Veel Plezier-welkom thuis 2

@Filiz… Jouw vriend komt toch ook uit Side ?? en naar welke plaats moet hij in het leger ?? Mijn vriend moet naar Izmir…

Groetjes Yoella…

zo ik ben thuis.

ga zo op de bank zitten (met boek) en kom er de rest van de avond niet meer vanaf… nu wel jammer dat ik geen vriend heb anders kon hij de hele avond voor me lopen en allemaal dingen halen :wink: ben te moe om iets te doen…

het was wel SUPER.

begon gisteravond natuurlijk :smiley: wij daarheen, was met mn collegatje nog aan de late kant (tja ik kan er toch ook niets aan doen dat haar straat een doolhof is moet ze maar in een normale straat gaan wonen hoor) dus wij erheen snellen (ze heeft de minst prettige autorit van haar leven gehad zei ze) en daarheen… naja er stond buiten dus al een lange rij :slight_smile: erg leuk. naja toen naar binnen, en toen om 12 uur ging mn baas met de groep buiten af staan tellen 10, 9, 8 … naja toen kwamen ze binnenstormen. Best wel netjes hoor, bleven netjes in de rij staan viel me alweer mee. Half uur hard gewerkt, zijn toch wel zo’n 60 mensen geweest.

Toen vanochtend. Stond geen rij maar het was meteen om 9 uur al hartstikke druk. Hebben niet heel veel pauze gehad, normaal staan we uren met thee in de hand te kletsen, hadden we nu echt geen tijd voor. Echt iedereen kwam Harry Potter kopen. Maar het was wel heel leuk. Ontzettend druk maar wel leuk. Dit keer geen zeurklanten (normaal dus wel) iedereen was vrolijk enz… en we hebben echt zo veel verkocht. Zo leuk gewoon. we hadden 700 boeken ingekocht en daarvan zijn we er nu bijna 500 kwijt… echt heeeeel veel.

maar ben nu best wel moe :frowning:

@Nur: een lekker rustig avondje heb je dus wel verdiend! Geniet er lekker van!

Vanmiddag kwam m’n vriend terug van z’n werk en had 'ie de nieuwe Harry Potter voor me gekocht, lief! Ben natuurlijk meteen begonnen, hoofdstuk 1 is inmiddels al uit. Volgens mij is het weer een heerlijk boek!!

Kaarsjes zijn aan, straks Idols kijken, lekker een avondje he-le-maal niks!

Iedereen een fijne zaterdagavond! Nog mensen met heftige stap-plannen?

Groetjes, Diamond

@Nur: Mooi dat het allemaal goed gegaan is, en dat de klanten lekker vrolijk waren(man kunnen die zeuren!!!)

@Diamond: Ben ondertussen hoofdstuk 2 door. Lees HP altijd per hoofdstuk en daarna MOET ik iets anders doen van mezelf, anders kom ik niet van die bank af dus!!

Geen stap plannen, maar een rustige avond, wat tv, wat lezen:wink: en verder lekker niets!!!
Allemaal zo’n avond gewenst
:banana: Annemiek:banana: :wave:

Hee allemaal

@ nur: Dat lijkt me super om in een boekwinkel te werken als zaterdagbaan. Heerlijk zo’n nacht.

@ Annemiek: Ik ben benieuwd naar de film, de boeken heb ik niet gelezen maar ben wel van plan om ooit een keer eraan te beginnen. De films vond ik super.

@ Yoella: Ja dat zijn de laarzen met het klepje. Wat goed dat je afgewacht hebt op hem en dat je hem alsnog hebt laten weten hoe jij erover denkt. Hij moet er niet te makkelijk vanaf komen natuurlijk.

@ Rieneke: Dat is minder om op deze manier kennis te maken van de echte intrede van de winter. Balen zeg.

@ Diamond: We gaan een midweekje naar mont royal is van landalgreenparks en ligt in Kröv aan de moezel dichtbij traben-trabach weet niet of je het kent.
Mijn vriend vond het geweldig dat de foto’s er nog hingen in september :slight_smile:
Van All you need is love kijk ik meestal alleen maar de kerstaflevering elk jaar kijken we dat met het hele gezin en dat is zwijmelen geblazen.
DADELIJK IDOLS.

Vanavond heerlijk stappen!! Heb er zin in. Als het net zo laat wordt als volgende week kom ik morgen mijn bed niet meer uit. Hahaha.

groetjes Linda

gedaan met werken, boodschappen gedaan EN de nieuwe Harry Potter boek gelijk gekocht ! :banana:

:wave:

hihi zit nu in hoofdstuk 3 :smiley: had m in het engels al gelezen maar wil toch het ned ook weten :smiley: lekker op de bank met wat lekkers erbij…

@nur…lijkt me idd een leuke baan…in een boekenwinkel…

@diamond…veel plezier met het lezen van 't nieuwe harry potter boek

@beppie…een avondje nix doen kan ook heeerlijk zijn…!!

@sevgilim…jij ook veel plezier met harry potter…haha miss kunnen jullie met zn 3e een wedstrijdje houde wie 't boek 't eerste uit heeft;):smiley:

@yoella…mn vriend moet de 1 maand ergens tegen syrie aan , waar hij daarna naartoe moet weet hij nog niet.wil 'm eigelijk nog ff bellen…ma mn broer is nog thuis:bored: enne…ik moet wel in alle rust kunnen bellen…

@linda…veel plezier met stappen…maar dat zal zeker wel lukken

liefs

filiz

@Filiz…Ja, ik bel Selman ook nog even, voordat hij weg gaat… en ik hoop ook nog dat ik even met hem kan praten op msn…

Groetjes Yoella…

jeetje wat gaan jullie snel
kan effe niet op iedereen reageren.

maar wens iedereen met alles wat ie dit weekend doet heel erg veel plezier!!!
klinkt allemaal super

ikzelf zit schaatsen te kijken, nu dweilen en dan straks weer verder. ik voel steeds meer dat dit echt de laatste winter is, zoals ik hier zit. Er gaat me toch een hoop veranderen binnenkort. en er IS al zo veel veranderd dit jaar maar goed.
Heb nog helemaal de kriebels in mijn buik!! Mijn lieffie op de webcam!!! wat een schatje, helemaal vlinders en helemaal de zenuwen (waarom, hij ziet mij altijd, en zit 3200 km verderop) maar toch. kan het niet helpen.
Nog 20 daaggies!!!

prettig weekend verder, lees, kijk, relaxe-ze allemaal

Zo gisteravond niet meer gelezen, ging ff msnnen en toen was onze puber op de basis in Den Heldedr online, en dan is de avond snel voorbij:laugh: !!

Vandaag maar eens lekker in HP verder lezen, krijg vanmiddag een vriendin op visite, nou het komt allemaal wel goed en dan heb ik morgen ook nog vrij:banana:!!

Allemaal een fijne zondag
Annemiek

@Annemiek: ben nu ook door hoofdstuk 2 heen. Moet zeggen dat het boek weer lekker wegleest, maar doe soms ook maar ff iets anders want anders blijf ik doorlezen haha. Veel plezier vanmiddag en morgen op de vrije dag! Ging het met de puber allemaal goed?

@Linda: heb wel 's van dat park gehoord ja. Lekker hoor, zo samen in een huisje en helemaal niks dat moet. Idols was leuk he! Er zit één jongen bij, weet zo niet hoe hij heet maar dat vind ik zo’n schatje! Hij is volgens mij nog heel jong en heeft zo’n hele grote bos krulhaar en een heel blij gezicht, erg leuk. Dat meisje die verliefd was op Henk-Jan vind ik ook erg leuk!

@Sevgilim & Nur: zijn jullie al opgeschoten in Harry Potter?

@Filiz: heb je je vriendje nog ff kunnen bellen gisteravond?

@Yoella: misschien een heel rare vraag maar komt de naam Selman veel voor in Turkije (ik had 'm nog nooit gehoord)? Ik las op een ander forum iets van een meisje die het ook over een Selman had die in een hotel werkte en binnenkort het leger in moet. Moest meteen aan jou denken…Waarschijnlijk gewoon puur toeval.

@Bloem: vroeger keek ik ook vaak schaatsen, ging zelfs elk jaar naar het Ijsgala in Heerenveen waar dan alle bekende schaatsers kwamen. Laatste jaren is het er een beetje bij ingeschoten, maar blijft altijd leuk om te kijken. Tenminste een sport waar wij Nederlanders goed in zijn haha.

Allemaal een fijne zondag!

Groetjes, Diamond

we zijn er zeker goed in!!!

WR 5000 meter!!!

@Diamond: Alles ging daar goed bij de puber, alleen mogen ze de eerste 2 weken niet naar huis. En das zwaar voor alle partijen. Ze gaan door met trainen en getrained worden, en ook de dicipline word erin geduwd. Wel lachen als je die verhalen hoort.
Potter moet je af en toe wegleggen anders kom je nergens meer aan toe. En nu maar wachten op de film

@Bloem: Keek altijd schaatsen, weet niet waarom niet meer. Mss maar ff aanzetten zo

Genietze iedereen
Annemiek

@Bloem: een wereldrecord? Door wie? Zometeen misschien ook maar ff kijken (als het er tenminste nog op is).

Nog vier weekjes en dan zitten we lekker in Brussel! Toch nog iets om af te tellen haha. Binnenkort lootjes trekken voor kerst en dan maar zoeken naar leuke kleine kadootjes. In ieder geval een doos lekkere Belgische bonbons uit Brussel mmm. In januari haan we wel weer op dieet…

Groetjes, Diamond

hee allemaal,

@ Filiz het stappen is zeker goed gelukt. Een vriendin van me heeft een hele leuke jongen leren kennen een tijdje geleden en nu is het wat geworden. Was onwijs leuk gister met ons viertjes. Het is eigenlijk de droom om zo iemand te leren kennen hahaha ze heeft hem namelijk ontmoet toen hij vlaai kwam ophalen bij ons in de bakkerij en zij hem moest helpen.
Het was weer aardig laat maar zeer gezellig.

Diamond: ja heb er onwijs veel zin in heerlijk even paar daagjes op rust komen in een andere omgeving samen met mijn lieverd. Hahaha we zijn nu bijna 4 jaar samen maar soms lijkt het alsof je nog in de prille periode zit. Heerlijk zijn die momenten. Op dit moment voelt het ook weer zo. Dan voel je je weer helemaal verliefd. Heb jij al zin in brussel? Lekker genieten in kerstsfeer. Dadelijk ff naar huis spullen bij elkaar rapen en voor de rest heerlijk relaxen.

Bloem: mijn schoonvader is ook de hele tijd schaatsen aan het kijken!

Annemiek: fijn te horen dat het goed gaat met de puber.

Fijne zondag. Kus Linda

Sven Kramer heeft 06.07.87 geschaatst op de 5 km gisterennacht, wordt op dit moment herhaald bij NOS, vanavond weer 500 m voor mannen en vrouwen en de 1000 m mannen en 1500 m vrouwen, vanaf 20.00 ook bij NOS en dat tot laat, zeer laat in de nacht.

Ben nu ook onwijs moe, nu al drie nachten tot 03.00 a 04.00 opgebleven en gewoon om 06.30 op om te werken. Nog 2 uurtjes dan mag ik naar huis…

@beppie, je zult merken dat je puber al behoorlijk veranderd is na 2 weken, zal goed zijn, misschien slecht, maar igg een hele ervaring

Zoooooooooooooo wat kunnen jullie kletsen zeg!!! ik kijk ff een paar dagen niet en Hans kan bijna meteen weer een nieuwe Veel plezier welkom thuis maken haha!!!

Hoop dat jullie allemaal genieten van het weekend !!!

Wat een saaie dag vandaag zeg. Ik ‘schaam’ me diep , want ik had zoveel plannen voor vandaag(sporten en zo) maar het is gebleven bij een lamp in elkaar zetten en een (turks) cd’tje kopiëren…hmmm ach ja, m’n huis loopt niet weg. Zit met m’n rug tegen de warme kachel met chocola en een kop capppucino binnen handbereik. En zojuist belden m’n liefde uit turkije op. Zat in de trein vanaf z’n familie in het oosten van turkije (was daar voor een bruiloft van z’n broer) , en was onderweg naar Istanbul. Echt lief, krijg het gewoon zo warm van hem haha!! Ik kijk er zo naar uit om hem weer te kunnen zien, heb ook echt de zenuwen voor straksaan bij z’n familie. maar ja dat zien we dan wel weer,hoop dat hij me er een beetje doorheen helpt…

Zo meiden hoe zit het met de Harry Potter boeken, wie loopt voorop?? Ik ga hem ook nog wel kopen maar ben niet zo’n superfan en ben ergens halverwege de vorige blijven steken in het verhaal dus moet die eigenlijk weer even opnieuw lezen. En dan vraag ik de nieuwe maar aan de kerstman of zo .

@llemaal. mocht iemand geïnteresseerd zijn in het welbekende “’ Turkse Vlinders” boek, ik heb hem uit en hij staat nu mooi te zijn in m’n kast. laat maar ff weten of je hem wilt lezen, kan hem zo ff opsturen, kan ik op m’n werk makkelijk een pakketje van maken, no problem. Ik hoor het wel.

O ja trouwens, over boeken gesproken. heb terugreis geboekt op corendon, ga 10 januari maar weer es richting Amsterdam. 27 december heen, 10januari terug. nou dan mag ik toch voorlopig niet klagen hè ! M’n vriend is ook superblij, hij telt de dagen af lief hè.

@Diamond, weet niet of ik het nou goed had, maar jij zou toch met een turkse cursus beginnen?? benieuwd hoe het ermee gaat enof je ondertussen al meer dan ‘merhaba’ kent :wave: .

@Cynthia. Ja, ik miste m’n stadsgenootje hier al op het forum. Blij te lezen dat het ondertussen weer beter met je gaat. Een hersenschudding moet je niet onderschatten, ik dacht toen al wat ben je er snel weer bovenop. Goed dat je even goed rust gehouden hebt. Maar wel zielig voor je vriendin.Ik hoop al het goede voor haar en veel beterschap, hou ons maar op de hoogte. Sterkte!!

O ja, ga je trouwens naar de forummeeting 17 december? Als je gaat kunnen we samen gaan, wel net zo gezellie toch en hoef je niet alleen, voor het geval je ouders dat niet zo zien zitten. Ik hoor het wel, laat het maar even weten!

@llemaal, gisteren een heerlijke avond gehad in (waar kan het ook anders) het turks restaurant Bir Bey in Amsterdam (Halfweg). echt helemaal geweldig, weer heerlijk gegeten en gedanst en meegezongen. die turken komen echt niet meer bij, bijna alle nummers die (live) gezongen worden, kunnen m’n vriendin en ik wel ‘meezingen’ of in elk geval de refreins. we hebben zo gelachen, was midden in de nacht dat we eindelijk es weg gingen haha.

@Diamond… Volgens mij komt de naam niet zo vaak voor… Ja, dat is echt toeval… Ik was volgens mij ook op dat forum… ( meisje, 15 jaar oud, vriend heet Selman, ontmoet in Turkije, hij moet bijna in het leger, blablabla ) Dus ik heb haar gelijk ff gevraagd of we het niet over dezelfde Selman hebben… Maar dat is gelukkig niet zo… :slight_smile: Gewoon heel toevallig…

Groetjes Yoella…