Veel Plezier-welkom thuis 2

Sevgilim,

Neem vooral voor de avonden lekkere warme vesten mee. Ik was vorige week in Side en de avonden waren echt koud.
Zeker als je romantisch langs het strand wilt wandelen.

Geniet maar lekker met je askim.

Gr., Fransijn:) :slight_smile: :slight_smile:

@Sevgilim: een hƩƩl fijne vakantie! Ben je er een beetje uitgekomen wat je allemaal mee moet nemen?

@Linda: wij gaan maar meteen in december boeken voor Riviera, lopen we in ieder geval niet het risico dat het is volgeboekt. Nog wel even gedacht over hotels in de omgeving maar is uiteindelijk toch maar weer Riviera geworden. Hier weet je in ieder geval wat je hebt en vind het nog steeds een erg leuk hotel met leuke medewerkers.

Nog ƩƩn dag en dan gaat m’n vriend al weg. Het is hier in huis een chaos met alles wat mee moet, haha lijkt net of ik zelf wegga. Vrijdagochtend heel vroeg opstaan (5 uur ofzo) en dan richting Schiphol. En alleen weer terug…

Groetjes, Diamond

@Sevgilim… Maak er een leuke vakantie van ( zal vast wel lukken denk ik… ) :slight_smile: Anders neem je toch gewoon van alles wat mee… :wink:

Groetjes Yoella…

@Fransijn en Diamond: Ik heb 2 jeansbroeken mee, een linnenbroek en een beige zomerbroek. En 1 winterbroek zo in spikkels als jullie verstaan wat ik bedoel? Zo ik deze ook kunnen meenemen voor savonds ? Omdat ik deze mooi vind om me mooi te kleden voor mn askim :wink: . En wat voor schoenen ? Iemand idee ? Ik heb zo een geklede schoenen tot aan de enkel mee. Of zouden die te warm zijn denk je ? Voor savonds dan ? en dan een paar sportievere ook denk ik en mss nog mn sandalen voor overdag… Wat denken jullie?

@Sevgilim: tuurkijk kun je die broek meenemen voor 's avonds! Denk dat het 's avonds best een beetje afkoelt en je wilt er natuurlijk op je mooist uitzien voor je askim :smiley:
Ik heb ook altijd een paar schoenen bij me voor verschillende tijdstippen hoor. Slippers, sandaaltjes, hakjes, sportieve. Als het in je koffer kan, gewoon meenemen!

Groetjes, Diamond

@Diamond: hihi ok ! Kan ik dan gewoon daar kiezen als ik warm of koud heb… Zou ik een korte broek of rok moeten meenemen ? :confused:

Euhmm ik zou zeggen allebei, snap je nu dat ik altijd teveel bij me heb :smiley:
Een korte broek is overdag altijd wel handig en een rokje voor overdag of 's avonds. Ow ik wil ook weer nou ik jou zo hoor!

Groetjes, Diamond

@sevgilim: ondanks dat t daar nog 20 graden aangeeft is t toch best koud hoor om in een korte broek rond te lopen. neem t gewoon mee maar ik weet niet of je hem wel aan doet hoor! en neem anders panty’s mee voor je rokjes. kun je ze toch aandoen, ook s’avonds. maar neem vooral lekkere warme truien mee, want veel huizen hebben geen verwarming en moeten t met een straalkacheltje doen. dus neem gewoon van alles wat mee!!
misschien nog een kleine tip: neem je pantoffels mee!! daar loop je niet op je schoenen in huis en sokken is best koud dus ik neem altijd mijn pantoffels mee! heerlijk!! :slight_smile:

@ Sevgilem, Je mag 20 kg meenemen dus ga lekker je gang,als ik je niet meer spreek heel veel plezier en een goede reis.

@Diamond,ik zou zeggen je kunt met mij mee zondag maar zoals je misschien al Ɠp het forum hebt gelezen,is ons vertrek nog helemaal niet zeker.

Groetjes,Jill

@ Linda: Dat probleem heb ik idd ook altijd!! Verschrikkelijk! Ben nog helemaal niet verder met mn wekrstukken… En dacht ohw die maak ik vandaag wel, was ik mn buikdansles vergeten… weg dag. Morgen moet ik naar Utrecht voor een training/uitleg over mn nieuwe baantje en vrijdag en zaterdag moet ik werken… dus blijft eigenlijk alleen nog morgen middag en zondag over :confused: Ohw jeej…Tijdnood!!!
En ja gister idd de hele dag alleen maar andere dingen dan website maken gedaan op de computer. Tot diep in de avond computerspelletje zitten te spellen…zucht, ja zo schiet het natuurlijk niet op!

@Jill: ik had het nog niet gelezen, zag je topic zonet pas. Wat een klotesituatie zeg! Ze zijn dus gewoon vergeten jullie voorboeking accoord te geven en nu moeten jullie het zelf maar uitzoeken? Lekker makkelijk zeg! Ik hoop Ʃcht dat ze met een goed alternatief voor jullie gaan komen want dit is wel heel sneu zo kort dag. Hou je ons hier op de hoogte? Ik duim voor je dat het allemaal toch nog goed gaat komen!

@Sevgilim: heb je je koffer inmiddels gepakt?

Groetjes, Diamond

@Diamond,Ja dit is echt even slikken en het ziet er niet naar uit dat ze een oplossing kunnen geven.We gaan morgen naar het reisbureau om te kijken wat er nog eventueel te regelen is,ik hou je zeker op de hoogte!

Als iemand van jullie een tip heeft of weet waar ik nog eventueel een lasminut kan boeken dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt!
Jill

Sevgilim,

Neem truien mee en broeken! Vorige week heb ik alleen maar me laarzen en jeans aangehad met truien of truitjes met spijkerjack. Ik had ook al mn zomerkleding mee maar die heb ik allemaal niet gedragen! Als je naar het strand gaat moet je echt uit de wind liggen. En de zon moet schijnen! Want in de schaduw is het koud!

Hoi Jill.

Wat jammer dan voor je dat het zo gelopen is. Ik vind het wel vreemd hoor!:frowning: Wij waren dit jaar voor het eerst met Corendon geweest en hadden alleen maar positieve ervaring met hen. Maargoed, daar heb jij nu niks aan!

Jill, hierboven aan deze topics, staan vaak ook reklames van lastminutes van verschillende reisorganisatie’s. Had je daar al eens gekeken?

Nu, succes ermee en hoop echt voor je, dat het nog goed komt.

Mvg. Roanna :wink:

Bedankt voor de tip Roanna maar helaas niets meer,het probleem is dat het niet zo gemakkelijk is om een gelijkwaardig hotel te vinden dat voor mij toegankelijk is (rolstoel)
Dan is het ook nog de vraag of we ons geld terug krijgen wanneer we bij een andere organisatie boeken.
Ik blijf in elk geval zoeken en misschien is er dan morgen toch nog een regeling te treffen.

Groetjes,Jill

@iedereen: bedankt voor de tips!

@Susanne: Aan het strand of zwembad liggen zal ik wss toch niet doen want mn vriend wil dat ook niet meer want hij heeft tƩ koud en alleen is ook maar alleen :stuck_out_tongue:

@Diamond: Mn koffer is zo goed als helemaal gepakt! Nog enkel toiletgerief erbij maar dat is voor morgenochtend denk ik! Er zit geen bult op mn koffer dus dat zit goed :smiley:

Ik heb dus een beetje vanalles mee gedaan! 2 jeans, zomerbroek, winterbroek, sportieve schoenen, geklede schoenen, sandalen en voor de rest nog wat t-shirts (lange en korte mouwen) , polo’s , 3 truitjes met driekwart mouwen, een dikke trui, en paar topjes. EN dit alles in een kleine koffer ! ik verschiet van mezelf trots.

Zo, als ik jullie niet meer hoor of liever ā€˜lees’ dan neem ik bij deze afscheid voor een weekje. Klets niet teveel hier op het forum dat ik toch nog alles kan bijhouden :eek:
Zal alvast een beetje zon proberen op te sturen, is me de vorige keer ook heel even gelukt :wink: .

Dikke kus aan iedereen xxx

@Sevgilim: helemaal klaar voor vertrek dus! Ga er lekker van genieten meid en met een klein beetje zon ben ik al blij! Tot over een week!

Groetjes, Diamond

sevgilim, heel veel plezier.

ok, fik me maar af, ga morgen kijken welke week ik vrij kan krijgen op mijn werk. Dan ga ik nog een weekje naar Alanya om bij mijn msn liefde te zijn.
waarschijnlijk met 3 a 5 weken alweer.

ben benieuwd wat mijn ouders er van gaan zeggen.
hopelijk kan ik vrij krijgen en nog een goedkoop ticket vinden.

of ben ik nu echt helemaal gek geworden???
geduld, dat ken ik niet.
of moet ik het jiet doen
twijfel, confussed…
help!!

@ Je hebt gelijk Bloem,volg je hart als je in de mogelijkheid bent om te gaan moet je het zeker doen!Ik hoop dat het lukt om vakantie te krijgen.