Heb ondertussen een sms van die jongen gekregen: hij heeft zijn aansluiting met de volgende trein gemist waarop wij normaal moesten zitten! Zijn eerste trein had vertraging! Kan er dus ook niet meer op tijd geraken en gaat nu ook terug naar huis! ![]()
nou sevgilim, daar heb je je excuus. De trein, altijd goed in de herfst, er waren er al enkele uitgevallen ivm bladeren op de rails, vierkante wielen, enz, en toen waren jullie al zo vertraagd, voordat jullie weggingen, dat jullie MET ZN ALLEN besloten hebben niet 2,5 uur te laat willen komen, want dan was de wandeling al vertrokken…
das een goeie!!
prettig weekend alvast voor jullie allemaal!!!
@Bloem: ja idd, had ik ook al zitten denken, straks even een e-mail sturen naar de mensen die met me meegingen zodat we allemaal hetzelfde zeggen tegen de leraar. Anders staan we daar ook goed bruin…
Goedenmorgen iedereen!
Bedankt voor jullie lieve wensen, ik was al weg maar ze hebben vast geholpen!!! We hebben een zaalige dag gehad!! Weer of geen weer, koud het je het er nooit, en regen is best lekker, heb je een koude natuurdouche als je uit de sauna komt, ook HEERLIJK!!! Lekker bijgekletst, een kleine gezichtsbehandeling, en verder lekker ontspannen.
En nu is mijn hubbie boven bezig en de rommel gaat beginnen!!!
@Sevgilim: Je kan het ook aan je verkoudheid en het weer houden. Je gaat toch niet het risico lopen nog zieker te worden:lie:
Alle anderen die nog moeten werken:Sterkte ik denk maar lekker niet aan jullie, hoop wel dat de dag(en) snel gaan voor jullie
Zij die al weekend hebben:Let niet op het weer en GENIET
Annemiek:banana:
@Beppie: aangezien het andere meisje al ziek was, kan ik moeilijk met hetzelfde afkomen of het lijkt niet meer geloofwaardig want wat moeten de andere twee dan nog gaan zeggen, hehe.
Leuk dat je genoten hebt van de sauna.
Het weer is vandaag toch mooi, niet ? Of is het in Nederland nu wat wij gisteren hebben gehad ? Stortregen? Hier schijnt de zon, fris maar mooi weer!
![]()
@Sevgilim: ik heb ook ff aan jou gedacht hoor ![]()
Brr wat was het koud, gelukkig was m’ n vriendje zo lief me te helpen met krabben, er zat zo’ n dikke laag ijs op de ramen…
Ben nu alweer bijna 3,5 uur aan het werk, gaat lekker snel vandaag. Zometeen nog even een zakenreis regelen en dan is de stapel weer weg. En dan is het alweer weekend!! Weinig plannen, vriendje gaat vanavond poolen en ik weet nog niet wat ik ga doen.
@Annemiek: heerlijk zo’ n dag! Ga misschien ook maar 's zoiets plannen!
Groetjes, Diamond
hey meiden…
hoest…?? met mij goed…!!
ik heb echt een super week gehad in turkije…!! 't was weerhelemaal geweldig:Dwil terug…maar moet helaas 5 maanden w88…
veel tijd om bij te lezen heb ik op 't moment niet omdat ik een week school moet inhalen…:(das minder…maar ik ga morgen hard werken…
dan lees ik bij…![]()
dikke kusz…
filiz
@Filiz: leuk dat je het super hebt gehad in Turkije, enneuh…5 maanden zijn echt niet zooo lang meer ! Jij bent tenminste al zeker dat je teruggaat !
Ja filiz, leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad daar ! Super !
Gaan jullie allemaal nog iets leuks doen van het weekend ? Of verder nog geen plannen ? Ik heb vanavond een avondje met vriendinnen bij n vriendin thuis … die heeft een jacuzzi in de tuin en ze is pas jarig geweest dus gezellig met n glaasje champagne in de jacuzzi ! Hmmm ! Hihii …
K wens iedereen een fijn weekend alvast !
Liefs,
@llemaal: Dat is een flinke tijd geleden! Heb een flinke terugslapg van mijn hersenschudding gehad, dus heb ff flink rust gehouden!! Maar ben nu wel weer de oude!! Maandag begint mijn stage en kan ik me weer in het Reis-wereldje wanen haha!
Een vriendin van mij ligt nu al 6 weken in het ziekenhuis met taaislijmziekte en het gaat echt slecht met haar! :mad: Baal er echt van! Wil haar niet kwijtraken!
Leuker nieuws: ben vandaag uitgenodigd voor een hennafeest en een turkse bruiloft, helemaal leuk! Ga er ook zeker heen! Kan nu al niet wachten. Weet ook niet wat ik kan verwachten! Dus iemand suggesties?
Nou ik ga er weer vandoor, moet straks werken
Bye:wave:
Liefs Cyn:TURKEY:
@Cynthia… Gelukkig dat je je weer wat beter voelt !! Waar ga je stage lopen dan ?? Trouwens wat leuk dat je uitgenodigt ben voor een hennafeest en een turkse bruiloft !! Dat zou ik ook welis willen meemaken… ![]()
@Missymoi… zozo, wat een luxe… een jacuzzi in de tuin…!! Ik ga denk zaterdagavond ff stappen met een paar vriendinnen in Noordwijk… En s’middags ga ik naar een kraamfeest…
@Filiz… Gelukkig dat je het naar je zin hebt gehad !! En die 5 maanden, die zijn zo weer om… Ik spreek je nog wel… ( als je het niet te druk hebt met al het schoolwerk inhalen… )
@Sevgilim… Ben je toch maar niet naar de wandeling geweest ??
haha, ik kan het wel begrijpen…
Ik heb voor de rest eigelijk geen nieuws…
Groetjes Yoella…
Zo vandaag is echt snel gegaan, het was hier superdruk! Heb inmiddels hartstikke honger dus van mij mag het nu wel half zes zijn.
@Filiz: heerlijk dat je zo’ n leuk e week hebt gehad in Turkije, kon natuurlijk ook al haast niet anders
Succes met school inhalen, tja je moet er iets voor over hebben he…
@Missy: toe maar een jacuzzi! Lekker hoor, supergezellig wordt dat denk ik. Veel plezier!!
@Cynthia: jeetje wat balen dat het niet zo goed ging met je. Ben blij dat het inmiddels weer beter gaat. Vreselijk dat het zo slecht gaat met je vriendin, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Hopenlijk voelt ze zich snel weer iets beter…Wat leuk, die uitnodiging! Geen idee hoe zoiets gaat maar het wordt vast erg leuk. Ik heb ooit een Hindoestaanse bruiloft gehad, was zo leuk!
Groetjes, Diamond
hee allemaal,
Zo bijna weekend. Morgen om half 6 mijn bed uit want moet om half 7 werken :mad: . Maar daarna heerlijk weekend maar ook vakantie. 's Avonds heerlijk stappen en maandag een midweekje naar duitsland samen met mijn lieverd. Heb er heel veel zin in. ff bijkomen en daarna kan ik er weer goed tegenaan. Ben benieuwd of er veel kerstmarkten zijn.
Yoella: Goed gedaan meid. Laat hem nu maar eens initiatief nemen om contact met jou te houden.
Yoella en Missymoi: Ik heb ook le coq sportif schoenen maar dan die met de hoge met de veters voor. Waren de enigste laarzen die me pasten (heb smalle kuiten) hebben jullie dat probleem ook altijd met laarzen. Had deze schoenen in maastricht gezien maar die waren in bruin. Ik balen omdat ze wel pasten maar ik wilde perse zwarte laarzen omdat ik nog een paar oude heb die al bruin zijn. Toen ben ik in Roermond bij een winkel de zwarte tegen gekomen gelukkig. En ik heb ook maat 38.
Missymoi: zozo toe maar lekker in de jacuzzi. Geniet ervan.
Bloem: hmm telefoon rekeningen die zijn nooit leuk, zeker niet als ze te hoog zijn. Dat is dan dubbel zo hard moeten genieten van de smsjes die je stuurt.
Fransijn: Heerlijk dat overbrengen van het turkijevirus. Op mijn stage zijn er ook een hoop meiden die helemaal gek zijn van het land. En een vriendin van me wil volgende zomer ook mee naar Alanya en die wordt ook vast heel verslaafd.
Diamond: Wat een leuke vooruitzichten voor de komende tijd. Geniet ervan. Ga van de week ook maar eens kijken naar kerstmarkten. Ben benieuwd of die er al zijn in Duitsland. Balen he dat de duitse reisgidsen altijd eerder zijn dan de Nederlandse. Kan bijna niet meer wachten. Hou was All you need is love eigenlijk??
Sevgilim: Hahaha wat een grap. Heb je al iets gehoord van de anderen of van je leerkrachten en welke smoes heb je verzonnen?
Annemiek: Heerlijk zo’n sauna en gezichtsbehandeling.
Filiz: Welkom terug. Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad en die 5 maanden gaan ook wel zo voorbij.
Cynthia: Ohw meid gelukkig dat het nu weer goed met je gaat. Alleen vervelend dat je vriendin er slecht aan toe is. Gaat het wel al beter nu ze al zo lang in het ziekenhuis ligt? Geniet van je stage en van de bruiloft!
groetjes Linda ![]()
Het heeft vanacht gevroren :bored:
merkte ik vanochtend…toen ik overeind probeerde te krabbelen… ![]()
AUW heb nu HELE dikke blauwe plek op mn heup, snif! Doet vet pijn!
Hoezo heeft et gevroren! Bah! Was er HELEMAAL niet vanuit gegaan dat et ineens zou gaan vriezen…Zal morgenvroeg er beter op letten…
Reageer later op iedereen, ga nu slapen moet morgen weer vroeg op om te werken.
@ ahhh rieneke: sterkte met de blauwe plekken… erg was het he, vanochtend, ik dacht ook van ach, geen muts nodig, mn oren waren eraf gevroren ![]()
@cynthia: doe rustig aan meis wel fijn dat het nu beter gaat maar doe toch nog rustig aan.
@filiz: welcome back
mensjes, ik ben echt ozoooooooo moe
en ik moet nog een paar uur. Zit nu af te tellen tot ik weer naar mn werk kan :dead:
voor de Harry Potter nacht… schiet niet echt op. Maar gaat wel zoooo gaaf worden. De winkel is super mooi versierd, wij moeten straks zo’n heksenhoed dragen (echt een heel mooie) enz… super gewoon ![]()
@Filiz: wel, zeggen dat we een trein hebben gemist maar ik heb van niemand iets nog gehoord, dus dat word afwachten… Hopelijk gaan ze allemaal akkoord want anders heb ik geen excuus :whistle:
@Kelebek: jaja, nu is het écht winter geworden! Zit steeds met mn gedachten in Turkije, lekker warm, bikini, … Ah ja , daar is het ondertussen ook al koud aan het worden hhehe. En zeggen dat ik gisteren de auto hier heb gewassen, was ook niet bepaald warm…:dead:
@Nur: waar werk je wel ? Klinkt gezellig ! Harry Potter en de steen der wijzen denk ik, spelen ze vanavond bij ons op tv (België)
Zo zo , het is nog vroeg voor een zaterdagmorgen maar het is voor mij iedere week hetzelfde, me klaarmaken om te gaan werken… Het is ijskoud buiten denk ik zo te zien, gelukkig moet ik niet ver. En, wss zal het leuk worden want er worden weer geschenkjes weggegeven bij onze producten, is altijd leuk vind ik én mensen kopen meer en moet ik minder poetsen in de kast waar de producten staan
.
Tot ergens vanmiddag / Vanavond !!![]()
@Nur: Hoe was t vanacht?? Ga zo eerst naar de winkel om HET boek te halen!!! En dan binnenkort De Steen der Wijzen voor het eerts op tv, ach Potter heeft het gemaakt zullen we maar zeggen. Ga zeker naar de film, ben heel benieuwd hoe ze De Vuurbeker verfilmd hebben:yes:
Weekend, en de troep valt tot nu toe mee, dus ik ga lekker. Gister wel de benedenboel een beetje aan kant gemaakt, maar verder ga ik niets doen zolang die gek daar boven al die rommel en herrie maakt. Straks lekker op de bank met HET boek!! Ben zo benieuwd hoe het is geworden, heb er eigenlijk nog niets over gelezen. Normaal hoor je al het eea als de engelse uit is, maar nu niets:no:
Nou het mag dus regenen stormen hagelen, bij mij de kachel aan en ik ben er ff niet
Annemiek
@Linda… Ja, ik weet welke laarzen je bedoelt… Die zijn ook gaaf… Dat zijn toch die laarzen met die klep ?? Ik heb ook zo’n gave tas gezien van le coq sportif… Die wil ik ook nog even kopen…
haha…
Ik kreeg gisteren avond een smsje van Selman… Hij maakte zich volgens mij toch wel zorgen, dus ik heb hem maar terug gesmst, en gewoon vertelt wat ik er van vind enz. Dat hij deze dagen, voordat hij in het leger moet, wel wat meer hadden mogen smsen… Hij begreep het gelukkig wel… En hij moet niet maandag in het leger, maar dinsdag avond… maarja…
Groetjes Yoella…
@ yoella…is het weer in orde tussen jullie nu dan,…??![]()
mijn vriend moet ook toevallig dinsdag avond gaan…met de bus van 7 uur…![]()
@…kelebek…idd de winter is echt op komst:(…gister toen we terug kwamen van het stappen hebben we de auto moeten ‘‘krabben’’… was ook veel liever in turkije nu!!
hebben jullie nog plannen voor 't weekend…?
blijf vandaag lkkr de hele dag thuis…aan turkije denken:)damn wil zoo graag terug!!
kusz kusz
filiz
@Linda: lekker is dat he, zo’n weekendje samen weg! Naar welke plaats gaan jullie precies? Ik denk dat de kerstmarkten nu haast al wel zo langzaamaan beginnen in Duitsland en Belgie ja. Alvast héél veel plezier!
Wat vond je vriend er trouwens van dat jullie foto’s er nog hingen?
All you need was wel leuk, alleen dit keer geen love uit Turkije. Ben benieuwd hoe de kerstaflevering wordt!
@Rieneke: ow balen! Sterkte met je blauwe plekken. Wat is het toch heerlijk als het zomer is en wat duurt dat nog lang :sad: Vanochtend moest ik ook weer krabben, bah zo’n hekel aan!
Hoe was het trouwens met Maret, jullie hadden toch laatst afgesproken?
@Nur: hoe was de Harry Potter nacht? Lijkt me wel bijzonder als je op zo’n moment moet werken. Zag er ook al een foto van in de krant van de boekwinkel hier in de buurt. Alle verkopers in heksenkleding, erg leuk! Ik probeer 'm vandaag nog te halen en dan maar weer genieten!!
@Sevgilim: werkze! Hopenlijk gaat de dag een beetje snel voor je!
@Annemiek: ben je al aan het lezen? Ik ben ook zo benieuwd hoe dit boek is, vond ze tot nu toe altijd super om te lezen, nog leuker dan de films. Sterkte met je klusser!
@Yoella: hihi zie je, het heeft wel gewerkt dat je ff niks hebt laten horen. Ook goed dat je nog even hebt laten weten hoe je erover denkt. Jeetje dus dinsdagavond is het zover en moet 'ie het leger in…
Zo, ben vanochtend al druk geweest. Heb het hele huis al schoongemaakt en de boodschappen gedaan. M’n vriend moet werken en daarna gaan we waarschijnlijk nog even naar de verjaardag van z’n oma. Gister kwam er nog even een vriendin langs en we hebben afgesproken om volgende week zaterdag lekker met z’n viertjes tapas te gaan eten, heeeeerlijk! Heb er al helemaal zin in!
Allemaal een fijn weekend!
Groetjes, Diamond