Veel Plezier-welkom thuis 2

@von…wat leuk joh!! heel veel pelzier alvast!!

@diamond…amuseer je vanaaf met 't stappen

groetjes

filiz

Jeeej ik sta alweer op de 2e plaats van vertrek. Heb er zo’n zin in! Pfoe!

@ Von: Welkom terug in de lijst!!! :smiley:

Fijn weekend iedereen!!! Hebben jullie nog leuke plannen?? Ik wil mn kamer gaan veranderen. Was vandaag al naar de Ikea gegaan om ideen op te doen, voor opberg ruimte enz. Heb wel wat handige dingen gezien. Maar eerst maar eens mn kamer opruimen… En dan veranderen.

Liefs Rieneke

Hoi allemaal,
Jee Diamond, je had echt met je vriend mee moeten gaan naar the USA. New York is zo’n gave stad…als je ooit de kans krijgt gaan hoor! Maar stappen met je vriendinnen is natuurlijk ook heel gezellig. Veel plezier alvast!

En alle meiden die hun liefje gaan bezoeken in Turkije: geniet ervan met alles wat in je zit!

prettig weekend iedereen,

groetjes Marjan

Ik heb net hele tijd op msn met S gepraat, super leuk gesprek!
Hij mist me :smiley: en hij kijkt uit naar de dag dat ik kom! jeeej! En ik had gezegd dat ik ook wat verassingen voor hem had als ik kwam, dus dat wilde hij natuurlijk weten :stuck_out_tongue: Heb niets gezegd, maar tijdke later raadde hij per ongeluk al iets (ik zou speciale koffie meenemen…en hij vroeg of ik wat mee wilde nemen, dus ik zei al: heey dat was een verassing :p) Hihi super leuk gesprek! Heb zo’n enorme zin om te gaan nu!!! Waaahhhhhh! Nog 7 precies weken! dus nog 49 dagen!! JEEEEEEJ!!

@ Diamond: Veel plezier met stappen!!!

Liefs Rieneke

Pff… wat gaat de tijd toch snel he…
Over een paar weken zijn de nieuwe reisboeken alweer uit, en dan gaan we alweer boeken voor de zomervakantie…!!!
Vrijdag ben ik al jarig… ( jaja… eindelijk 16 ) Dus dat wordt die zaterdag erna feesten…
En dan komt een hele drukke week… met examens enz.
En dan is het alweer 21 november… ( me vriend gaat dan in het leger )

Ik heb vandaag nog met me vriend gepraat op msn…
Wat dingen gevraagd over het leger enz.
Helaas moest hij al snel weg… maarjah, ik ben blij dat ik met hem gepraat hebt.

De dvd heb ik nog steeds niet gehad… ( van me tante )
Ik denk dat ik die op me verjaardag krijg… met een paar foto’s… haha

Groetjes Yoella…

waaattt…
het duurt gewoon nog 5 weken, maar ik sta gewoon bovenaan de lijst!! hahahhaaa
echt raar om dat zo te zien.

Twijfelde alleen vanochtend wel heel erg hoor. Zat te denken hoe ik het mijn ouders moet gaan vertellen enzo, die gaan zich natuurlijk helemaal ongerust maken, had een beetje bevestiging nodig van zijn kant…maar ja,…mannen.
Hij had net een busreis van 10 uur achter de rug, ikkke hem sms-en, of hij het zeker wist, en of ie er zou zijn, enz, enz. beetje rot sms terug gehad, dat ie het heel graag wilde, maar dat ik het niet steeds moest vragen. Ikke helemaal over de zeik, bleek dat hij bij thuiskomst in Ankara een leeg huis had aangetroffen en dat alles weg was gehaald…oeps, slik. Dan begrijp ik zo’n reactie wel. Stuurde hij vanavond me een mega lief sms, dat mijn ouders hem mogen bellen of emailen of dat hij dat zou doen, en met alle gegevens enzo, helemaal meedenkend enzo…dat ie het helemaal begreep…echt super lief…
zucht.

wat is dat toch met die turkse mannen???

en von, geen terug ticket???
wat ben je van plan??
hoe lang kun je wegblijven???

@yoella…de tijd gaat idd snel ja…1 voordeel;)dan zijn die 15 maanden ook snel om…

@bloem…das idd wel heel lief van hem ja, dat ie zo met je meedenkt!! en idd die smsjes…:love: :embarrese

@von…heb je alleen een heenreis…?

mijn vriend belde gister weer, zette ie ons lied op :love: :love: zoo lief, zat half te huilen aan de telefoon…
damn…ik wil m ook nog zien voordat ie t leger in gaat:sad:

heel prettig weekend allemaal, hebben jullie nog plannen??
ik ga morgen naar madurodam, en de zondag ziet er als gewoonlijk uit: 's morgens voetballen, 's middags werken…

liefs

filiz

Ik leef echt nog helemaal in turkije…
kan het niet loslaten…
gisteren naar een vriendin geweest, die ik daar heb ontmoet,
straks komt een andere vakantievriendin naar hier, gaan we samen naar andere mensen van de vakantie…

hahhhaaaa

dat gaat gezellig worden.
weet het zeker.

prettig weekend allemaal

Haay !

Jaja , 31 april ga ik naar Turkije (Bodrum)! :slight_smile:
Had het volgens mij tijdje geleden al gezegd dat ik met de hele familie ging (opa, oma, mama, stiefpapa, 2 zusjes, tant & oom en 4 neefjes en 1 nichtje) en waaarschijnlijk gaat t door (horen we deze maand als het goed is)
dus zet me maar vast op t lijstje voor 2006 ! hihih … :wink:

Meiden , allemaal een fijn weekend en een leuke zaterdagavond !
Tot snel …

Liefs,

Hallo iedereen,

Vanmorgen terug van 1week Alanya,we hebben een heerlijke week gehad ook al was het weer niet meer echt goed.
Het was er nog redelijk druk dat had ik eigenlijk niet meer verwacht.
Persoonlijk is mij Alanya beter bevallen dan Marmaris maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.
Wat mij is opgevallen is dat de verkopers in de winkels er helemaal niet opdringerig zijn en dat is veel pretteiger.
Nu hoorde ik van enkele turken dat er regels zijn opgelegd door de burgemeester ,ze mogen wel nog de mensen groeten maar zeker niet lastigvalen.
Eigenlijk is dit voor de tourist veel fijner zo en ik heb er echt niet minder door gekocht,in tegendeel zelf.

Fijne zondag iedereen!

Groetjes,Jill

hey jill…

wat fijn dat je t leuk hebt gehad…!! welcome back;)

Hallo allemaal

Heb echter nog geen tijd gevonden om alles hier te lezen, en ondertussen komt er weer een hele pak bij om te lezen. Ik beloof dat ik mn best zal doen en proberen op iedereen te antwoorden! Heb namelijk direct moeten beginnen werken bij mn thuiskomst en Ben nog met mn hoofd in Turkije en bij mn vriendje! Ik mis hem zo, heb een geweldige week gehad, veel cadeautjes van hem gekregen enz… Op naar de volgende keer Turkije !

groetjes xxx

Lieve Missymoi

31 april bestaat niet! Dus je zal wel 30 april bedoelen, of 1 mei.
Hoe dan ook, alvast een te gekke tijd toegewenst, enne voorpret is ook heel leuk. Geniet ervan…

groeten, Marjan

Heerlijk, alweer weekend! Vrijdagavond wezen stappen en was weer erg leuk, al hoef ik niet meer elke week uit zoals een paar jaar terug. Maar lekker de hele avond gedanst en bijgekletst met een vriend die ik een hele tijd niet meer had gezien. Nog een week en dan is m’n vriend alweer terug, gaat best snel! Vandaag een lekker rustig dagje, beetje lezen enzo…

@Missy: leuk zeg, je bent geloof ik de eerste in het lijstje van 2006! Nog ff en wij gaan ook weer boeken, heerlijk! Ben alweer een beetje begonnen met aftellen haha.

@Jill: welkom terug meid! Leuk dat Alanya je zo goed bevallen is! Wat hebben jullie allemaal gedaan daar?

De rest lees ik dinsdag op m’n werk ff bij, allemaal een heel fijn weekend en tot snel!

:turkey: Diamond

Oh ja dom dom … Marjan , je hebt helemaal gelijk ! :embarrese
Zat met de datum vòòr 1 mei in me hoofd en dacht : logsich … 31 april , maargoed het is de 30e ja klopt … dankjee ! :slight_smile:

@ Diamond : ja heb er egt zin in ! haha ja ben ook al beetje begonnen met aftellen , ben benieuwd wie de volgende is die geboekt heeeft !

Liefs,

Me vriend was net op msn… Hij deed een beetje raar…
Hij was 1 en half uur op msn… en we hebben nog niet gepraat…
Alleen even… hoe gaat het ? ik mis je … ik deed me webcam aan…
Dus ik vroeg doe jouw webcam ook ff aan ( ik zag dat hij er 1 had )
Hij zegt… nee die doet het niet… Daarna gaf hij geen antwoord meer enz.
Dus ik werd kwaad… en toen “opeens” was hij erweer… hij was ff naar de wc zei hij…
Daarna reageerde hij laat enz. dus ik zeg wat ben je aan het doen ?
10 min. later zegt hij dat hij even voetbal aan het kijken was…
En daarna moest hij eten… en liet z’n msn aanstaan…

Pff… Wat moet je daar nou mee ???
Dus ik heb hem daarna gesmst over hoe ik erover denk…
Dat ik het niet geloof, omdat hij zijn msn aanlaat staan… ( in internetcafe )
En dan gaat eten… voetbal kijk… enz.
Gelijk daarna kreeg ik een smsje terug van hem…
Hij zei alleen… Askim, het is niet waar wat jij denkt …!!!

Dat wou ik dus even kwijt…
Wat moet ik hier nou van geloven… :S
Als hij echt zo dol op me is had hij wel gebleven op msn…
( We hebben als zo’n tijd niet meer gepraat op msn…)

Groetjes Yoella…

@Sevgilim heb je al een idee wanneer je weer terug gaat?
Fijn dat jullie zo van elkaar hebben genoten,ben wel een beetje benieuwd
hoe je door de familie en vrienden van je lief bent ontvangen.

@Diamond,onze jongste zoon was meegegaan(16 jaar) dus zijn we met goed weer enkele keren naar het strand geweest omdat hij graag met de jetski gaat.Verder hebben we ook de omgeving een beetje verkend we hadden namelijk een auto gehuurd voor die week.We zijn ook een dag naar Belek geweest ,en zijn ook wat onroerend goed gaan bekijken omdat we met plannen lopen iets te kopen.En natuurlijk heel veel gewinkeld,maar dat was meer voor onze zoon die doet dat hier zo graag.

We willen dit jaar nog een weekje terug ik hoop dat het lukt;

Groetjes,Jill

@Mizz-styloow ik kan begrijpen dat je je hierdoor heel onzeker voelt dat is een normale reactie,al denk ik wel dat er misschien inderdaad niet meer achter zit dan je denk.
Maar natuurlijk verwacht jij zijn aandacht als je hem op msm spreekt helemaal voor jou en dat is zeker niet gek zeker als je elkaar zo weinig spreekt maar hij zou dan gewoon eerlijk moeten zeggen waarom hij dit doet en van te voren moeten zeggen als hij ook met andere dingen bezig is dat zou jou een hoop onzekerheid besparen.

Veel sterkte!

Groetjes,Jil

Hee meiden,

Vandaag nog feest gehad van mijn verjaardag. Heb iedereen die de fotos van turkije nog niet had gezien ze laten zien met complete uitleg natuurlijk. Ik ben weer helemaal in de wolken. Kan niet wachten tot volgend jaar zomer.

@ Rieneke: Geweldig om zo’n goede vriendin te hebben he. Ik heb er ook een die ik voor geen goud zou willen missen.

@ Von: Wat gaaf dat je naar Istanbul gaat!!

@ Diamond: Al die spulletjes voor het toekomstige huisje vind ik helemaal geweldig, dan begin ik altijd te denken over een mogelijke inrichting van ons huis.
Fijn te horen dat je vriend het zo goed naar zijn zin heeft. Misschien komt er nog een tijd dat je de USA kunt gaan bekijken. En dingen met vrienden en vriendinnen doen is ook te gek.

@ Jill: Welkom terug, leuk om te horen dat Alanya je zo goed bevallen is. Ik ben namelijk ook helemaal weg van ALanya! Volgend jaar ga ik weer terug… Wat heb je allemaal gedaan?

@ Yoella: Wat vervelend dat je zulke reactie hebt gehad van je vriend op msn. Ik vind msn zelf nooit zo leuk om goede gesprekken op te voeren. Je ziet niemand en hoort ook niemand dus je weet niet wat de ander aan het doen is enz. Hij zal het wel goed bedoelen.

Groetjes Linda