Ik heb voor mn vriend belgische chocolade meegenomen, die ze hier zelf maken en ze hebben niet lang meegegaan ! Was wel leuk zo om te zien hoe verzot hij erop was ! Volgende keer neem ik de grootste doos mee die ze hier hebben ! hihi
Hee allemaal,
Von: Laat het je nog maar even bezinken wat je gaat doen met de terugkomst vanuit istanbul. Dat je hier niet perse terug hoeft te komen voor werk of andere zaken geeft je al meer ruimte natuurlijk.
Heeft je broer het al aan je ouders verteld dat hij en zijn vriendin naar Tenerife gaan?? Hoe was hun reactie?
Heb idols gemist van het weekend zo maar even op internet kijken. Wat ik op zondag altijd volg is gooise vrouwen, wat een super serie. En natuurlijk dadelijk big-brother en expeditie robinson. Hahaha ik ben echt een tv freak.
Bloem: Hmm het zit je niet mee volgens mij. Eerst een ticket wat nu veel goedkoper is dan wat jij ervoor betaald hebt en dan ook nog je haar… Hoe ziet het dan uit meid?? En heb je dan helemaal geen positieve reacties gekregen of bij jij de enige die het helemaal niets vind. Meestal zit het na een week pas hoe jij het zelf wilt hebben althans dat is bij mij altijd het geval.
Yoella: wat een rare wezens die turkse mannen of zullen we er mannen in het algemeen van maken. Want de Nederlandse mannen kunnen er ook heel wat van. Heb je wel een leuke verjaardag gehad ondanks dat? En hoe is de dvd film, heb je nu met of zonder geluid gekeken ivm de reacties van je familie op de film??
Diamond: Heerlijk je vriendje weer thuis. Hebben jullie een heerlijk weekend samen gehad? Fijn te horen dat hij het onwijs naar zijn zin heeft, en als je de kans hebt moet je zeker meegaan, maar natuurlijk wel tijd vrijhouden voor turkije.
Dat jij zelf niet kunt gaan naar de meeting is wel heel erge humor moet ik zeggen. Ik kan zelf niet omdat ik moet werken en om dan vanuit limburg daarna die kant op te gaan is niet realistisch. Wat dacht je van een meeting in Alanya hotel Riviera. Ik doe gelijk mee ![]()
Leuk het contact hebben met mensen van vakantie. Wij hebben nu ook nog steeds mail contact met nederlandse mensen.
Als Harry potter uitkomt (film) dan ga ik zeker naar de bios. Ik ben meer een leesfreak dan een filmfreak maar de boeken van Harry potter heb ik nog niet gelezen. Denk dat ik dat toch maar eens moet doen. Ben op dit moment het boek van stine jenssen aan het lezen “turkse vlinders” wat een onwijs mooi boek. In het forum vakantieliefdes staat hier meer over.
Sevgilim: Ben benieuwd naar die film
Joke: hahaha erg he 10 dagen niet hier zijn en zoveel bij te lezen, we lijken wel een stel oude vrouwtjes die aan het roddelen zijn. En turkije mis ik ook elke dag, ben blij als de zomer aangebroken is.
Rieneke: Volgens mij heb je zeker een extra koffer nodig hahaha. Verwen ze daar maar eens goed met al dat nederlandse lekkers
groetjes Linda ![]()
@Nur: haha in het voorjaar een nieuwe kans qua meeting. Waarschijnlijk hebben we dan allemaal alweer geboekt, da’s ook wel erg leuk!!
@Annemiek: inderdaad fijne werkweek! Ik hoef alleen morgenmiddag en vrijdag de hele dag. Woensdag ochtend ga ik nog even de stad in want heb ergens gelezen dat de Duitse reisgidsen al binnen zijn. Maakt me niks uit, alle voorpret is leuk, zelfs in het Duits ![]()
@Joke: erg he, die heimwee. Helemaal nu het hier in Nederland zo koud begint te worden…
@MissStyloow: de Duitse gidsen schijnen er al wel te zijn, de rest komt denk ik pas ergens in december.
@Rieneke: heel slim, veel eten meenemen en weinig kleren. Kun je daar heerlijk inkopen gaan doen!
@Linda: gaaf idee, een Riviera meeting! Ik schrijf me vast in!! Heb er alweer zó’n zin in er naartoe te gaan!! En hopenlijk komt er in het voorjaar een vervolg op de meeting, wil iedereen nu toch wel graag een keertje zien!
Zonet zijn we even naar het tuincentrum geweest, alles alweer helemaal in kerstsfeer. Volgende maand is het gewoon alweer kerst, gaat echt snel!!
Waar hebben jullie dat boek Turkse vlinders trouwens gekocht, kan het nergens vinden…
Groetjes, Diamond
Hier in België heb ik het in de Fnac gekocht, wss ook wel bekend in Nederland ? Het stond bij de afdeling Psychologie…
het boek is redelijk nieuw, nog maar een exemplaar in de bieb…
en mijn haar heeft een groene gloed…iedereen zegt heel netjes, je hebt iets met je haar gedaan, want het pluisd zo en ziet er zo…anders uit…die kun je in je zak steken…morgen ochtend meteen om 09.00 bij de kapper op de stoep, dit KAN gewoon echt niet, ik hou jullie op de hoogte…
@Bloem: idd dit kan niet, is zeker niet normaal! Ik werk bij een kapster en mn ma is zelf kapster dus normaal gezien als ze eerlijk zijn, moeten ze het helemaal opnieuw doen tot het echt naar jou wensen is volledig gratis !
véél succes xxx
ik hoop dat de kapster er morgen ochtend ook zo overdenkt…ik hou jullie op de hoogte.
succes ![]()
verder om mee te nemen: spreken ze daar engels? er zijn zat leuke boekjes over nederland en nederlandse gebruiken in het engels te verkrijgen. vinden ze misschien ook wel leuk?
zo he, t is weer ochtend…
ben wel weer heel actief geweest, heb mijn keuken al schoon zitten maken :o beetje overdreven misschien maar ach, hij was smerig. moet gebeuren he.
gisteravond nog heel laat huiswerk zitten maken en ga ook zo weer even beginnen. lekker druk.
Ga zo even eten en dan om 10 uur naar college. Stom vak dat ik heb maar moet toch maar gaan. Ik heb het al 1 x gemist (ik zou het wel vaker kunnen missen daar niet van) en het is zooo niet echt boeiend. Tenzij het over turkije gaat natuurlijk ![]()
daarna lekker werken (geld verdienen voor turkije) en dan vanavond weer naar school ![]()
mensjes, ik ga maar eten en dan huiswerk maken
FIJNE DAG ALLEMAAL
@ nur, je hebt om 07.40 je keuken al gepoetst??? Ik word er helemaal duizelig van…
ik heb idd van het andere topic al zon leuk boekje gevonden, dealing with the dutch, maar overal waar ik kom, is het in het NL vertaald…lekker handig.
Ik dnek dat ik maar een hele grote strik om mezelf heen doe, en dan heel hard surprise ga roepen ofzo…?? Hahahahaa
nu naar de kapper…een kijken wat er gaat gebeuren…
hopelijk niet nog groener…
Zo weer een nieuwe dag, al word ik niet zo vrolijk van het weer:dead:
Wat het ook goed doet bij de “bekkentrekkers door nederlands snoepgoed” is kaugom van de Lidl. Die blauwe in zakjes. Als je die geeft hebben ze daar vaak het idee dat hun mond in de fik staat. En wij vinden hem zooo lekker
Nou vandaag en morgen werken, donderdag heerlijk een dagje ontspannen met een vriendin in de Sauna(met kleine behandeling!) Hhah
Annemiek
@ nur, je hebt om 07.40 je keuken al gepoetst??? Ik word er helemaal duizelig van…
08:40 ongeveer ja
hihi 740 zou echt te erg zijn, vond dit al een beetje overdreven ![]()
ja die tijd klopt hier niet helemaal he?
gelukkig zeg, ik ben weer helemaal civciv style, andere kapper vond het geen probleem, ik ben zo opgelucht op dit moment…pfffffffffff
@Bloem: gelukkig maar dat het is opgelost!!
Nog anderhalf uur en dan zit deze werkdag er alweer op. Het is hier lekker druk maar gelukkig goed bij te benen. Zonet even bijgekletst met een collega die voor het eerst naar Turkije was geweest, en surprise, het was erg goed bevallen! Haha hoe kan het ook anders ![]()
Straks lekker niet koken, ga bij m’ n ouders eten want vriendje heeft vergadering. En vanavond lekker tv kijken of verder lezen in m’ n boek, heerlijk!
Spreek jullie vanavond nog wel ff denk ik ![]()
Groetjes, Diamond
ja, ik ben echt superblij, en nu maar groeien, zou ik tegen de haartjes willen zeggen!!
Hee allemaal
Zo phoe mijn dag zit er ook op. Morgenvroeg lekker uitslapen en dan smiddags weer naar stage tot savonds. Donderdag naar school, vrijdag stage, zaterdag werken en dan heerlijk een midweekje weg naar Duitsland. Wou natuurlijk liever naar turkije maar ik moet sparen voor de zomer om dan 3 weken naar Riviera te gaan. Maar duitsland is rond deze tijd ook erg gezellig.
@ Diamond: De duitse vakantieboeken zijn inderdaad uit. In Venlo (waar ik stage loop) zie ik de reclame ervoor bij alle reisbureau’s. IK WIL OOK AL DE REISBOEKEN :mad: . hahaha wij kunnen nog even wachten.
De meeting bij Riviera lijkt me een toppertje
hahaha. Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar iedereen.
Het boek van Stine Jenssen “Turkse Vlinders” heb ik niet gekocht maar bij de bieb gehaald. Het is vrij nieuw, ik was de eerste die het geleend heeft en het is echt zo mooi geschreven. Het is niet alleen een waargebeurd verhaal maar er staat ook heel veel informatie doorheen verwerkt over de verschillen in culturen en over turkse gebruiken enz. Het leest zich heel goed. Bij mij in de bieb stond het dan ook bij de informatieve landenboeken en niet bij de romans. Ik ben echt een leesfreak dus vanavond weer lekker op de bank ermee.
@ Bloem: Gelukkig dat je haar weer toonbaar is. Dat is zeker een grote opluchting of niet.
@ Nur: Zo jij hebt het op zo’n dag onwijs druk zeg. Poetsen-huiswerk-college-werken-college. kom jij nog wel aan slapen toe?? Ik maak ook lange dagen maar ik ben alleen al aan het reizen naar mijn stageplek en weer terug naar huis 3 uur kwijt. maar ik heb het er graag voor over ![]()
Zo dadelijk weer big-brother kijken…
Groetjes
Linda
@allemaal.boek turkse vlinders heb ik ook gelezen. alhoewel ik absoluut geen lezer ben, ging dit boek werkelijk overal mee naar toe en met 3 dagen had ik hem dan ook uit. Wat mooi geschreven en herkenbaar. daarna lag ie bij m’n vriendin die hem ook zo uit had en nu ligt hij bij onze turkse les - docente , die wilde hem ook wel lezen. Geweldig leuk boek, dus echt een aanrader !!
Maarre, er zijn vast nog meer van zulke boeken, hebben jullie tips misschien???
@Bloem. goed nieuws van je haar. niet meer klagen over bad hair day dus…gelukkig hebben ze het weer hersteld want niets is erger dan vernield haar door de kapper…toch
@diamond. zo dat heb je weer es goed geregeld? toch wel lekker samen met je moeder turks gekookt offe…??
jammer trouwens dat je niet naar de forummeeting kunt komen.
begin nu ook echt aan m’n aanmelding te twijfelen; er kunnen zoveel niet…jammer, misschien volgend jaar beter. is ook een moeilijke periode en dag voor de meesten denk ik.
@nur, zo jij bent ook een bezig bijtje zeg…begin me al lui te voelen als ik zo je verhalen lees over 's morgens vroeg een keuken schrobben. die van mij moet ook eens een beurt hebben, dusse als je zin hebt?? ![]()
O jee, heb nog steeds geen vlucht terug. En ook nog geen andere baan…dit gaat kritiek worden haha. gelukkig kan ik het wel even hebben om geen baan te hebben vanaf januari, maar dat moet natuurlijk ook weer niet té lang gaan duren.
bovendien wordt dan de kans steeds groter dat ik in turkije blijf ‘hangen’ en ik wil eigenlijk niets overhaast doen. laat dat maar aan m’n vriend over haha, die heeft het nu al over samenwonen, trouwen en inderdaad hoe kan het ook anders…een kindje. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH, doe nog maar even niet schat.
Eerst maar eens ff een kijkje nemen bij z’n familie eind v.h. jaar.
heb wel de zenuwen, maar het lijkt me ook helemaal geweldig om dit eens mee te maken.
Ben dan ook helemaal weg van hem, had hem net nog aan de telefoon en het is gewoon zo’n schat.
Ik probeer er - afgezien van alle negatieve reacties uit m’n omgeving - dan ook gewoon maar van te genieten !
@ikweetnietmeerwie. : ik had ergens geschreven over een callcenter in Istanbul waar ik dan misschien zou gaan werken. nog lang niet zeker allemaal,maar iemand (ik weet echt niet meer wie: sorry!! )had gevraagd om hier wat meer over te laten weten.
Het callcenter heet ETB (google maar even : ‘ETB Istanbul’) en ik heb hierover contact gehad met mevrouw Astrid Sikken. Ik heb wat mail in m’n mailbox van haar over salaris, werkzaamheden, werktijden etc, dus mocht je geïnteresseerd zijn, laat me dit dan even weten, dan stuur ik de mails aan je door .
nou meiden prettige avond, geniet ervan en tot ziens maar weer.
@Linda: tuurlijk, helemaal niet bij nagedacht om 'm bij de bieb te lenen. Blond he :whistle: Lijkt me een erg mooi boek. Laatst las ik in het blad Vriendin van m’n moeder een interview met de schrijfster, echt een leuke meid leek ze me.
Nu in de winter vind ik het helemaal lekker om op de bank weg te kruipen met een boek, ben nu een thriller aan het lezen van Robin Cook, ook erg leuk.
Vindt het trouwens super om straks iedereen in Riviera weer te zien! Hopenlijk is Adem, de fotograaf er ook weer, da’s zó’n schatje! En achter de receptie werkt ook zo’n leuke jongen, weet alleen z’n naam niet…Er zijn geloof ik maar twee mannen achter de receptie en dan bedoel ik de jongste.
Nou zit te wachten op m’n vriend, hij moet zo nog ff eten en ik ga maar gtst kijken. Morgen op naar het reisbureau voor de gidsen joehoeeeee
@Von: hihi je had alweer gereageerd voordat ik had gepost. Nee, het is geen Turks geworden, verre van dat zelfs, het is zuurkool geworden!! Inderdaad weinig aanmeldingen voor de meeting ja, dus toch ook nog maar een poging doen voor volgend jaar maart ofzo. Wordt toch een keer tijd dat we elkaar allemaal gaan zien…
Enne…lekker genieten van je vriendje en jullie gevoelens voor elkaar en laat iedereen maar lekker praten, jij weet wel beter!
Groetjes, Diamond
Trouwens nog 400 posts en we zitten alweer op de 1000 ![]()
Groetjes, Diamond