@bloem, ja dat geloof ik graag had ik ook de eerste paar maanden, maar geloof me, het wordt wel minder (iets) dat is op zich wel het voordeel dat ik geen vriend meer heb. ik hoef hem dus niet meer te bellen (doe ik wel dus ik zit ook beetje met spanning op mijn tel rekening te wachten) maar tochā¦
@yoella, balen dat het momenteel zo loopt. Maar misschien is het zo wel beter voor jullie. Straks zit hij in het leger, zie je hem anderhalf jaar niet enzā¦dus dat is ook voor jou wel heel moeilijk denk ik hoor. Je bent nog jong, geniet nog van je leven hier en misschien kom je weer een leuke jongen tegenā¦
@diamond: super laarzen heb ook schoenen nodig (naja niet echt nodig maar je snapt me wel) maar geen geld⦠hoewel daarnet met de regen het water door mn schoenen heen kwam zetten maar achā¦
sow had nu eigenlijk in college moeten zitten maar geen zin en geen tijd. ga zo eten en dan weer hard aan het huiswerk⦠tja, heb het maar zwaar
Zo vrije dag alweer voorbij. Wat een weer was het vandaag, hier kwam het met bakken uit de lucht en natuurlijk toen we net in de stad liepen :devil:
Heb twee reisgidsen meegekregen maar er staat weinig in voor ons, nou ja, was in ieder geval leuk om weer in te kijken, nu maar wachten op de Nederlandse!
@Annemiek: je hebt gave laarzen zo te horen! Wees dār maar lekker blij mee, en bovendien met laarzen kun je altijd lekker lang doen dus dat scheelt weer.
Genietse morgen in de sauna en alvast sterkte met klussen en de rotzooi. Maar het wordt toch altijd erger voordat het beter wordt dus straks hebben jullie lekker alles op orde, ook lekker.
@Linda: haha dat heb ik ook, neem ik me voor om lekker nog even te lezen voor het slapengaan voel ik mān oogleden al naar beneden komen. Vaak lees ik 's avonds, als er toch niks op tv is, zoals vanavond geloof ikā¦Morgen All you need is love, heb er nu al zin in!
@MizzStyloww: ik hoop dat je vriend weer wat duidelijker wordt voordat 'ie het leger in gaat, zo is die lange tijd bijna niet door te komen. Ik duim voor je!
@Bloem: ai sterkte met je telefoonrekening, kan me voorstellen dat het ongemerkt behoorlijk oplooptā¦
@Fransijn: en zo komen er steeds meer Turkije liefhebbers bij, leuk!
K heb niet zoveel tijd nu , net aardig wat moeten bijlezen dus hou het kort :
@ Yoella : meis wel rot voor je dat hij helemaal niet meer reageert ! Jongens ⦠soms denk ik egt van : wat moet je ermee ?! Maarja ā¦
Wat voor schoenen heb je trouwens (merk ofzoiets ?) want heb ook tijdje geleden laarzen gekocht met n veter aan de achterkant , van le coq sportif ⦠dacht misschien hebben we dezelfde ?
@ de rest ⦠we wachten idd op de nieuwe boeken !!
Nou, hou het even hierbij ⦠een vriendin staat beneden te wachten ā¦
@MissyMoi⦠Die laarzen van Le coq Sportif zijn ook zooo gaaf⦠die wilde ik eerst hebben, maar hadden ze nergens meer in mijn maat⦠( echt overal gezocht en gebeltā¦) Tja, 38 is altijd zo uitverkocht⦠Die laarzen die ik nu heb lijken er wel heel veel op⦠bruine heb ik⦠Ze waren wel onwijs duur⦠Maar ze waren gewoon zoo gaaf⦠en die van Le coq sportif waren ook duur⦠dussā¦
@Diamond⦠Jaah, wat een rot weer zegā¦!! Hagel, regen en wind⦠En ānatuurlijkā toen ik naar school moest ging het kei hard regen⦠en windje tegen⦠:mad:
@Nur⦠Ja, ik denk ook dat het zo beter is tussen mij en Selman⦠Het is misschien nu even moeilijk voor mij⦠Maar ik ga gewoon lekker met vriendinnen weg, enz. Ja ja⦠Ik ben nu eindelijk 16⦠Dus dat wordt zaterdag feesten⦠haha
Haha, zoo heb net ff 3 uurtjes met Selmanās broertje zitten msnenā¦
Me moeder boos, want het is examen week⦠hahaā¦
Maarja, ik ga zo lekker op de bank leggen, gtst kijken en de waargebeurde film op Rtl 4 kijkenā¦
Want ik voel me helemaal niet lekker⦠Maar ik moet wel naar school morgen⦠examensā¦
op zich viel de telefoonrekening wel mee, maar hij was velen malen hoger als toch begroot, van veel naar heel veel. Ik heb nl amper gebeld, we bellen nl niet, we zitten per dag 4 a 5 uur op msn en sms-en ons helemaal suf. Bellen alleen voor 2 minuutjes, om eventjes de stem te horen. Maar heb ook mobiel zitten bellen naar een vriendin in belgie en me dus helemaal suf gesms-ed a ⬠0,55 per minuut. Nu niet meer gelukkig, maar was wel duur.
@ yoella, denk, misschien is het maar beter zo, en zo te horen is het wel gezellig met het broertje⦠nee sorry geintje. Succes met de examens.
@diamond. Hier is eht koud maar heeft de ozn behoorlijk geschenen, prachtig vind ik dat. ik begin nu ook echt de schoonheid van NL te zien, met in mijn achterhoofd, dat ik volgend jaar heel ergens anders ben waarschijnlijk.
@ nur, foei, wel huiswerk maken en niet naar college??
@ beppie: prettig weekend. (jaloers!!!)
@ Fransijn, ik hoor het meer om me heen hoor. iedereen is in de turkije stemmingā¦hahahaha, hoezo besmettelijk.
zo mijn msn date kan elk moment arriveren!!!
Nog 23 dagen!!!
@ nur, foei, wel huiswerk maken en niet naar college??
nou ik vind het best netjes van mezelf⦠als ik naar college was gegaan had ik geen huiswerk kunnen maken dus tjaā¦kiezen of delen (en het regende en ik was echt welvan plan, liep uit mijn werk echt daarheen, maar toen ging het dus regenen en kwam net de bus die naar mijn huis zou gaan en toen ben ik daar maar ingestapt )
Zo zo, vandaag is mijn tweede vrije dag, iedereen van mijn klas is voor drie dagen naar de zee maar omdat ik en een paar andere mensen van mijn klas ons jaar opnieuw doen, mogen wij niet mee omdat er te weinig plaats was. Als we mee wilden, moesten we op een andere locatie blijven slapen die heel wat minder is dan de jeugdherberg waar de rest verblijft⦠Nou, snel uitgemaakt: thuis blijven dus, lekker relax, lang uitslapen en gewoon genieten van niets te doen! Morgen zijn we echter verplicht om ook naar de zee te gaan voor een wandeltocht . Hopelijk is het niet meer zo een weer zoals gisteren danā¦
ik ben heel erg druk bezig om zo veel mogelijk vrije dagen in Heerenveen door te gaan brengenā¦schaatsen kijken. Je weet maar nooit waar je volgend jaar rond deze tijd zet, toch???
En het lukt aardig, hihihhhi.
@Beppie⦠Geniet er lekker van⦠( ik ben alleen beetje laat, maarja )
@Sevgilim⦠Haha ja idd, een wandeltocht met dat weer van gisteren is egt niet leuk, vandaag is het gelukkig weer wat beterā¦
Moet je dan alleen voor die wandeltocht daarheen ??
@Bloem⦠Haha, ja met zijn broertje is het ook wel gezellig, hij is zoo gek⦠Alleen dat is echt zoān player⦠Hij zegt zelf ook altijd, 100 girls for me⦠En dat klopt nog ook, Hij heeft er 1 uit nederland, uit Engeland, Duitsland en in het internet cafe zat hij met een turks meisje⦠Duss dat is echt niks voor mij⦠Wat is er trouwens over 3 weken ??
Ik kreeg ik gisteren avond een smsje van Selman, Askim i love you very much⦠Hij heeft denk ik met zān broertje gepraat⦠Ik heb maar niks terug gesmst, ik hoop dat hij zich ook een keer zorgen gaat makenā¦
Yoella, dat is misschien wel een goed iets dat je hem niks heb teruggestuurd, laat hem nu maar eventjes āvoelenā hoe het is om een tijdje niks te krijgen! Heel goed van je !
En ja ik heb dan ook bruine laarzen die van le coq sportif ⦠jammer dat jij ze niet meer kon krijgen ⦠ik heb ook maat 38 en moest naar een filiaal stukje verder (zitten twee winkels die die schoenen verkochten op de lijnbaan in rādam) en had een van de laatste in maat 38 ⦠en ze wisten niet zeker of ze ze nog binnen kregen dus heb ze toen maar gelijk gekocht! Mn vriendin heeft ze in het zwart, ook erg leuk ! En ja ze waren idd niet goedkoop ⦠maaaarja ā¦
@Annemiek: ow wat een heerlijke dag was het om naar de sauna te gaan zeg! Brr het begint nu toch wel erg koud te wordenā¦Morgen moet ik er weer uit om 06:10 en waarschijnlijk zal het wel krabben worden want geloof dat het vannacht zou gaan vriezen.
Maar dan is het ook al weer lekker weekend. En de aankomende tijd staat de agenda lekker vol met allemaal leuke dingen en afspraken, heerlijk! En straks lekker een korte vakantie (tenminste zo voelt het altijd) in Brussel. Lekker shoppen, eten, zwemmen in het hotel, heb er nu al zin in! Vooral in het lekkere ontbijtbuffet wat ze daar hebben mmmm. Waarschijnlijk ga ik met mān moeder nog een dagje met de bus naar Keulen naar de kerstmarkten en we hebben lekker vaak met vrienden afgespoken, jaar zal wel snel om zijn dusā¦
@Yoella: heel goed dat jij ook ff niet reageert. Laat 'm maar 's voelen hoe dat is. Maar ik kan me voorstellen dat je je behoorlijk moet inhouden om niks terug te sturenā¦
@Sevgilim: succes tijdens de wandeltocht! Ik hoop dat het weer een beetje mee gaat zitten. In ieder geval maar een dikke jas aan doen! Blegh ik moet er morgen rond zes uur uit, zal ook ff aan jou denken
Ik begin maar 's ff met koken en doe zo wat kaarsjes aan, lekker gezellig! En vanavond ALL YOU NEED IS LOVE!!! Heb er al helemaal zin in!!
@diamond: leuk he, zo vroeg naar je werk en krabben hoe verzinnen ze het, waarom kan het niet gewoon zoān 20 graden blijven het hele jaar, gisteravond ook toen ik naar college moest, eerst kwartier op het station wachten dus heb in college mn jas maar aangehouden omdat ik het zoo koud had en in de avond terug weer⦠was echt bevroren. geef mij de zomer maar
Ben om 6u opgestaan (Heb ff aan je gedacht Diamond) en ik was helemaal klaar om te vertrekken toen er een sms toekwam op mijn gsm⦠Het meisje die met mij zou meegaan met de trein, was ziek (zei ze) dusja⦠Had ook al niet veel zin om te gaan, dan maar het andere meisje opgebeld en verteld dat die ene niet meeging en ik ook al niet veel zin had, en zij had ook al geen zin. Hebben we maar beslist dat we niet zouden gaan. Alleen de jongen die mee moest met ons, zat al op de trein en is toch onderweg nu, terwijl hij eigenlijk wel nog kon afstappen hier⦠Maar ja, vlug het adres waar hij moet zijn doorgestuurd. Is niet erg tevreden, wat ik wel begrijp, zou het ook niet echt leuk vinden. Maar het is nu zo, ff maandag gaan goedmaken .
Ik had toch al hoofdpijn dus ben maar gelijk ook niet vertrokken en heb nog maar juist een blaasontsteking gehad⦠:sad:
Nu maar hopen dat de leerkrachten het niet merken⦠of anders een goed excuus zoeken waarmee ze zouden kunnen tevreden zijn Iemand een tip?