Zo, ben er nog snel even op geraakt.
@Bloem: Véél succes, doe wat je hartje je zegt!
Zo, ben er nog snel even op geraakt.
@Bloem: Véél succes, doe wat je hartje je zegt!
hey meiden
ik mis weer veel te veel nu het weer drukker wordt hier op het werk.
bedankt in elk geval voor jullie reactie. Inderdaad ik moet me door m’n omgeving niet gek laten maken en gewoon m’n gevoel volgen.
Nou en dat zit gelukkig heel goed en daar vertrouw ik dan maar op!!
gelukkig weer bijna weekend!!!
@bloem…doen meid!! khoop dat je vakantie krijgt…en dan weer lkkr naar turkije!! ![]()
sow, ik ben net terug van kamp…was erg leuk. niet veel geslapen, maar dat ben ik na 2 maanden in turkije te hebben gewerkt wel gewend…haha
't was echt super leuk, iedereen had leuke activiteiten voorbereid, en zelf met mn corvee heb ik gelachen, jaah, je moet overal maar 't beste van maken;)
gister avond 't eindfeest gehad…was echt zooo geslaagd:D de openingsdans verliep prima…we stonden het eerste gedeelte achter een wit doek te dansen met de spot erop, zodat je alleen de schaduw ziet…daarna door het doek springen en verder dansen…de gezichten van die mensen…helemaal geweldig!! en ook bij het presenteren van de miss verkiezingen kwam ik aardig uit mn woorden…'t was echt zo geslaagd…een 8 heeft het ons opgeleverd, dusz ik ben tevreden…
@diamond…heb je de laarzen al…? offe…heb ik stukken tekst overgeslagen…?
dikke kusz
filiz
@Jill: en is het allemaal gelukt op het reisbureau? Ow ik hoop zo dat ze met een oplossing zijn gekomen voor jullie…
@Bloem: groot gelijk! Als je vrije dagen en het geld ervoor hebt, waarom niet? Heb je al geinformeerd of het nog vrij is enzo? En weet je al wanneer je eventueel gaat?
@Von: hier bij mij op het werk is het ook weer een stuk drukker, heb soms overdag ook helemaal geen tijd om hier te kijken. Het moet maar weer snel zomervakantie worden haha ![]()
@Filiz: klinkt leuk! En een 8 is natuurlijk super! Enne…de laarzen heb ik nog niet nee. Heb nu weer een ander paar gezien dat ook wel erg mooi is. Ik twijfel nog maar even verder. Totdat er een paar uitverkocht is en ik niet meer hoef te kiezen waarschijnlijk ![]()
Waarschijnlijk ben ik er de aankomende twee weken niet veel hier. Logeer twee weken bij m’ n ouders als m’ n vriend weg is en daar kan ik niet zo vaak op internet. Maar heb straks weer genoeg bij te lezen denk ik ![]()
Groetjes, Diamond
@ Filiz,Is wel vermoeiend he zo op kamp gaan,maar wel gezellig lijkt mij!
@ Diamond,wacht nu niet te lang met die laarzen anders zit je straks weer met het probleem dat ze verkocht zijn.
Groetjes,Jill
Zo, ben weer terug van Schiphol. Heb m’n vriendje uitgezwaaid totdat ik er lamme armen van had. En nu is 'ie weg…Twee weekjes alleen, ben heel benieuwd hoe dat gaat. Heb m’n spulletjes alvast gepakt en rijd zo richting m’n ouders, heb geen zin twee weken alleen in huis te gaan zitten. Heb een boel leuke dingen gepland staan dus denk dat de tijd vliegt. Ik kom hier af en toe nog wel ff kijken in die twee weken, en daarna kan ik weer lekker bijlezen! Allemaal een fijn weekend en tot snel!
Liefs, Diamond
Diamond, veel sterkte zonder je vriend.
De tijd zal echt wel vliegen.
Zeker als je een druk programma hebt samengesteld voor jezelf.
Groetjes, Fransijn:)
![]()
@diamomd…lkkr 2 weekjes bij je ouders…
en een hoop leuke dingen op de planning dus die tijd zal idd wel vliegen…
je vriend is toch niet zonder jou naar turkije he…!!!
liefs
filiz
En Bloem… kun je vrij krijgen??? om naar alanya te gaan.
Ben benieuwd. Wel lekker hoor.
Diamond@ toch ook wel weer eens lekker om naar je ouders te gaan een beetje verwend worden???
groetjes en iedereen een prettig weekend.
Ik moet werken,maar maandag en dindsdag ben ik vrij
Diamond,probeer er toch maar een leuke tijd van te maken en nu heb je misschien meer tijd om eindelijk toch nog een paar laarzen te vinden.
Maar inderdaad als je er voor zorgt dat je het lekker druk hebt dan gaan die 2 weken sneller voorbij dan je denk.
Sterkte en groetjes,
Jill
jill, fijne reis alsnog!!!
Dank je Bloem dat zal wel lukken!
Tot volgende week iedereen,
Groetjes,Jill
Nou ik ben weer thuis hoor!!! Heb een lekker rustig weekje achter de rug, met prachtig weer!! Echt super! Had alleen wel een helse terugvlucht… Dacht echt dat we neer gingen storten… Heb al vliegangst, en het ging eigenlijk wel steeds beter tot gister! We stegen op, en we kwamen meteen in turbelentie te zitten tijdens het stijgen, en hij moest meteen draaien… We gingen alle kanten op, omhoog, omlaag, opzij… Echt doodeng!! Moest gewoon serieus huilen!
In Içmeler was het echt heel rustig!! Marmaris vond ik nog wel vrij druk!!!
Had ook een aanbidder, heb zelfs een roos helemaal verpakt met een strik eromheen gekregen van een jongen van de receptie! Nou toen wilde ik helemaal mijn vriend smsen, dat hij naar me toe moest komen! Maar niet gedaan…
@Cicek: Nee het Seker Bayram maak ik helaas niet mee… Maar wat was er nu voor feest dan?? Ze hadden het over Gencler Bayram ofzo? Kan dat?
Içmeler was ok, maar ga volgend jaar toch weer voor Gümbet!!
Liefs Cyn
zo ik ben ook weer terug in nederland…
valt best tegen hoor gelukkig mazzel dat het weer goed is hier…
sommige dingen zijn zo vreemd, zoals dat ik geen water voor koffie had bij thuiskomst maar ja dat kan hier uit de kraan…blonT he…mooi ff zonder koffie gezeten.
heb nu 2 nachten thuis geslapen en ben smorgens nog gedesorieenteerd.
dat is wel heel vervelend.
Heb het geweldig gehad in kusadasi, erg veel leuke dingen meegemaakt maar ook heel veel nare dingen.
leuke mensen leren kennen die ik op de luchthaven mocht verwelkomen…
misschien jou ook wel. hahahaha…owww…
ben wel heel moe nog steeds en denk er toch over om lekker een weekje uitrustvakantie te houden zo rond de kerst. maar ja waar he? waar schijnt de zon nog lekker. ik ben een zonmens… cuba maar jeetje das wel heel duur…
dus wordt het toch weer turkije alanya of antalya…
nog meer mensen met kerst richting turkije?
selam joke
hallo allemaal
joke en cynthia, welkom terug in NL, het valt behoorlijk mee hoor, hier, 23 graden, de zogeheten Indian Summer, heerlijk!!
Joke, begrijp ik goed dat je iets als hostess hebt gedaan?? daar zou ik echt heel erg graag meer over willen weten, vertel, vertel
hiero helemaal in Love, ik probeer mijn “cool” te bewaren, maar wat is dit heerlijk zeg. Alleen jammer dat de plannen elke dag veranderen, dan gaat hij weer in Ankara werken of toch Istanbul of in alanya, of hij blijft in bodrum en komt naar Europa, ik weet het allemaal niet, maar zoals het er nu uitziet, en dat kan vanmiddag weer veranderen, dan komt hij volgende maand voor een tijdje naar familie in duitsland, dan kan hij ook hierheen komen…!!! Hopelijk heb ik dan toch die week vrij, dus ik hoop dat dat het helemaal gaat worden.
Het is zo’n schatje zeg, jeetje he, laatst had ie een webcam weten te bemachtigen, ik zat helemaal met trillende handjes achter de computer, helemaal te zwijmelen bij zijn glimlach…hahaha
zucht
Fijne zondag allemaal
@Bloem: Lekker is dat he zo’n gevoel!! Mijn vriend is thuis bij zijn ouders en kan dus niet op msn of iets dergelijks komen, dus moet het hebben van mijn telefoon! Kreeg van de week een berichtje en alleen het begin was al om bij weg te smelten: Hi the most beautiful en sweet girl in the world!!
Zoooo lief!!! Daar kan ik nou echt helemaal bij weg dromen, maar inderdaad als je hem op de webcam kan zien is het allemaal nog leuker!!
@Joke: Welcome back!!!
Liefs Cynthia
@joke and cynthia: welkom terug!! hoop dat jullie t geweldig gehad hebben in turkije!!
@bloem: echt ideaal he zo’n webcam! moet echt altijd mijn traantjes bedwingen als ik mijn schatje ook zie zitten aan de andere kant van de cam…
ik moet vandaag nog werken en dan lekker maandag en dinsdag vrij! ben echt op!!
@Myrna… Zo lekker nog 2 dagen vrij… Ik moet maandag gewoon weer naar school… ( van 9 uur tot half 11… ) en dan begint de drukke week weer…
Ik heb al een week niks van me vriend gehoord…
Ik ga me een beetje zorgen maken… Ik sms hem elke keer, maar ik krijg gewoon niks terug…
Me tante zou de stukjes van de film ( op haar vakantie heeft ze mijn vriend gefilmt ) op een dvd zetten… Me moeder heeft de film al gezien, maar ze zegt dat het niet echt leuk is… Hij was 3 kwartier te laat gekomen bij hun… Dus ze waren al een beetje saggo… Hopelijk heeft hij het niet verstaan wat ze voor commentaar gaven… Aan de ene kant wil ik de film best wel zien, maar dat commentaar hoeft er voor mijn niet bij…
Groetjes Yoella…
@Joke, Chyntia… Hoe hebben jullie het gehad in Turkije ??
jeetje yoella,
wast zijn dat nou voor ontwikkelingen???
je vriendje zien is toch altijd leuk, laat dat commentaar dan maar weg idd…
gewoon lekker kijken, en genieten.
misschien is er iets met zijn telefoon ofzo???
succes ermee