Veel Plezier-welkom thuis 2

hee

@ Diamond: volgens mij weet ik wel wie je bedoelt van de receptie. Dat meisje wat in de bediening zat was ook een schat. Volgens mij was ze veel ouder dan ze eruit zag.
De man die je naar de kamer bracht bij aankomst was ook erg aardig. En niet te vergeten de man in de bediening die een beetje nederlands kon praten hahaha goede morgen en smakelijk eten. En zo kan ik er nog wel tig opnoemen van de bediening waar wij vaak mee gekletst hebben en leuke herinneringen aan hebben. hahaha de jongen in de bediening die steeds meende grapjes te maken maar waar ik niets van verstond.
Had de fotograaf Adem wat langer haar?? Denk wel dat ik hem ken maar hij was toen nog geen fotograaf toen wij er waren. Hoe was een vriend van onze fotograaf.
Heb er weer zin in.
Hahaha de duizend halen we misschien nog net voor het nieuwe jaar als iedereen veel blijft posten :slight_smile:

@ Von: ben ook benieuwd naar de tips van anderen over mooie boeken.
En als je nu niets hebt waar je je aan vast moet houden hier in Nederland dan kun je in Turkije altijd nog beslissen wat je doet. Volg je hart zou ik zeggen en dat weet wel wat het wil… Laat je vooral niet beïnvloeden door iedereen om je heen die er een andere mening over heeft. Hoe moeilijk dit ook voor je is.

groetjes Linda

@Linda: ja hij had iets langer haar en vaak een petje op. Hij was niet zo heel groot en had een littekentje in z’n wenkbrauw. Als het goed is werkt hij volkgend jaar ook weer in Riviera. De man van de koffers is inderdaad erg aardig. Elke keer als we hem tegenkwam riep hij heel hard HOLLAND haha. En niet te vergeten de vogel, haha wat een grappig beest was dat, al die toeristen liepen de hele dag om die kooi te kletsen en fluiten.

Groetjes, Diamond

@ Diamond: ja inderdaad hahaha die vogel was ook grappig. Hahaha er waren ook verschrikkelijk veel hotel gasten die je nooit meer vergeet. Hahaha een Nederlands gezin (vader moeder en twee dochters en allemaal blond) die de hele dag in de zon lag bijvoorbeeld en als ze een spettertje water op zich kregen waren ze boos. Ze lagen elke dag op de zelfde plaats aan het zwembad, zaten steeds op dezelfde plaats bij het eten en ze deden elke dag steeds dezelfde dingen op dezelfde tijd. Zij waren onze klok hahaha. Samen met andere nederlandse mensen die hun al vier jaar meegemaakt hadden probeerden we hun perongeluk een beetje nat te spetteren met de bal in het water. Ik heb een lol gehad dat wil je niet weten. Of een jongen die elk kwartier naar de bar liep om een biertje te halen en steeds met iedereen over zijn telefoon begon te praten hahaha niet voor niets had hij snel de bijnaam biertje. Zulke mensen vergeet je niet snel :slight_smile: en ik kan nog wel even zo doorgaan.

groetjes Linda

Oh geweldig, iedereen een bijnaam geven! Dat doen wij ook altijd en we hebben de grootste lol. Maar wat vreselijk, elke dag hetzelfde ritueel en alles hetzelfde, daar wordt je toch niet goed van. Op vakantie letten wij juist níet op de tijd, daar is het toch juist vakantie voor. Lekker doen waar je zin in hebt op welk moment jij dat wilt! Er hingen trouwens nog wat kleine fotootjes van jullie bij de fotograaf om z’n tafeltje, was wel grappig om te zien. Kunnen we volgend jaar weer lekker ervaringen uitwisselen, leuk!!

Groetjes, Diamond

ow joh ik geef er voor vandaag de brui aan… heb echt zo geen zin om ook maar iets meer te gan doen… lekker niksen vanavond… moet morgen weer :frowning:

Ja dat stel was echt zo vreselijk hahaha wij hielden ons ook niet aan de tijd maar we hebben zo’n lol gehad om die mensen. Hahaha die man ging ook elke dag rond 3 uur een andere zwembroek aantrekken dat was gewoon echt erg. Leek wel een autistisch gezin. hahahaha. Super zeg dat hij onze fototjes heeft laten hangen. Hij kwam ons deze laten zien een keer dat die daar hongen. Die fotograaf was echt super. Hahaha moet ik mijn vriend vertellen. Wij hebben veel mensen een bijnaam gegeven om te weten over wie je het had. Sommige mensen hadden gewoon niet in de gaten dat ze zo opvielen door kleine dingen te doen. Hahaha wil niet weten hoe ze over ons gepraat hebben. Wij zullen ook wel flink besproken zijn.

groetjes Linda

Om meer aanraders van boeken te weten moet je eens kijken onder de rubriek: Turkse Vakantieliefdes: Mooi boek: Turkse Vlinders.
Daar heb ik nog meerdere boeken opgezet die een beetje in hetzelfde thema zijn. Ook aanraders van andere mensen staan erop vermeld.

veel plezier xxx

@diamond en linda, heel herkenbaar. Ik zat dan wel niet in alanya, maar ons hotel was net een klein dorp…en ik weet wel welke bijnaam ik had, want elke ochtend bij het ontbijt kwamen de andere gasten bij mij vragen wat de roddels van de afgelopen nacht waren. Hahahahaaaa.
Op vakantie kijk ik niet op de klok, maar we hadden toch een vast ritme, gewoon gevoel, lekker comfi, gewoon doen wat prettig is, maar ja, dat wordt nog weleens hetzelfde.

@von, niks overhaast doen, wel genieten maar niks doen wat je neit echt heel erg graag zelf wilt. Als je bij hem wilt zijn kan dat de rest van je leven nog, die paar weekjes, maandjes maakt niks uit.

ik was het van het callcenter werk. ik stuur wel even een mailtje, want ik ben erg benieuwd hoe en wat, ik werk nu nl ookal jaren op een callcenter, en de meeste mensen vragen zich af waarom je dat zou doen, maar ik vind het LEUK!!!

de rest: slaap lekker

Goedesmorgens…

helaas de nacht is alweer voorbij (ik lag net zo lekker) en moeten we weer aan de slag. heb geen zin :frowning: maar moet maar. Ik zit na vandaag al op de helft van de week, dat is wel erg lekker…

Turkse vlinders, het is echt heel erg maar ik heb m zelf nog niet gelezen. Hij staat al vanaf de dag dat hij uitkwam in mijn boekenkast maar ik heb er geowon geen tijd voor. Ik heb nog een hele stapel liggen van boeken die ik nog moet lezen… en ik blijf maar kopen :w

heb gisteravond wel nuttig geweest. Op internet allerlei woordenoverhoorprogramma’s gezocht… kan ik mijn turkse woordjes overhoren. Alleen erg jammer dat sommige turkse letters het niet doen op die programma’s. ach dat is dan pech kan tenminste wel lekker oefenen

Bedenk me net dat ik wel heel vroeg ben voor een vrije dag, maar kon echt niet meer slapen. En bovendien ben ik morgen ook nog vrij, blijf ik dan wel wat langer liggen…
Het ziet er hier vandaag weer naar uit dat het een somber dagje wordt, bah! Ow, helemaal vergeten te vertellen, vorige week heb ik laarzen gekocht. Bij een winkelketen hier in de buurt hadden ze een paar dagen een korting van 20% en toen kon ik ze natuurlijk niet meer laten staan. Het zijn wel andere geworden dan die ik eerst had gezien maar deze zijn ook erg gaaf! Beetje cowboyachtig maar niet te, met een heel gave heel puntige neus. Kan nog steeds niet echt wennen aan laarzen met een ronde neus…
Vanmorgen nog even naar de stad, kijk ik meteen even in de boekwinkel voor Turkse vlinders, misschien is 'ie wel niet zo duur en koop ik 'm wel…Maar ja, heb de laatste tijd al zoveel leuke dingen gezien en kan moeilijk alles kopen. Zit nu nog te dubben over een winterjas, had een heel mooie leren gezien, zo’n colbertmodel, erg gaaf! Ik probeer me in te houden (moet ook wel met m’n weinige uurtjes :mad: )

Groetjes, Diamond

JOEPPIEEEE!!! Bijna weekend!!!

@Diamond. Gaaf die laarzen. Ik heb 2 weken terug laarzen gekocht. Voor mij zijn laarzen een crime, ik heb maat 43 extra breed. Als ze al iets gaafs in die maat hebben schrik je van het jaarsalaris dat ze kosten!! Maar ze zijn heel lang en zwart suede, en ik ben er megahappy mee!!

@Bloem: Das ook het lekkerste, dat doen in je vakantie hoe het komt. We hebben geen regels. Das vakantie toch!!

Ik heb het boek nog niet gelezen, eerst HP dit weekend, en dan zien we verder. Lekker met dit weer, op de bank, koppie koffie(of thee als je daarvan houd) en een paar uur voor jezelf!! Kan ik zo van genieten!!

Mijn hubbie heeft de komende week ook vrij, we gaan de zolder afmaken!!! Meiden denk aan me, een puinzooi in huis, en ik kan daar niet tegen dus!! Niet dat ik de hele tijd wil gaan schoonmaken, maar ik krijg wel meer kriebels!!! Ben geen super huisvrouw, maar als het langer dan 2 dagen een puinhoop is dan moet het schoon!!!

Nou eerst vandaag nog werken en dan morgen sauna:banana: , en vrijdag: HELPPPP
Annemiek:wave:

Goede morgen allemaal:

@ Bloem: hahaha ben je zulke roddelaar. Ben echt wel eens benieuwd hoe ze mij noemde. Hahahaha volgens mij wil ik het niet eens weten.

@ Nur: dat is vervelend zeg geen tijd om te lezen. Zo door de dag heen heb ik er ook geen tijd voor alleen in de bus en trein op weg naar stage en terug, als er reclame tussen de tv programma’s zijn en als ik in bed lig. Maar dan val ik binnen 5 minuten als een blok in slaap dus erg schiet het ook niet op maar zo kan ik er heel lang van genieten.
Mmm ik had ook een overhoorprogramma op middelbare school hahaha daar moest ik de tekens ook altijd bij wegdenken als ik in andere talen iets moest leren. Met als gevolg dat ik de tekens in de toets wel eens vergat Niet echt prettig dus. Hoop dat het bij jou wel werkt. geniet ervan dat je vandaag op de helft zit.
Na vandaag zit ik ook op de helf!!

@ Diamond: Geweldig eindelijk schoenen gekocht! Voor 20% korting moet je ze inderdaad niet laten liggen. Je bent voor een vrije dag erg vroeg op haha maar ach zo maak je hem wel helemaal mee. Het is niets om een dag te verslapen. Het boek kun je nog altijd lenen in de bieb, dus dan blijft er geld over voor iets anders!!

@ annemiek: Jij hebt te brede voeten, ik te smalle en daarnaast zijn mijn kuiten ook niet echt dik met als gevolg dat laarzen mij bijna nooit passen maar ik heb er ook!!! en ik ben er heel trots op. hahaha
Geniet van de sauna en daarna kan je pas gaan denken over poetsen!

Fijne dag iedereen

Linda

Haha, jaa ik herkent het ook, die bijnamen…
Ik was altijd : Girlfriend from the Photographer… haha
Me naam konden ze niet zeggen… Veel te moeilijk… Yoella…
Vond me vriend het eerste jaar ook… Dus hij vroeg van, kan ik dat niet wat anders zegge… :stuck_out_tongue: haha… Dus ik me doopnaam zeggen… ( Manuela )
Dus de hele dag door was het, Manuuu… haha, maar nu kan het wel zeggen hoor…:slight_smile:

Het jaar daarna was zijn broertje toevallig fotograaf bij het hotel waar ik zat…
( maar, dat wist ik natuurlijk niet… haha )
De hele dag door was het Yengeee, blablabla… wist nog niet wat het betekende… :stuck_out_tongue: Komt hij de laatste dag met z’n paspoort aan… AAAHHH broertje van me vriend… :eek:
En toevallig had ik hem dat jaar daarvoor ook al ontmoet, Turks oogje gehad voor aan me ketting… enz. Dus hij vroeg, waar is je turkse oog dan ?? haha… Wat zijn die turken soms toch slim… :cool: Dat hij me nog herkende… :confused:

@Diamond… Jaa, ik heb ook nieuwe laarzen gekocht… Met zo’n veter achter… Das wel makkelijk, want mijn kuiten zijn niet zo breed… Dus :smiley: dan kan je gewoon die veter strakker maken…

Groetjes Yoella…

@Yoella: heb je dan nog iets van je vriend gehoord ondertussen of heb ik erover gelezen?

ooooooh, heb zo een heimwee om terug naar Turkije te gaan …

@Sevgilim… Nee, ik heb niks meer van hem gehoord…
Volgens mij is het een beetje over tussen ons…
Ik weet eigelijk niet wat ik nu van hem moet denken…
Hij moet bijna in het leger… en dan laat hij nu niks meer van zich horen…
( terwijl z’n mobiel gewoon aanstaat… ) Ik baal dervan…

Groetjes Yoella…

@Yoella: is echt wel balen voor je zeg ! Mss heeft hij gewoon wat last van stress of zo ? Neemt hij zijn telefoon helemaal niet op als je probeert te bellen? Ik wil je niet ongerust maken maar met mijn vriend gebeurde dat ook eens, hij nam nooit op en een week later lag zijn gsm gewoon af, toen dacht ik, ja, hij heeft een ander nummer omdat ik teveel bel en sms. Drie weken later bleek dus gewoon dat hij met spoed moest geopereerd worden en zijn gsm nog bij hem op zijn kamer in het hotel lag en zijn batterij op was na een tijdje… Was ik blij toen ik hem ineens terug hoorde !

@Sevgilim… Ja, dat kan natuurlijk ook…
Maar ik heb zijn broertje gisteren gesproken… dus ik vroeg wat er aan de hand was met Selman… ( mijn “vriend” )
Hij zei wel van… Selman is ziek, hij is thuis, slapen…
Als ik sms, reageert hij niet… als ik bel, neemt hij niet op…
En op me verjaardag was het ook al zo’n drama…
Dus ik heb daarna nog smsje gestuurd ( zaterdag ) dat ie me elke dag ff moet smse, want dit is het laatste weekje… blablabla… ( hij vind me vast heel irritant… )
Kreeg weer geen bericht terug…
En hij vertelt ook helemaal niks over dat leger… Terwijl dat broertje me alles vertelt… Hij geeft me adres, telefoon nummer, enz.
En selman vertelde dat hij de eerste maand geen contact mag hebben… ( wat dus wel mag )

Ik vind het echt allemaal heeel raar, hij doet gewoon helemaal geen moeite meer voor mij…

Groetjes Yoella…

Haha, weer zo’n verhaal… en ik wou het kort houden… :slight_smile:

ieks, kreeg net mijn telefoonrekening…
aiaiai

Hoe erg is het dan?? Begrijp dat je behoorlijk geschrokken bent, maar goed, als je het niet vertellen wilt begrijp ik dat ook!!

Nog 30 minuten en ik heb deze werkweek overleeft!!!
Annemiek

Tsja Bloem ik kan me begrijpen dat je de eerste maanden schrikt van je hoge rekening.
Ik ben er inmiddels aan gewend geraakt, na 2 jaar.:yes:

Soms denk ik dat ik minder moet bellen en smsen, maar ja je wilt contact houden met je geliefden daar.

Ook m’n zussen zijn beiden aangestoken door het Turkijevirus.:love:
Mama wil er graag voor de gezelligheid heen en gaat altijd in mei en oktober mee.
M’n zussen willen nu ook vaker gaan.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN