Veel Plezier-welkom thuis 2

Lieve Yoella,

Gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik kan me heel goed voorstellen hoezeer je ervan baalt dat je nog niets gehoord hebt van je vriend.:mad:
Toch zijn dingen als een verjaardag voor hen vaak niet eens zo belangrijk.
Mijn vriend viert het niet eens als hij jarig is.
Ze zijn vaak met hele andere dingen bezig. Voor ons onbegrijpelijk, maar dat is nou eenmaal het verschil in cultuur.

Het zal echt wel wat laten horen, al is het misschien niet op het door jou verwachte tijdstip.
Je moet er heel goed rekening mee houden dat zij zich niet tot iets willen laten dwingen, daar hebben ze een pesthekel aan. wacht gewoon rustig af meisje, het komt goed.

Veel liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@Mizz-styloow beter laat dan nooit dus alsnog:

VAN HARTE GEFELICITEERD!

@Fransijn… Ja dat kan het natuurlijk ook zijn…
Maar vorig jaar had hij ook gelijk in de ochtend gesmst en ik hem ook…
En daarna nog uren aan de telefoon gehangen…
Dus had eigelijk wel verwacht dat hij dat vandaag ook deed…

@Jill… Thank youu…!!

Ik heb hem trouwens nog een keer gesmst in het turks…
Ik heb gezegt dat ik hem niet meer geloofde, en waarom hij niet gesmst of gebeld had…
Ik kreeg gelijk een smsje terug… Askim geloof me alsjeblieft, wordt niet boos op me…Ik hou met heel me hart van je…
Naja, ik nog een keer smsen… vertel nou gewoon wat er aan de hand is, en waarom je me gistere niet smste of belde…
Kreeg smsje terug… Je bent me askim voor altijd, in me hele leven… Ik had gisteren wat problemen…

Naja, lekker duidelijk… :confused:
Hij heeft tog niet de hele dag problemen… Hij heeft toch wel tijd voor 1 smsje… :mad:
Hij weet precies hoe die me niet meer kwaad krijgt…
Na al die lieve woordjes zeg ik al gauw, okey laat maar askim…
Maar dat heb ik nu nog niet gezegt… Het wordt is tijd dat hij sorry tegen mij gaat zeggen…

Groetjes Yoella…:slight_smile:

Zo de twee weken zonder vriendje zitten er alweer op. Is toch allemaal wel heel snel gegaan. Ben vanochtend al om half zeven opgestaan en samen met m’n schoonvader ben ik naar Schiphol gereden. Ben nu ook weer gewoon in m’n eigen huisje dus weer wat vaker hier op Wereldwijzer te vinden. Merk wel dat dit echt een verslaving is hoor als je niet zo vaak langs kunt komen. Hoop dat alles goed gaat met iedereen!!

@Yoella & Mizz Stylow: gefeliciteerd met jullie verjaardag! Hebben jullie een leuke dag en kadootjes gehad?

@Jill: iedereen is hier welkom op dit fijne forum, zolang we maar lekker over Turkije kunnen kletsen (en al het andere!). Geen verontschuldigingen dus!!

@Linda: wat een goede beoordeling! Wees maar trots op jezelf!

@Von: heb je een leuke dag gehad in Amsterdam?

@Iedereen: wie gaan er allemaal nog meer naar de meeting? In het eerste topic waren zoveel aanmeldingen en nu heeft er zich nog bijna niemand aangemeld. Heb wel zin jullie een keer in het echt te zien!! Verder allemaal een heel goed weekend!

Groetjes, Diamond

@Iedereen: wie gaan er allemaal nog meer naar de meeting? In het eerste topic waren zoveel aanmeldingen en nu heeft er zich nog bijna niemand aangemeld. Heb wel zin jullie een keer in het echt te zien!! Verder allemaal een heel goed weekend!

tja ik dus niet meer he… ik vind het wel heel jammer dat het niet gewoon op zondag kan. dan hoeft er bijna niemand te werken en kunnen er volgens mij veel meer mensen komen. Want ik moet gewoon werken en het is de week voor kerst dus ik kan echt niet eerder vrij krijgen… en dus niet op tijd daar zijn… jammer want het had me echt heel leuk geleken

Vindt het eerlijk gezegd ook een beetje jammer dat er (dat idee heb ik) niet heel veel aanmeldingen gaan komen. Terwijl er wel heel veel meiden mee zouden willen. Na zo’n tijd wil je toch wel een keer zien met wie je elke dag allemaal ‘praat’…

Groetjes, Diamond

ja dat vind ik ook echt hoor…
maar denk dat heel veel met hun werk zitten. als het een uurtje later geweest was zouden denk ik veel meer mensen kunnen…

@Cynthia: Jammer dat hij je niet belt voor je verjardag. Maar ik denk dat Turken in het algemeen er minder mee bezig zijn dan wij … Mijn verjaardag vergaten ze ook meestal behalve mn ex-vriendje (die nog altijd denkt dat ik op 19 november verjaar i.p.v. 19 oktober, maar beter laat dan nooit) en mn vriendje nu. Maar ik had het ze ook duidelijk meegedeeld :stuck_out_tongue: .Misschien heeft je vriendje gewoon even geen geld op zijn gsm… Maar alsnog van mij een Gelukkige Verjaardag !

@Diamond: Ik had zéér graag willen komen, ware het niet dat het zo ver rijden is voor me (4u !)

@Bloem: balen voor je haar zeg! Ik heb het mijne ook laten knippen, voor de eerste keer in mn leven zo kort (behalve toen ik een jaar of 3 was) en de reacties zijn van iedereen heel positief ! Mss moet je ook nog wennen aan je nieuwe kapsel?

@Von: Misschien kan je gewoon bij deze in Turkije blijven aangezien je geen retour hebt? Heb je dan ineens een reden om te blijven :stuck_out_tongue:

Zo, ga me nu lekker gaan klaarmaken om met vrienden een avondje naar de cinema te gaan: Flightplan, al gekend in Nederland ?

Groetjes aan allemaal xxx
:wave:

@sevgilim… jaah die film lijkt me zoo gaaf…
Ik ga er volgende week heen met een paar vriendinnen…
Duss vertel me hoe het was…:slight_smile:

Groetjes Yoella

@Sevgilim: lijkt me een erg gave film! Wil 'm binnenkort ook gaan kijken. In ieder geval heel veel plezier vanavond.
Wij hebben lekker een rustig avondje, lekker samen knus op de bank!

Groetjes, Diamond

@ Diamond: Heeft je vriend het leuk gehad in de USA? Dat wil ik ook nog zo graag eens doen hè! Maarja, ik wil nog zoveel! Ik wil in het voorjaar ook nog naar Istanbul en ben daar nog steeds voor aan het zoeken, omdat we met een hele groep gaan, die speciaal vanaf Enschede willen vliegen, omdat de meesten in Haaksbergen wonen.

Ik kreeg zojuist ook weer een nieuwsbrief van ons reisbureau, waar we onze laatste Turkije reis hadden geboekt en die had al zomer 2006 aanbiedingen met € 50 vroegboekkorting. Nou, wel verleidelijk hoor! :banana: Maar ik wacht toch nog even met boeken.

Ik wens je nog een knusse avond vanavond, want ja, jullie hebben natuurlijk wel wat in te halen hè? :love:

Prettige avond allemaal nog. Mvg. Roanna:wave:

@sevgilim. ik moet je zeggen ik denk er wel over om inderdaad te blijven ja haha. Ben van de week zo slim geweest om tegen m’n baas te zeggen dat ik per 1 januari opzeg, dus er staat me niets in de weg. Het is een heel lang verhaal , maar ik had geen andere keus. Nu dus snel een nieuwe baan zoeken. maar aan de andere kant wil ik wel graag weer een (vervolg)cursus turks gaan volgen aan de Tömer universiteit in Istanbul. Bovendien via dit forum zag ik wat werk bij een callcentrum in Istanbul en daar had ik op gereageerd. ze hadden aangegeven dat ik maar es langs moest komen als ik in Istanbul ben. Natuurlijk is het dan geen geweldige job, maar als het te combineren zou zijn, zeg ik nu niet meteen op voorhand nee. Maar er zit zoveel in m’n hoofd,ik neem verder maar even nog geen overhaaste beslissingen…Hmmm wel lastig hoor.

Hoe was trouwens de film ‘Flightplan’?? wil ook wel graag heen, lijkt me goede film!! we horen het wel van je!

@ Nur. echt jammer dat je niet mee kunt,had ook jou graag ontmoet. volgende keer beter. dan is een zondag denk ik ook een stuk beter.

@diamond: lekker dat je mannetje er weer is.genietse maar weer.
Dagje amsterdam was leuk, gezellig met m’n vriendin. Vertelde me alleen doodleuk dat ze samen met mijn broer plannen heeft om voor een paar jaar naar Tenerife te emigreren !!! :dead:
M’n broer (ze is met m’n broer) is nogal ondernemend typje en heeft nederland wel gezien met het slechte weer en chagrijnige mensen. En ik kan hem eigenlijk geen ongelijk geven…hij wil graag reisleider worden met bergtochten etc. Hmmm, zullen m’n ouders leuk vinden, hun dochter met een Turk en hun zoon met schoondochter op Tenerife…Ach, vliegtuigen moeten vliegen toch :wave:

Zit nu lekker Idols te kijken. beetje duf tv-vermaak maar kan er wel om lachen, hoe durven sommige zich op te geven ha staan gewoon compleet voor :banana:

meiden prettig weekend nog!!

ow Von wat hoor ik nou, plannen om in Turkije te blijven??? super joh, hoop dat er iets mogelijk is… als je dat doet kunnen we elkaar van de zomer ook zien want dan zit ik er waarschijnlijk 1 - 2 maanden :slight_smile: leuk hoor… gaat wel lekker tussen jullie blijkbaar.

@diamond: geniet van een bankavondje

ik ben nu aan het leren. net tot mn schrik erachter gekomen dat ik al 3 dagen te weinig blz heb gelezen voor gesch en de komende week heb ik erg weinig tijd dus moet nu 15 blz lezen en daar zal ik de hele avond wel mee bezig zijn… balen maar gelukkig is er toch weinig op tv

Kon me niet inhouden…
heerlijk turks brood gehaald, die geur, die smaak, die zaadjes erop…mmmmmmmmmmmm

hoe geur en smaak toch zulke sterke herinneringen kunnen ophalen…???

mijn haar is een ramp, niks wennen of wat dan ook, melk boeren honden peper en zout haar, helemaal verkeerde kleur, en over 2 weken super belangrijke sollicitatie, blegh…baal, baal, baal.

@von, callcenter werk in istanbul?? kun je iets meer vertellen?

@ nur, succes met de studie

ik kan niet naar de meeting, dan zit ik in turkije, is dat ene goede reden of niet???

fijne avond allemaal

@Sevgilim: hoe was de film? Is het een aanrader?

@Roanna: hij heeft het heel erg gaaf gehad, was alleen te kort om alles te doen en zien wat hij in gedachten had. Hij was nog graag naar Miami gegaan maar dat werd daar heel erg afgeraden na de orkaan van laatst. Wel is hij een paar dagen naar New York geweest, zier er erg gaaf uit op de foto’s. Wie weet dat we volgend jaar samen gaan…Alhoewel Turkije natuurlijk wel de voorkeur heeft haha.
Ja Istanbul kan nu ook vanaf Enschede, da’s voor ons ook wel erg verleidelijk…Da’s een stad die ik ook zeker nog heel graag een keer wil zien!

@Von: wel lastig, maar ook wel een spannende situatie waar je nu inzit. Ben benieuwd hoe het uiteindelijk allemaal gaat uitpakken! Haha jij en je broer zijn wel reislustig zeg!

@Nur: is het nog gelukt om een beetje bij te lezen?

@Bloem: oh heeeeeeerlijk, Turks brood! Wat zonde van je haar! Kan me voorstellen dat je er flink van baalt! Kunnen ze er niet nog iets aan doen?

Klinkt een beetje lullig maar ik ben er zelf de 17e ook niet. M’n vriend en ik hebben een weekendje Brussel geboekt. Aangezien het met zijn werk steeds problemen gaf was dat weekend de enige optie. En Brussel is echt traditie geworden (doen we nu al drie jaar) dus daar wil ik wel graag naartoe!!

Allemaal een fijn weekend!

Groetjes, Diamond

De film was mooi, maar het begin duurde me iets té lang en de spanning iets te weinig jammer genoeg. Ik vind de film redelijk voorspelbaar maar heb er toch van genoten, het moet tenslotte niet altijd horror zijn hé…

@Sevgilim… Dus het is niet egt een aanrader ??
Want ik ga er waarschijnlijk dinsdag heen… als ie dan draait…

Groetjes Yoella…

Wel, ik vergelijk het meer met een film die je gewoon op TV kunt zien. Niet te vergelijken met de echte toppers die in de cinema worden gedraaid maar zeker ook geen misse film hoor maar ja, soms dachten we van: wanneer komt het nu eigenlijk en toen was de film gedaan… Als je niet echt op het puntje van je stoel wil zitten van de spanning moet je deze film niet nemen. Het is eerder gewoon ontspannen. De spanning duurde té weinig lang zeg maar en kon je meestal voorspellen hoe het zou aflopen. Nu is het echt te zien wat je zelf van een film verlangt.
Ik ging ook wel meest gaan kijken omdat ik graag films zie waarin vliegtuigen voorkomen :stuck_out_tongue:

groetjes xxx

@Sevgilim: ik las toevallig net een zelfde soort reactie in onze tvgids. Dat 'ie niet echt heel spannend was. Binnenkort komt geloof ik ook weer een Harry Potterfilm in de bios, alhoewel ik de boeken meestal veel leuker vind dan de films…

Vandaag een rustig dagje, alle spullen weer opgeruimd die m’n vriend mee heeft gehad, gewassen en zometeen ff bij m’n ouders langs. Heb net nog even gebeld met mensen die we in Turgutreis hadden leren kennen. Daar gaan we binnenkort naartoe. Altijd erg leuk, mensen die je van vakantie kent!

Groetjes, Diamond

hier bedoel je? Ja ben weer redelijk bij :slight_smile: Best wel leuk om weer terug te zijn al slokt het weer erg veel van mijn tijd op :slight_smile:

sow ben net terug van mijn oma. lekker schoongemaakt en haar geholopen met de surprise te maken. super gezellig. Nu weer thuis en moet zo maar eens wat gaan doen aan mijn huiswerk. Het is niet moeilijk alleen best wel veel en aangezien ik de volgende week steeds moet werken.

ja niet normaal moet je zien:

maandag: 13-1730 werken en 1830-2030 college
dinsdag: 11-13 college, 14-18 werken en dan 19-2030 cursus turks
woensdag: 9-1730 werken en dan 1830-2030 college
donderdag: 9-1730 werken en dan 1830-2030 college
vrijdag: 9-18 werken
vrijdagnacht: 0000 tot uurtje of 0030 of 0100 werken (Harry Potter he)
zaterdag: 9 - 17 werken.

denk dat ik zondag maar gewoon in mijn bed blijf liggen. heb me iets te veel op mn hals gehaald komende week :w