Veel Plezier-welkom thuis 2

@Bloem… Ja, maar volgens mij doet zijn telefoon het gewoon… Want zijn telefoon gaat gewoon over als ik hem bel… :confused:

Hoi, gisterenavond weer teruggekomen uit Marmaris. Echt zo’n heerlijke week gehad. Prachtig weer, elke dag zo’n 28 graden! En voor het eerst in ons eigen apt. gewoond. Dat beviel erg goed. Verder een leuke gezellige week gehad. Maar nu necht eind van het seizoen. Veel barretjes en zo waren al heftig aan het ruimen en heel veel dingen zijn vanaf dit weekend gesloten. We waren dus nog net op tijd. En het weer naar huis gaan blijft altijd een moeilijk moment! Nu weer 6 maanden wachten voordat we weer gaan, pffffff…nou ja, we gaan er maar weer hard tegenaan en flink sparen en aftellen haha.
Voor iedereen die toch nog gaat: heel veel plezier.

groeten Marjan

@joke…welcome back…

@cynthia…welkom terug…jmmr dat je je vriend niet meer op msn kan spreken…maar idd…hele lieve begin zin!!:smiley:

@myrna…geniet van je vrije dagen…lkkr veel tijd om aan je vriend te denken…!!:wink:

@yoella…miss heeft ie gen btg…enne die film zou ik wel gwoon kijken hoor!! niks leuker dan je vriend zien toch…dan denk je dat commentaar maar gwoon weg…

@marjan…lijkt me heerlijk zo’n eigen appartement…kan je lkkr gaan wanneer je wil…welkom terug…en fijn dat je het zo leuk hebt gehad…

morgen begijt mn proefwerk week…waaa…nog bijne niks geleerd. hoop dat het goed gaat komen…

liefs

filiz

@llemaal: Weer eens tijd om jullie te vertellen dat hier alles goed gaat. Heb lekker een weekje vrij om ff bij te tanken.

Verder eigenlijk niets nieuws, ben vreselijk aan vakantie toe maar de portomonee laat het niet toe. Je kan niet alles hebben, en een nieuwe auto(rijd vet lekker trouwens, en het bekijks als je de deuren opent!!!) en een andere motor(wat ook heel vet is, te gruwelijk om uit te leggen hoe goed het voelt om ff lekker samen weg te zijn)

Nou iedereen die weer terug is welkom terug, en suc6 met het wennen aan de temperatuur
Alle anderen werk ze en ik zal(niet) aan jullie denken als ik me nog eens omdraai deze week:D
Annemiek

Ik ga zo mn beste vriendin weer van Schiphol ophalen! Ze was afgelopen 2 maanden in Madrid. Ben zo blij als ik haar strax weer zie!!! Heb er zooooo gemist! Kan er strax weer een dikke vette knuffel geven :smiley:

Heb afgelopen weekend gewerkt voor mn nieuwe baantje!! Ohw was echt zooo super leuk! We stonden in de Konmar in Zwolle, de nieuwe verpakking van een koffie (ik noem geen reclame) te promoten! Echt leuk! We moesten eerst donderdag naar Utrecht naar de fabriek en daar kregen we alles te horen over koffie, hoe het wordt gemaakt, geplukt, geproduceerd, alles van besje tot de koffie aan toe! Heel leuk om het verhaal achter koffie te horen. Vrijdag en zaterdag meteen gewerkt en mensen koffie laten proeven. Echt leuk je krijgt allemaal verhalen te horen van de mensen. En wij kunnen nu natuurlijk bijna alle vragen over koffie beantwoorden! :smiley: (alleen weet ik niet zo heel erg veel van senseo pads…)

Liefs

@kelebek…klinkt idd leuk…gelukkig dat je nieuwe baantje je zo gpoed bevalt…!! veel plezier ermee …enne suc6 met het bestuderen van de senseo pads…:wink:

liefs

filiz

oja…mijn kerst in istanbul gaat waarschijnlijk niet door:( die vriend waar ik naartoe zou gaan moet werken…dus dan zit ik daar de meeste tijd alleen…en daar heb ik nou niet echt veel zin in…helaas…
dusz…dat zijn voor mij ook weer 6 maanden w88 voordat ik weer naar turkije kan:(

kusz kusz

filiz

Hallo iedereen,

@ Diamond: Zo’n twee weken zonder vriend zijn toch ook best heerlijk of niet :stuck_out_tongue: , kun je allemaal dingen doen die jezelf wilt doen.

@ Bloem: Wat zijn de plannen op het moment met je chatlover? ga je nog naar hem toe? Leuk he zo’n webcam. Heb op msn wel eens contact met een jongen die ik in Alanya heb leren kennen, en dan heeft hij ook altijd zijn webcam aan, lach me altijd rot als ik ze zie.

@ Filiz: Zo een 8 voor het kamp. Super zeg dat is wel erg geslaagd. Wat vervelend trouwens dat die vriend van je moet werken met de kerst.

@ Jill: ben je inmiddels toch nog op vakantie??

@ Cynthia, Joke en Marjan: Welkom terug.

@ Yoella: heb je inmiddels al iets gehoord van je vriend?? De film kun je natuurlijk ook zonder geluid kijken dan zie je hem toch maar hoef je je te storen aan het commentaar.

@ annemiek: Geniet van je weekje vrij zo ik zeggen :wink:

@ Rieneke: Dus met vragen over koffie kunnen we voortaan ook bij jou terecht :stuck_out_tongue: . Veel plezier met je vriendin, jullie zullen wel veel bij te kletsen hebben.

Zo ik ga strakjes genieten van mijn laatste avondje tiener… Heerlijk voor de tv en een goed boek.
Moet eigenlijk nog veel voor stage doen maar ik heb er op het moment eigenlijk niet zoveel zin in.

groetjes Linda

ppfff

echt afkicken dit zeg, hij zit op dit moment elders, geen msn voor ons, ik heb hem sinds zaterdagavond ( 04.00) niet meer gesproken, IK MIS HEM!!! oh erg hoor, de smsjes vliegen over en weer.

Probleem is dat hij niet weet wat hij gaat doen, het seizoen is afgelopen en eerst kon hij bij zijn baas blijven en gewoon een beetje rondhangen, nu is hij eruit gekickt, en heeft een aanbod om in Istanbul te werken, maar misschien dat ie eerst naar familie in Ankara gaat, of toch maar naar alanya, wat een gedoe zeg, homeless… als hij het weet, weet ik het ook.
MMMMMMMaaaaaarrrreeee, nu zijn er weer concrete plannen van zijn oom in Duitsland, die een uitnodiging gaat sturen, dat hij daar een tijdje naartoe gaat, en dat wil hij het liefste natuurlijk, want dan kan hij ook naar NL komen!!! Heeft hij nl al vaker gedaan, dus ik hoop dat dat hem wordt, scheelt me geld, en dan kan ik hem toch zien!!!
Hoop dat dat hem wordt, maar je weet het maar nooit, zal morgen wel weer anders zijn, zucht.

@ filiz, wat vervelend zeg van istanbul! gaat er niemand mee, lekker toeristje spelen in istanbul, er is daar toch genoeg te zien?? of ga je echt speciaal voor die vriend??

@ kelebek, je baantje klinkt heel erg naar wat ik ook heb gedaan, weet niet ens meer hoe het heet, maar ook door heel het land promotie, ik deed toen de IGLO, kookstarts, helemaal nieuw destijds, echt zo’n studenten baan, maar bij mij was het echt heel los vast, niet elke week ofzo.

@ linda, fijna laatste tiener-avond!!!

@linda…geniet vanje laatse avondje als 10er…!!

@bloem…ja k zou echt voor die vriend gaan…
zou wel vet leuk zijn idd als ie naar duitsland kwam lkkr kort bij…kan je m toch zien!! jmmr dat ie nu niet op msn kan…lijkt me idd ff wenen als je er zo vaak op zit…

liefs

filiz

Dank je wel allemaal, alleen ben ik nog steeds niet gewend in nederland terug.
en heb ik dus meeste vrienden weer gezien en raar maar dan heb ik ook nederland wel weer gezien…pfttt lekkere zeur ben ik he.
Of zou ik toch in kusadasi horen?
istanbul leuk met de feestdagen kel??
Weet ook nog steeds niet waar ik heen wil met de feestdagen. help me is ff op dreef en overtuig me van jullie geliefde plaatsje in turkije.

owww vergeet nog op je vraag te antwoorden bloem.
hostess is heel leuk wel keihard werken en als je voor een turks bureau werkt ook een turks salaris.Maar had het voor geen goud willen missen.
heb er echt zoveel geleerd met name respect en waarde wat er hier in nederland nog weleens ontbreekt.
maar je moet het natuurlijk veel zelf doen tis een keihard leven en idialiseer het niet hoor. met welke taal kan je je redden??? ervaring is niet zo heel erg noodzakelijk, wel makkelijk maar als je beetje gezond kan denken en handelen kom je er wel. euhh spreek je duits toevallig?

He meiden! ff een berichtje vanaf m’ n werk, na alles bijgelezen te hebben. Grappig hoeveel er in een kleine week alweer gebeurd is. Bij m’ n ouders bevalt het goed, best leuk om weer 's thuis te wonen. Morgen afgesproken met een vriendin en vrijdag ga ik sinds erg lange tijd weer 's stappen, ben benieuwd!

@Filiz: nee hoor, m’ n vriend is gelukkig niet zonder mij naar Turkije. Hij is bij kennissen in Amerika. Is al druk bezig met het regelen van binnenlandse vluchten want hij wil zoveel mogelijk gaan zien in twee weken.
Jammer dat je trip naar Istanbul waarschijnlijk niet doorgaat, maar kan het me voorstellen dat je niet de hele tijd alleen wilt zitten…

@Cynthia: welkom terug meid! Fijn te lezen dat je het leuk hebt gehad, alleen zo’ n terugvlucht is wel erg balen. Bah, eng! Haha een aanbidder is altijd grappig!

@Joke: ook welkom terug in Nederland! Zal wel behoorlijk wennen zijn na zo’ n lange tijd…Lekker dat je straks waarschijnlijk nog een weekje vakantie gaat houden. Heb je al een idee wat het gaat worden? En ga je volgend jaar weer richting Kusadasi?

@Bloem: dat zou ideaal zijn, als hij jou kon bezoeken in Nederland! Ik duim voor je dat je hem binnenkort weer in het echt kunt zien!

@Marjogege: ook jij welkom terug! Wat gaaf, jullie eigen appartement!! Nu maar weer aftellen tot volgend jaar…

@Rieneke: hoe heeft je vriendin het gehad in Madrid? Je baantje klinkt erg leuk!

@Linda: heb ik het nou goed begrepen dat je vandaag jarig bent? VAN HARTE GEFELICITEERD!! Een fijne dag gewenst!

Groetjes, Diamond

linda

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
20!! WHAAAHOE

HAHAHAA,
TOCH NOG OP DE MSN GISTERENAVOND
NU WEER

zucht, maar zoals gezegd, de plannen veranderen elke dag, ga er niks meer over zeggen, jullie horen het wel als ie naast me zit
of als ik daar zit

joke, kun je voor mij nog eventjes het een en ander vertellen over je werk??? hoe kwam je er terecht, wat heb je gedaan, hoe was het als je terug kijkt enz, ezn
ik heb dit jaar nog 2 sollicitaite’s, spreek NL en engels erg goed, en frans en duits redelijk en ben nu turks aan het leren (moeilijk, moeilijk!!)

je hebt dus voor een turkse maatschappij gewerkt?? hoe kwam je daar terecht?? dan
of te wel…vertel, vertel

@allemaal: Ik zit hier nu thuis met een hersenschudding… Heb in Turkije heel hard mijn hoofd gestoten tegen een kast (nee was niet dronken)en heb sindsdien hoofdpijn en ben misselijk… Nou moet ik eigenlijk 2 dagen bedrust, maar ik word gek in mijn bed!!!

Liefs Cynthia

cynthia@ Beterschap, ik kan me voorstellen dat je eer gek van wordt. Maar toch is het wel belangrijk die rust.

Groetjes

@jac: Ik weet het, maar er is ook niemand thuis, heb niemand waar ik tegen aan kan lullen vandaag… Voel me dus een beetje eenzaam :mad:

En ik mis mijn vriendje !!! :love:

Liefs Cynthia :turkey:

Eenzaam op het Turkije forum??? :jeez: :jeez: :jeez:

Nee daarom ben ik ook hier… Omdat ik thuis eenzaam ben :wink: