwerken… is ook wel nodig…
harry potter schiet lekker op. ik ken m al in het engels dus weet al hoe t afloopt maar toch… heerlijk om te lezen… verder ben ik ook al druk bezig met mn surprise voor de sint. je ziet nog niet hoe het eruit moet komen te zien, maar ach, ik heb lol :smiley:

Heb je bijna een week vrij(donderdag tm maandag!!) is het al weer voorbij en zit ik weer op het werk.

@Hans, als je dit bijleest zijn de ogen dus gelukt, en hoop ik dat het goed gaat. Ja heerlijk met de meiden bijkletsen. Vind het dus ook jammer dat ik iedereen niet in levende lijve kan gaan zien, omdat ik gewoon niet kan half december

@Diamond, voor het eerst een jaar dat er geen sinterklaas geviert word. We kopen al sommige dingen niet omdat je dan kleine kadoos weet voor sint en kerst dus. Maar goed, als je dan de kadoos weet komt de surprise om de hoek kijken!!! BLEHH

@Nur: heb mezelf beloofd max 2 hoofdstukken per dag te lezen, want ik wil er wel van genieten dus. Gister en zondag zowaar niet gelezen.

@lle anderen, welkom terug en gaaf jullie te lezen, en als je er steeds geweest bent blijf ik het leuk vinden over jullie te lezen

De troep in huis valt mee. Het blijft redelijk tot de zolder beperkt. Klus is groter dan verwacht, en dus gaan we(mijn hubbie) het weer in stukjes doen. Eerst de hoek bij de zolderkamer zodat de klerenkast voor de puber er staan kan. Als die vrijdag thuis komt moeten zn kleren in die kast dus het gaat wel goed komen denk ik

Nou weer veel te lang bezig
Fijne week
Annemiek

@Nur: wij doen zelfs voor 25 Euro. Heb zelf inmiddels een aantal kleine dingen kunnen bedenken. En ach, het gaat om het idee. Ik ben nog niet echt opgeschoten in Harry Potter, zal er vanavond eens goed voor gaan zitten :slight_smile:

@Annemiek: ja die vrije dagen gaan altijd zo snel! Is het daar nog een beetje druk? Ik vind het voor een dinsdag vrij rustig moet ik zeggen. Maar er komt een mailing aan dus vanmiddag zal het wel drukker worden…

Groetjes, Diamond

@Diamond: rustig, en het word hier steeds rustiger, ik doe mijn werk te goed denk ik. Het zijn meestal van die verkooptelefoontjes die hier binnen komen, en die kan ik TE goed afwimpelen. Andere werkzaamheden zijn er op het moment niet, dus ik verveel me rot. Deze week maar 2 dagen, dus geen problemen, volgende week wss 4 en daar heb ik nooit zin in dus

Annemiek

heerlijk zeg zo’n dag vrij…ik heb er nu 10 achterelkaar gewerkt, lekker relaxed tot nu toe, uitgeslapen, ik ga zo meteen shoppen met mijn moeder…en dan lekker aanrotzooien tot morgen…mmmmm

Ik ga nu toch maar nieuwe kleertjes kopen. Ik ben dit jaar al 18 kilo afgevallen, en ik pas gewoon niks meer!!! In dit geval is het positief, maar ik zie er niet uit, alle broeken zakken, zodra ik een stap gezet heb, zo van mijn heupen af.
Wil ook niet te veel geld eraan uitgeven, want de bedoeling is nog een kilo of 12 eraf…

Begin nu toch echt al zenuwachtig te worden. Over een week heb ik die belangrijke sollicitatie en over 2 zie ik mijn schatje weer…pppppppppppfffffffff
kriebels, kriebels, kriebels

@Nur. Over dat restaurant, is echt een aanrader hoor. Ik waan me dan altijd een beetje in Turkije en dat is toch wat we willen toch? Lekker eten en zeker niet overdreven duur. M’n vriendin en ik hebben er afgelopen zaterdag voor 45 euro met z’n tweeën gegeten. Wel alleen een hoofdgerecht en verder niet heel veel gedronken erbij (tenminste geen ‘echte’ drank….), en bovendien omdat we er wel vaker komen, ‘vergeten’ ze wel eens iets op de bon te zetten haha.
Maar echt het is er erg leuk, in het begin van de avond rustige (eet)muziek (wel live ) en later op de avond, zo na een uurtje of 11 dan begint er wat meer pit in te komen. Ligt er ook een beetje aan wat voor ‘publiek’ er is, maar meestal gaan de voeten wel van de vloer haha.
Als je es heen gaat, ik ga zo mee hoor haha !! laat het me dan maar even weten……

@ Bloem. Jammer dat je afziet van het belbureau, maar ik kan het me goed voorstellen. Ik weet zelf ook nog niet wat ik zal doen. Gelukkig maar dat ik een retourticket geboekt heb, anders had ik nog wel eens iets onoverdachts kunnen gaan doen haha.
O ja, maar wilde jij dat boek ‘turkse vlinders’ van me lenen? Kan hoor, stuur me maar ff een mailtje met je adres dan stuur ik het even op. Genietse!

@Filiz. Dat wordt niet turks dansen dus voorlopig….hmmm, sterke met je enkel , beste beentje voor maar….

@ Hans. Ja gezellig is het hier hè. Hoop dat het goed gegaan is met je ooglaser?? Wilde het ook laten doen, maar laat ik nou net één van de miljoen mensen zijn waarbij het niet kan….:mad: Maar hoop dat het bij jou goed gegaan is . Sterkte ermee !!!

Heey!!
Jeetje zeg wat een pagina’s had ik weer bij te lezen!
Ik heb gister 2 hardcovers van Harry Potter gekocht in een boekenmarkt met oeken die waren afgeschreven. Heb ze nu alle 2 (deel 4 en 5) voor nog geen 20 €! En dan dus ook nog de hardcovers!!! Heb ze wel alle 2 al gelezen, maar ik weet ze niet meer zo goed en wil eigenlijk ooit nog wel alle maal weer lezen.
Ik moet deel 6 nog mee beginnen, moet hem eerst ook nog kopen of lenen…
Maar waarschijnlijk komt dat wel goed met sinterklaas of mn verjaardag (ook al weer bijna)
En ik heb “Turkse Vlinders” voor mn verjaardag gevraagd :smiley:

@ Bloem: Wow wat goed! 18 kilo afgevallen! Hoe doe je dat? En alvast heeeeeeeel veeeeeeel succes met je solicitatie volgende week! en succes met de kriebels :wink: Als ik eraan denk dat ik 23 december al naar Istanbul ga en dan ook nog in hetzelfde huis (wat zeg ik; appartement!) verblijf als waar hij zit… :expressionless: Krijg ik ook meteen allemaal kriebels!!! Zal jullie als ik terug ben een verslag uitbrengen van hoe et was gegaan! Ik heb hem nu nog nooit langer dan 2 dagen (pffff zelfs 1.5 dag) gezien, en dan nu ineens 17 dagen onder 1 dak!! :expressionless: WAAAHHHHhhhhhhhh maar wel SUPER veel zin in!!!

@ Joke: Heey leuk je weer even ‘gezien’ te hebben!

@ Annemiek: Succes met het verbouwen van de zolder!! Hoop dat et een beetje mooi wordt :wink:

@ Alle Harry Potter lezers: Veel plezier met lezen! Zodra ik het boek heb, begin ik er ook aan!! Kan haast niet wachten :stuck_out_tongue:

Ohw ja ik zou vorige week naar Maretje gaan maar, helaas kon het toch niet doorgaan… Dus nu spreken we een andere keer af… Lijkt me super leuk!

Liefs

ZZZoo, geslaagd, nou ja. Ik heb een spijkerbroek gekocht, loeistrak nu nog, pfff,pff!!, maar straks loopt ie nog uit, en het gaat hiero rap, zo’n 1,5 kilo per week, dus waarschijnlijk zit ie met kerst al weer te ruim. ik wilde eigenlijk meer kopen, maar misschien wel zo verstandig van niet. Kan ik over 4 weken weer opnieuw…

@von, heel erg graag. Ik stuur je zo een mail, is het dan geen probleem, dat opsturen voor je???

@ kelebek. Super toch, 17 dagen, onder een dak, spannend. Iedereen verklaard me voor gek, maar ik heb nog niet eens met mijn darlink gezoend!!! en ik verblijf gewoon 9 nachten, en 10 dagen bij hem (in zijn bed waarschijnlijk, hihihi;) ) voel me heel slecht als ik dit zo typ, maar ja, een vrouw wil ook wel eens wat. En na mijn scheiding heb ik wel weer wat tender, loving care verdiend, vind ik zelf.:stuck_out_tongue:

hahahaaa, slecht, slecht, slecht.
Ik ga weer lekker van mijn vrije dag genieten.
Fijne avond allemaal

@bloem…niks om je voor te schamen toch…!! heerlijk 10 hele dagen bij elkaar:D…knpa van je trouwens dat je zo aan 't afvallen bent…? doe je iets aparts ofgewoon opletten met wat je eet…?

@kelebek…jij hebt ook een heerlijk vooruitzicht joh…!!

mijn vriend gaat over een uurtje naat het leger…:(met een beetje geluk zie ik hem in april weer, anders pas van de zomer…jeetje hoop dat die 15 maanden snel voorbij zijn.!!

liefs

filiz

@Annemiek: bij mij was het niet normaal meer zo druk! Was als een gek aan die mailing begonnen moest er ook nog een vertaling tussendoor :mad:
Nou ja, ben nu weer lekker twee dagen vrij, hoef vrijdag pas weer te werken.

@Bloem: wat goed dat je al 18 kilo bent afgevallen! Leuk om dan ineens kleding te kunnen kopen in kleinere maten. Maar inderdaad, als je nu ineens heel veel gaat kopen dan is het straks allemaal weer te groot…Maar een spijkerbroek is altijd leuk! Ben héél benieuwd hoe je het straks gaat hebben in Turkije, spannend hoor! Lekker van gaan genieten en er is al helemaal niks slecht aan, kan het me heel goed voorstellen!

@Von: bij mij kan het ook niet, dat ooglaseren…Zul je altijd zien dat je weer de uitzondering bent op de regel in dit soort gevallen…Klinkt echt leuk dat restaurant! Jammer dat het voor mij zover weg is :mad:

@Rieneke: leuk he, die koopjes! Boeken zijn altijd leuk met kerst, verjaardagen enz. Ik heb de boeken van Harry Potter ook al allemaal twee keer gelezen ofzo, blijft leuk! Voor jou ook spannend hoor, om straks 17 dagen in één huis te leven.
Doe Maret de groetjes als je d’r spreekt!

@Filiz: sterkte, de tijd dat je vriend in het leger zit…Maar we slepen je er hier wel doorheen hoor!

Groetjes, Diamond