@llemaal: Nou mijn presentatie is achter de rug… Hebben een 8 gekregen, dus vind het wel prima!!!
Dat was het ff voor nu, heb heeeel veel huiswerk!
Doei!!!
Liefs Cyn
@llemaal: Nou mijn presentatie is achter de rug… Hebben een 8 gekregen, dus vind het wel prima!!!
Dat was het ff voor nu, heb heeeel veel huiswerk!
Doei!!!
Liefs Cyn
Hoi Allemaal
Een poosje niet geweest, had een heerlijk weekje vrij. Eigenlijk helemaal niets gedaan en van alles geregeld zodat de puber volgende week de marine in kan.
Op het werk heel rustig, en vreselijk onrustig. De proeftijd van de nieuwe collega is afgelopen en er is besloten dat ze niet mag blijven. Niet dat ze niet voldeed, maar goed, ze is weg. Een andere die hier al meer geweest was is terug en nu komt het allemaal wel weer goed, maar ik baal als een stekker van alle spanning. :dead: :dead:
Thuis alles lekker rustig en geen bijzonderheden.
Oh ik heb zin om er gewoon ff tussenuit te gaan, niets te doen met mijn hubbie en ergens de buurt te verkennen ofzo
Groetjes
Annemiek
@nur…mooi dat je dr weer bent…we hebben je wel gemist hoor…maar gelukkig gaat alles goed met je…
@cynthia…mooi joh die 8…!!
@annemiek…altijd lkkr zo n weekje vrij he…
jmmr dat je nieuwe
ondertussen excollega niet mocht blijven…
morgen ga ik lkkr mn koffer in pakken:D:D heb dr zooo n zin in…
liefs
filiz
Zo ik heb gewoon alweer weekend! Aan de ene kant best luxe natuurlijk maar tja, van tien uurtjes werken per week kun je niet vaak naar Turkije :mad:
@Nur: lekker is dat he, nu je helemaal je huisje op orde hebt. En gelukkig ook weer gewoon op internet kunt en hier weer lekker kunt meekletsen!
@Cynthia: gefeliciteerd met je 8! Hartstikke goed gedaan!
@Annemiek: wat een gedoe op je werk. Hopenlijk wordt het wat dat betreft allemaal weer war rustiger. Het was hier vandaag trouwens ook niet heel druk, maar heb wat dingetjes gedaan waar je anders niet aan toekomt.
@Filiz: ow lekker hoor weer je koffer inpakken. Wou dat ik dat ook binnenkort weer mocht…
Er staat hier allemaal lekker Turks eten op de balie voor de overwerkers en het ruikt zoooo lekker!!! :dead:
Groetjes, Diamond
Jeetje wat moest ik veel bijlezen!!! :eek:
@ Nur: Welkom terug!!!
Heb trouwens nog een boodschap van Maretje: ze heeft haar account opgezegd, maar ze blijft wel trouw meelezen. Groetjes van Maretje!
Ik heb volgende week woensdag met haar afgesproken. Ben benieuwd ![]()
Had afgelopen weekend met S op msn gesproken! SUPER gesprek! Hij was bij zn familie toen en zou afgelopen maandag weer terug naar Istanbul gaan. Leek wel even of de rollen omgedraaid waren, alsof hij mij leuker vond dan ik hem (niet mogelijk
hihi) Hij miste me en keek uit naar de dag dat ik naar kerst, als ik kom naar Istanbul!!! Waaahhh nu helemaal super zin in!
En gister ochtend (dus maandag) vertelde ik aan een van mn beste Turkse vrienden (ook van S) dat ik S had gesproken, zegt ie: Ja dat had S me al verteld!! Hahahaha cool!
Nog 6 en een halve week te gaan!! Nog 38 dagen!
Ik ben de laatste tijd zo gelukkig! Ik heb een moeilijke tijd gehad vooral vorig jaar en ik heb me erzelf nu bovenop geholpen. En ik voel me nu gelukkig!!! Wie had dat gedacht vorig jaar ![]()
Ben van studie veranderd! Beste beslissing ooit! En heb nu dus (grote) kans op stage in Istanbul! En ben nu, om die kans nog groter te maken, op het geweldige plan gekomen om als ik naar Istanbul ga, op bedrijfsbezoek te gaan bij een aantal vormgevingskantoren! Waahhh heb er helemaal zin in!
Zie de toekomst heel mooi voor me liggen! En het ziet er heerlijk uit!
Liefs Rieneke
@rieneke…super dat het allemaal zo goed gaat…!! houde zo meid…je hebt echt een enthousiaste manier van schrijven…krijg er zelf goede zin van!!
altijd leuk om te lezen dat het goed gaat met iemand…![]()
@diamond…prettig weekend…haha klinkt raar op dinsdag ja;)
oja…groetjes terug aan maretje!!
liefz
filiz
filiz
heel heel erg veel plezier…
super.
Hee iedereen,
Ben druk met vanalles, stageverslagen maken want de 1e periode is om en donderdag komt mijn lerares voor het eerst op de stage voor het beoordelingsgesprek van deze periode… SPANNEND maar ik heb er een goed gevoel bij dat gaat wel goed komen. Verder ben ik niet echt lekker de laatste dagen maar het zet zich niet echt door. Ik ben dus niet ziek genoeg om thuis in bed te blijven maar toch weer niet lekker genoeg om alles met volle overtuiging en kracht te kunnen doen. frustrerend is dat. Hopelijk is het snel over.
@ cynthia: Fijn dat je weer een stuk opgeknapt bent. Wha super die 8 voor je presentatie.
@Von: Wat een vooruitzicht zeg om rond kersttijd in istanbul te zijn.
@ Missymoi: Hou vol met die goede cijfers
@ Filiz: In het weekend heb ik nog feestjes voor mijn verjaardag met mijn schoonfamilie en ook nog een voor vrienden, we gaan gezellig stappen met zijn allen.
WAT GAAF DAT JE NAAR ISTANBUL GAAT. IK WIL OOK ZON MOEDER!!!
@ Nur: Welkom terug meid
Leuk om te lezen dat het goed gaat.
@ Annemiek: Kan me voorstellen dat je niet goed wordt van de spanningen op je werk met al die veranderingen van collega’s
@ Rieneke: Super meid dat je nu zo onwijs gelukkig bent in het leven wat je hebt. Wat een jaar wel niet uit kan maken. Het zou onwijs geweldig zijn als je naar turkije kan voor stage.
WAt jammer dat Maretje haar acount had opgezegd. Dacht al zoiets omdat ik laatst niets meer van haar terug kon lezen. Nou in ieder geval heeeeel veeeeel groetjes voor haar. Leuk dat jullie een afspraak hebben in het weekend. Laat even weten hoe het was…
groetjes Linda
@rieneke: fijn dat het nu zo goed gaat ![]()
@de rest: thanks, blij weer terug te zijn
moet zo werken. heb echt geeeen zin gewoon. lag nog zo lekker in mijn bedje te slapen en werd ruw gestoord door mijn wekker. ik snap echt niet waarom ze dat soort dingen hebben uitgevonden.
gisteravond even een dipje. Had een prachtig boek gelezen en toen ging ik opeens flink janken en heb ik mn zus gebeld een een uur zitten lullen dus lag ook al niet al te vroeg in mijn bed helaas… maar ach…
en nu is mn baas weer terug van vakantie in turkije. hij wilde helemaal niet dus ben benieuwd wat hij er nou van vond ![]()
fijne dag iedereen
haha nur…wat heb jij voor een baas…??? wie wil er nu niet naar turkije…??
groetjes
filiz
@Nur: ben ook wel eens benieuwd wat hij van Turkije vond en of we er alweer een nieuwe Trkijeverslaafde aan overhouden
![]()
@Filiz: ben waarschijnlijk goed laat maar toch nog een Gelukkige Verjaardag gewenst!
@Cynthia: proficiat met je 8 ! Doe zo verder ![]()
groetjes xxx
elke dag die er voorbij gaat is er weer eentje meer… ben echt zoooo aan het aftellen.
ik heb ook zo’n collega, die houdt zelfs helemaal niet van op vakantie gaan, die vond het verschrikkelijk dat ze twee weken weg moest, haar gezin wilde dat, en dan ook nog naar turkije…heb haar maar niet verteld dat ik alweer voor de 4e keer ga.
snap ik echt helemaal niks van…
maar ja, er zijn ook zat mensen die denken, he bah, turkije, met turken en alles, en die komen helemaal dol enthousiast terug, met reactie’s als…zo vriendelijk, zo gastvrij, goed geregeld, enz, enz
dit topic is volgens mij niet voor niks het druksbezochte van de site???
@sevgilim…ik denk dat je 't verkeerd gelezen hebt…linda is wel jarig geweest. ik ook hoor, maar dat was al afgelopen zomer;)maar toch nog bedankt…!!;)![]()
jeetje meiden…ben zo zenuachtig nu…'t is de 1e keer dat ik echt helemaal alleen vlieg…
kusz kusz
filiz
aahhh joh,
valt best mee
gewoon genieten van het feit dat je snel weer in turkije bent…
vliegen duurt maar 3 a 4 uurtjes.
lekker muziekje op, boekje mee, beetje dagdromen…
komt helemaal goed.
veel plezier
@ Cynthia: Hoe was het trouwens in İçmeler?
Net toen je kwam hebben we een paar daagjes goed weer gehad, had jij even geluk!
Toen je daar was kwamen we nog langs met de motor en toen dacht ik, och Cynthia is nu daar, heel raar, steeds op Wereldwijzer vanuit Nederland, 3000 km hiervandaan en nu 5 minuutjes van mijn huis af!
Ik hoop dat je een fijne tijd hebt gehad!
Heel veel groetjes vaanuit İçmeler…![]()
@Filiz: SORRY !!! Maar ik ben echt helemaal niet meer mee :sad:
@iedereen: hihihi hij was best wel heel positief. zat wel in een all in resort maar zn contacten met de turkse mensen vond ie erg leuk. had ik wel verwacht hoor. hij ergerde zich meer aan het soort mensen dat tegenwoordig naar turkije gaat (tja goedkoop land he) en waar hij dus mee in het vliegtuig zat dan aan turkije en de turken. Vond het wel erg grappig.
whoeiiii, ik kan bijna weer gaan aftellen :D:D:D:D:D:D
heeeeel grote kans dat ik in januari weer ga. Heb het echt nodig, maar geldgebrek he… maar zat het vandaag uit te rekenen (ga straks als ik thuiskom even verder) en het moet er toch wel inzitten om even een weekje weg te kunnen. hoop het hoop het (komt omdat ik nu voor de sint en kerst zoveeeel ga werken… :D)
naja ik ga weer verder, zit nu onder college dictee te doen en had mezelf ff pauze gegeven ![]()
@Maret: als je dit leest: vind 't superjammer dat je hier niet meer komt! Je was altijd erg gezellig om mee te kletsen. In ieder geval heel veel succes met alles en wie weet spreken we je nog 's.
Liefs, Diamond
Lieve Allemaal,
Ik wil jullie even allemaal iets uitleggen.
Misschien hebben jullie je wel eens afgevraagd waarom ik zo weinig en niet op iedereen en alles reageer.
Geloof me dat ik meerdere keren per dag even alles lees en zo nu en dan ook wel reageer maar door mijn ziekte is mijn geheugen een zeef en van het moment dat ik wil reageren ben ik alweer vergeten op wie en waarop.
Waarschijnlijk klinkt dat jullie raar in de oren maar ik leef met jullie allemaal mee en het is zeker niet dat ik niet geinteresseerd ben in jullie belevenissen.
Ik ben blij dat ik het heb uitgelegd en ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen.
Jullie zijn hier allemaal zo aardig voor elkaar en iedereen en heb mij vanaf de eerste dag hier op mijn gemak gevoeld.
Groetjes,Jill
hey Jill
Helemaal niet mee inzitten! Je bent gewoon een van ons, met of zonder ziekte, voor mij is iedereen gelijk! Ook ik kan soms niet mee als ik een paar dagen niet heb kunnen komen kijken! Maar ik denk dat dit bij iedereen zo is en dat het bijna onmogelijk is om op iederéén te reageren…
En 1 ding moet je weten: we zijn allemaal hier Turkijeverslaafd !
vele groetjes xxx