@lindaā¦van harte gefeliciteerd!!
maak er een leuke dag vanā¦
@Cynthia: beterschap meid! Jij hebt ook pech elke keer op vakantie. Vorige keer toch je enkel en nu weer je hoofdā¦Rustig aan he!
Pfff het is hier weer even rustig, zonet druk geweest met het regelen van een zakenreis voor een collega. Wel erg leuk om te doen trouwens! Woensdag en donderdag lekker vrij en dan nog vrijdagmiddag en dan is het alweer weekend haha.
Groetjes, Diamond
Ten eerste Linda van harte en nog vele gezonde jaren gewenst.
en bloemetje daar ben ik via vrienden terecht gekomen.
en als ik terug kijk⦠geweldig maar dat heb ik al eerder uitgelegd.
met je talen kom je er wel hoor geen probleem, meeste spreken engels en de gasten nederlands of engels.
waarom ik het vroeg was omdat ik nog iemand weet die een hostess zoekt (jaja al voor volgend seizoen) die duits spreekt.
ik heb een keer een topic gestart met een soort belevenissen maar zal wel ergens staan gaat ook zo hard hier⦠en turks JA dat is moeilijk maar als je daar bent en je hebt een ondergrond leert het snellerā¦grinzzz.
heel vaak toch dezelfde woordenā¦hadi hadiā¦yarin yarinā¦cok guzel⦠hahaha kon het niet laten.
Hee iedereen
@Cynthia: Beterschap meid. Moet jou ook weer gebeuren
@ Iedereen: bedankt voor de felicitaties. Vanavond Feestje
.
Groetjes Linda :love: ![]()
@Linda: party party party! Veel plezier! Heb je leuke kadootjes gekregen?
Groetjes, Diamond
heerlijk die nieuwe vlaggetjes, hahhaaaa
cynthia, kijk uit, ga liggen, mijn hoofdstoten en gewoon doorgaan heeft geresulteerd in een hele zware hersenschudding, waarvan ik gewoon een half jaar last heb gehad.
linda, geniet vanavond lekker
joke, dank je, ik had al wel het een en ander gelezen over je verblijf daar, maar kon niet zo goed uit de voorgeschiedenis komen, vandaar mijn vraag.
Ik spreek wel redelijk duitsā¦dusseā¦waar is het.
hahahahaaa
ok, ik ga weer msn opā¦
nu beiden met webcam!!!
whahhaaaa!!!
Goedemorgen iedereen
@ Diamond: Ik heb vooral spulletjes gekregen voor de uitzet. Hoezo mijn ouders willen me nu wel het huis uit hebben
:yes: . Voor de rest geld en met mijn vriend ben ik uiteten geweest :laugh: . De rest van de familie komt zondag middag op bezoek en zaterdag ga ik stappen met vrienden.
@ Bloem: Veel webcam plezier!!! De nieuwe smilies en vlaggen zijn echt leuk.
zo vanochtend even evaluatieverslag proberen af te maken van mijn eerste periode op stage. Heb er inmiddels al 1/4 deel opzitten:eek: .
Dan om 11 uur de bus om naar stage te gaan. Iedereen een hele leuke droomdag over turkije!
Ik vind het trouwens heel erg rustig hier. :asleep:
Groetjes Linda :love: ![]()
@ Linda: Nog GEFELICITEERD!!! Lees dat je wel een leuke dag hebt gehad, goed zo!
Veel plezier zaterdag en zondag!!!
@ Cynthia: Heel veel beterschap en laat je hersenschudding wel goed uitrusten!
@ Bloem: Veel plezier met webcammen!!! ![]()
Ik heb maandag mn beste vriendin van Schiphol gehaald! Was super super super leuk om haar weer te zien en te knuffelen! Ze heeft et niet zo leuk in Spanje gehad, daarom is ze ook eerder terug gekomen. Ze mist Turkije ook en Spanje viel heel erg tegen.
Gister naar Zeegse geweest, dat is een bos in Drente. Gingen we vroeger toen ik klein was altijd naar toe op vakantie. Kom er helemaal tot rust!
SUPER MOOIE fotoās gemaakt!! Zal later de link geven, wil er even een mooie pagina bij maken ![]()
We hebben er een super mooi vakantie huisje gevonden! Die gaan we later kopen
Als tweede huisje (eerste huisje uiteraard in Turkije, hihi) zodat we altijd een vakantiehuisje hebben om naar terug te keren in NL. Moet wel een open haard in zitten, maar zo te zien zat die er al in en anders bouwen we er een, haha! Kortom we hebben heerlijk lopen dromen! Eens kijken wat er van uit komt! Want is serieus een super plan vind ik!
droom droomā¦zucht ![]()
Liefs Rieneke
@llemaal: Thanks voor jullie medeleven⦠Voel me echt behoorlijk beroerd :dead: Maar wat doe je eraan he⦠Moest vanmorgen gewoon naar school, omdat ik mijn mondelinge examen had⦠Heel lief mijn leraar heeft er rekening mee gehouden dat ik een hersenschudding heb, en heeft ons maar 1 gesprek laten doen i.p.v. 2⦠Dat gesprek was een makkie, en hij gaf ook meteen aan dat het zeker wel een voldoende is⦠Dat is dus weer een meevaller deze week:banana: .
Was gister ook ff de stad in geweest, omdat ik nog een nieuwe winterjas moest⦠Heb dus eindelijk de jas gevonden die ik zoooo graag wildeā¦En hij was met 25% korting!! Kreeg hem uiteindelijk van mijn moeder⦠Lief he!!
Nou ik ga nog ff een paar mensen mailen en dan ga ik weer mijn bed in!
Doei!
Liefs cyn ![]()
Heey !
Oh k voel me zo āschuldigā , heb egt tijdje niet meer gekeken op t forum ⦠:embarrese en terwijl k het altijd zoo gezellig vond , kom egt snel weer alles bijlezen !
Heb nu niet zo veel tijd (komt de laatste tijd nogal veel voor , fijn zo in het examenjaar ā¦) Maargoed , k kom zeker snel weer !
Zie trouwens dat jullie het tot meer dan 1000 berichten hebben gemaakt ! Netjes gedaan meiden ! Hihii !
Nou spreek jullie snel weer !
Liefs,
Sharon
wwwhhhhhhaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhoooooooooooeeeeeeeeee
zet me er maar bij op het lijstje
ik zit tussen 08-12 en 18-12 in turkije!!!
schaam, schaam voor de 4e keer dit jaar
weet nog niet wanneer ik ga, of het ankara of alanya wordt, maar ik heb in ieder geval vrijā¦!!!
Ben echt helemaal hyper, hhhaaaa
het ging erg slecht de afgelopen dagenā¦met mijn turkse loverā¦ik hem bellen, hij kon het niet geloven, hahahaaa, hij dacht dat ik een geintje maakte, ik zeg, nee echt, volgende maand zijn we samenā¦
hij kon het niet geloven!!!
Ben echt in de 7e hemel
hey super voor je dat je weer na turkije kan.
hallo allemaal
Ben juist terug van Kusadasi! Heb een hele leuke week gehad! Zeker voor herhaling vatbaar. Heb wel nog niet alles hier kunnen lezen maar dit doe ik zeker deze week wel. Morgen terug al werken trouwensā¦
Ben zo blij mn vriendje terug te hebben gezien!
groetjes
@sevgilimā¦gelukkig dat je het leuk hebt gehad!! welkom terug meidā¦!!
@bloemā¦wow helemaal topā¦!! alvast heel veel plezierā¦kan me goed voorstellen dat je heeel blij bentā¦!!
liefs
filiz
Hee allemaal ![]()
@ sevgilim: Welkom terug⦠En alweer heimwee??
@ Bloem: Super meid lekker een weekje met je chatlover ![]()
@ Sharon: je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor, maar als je de komende tijd vaker komt dan gaat het wel wat drukker worden hier en dus ook NOG gezelliger ![]()
@ Cynthia: Gelukkig dat je zeker een voldoende hebt. Doe maar rustig aan hoor meid⦠Wat een lieve moeder heb je trouwens, denk dat ik nog maar eens met die van mij moet gaan praten ![]()
@ Rieneke: Bedankt. Hebben jullie samen weer lekker kunnen kletsen als meiden onder elkaar??? Ben benieuwd naar de fotoās
Weet iemand van jullie trouwens waar Maret uithangt?? Ze is volgens mij al lang niet meer hier geweest of heb ik het mis??
Hoop dat het de komende tijd toch weer wat drukker gaat worden hier, maar nog een maandje en dan komen de reisboeken uit en dan wordt het vanzelf drukkerā¦
En Nur zal binnenkort ook wel weer meer hier zijn als ze internet heeft.
Groetjes Linda
Whahhhaaaa
Kan het zelf amper geloven, maar zet me maar op het lijstjeā¦
Bloem, 08 decemberā¦Ankara
Zal eens moeten gaan kijken wat er in Ankara te doen is, maar misschien zal ik weinig van de stad gaan zien:embarrese
Ik wil nu zooo graag met hem praten, maar hij is u net vandaag naar huis gegaan, naar Ankara dus. Hij zit nu in de busā¦
nog 34 dagenā¦
Ja waar is de lijst eigenlijk gebleven???
Bloem wat super super super tof!!! Heerlijk is dat vooruitzicht he!
Ohw ben echt benieuwd!
@ Sevgilim: Welkom terug!
@ Lindalight: Ja we zijn niet bij elkaar weg te slaan
Ze ligt nu ook in mn bed, volgens mij is ze in slaap gevallen
De schat! Fotoās komen snel hoop ik.
Hihi kreeg vandaag een smsje van S waarin hij op 3 verschillende manieren vraagt hoe het met me gaat
Zijn manier om te zeggen dat hij me mist en aan me denkt?
Hij is meestal niet zo uitbundig in smsjes. Maar vond het toch wel heel lief. We hebben ongeveer 1x per week zowiezo contact, soms iets meer. Ben benieuwd hoe het zal gaan met kerst en oud en nieuw! ![]()
Liefs
zo meiden ben ik ook weer esā¦
weer heel wat gebeurd de laatste tijd en heb jullie verhalen helemaal niet bij kunnen houden. jammer. :dead:
ik val wel in de prijzen met ziektes, crematies en begrafenissen dit jaar
maar goed hopelijk weer een beetje rustiger de aankomende tijdā¦
maarā¦
het goede nieuws is: ik heb zojuist geboekt 27december naar Istanbul. eindelijk mān vriend weer zien, kijk er zo naar uit!
toch maar met Corendon. vlieg 's avonds om 18.00 uur.
Mān vriend is nu naar een trouwerij van zān broer . in het oosten van turkije, moeten hiervoor een uur of 20 in de bus zitten.
Moet constant aan hem denken.
Hij wilde zo graag dat ik met hem mee ging, maar dat lukt nu echt niet met mān werk.
dat begrijpt hij wel , maar het is wel jammer. Gaat hij even 2 dagen feest vieren, owww wilde er zo graag bij zijn.
Maar ja, met andere woordenā¦: zet me maar op de vertreklijst !!! ![]()
(o ja ik heb nog geen retourvlucht)
He meiden, ook weer een berichtje van mij. Wel wennen hoor, niet iedere dag hier meelezen :bored: Mā n vriend heeft het helemaal geweldig in Amerika, heb bijna spijt dat ik niet mee ben gegaan. Hij heeft voor maandag een binnenlandse vlucht geboekt naar New York en verblijft daar t/m woensdag. Morgen over een week is hij pas weer terug! Maar ik vermaak me nog steeds prima, laatst lekker bijgekletst met een vriendin en vanavond stappen! Ow heb er zoān zin in, ben al zoā n tijd niet meer geweest!
@Linda: fijn om te lezen dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Grappig, al die spulletjes voor je toekomstige huisje, kreeg ik de laatste jaren ook veel.
Geen idee waar Maret is, ze is inderdaad al een tijd niet geweest hier. Misschien heeft ze een nieuwe baan waar ze druk mee is ofzoā¦
@Cynthia: hoe gaat het nu met je? Lekker hoor, zoā n winterjas met korting en ook nog 's van je moeder! Ik ben ook nog steeds op zoek naar een leuke jas. Het begint er nu weer voor te wordenā¦
@Missymoi: inderdaad al lang niets meer van je gehoord! Succes met school en hopenlijk heb je binnenkort weer wat meer tijd om hier lekker bij te kletsen!
@Bloem: wat gaaaaaaaaf dat je lekker naar hem toe gaat! Had het al wel een beetje verwacht haha, echt heel leuk voor je!
@Sevgilim: welkom terug!
@Von: wat lekker meid dat je toch nog naar hem toe gaat!
Bloem: 8 Decemberā¦Ankara!
Rieneke: 23 Decemberā¦Istanbul!
Von: 27 Decemberā¦Istanbul!
Myrna: 31 Decemberā¦Alanya!
Groetjes, Diamond