@ kelebek
misschien heel stom, maar moet je je niet meer zorgen gaan maken hoe je aan spullen voor de oliebollen gaat komen??? Potje mosterd neem je zoooo mee, maar voor oliebollen heb je wel een halve keuken nodigā¦
heb er geen verstand van, dat blijkt maar weer.
Wel erg leuk, ben errug benieuwd wat ze ervan gaan vinden. Als hoofdgerecht is misschien lekker om hazepeper ofā¦oeiā¦ik wilde voorstellen varkenshaas in mosterdhamā¦beetje ongepastā¦forget it. Ik denk nog eventjes verder voor je.
@yoella, snap ook niks van die mannen hoor, het ene moment zijn ze super lief en attent en denken aan alles, en het volgende moment doen ze weer zo bot en lompā¦net boeren!!! Ik had een sms gestuurd, van wanneer spreek ik je weer. Krijg ik er eentje terug, ik heb geen tijd, kan wel op msn komen, voor 5 minuutjes, komt ie op msn, zegt ie, hoi, ik heb geen tijd, doei.
NOU JA!!! wat moet je daar nou mee? geen tijd is geen tijd lijkt mij, cultuurverschil???
@diamond, ik moest wel lachen hoor. Het topic dat je geopend hebt, meeting tweede poging, en dan zoān leuke smilie erbij, en nu kun je zelf niet komen, hahahhaaaaaaaaa, ironie op zān best.
@ nur, boterkoekstukjes kun je ook niet eten, die moet je vretenā¦ik ken het, en misselijk, ja, ken ik ook. Ben je ook zo tv verslaafd???
@ joke, ik denk, beterschap??? sterkteā¦
nou, mijn weekend kan bijna beginnen, eens kijken hoe we de bad-hair-coupe gaan beperken, het ziet er gewoon echt NIET uit. zelfs andere mensen kunnen het niet verbergenā¦dit moet gauw anders, die sollicitatie is al spoedig!