Veel Plezier-welkom thuis 2

Hoi Jill,

ik weet niet precies wat er met je is, maar geloof mij als ik denk dat er niemand is die het je kwalijk neemt. Ik ben ook (door een andere reden) heel lang afwezig geweest hier en kijk eens hoei k weer verwelkomt word.

Doe gewoon lekker rustig aan en dan komt het vanzelf wel weer ok en dat je wel weer kunt reageren. Denk eerst lekker aan jezelf

xxx

jeetje jill, no problem toch???

we hebben allemaal zo veel aan ons hoofd, en vooral een ding…turkije!!!:wink:

helemaal niet druk over maken jill…niemand neemt het je kwalijk!!!alles komt uiteindeluk tog weer goed

groetjes yvonne

Heey …
Misschien heel stom vraagje maar hoezo komt maretje hier niet zo veel meer ?

xxx

Wat is het toch heerlijk dat iedereen gewoon lekker zichelf kan zijn op deze site.
We durven allemaal onze gevoelens wel weer te geven.
Het maakt niet uit wie je bent wat je bent, we zijn allemaal een.
Turkije en alles wat daar mee samenhangt is ons aller passie.
We leven en lezen met iedereen mee. Heerlijk.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Jullie zijn allemaal toppertjes en een ding hebben we inderdaad gemeen:

We zijn allemaal gek van Turkije !!!

Groetjes,Jill

@Cicek: Heey!! Ja Içmeler was een heerlijk weekje! Lekker een dagje met de boot mee geweest, en het was inderdaad super mooi weer! Wel jammer dat er al vrij veel dicht was, maar goed het was lekker!!

Inderdaad vreemd he, van die afstand! Moest ook nog aan jou denken… Maar goed ben weer thuis, nu gaat het zo’n 7 maanden duren voordat ik weer kan gaan! BALEN!!

Liefs Cyn!

@Jill Het maakt niet uit of je wel of niet op het juiste reageerd, ik ben iig blij dat je er regelmatig bent. En als ik er zo over nadenk, ik had gewild dat ik, toen ik thuis zat na mijn ongeluk(10 jaar geleden), en alles ook niet helemaal optimaal werkte:dead: , ik een forum had gehad waar ik zo af en toe mijn ei op kwijt had gekunt duzz, niet over nadenken gewoon blijven komen!!

@Maret: Joh, ik weet niet wat er gebeurt is, maar laat zo af en toe eens iets van je horen alsjeblieft

Verder is het rot weer en moet ik helaas werken door alle wisselingen, maar we gaan het weekend in. Een dubbel weekend, want onze lease(blijf)-puber gaat maandag voor 2 weken naar Den Helder, en ik ga hem afgrijzelijk missen dus!! Als hij terugkomt ga ik dat weekend weg voor een training(lekker gepland door anderen, en ik kan er niet onderuit:dead: ), dus het word afzien en wennen.

Nou ik ga jullie wel weer spreken de groetjes en een fijn weekend:wave:
Annemiek

Bedankt allemaal voor zoveel begrip,het is echt een leuk forum hier.

@ Beppie jammer dat je moet werken maar ja met dit weer zal je niet veel missen denk ik,hier regent het en het is echt koud brrrrrrrrr.

@ Iedereen een fijn weekend!

Groetjes en knuffel,Jill

Yeaahh…!! Ben vandaag jarig…:banana:
Eindelijk Sweet 16…!!

Maar ik ga snel wel… visiteee :slight_smile:
Groetjes Yoella…

dogum günün kutlu olsun!:banana:

@Mizz-StyloOw: Gelukkige verjaardag !!!

Hee allemaal:

Nur: dat is leuk om te horen dat je baas het eigenlijk toch wel leuk heeft gevonden in Turkije

Filiz: voor het eerst helemaal alleen met het vliegtuig weg? spannend zeg. Met de gedachte aan de eindbestemming moet dat een eitje worden toch??

Jill: Iedereen hier is hartstikke welkom en het is net of het hier een grote familie is. Op andere forums heb je het niet dat iedereen zijn gevoelens kan uiten en daar ook steun in krijgt door de rest. Het maakt helemaal niet uit dat je niet op iedereen reageert, de bijdrage die je levert aan dit geweldige forum is gewoon al geweldig! En ik moet ook altijd op een briefje schrijven op wie ik ook al weer moet reageren en waarom. Heb er veel respect voor dat je ons verteld dat je het gewoon niet kan en daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen. :slight_smile:

Annemiek: Sterkte met het missen van de puber!

Yoella: gefeliciteerd

MARETJE: :wave: Jou inbreng aan dit forum vond ik altijd heel erg leuk om te lezen en ik hoop dat je nog iets van je laat horen.

Iedereen: ik heb gister een gesprek gehad met lerares op school en met mijn stagebegeleidster en ze vonden me supergoed op stage!! Ik had tussen 8 en 9 en het neigde naar de 9 dus het is helemaal super.
Ik geniet er elke dag weer van om met de cliënten van mijn stageplek te werken. Het is gewoon super om echt zeker te zijn van wat je wil in je leven qua beroep.
Over een weekje heerlijk een midweekje naar Duitsland.

Groetjes Linda

yoella, van harte gefeliciteerd…hopelijk heb een mega leuke verjaardag…en? nog verjaardagspost uit turkije???

wat een goede berichten allemaal
super linda zeg

ik zelf moet werken, maar voor alle anderen: prettig weekend!!!

Thanks allemaal !! :slight_smile:
Neej, geen post van hem gehad… en zelf de hele dag nog nix van hem gehoord.!!! :mad:
Maarjah, niet aan denken… vandaag is het mijn feest…
Ik ga me morgen maar kwaad maken om hem…

Groetjes Yoella…

Hoi Yoella.

Ook namens mij van harte gefeliciteerd, nog vele gezonde en reislustige jaren, zo ook nog een fijne avond gewenst.:banana:

Sweet 16!!! Heerlijk!.. O jee, wat is dat voor mij allang geleden.

Mvg. Roanna:wave:

@ Joalla…beter laat dan nooit: dogun gününe kutlu olsun,oftewel van harte gefeliciteerd met je verjaardag nog.Hoop dat je eengezellige dag gehad hebt! 16…klinkt zelfs voor mij als heel lang geleden haha:)
‘Al’ wat gehoord van je lover ???

@Jill.Ik zag net je berichtje pas…Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook de grootste moeite mee heb om alle verhalen uit elkaar te houden. maar het gaat er gewoon om dat iedereen hier z’n verhaal kwijt kan en mensen het leuk vinden om wat met elkaar uit te wisselen. Ik vind het super dat je erbij bent en maak je zeker nergens druk om: we love turkey ,we love each other !!! :tunisia:

@ Cynthia. 7 maanden…oeff das wel lang. maar je moet maar zo zien, elke dag is er een. Bovendien hebben we een leuk Forum-uitje in het vooruitzicht! Je komt toch wel hè, kunnen we samen treinen. Als je wilt hoor. Ik neem waarschijnlijk ook een (turkijegek)vriendin van me mee. hoe meer zielen hoe meer vreugd zou ik zeggen. Zou het leuk vinden als je mee gaat! Ik hoor het wel.

@allemaal: prettig weekend!! Ik ga ff een dagje naar Amsterdam. Is het toch wel echt weer voor vond ik zo. Helaas kan ik weinig shoppen, wacht nogevenop de maandelijkse donatie van m’n baas haha :dead: Maar goed, Amsterdam is altijd wel ff gezellie.

Haha, heb nog steeds geen retourvlucht vanuit Istanbul. Maar zal die van het weekend maar even gaan boeken, op corendon lijken ze wel met de dag duurder te worden. Ga 27 december naar m’n vriend, in istanbul Oud&Nieuw en dan op naar het oosten van turkije (uurtje of 20 in de bus ,lijkt me geweldig door turkije te reizen!!! ), om naar z’n familie te gaan. Weet nog niet hoe lang we daar blijven, maar ik denk een paar dagen tot een week. Dat zal een behoorlijke ervaring worden, dat is zeker. En dan 10 januari of zo maar weer es richting Nederland. Hoe bedoel je cultuurshock???..

@ von, ja bij corendon lijkt dat idd het geval, hoe dichterbij je wilt vliegen hoe duurder, normaal gesproken is dat altijd bij van die internettickets…(ik neem aan de rest ook) maar ik baal nu gigantisch. Kon het niet laten natuurlijk, en zat nog eventjes te kijken op de site van “mijn” ticket, is datzelfde ticket, wat ik een week geleden geboekt heb, inmiddels 40 euro GOEDKOPER geworden ???

baal, baal, geduld is niet mijn sterkte kant, maar hier baal ik wel heel erg van zeg…wie weet is ie volgende week weer goedkoper…grrrr:mad:

en mijn haar is ookal verpest bij de kapper…baal, baal, baal

prettig weekend allemaal:)

@Bloem… Tjah, daar baal je wel van…
Maar als nog Prettig weekend…!!

@Von… Nee nog steed nix van me vriend gehoord…!!:mad:
Ik heb hem vannochtend gesmst, en ik heb hem ff duidelijk gemaakt dat ik het helemaal niet leuk vind… ( Nog steeds nix terug gehad !!! )
Hij kan het niet vergeten zijn… want 2 dagen ervoor vroeg ik nog aan hem wat er op 11-11 was… En toen wist hij het gewoon…
Maarja, ik maak me hier echt zoo boos om… en zeker omdat hij nu ook al geen antwoord geeft…!!

Ik snap dat gewoon niet… is het nou zoo moeilijk om even 5 minute te bellen op me verjaardag…:confused:
Naja, waarschijnlijk zegt dit al genoeg…

Groetjes Yoella…