@Filiz: klinkt leuk, een hawaiiparty! Veel plezier ermee en tot donderdag dan maar!
@Bloem: ben je al aan het msn’en? Ze zijn inderdaad erg charmant en sommige erg goodlooking Have fun!
@Fransijn: welkom terug in het koude Nederland. Vervelend joh dat je je portomonnee bent kwijtgeraakt en dat het je bijna een dag heeft gekost om het allemaal te regelen. Hoop dat je verder een fijne vakantie hebt gehad! We moeten d’r weer even op teren de eerstkomende tijd
een hele zwerm van die krengen zeg.
so de juh
hij is nu net weg
het is nu 23.48 en ik ben exact om 17.48 op msn gekomen en in al die tijd…
jullie raden het al. Dus voor de snelle rekenaars, 6 uur met hem zitten babbelen.
het werd wel heel erg serieus tegen het einde.
zucht.
ik heb nooit begrepen dat mensen verliefd konden vinden via chatten ofzo, en dat het dan ook echt klikt, maarre…ik snap hem nu helemaal. Voordeel is, dat ik hem natuurlijk ookalwel ontmoet heb.
Getverdemme, wat een ellende zeg.
Zucht.
Uiteraard wil hij dat ik zsm weer naar turkije ga, zodat we in het “echt” kunnen praten. En afgezien van hem, zou ik dat zelf ook het aller, aller liefste doen, maar… dat is niet verstandig.
Geen vrije dagen meer, als ik wel vrije dagen krijg, dan heb ik geen geld, en daarheen gaan kost ook geld natuurlijk…dus dat is dubbelop zo duur, en geen geld betekend ook moeilijk naar Turkije om te werken volgend jaar.
blegh
heb altijd geroepen dat vakantievriendjes, vakantie vriendjes moeten blijven. ellende, maar ja, hij was niet mijn vakantievriendje, dat scheelt.
sorry hoor.
Ik kan het nergens anders kwijt.
sorry
@Bloem. Dus lekker vlinders in je buik??? haha join the club zou ik zeggen. maar zo lang op msn…jullie hadden elkaar heel wat te vertellen. dus hij heeft je vast al ten huwelijk gevraagd??
meid geniet er maar van, doe ik in elk ge:) val wel, ben ook helemaal gek om m’n turkse vriend en kan echt niet wachten om hem weer te zien.
en alhoewel het erg moeilijk is omdat m’n omgeving het niet echt accepteert ; oftewel ze denken dat het vanzelf wel weer overwaait…haha nou zelfs al zou Wilma hier persoonlijk komen overstormen zou dat nog niet gebeuren. Maar het voelt wel alsof ik me tegen de wereld moet verdedigen.
In elk geval veel plezier samen!
O ja, een aanrader : over vlinders gesproken , boek Turkse Vlinders van schrijfster Stine Jensen:cool:
@Bloem: toch wel vlindertjes Lekker toch! Heb je vanavond weer een date?
@Von: moeilijk hoor dat je omgeving nog steeds zo negatief reageert…Maar jij weet hoe goed het tussen jullie voelt dus lekker voor blijven gaan! Wanneer ga je hem weer zien?
Jeetje wat een weer vandaag. Om niet goed van te worden. Bah, heb alweer helemaal genoeg van de herfst, en het duurt nog zolang
Nog een paar daagjes en dan is m’n vriend weg…Denk dat het best raar is om twee weken alleen te zijn, maar ga lekker naar m’n ouders toe en heb leuke dingen met vriendinnen afgesproken dus waarschijnlijk vliegt de tijd.
Vanavond lekker op de bank, kaarsjes aan, da’s dan ook het enige voordeel aan dit weer…
@diamond… Het is weer helemaal herfstweer ja… Het regent hier de heledag al… Vannochtend op de fiets naar school, kwam helemaal verregent aan… en 2 uur later kon ik weer door de regen, om naar huis tegaan… Ik had beter gewoon een dagje thuis kunnen blijven…
@bloem29… Jullie hebben vast aardig bijgepraat… Ik heb als sinds Juni niet meer met me vriend op msn gepraat… Ik had vandaag niets te doen met die rot weer, dus heb hem gesmst of hij op msn kon komen… Geen bericht terug gehad…
Myrna: Welkom terug meid… Ben blij dat het weer goed is tussen jou en je vriend. En ik wil ook terug naar ALANYA maar ik moet nog wachten tot de zomer.
Sevgilim: nog proficiat met je verjaardag
Diamond: met die hotelbezetting snap ik zelf ook niet helemaal maar iemand die ook in hotel riviera zat vroeg me naar een site waarop je kon zien welke hotels wanneer volgeboekt zijn in Alanya??? Verder weet ik het ook niet. Wat vervelend dat de laarzen wegzijn… Heb voor mijn laarzen ook hele steden afgezocht. Ze hadden ze overal maar alleen nog in bruin en ik wou perse zwart… Maar ik heb ze.
Ik wacht nu al op het vertreklijstje. Des te sneller lijkt het te gaan dat we weer mogen.
Cynthia: Ben blij dat het tussen jou en je vriend ook beter gaat. Fijne vakantie.
Annemiek: Wat spannend voor de puber en voor jullie allemaal dat hij naar de marine mag.
Filiz: welkom terug phoe zeg 9 uur vertraging… das nog al wat. Maar een onwijs gave vakantie maakt natuurlijk alles goed. Veel plezier op kamp en hopelijk ben je weer beter.
Bloem 29: Geniet van je msn date zou ik zeggen en hou ons op de hoogte Hoezo beetje verlieft
Marjan: Fijne vakantie
Yoella: Leuk zeg dat je film hebt van 8 uur :eek: Heb je hem al gezien???
Fransijn: welkom terug, balen dat je je portomonnee kwijt bent geraakt.
Von: Laat je niet gek maken door iedereen om je heen. Als ze zouden voelen wat jij doet dan zeiden ze wel iets anders
zo dat was een hele waslijst. Ben van het weekend naar een thermaalbad en sauna geweest. Was echt genieten. En 's avonds heerlijk stappen…
Morgen ga ik mijn laatste weekje tiener in en dan ben ik eindelijk een tigger
@Lindalight: bedankt. Je hebt waarschijnlijk van weken ver terug moeten lezen?
@Iedereen: Blij te weten als ik het weer nu zie dat ik binnen een paar dagen in Turkije zal zitten. Niet dat het daar een week snikheet zal zijn maar zo erg als hier in België zal ook wel niet zijn zeker ?
Vandaag tot de ontdekking gekomen dat een meisje uit mn klas op hetzelfde vliegtuig gaat zitten. We wisten niets van elkaar af ! Tot ik naast haar ging zitten (voor de eerste keer) en het zo ter sprake kwam. Van toeval gesproken! Bij deze ook ontdekt dat ik een vlucht met tussenlanding heb
@MiZz-Stylo0w: getver, fiets je een eind door de regen, kun je twee uur later alweer naar huis. Volgens mij wordt het einde van de week weer wat warmer, nou van mij mag het! Dit verveelt wel erg snel!
@Linda: huh, nooit van dat soort sites gehoord eigenlijk…
Woensdagmiddag ga ik nog ff naar de stad, kijken of de laarzen nog in het andere filiaal te krijgen zijn. Ik heb ze nu eenmaal in m’n hoofd en dan valt de rest allemaal tegen.
Ik kijk ook alweer uit naar het vertreklijstje, heb vandaag ff globaal geteld en we gaan pas weer over zo’n 32 weken :o
Heerlijk zo’n verwendag in de sauna enz. Lijkt me ook wel weer 's erg lekker! Enne…het valt best mee om ‘tigger’ te zijn hoor! Wordt alleen in januari zelf 26 en dat klinkt dan wel weer erg oud vind ik…
@Sevgilim: wat toevallig dat jij en je klasgenoot bij elkaar in het vliegtuig zitten zeg! Gaat zij ook alleen?
Stuur je wat zonnestraaltjes deze kant op straks?
Zo, nu lekker aan de warme chocolademelk, hoef toch nog lang niet in bikini
@Diamond: neen zij gaat met haar ma. Ze heeft er ook een vriendje in Turkije en wil hem ook nu gaan bezoeken. Vind het wel leuk zo dat ik nu iemand heb waarmee ik kan babbelen op het vliegtuig !
Ik ben vandaag eens een dagje naar Amsterdam geweest. Beetje lopen lunchen, ‘windowshoppen’ en eten. Was wel gezellig, maar wel een hele rit voor mij, maar ach.
@ Diamond: Ik wil ook wel een beker warme chocolademelk!! Ga denk ik zo nog maar even naar het avondwinkeltje hier en dan idd met kaarsjes aan en de kachel aan, heerlijk herfstig! Mischien nog met plak chocolade, jammie! Zo kan de herfst toch wel leuk zijn! Stampen door de plassen, kijken hoe alle bladeren verschillende kleuren hebben! En s’avonds voor de openhaard een heerlijke warme chocolademelk MET slagroom!
@ Sevgilim: FIJNE VAKANTIE!! En wat een toeval zeg!
@ Jill: ik gok iets een uur of 4 a 5, zoiets.
Diamond heeft me helemaal enthousiast gemaakt met de chocolademelk, ga denk ik toch nog even wat halen
@Rieneke: en heb je van de chocolademelk genoten Ik heb er ook nog lekkere chocoladekoekjes bijgegeten, zó lekker! En ach, het is er weer tijd voor, dus geen schuldgevoel.
Leuk trouwens zo’n dagje Amsterdam! Heb je verder nog iets leuks gekocht?
Net een heel verhaal getypt, druk ik op verkeerde knopje, weg verhaal:mad:
@ Diamond: Ik ben uiteindelijk toch mn kamer niet meer uitgegaan. Het was al laat en ik had me maar voorgenomen om vandaag lekkere (letterlijk) boodschappen te gaan doen. Bovendien moet ik helaas wel een beetje op mn lijn letten (vind ik), want in december ga ik naar S. en moet ik toch wel mooi in mn vel zitten (zeg maar).
Ik heb deze week een vrije week, ja herftvakantie (en daarna nog eens 2 weken vrij, dus in totaal 3 weken vrij!! Die 2 weken zijn tentamenweken, maar we hebben geen tentamens, alleen werkstujen die moeten worden ingeleverd)
Moet eigenlijk dus ook met school bezig maar heb geen zin… Ga zo wel even wat vrienden afbellen of ze zin hebben in koffie/thee En anders wordt het vrees ik zo’n “nergens-zin-in-dag”
Of wacht! een computterspelletje spelen, ha! daar heb ik ook wel zin in! Met warme chocolademelk en lekker chocolade achtige dingetjes erbij, kaarsjes aan! Luisteren naar de regen die op de ramen tikt. En dan computerspelletje spelen
@ Iedereen: veel plezier vandaag! Maak er een mooie dag van!
@Kelebek… Maak jij er ook een mooie dag van… ( met dit rotweer… )
@Sevgilim… Dat is ook toevallig… Ik hoop dat jullie een beetje dicht bij elkaar kunnen zitten in het vliegtuig… anders kan je nog niet kletsen…
Ik kreeg net een smsje van me vriend… Hij vroeg of ik later naar turkije wilde komen, of liever in Nederland wil blijven… Haha… Alsof hij het wist dat het hier zulk rotweer is en ik had precies ruzie met me moeder… Dus ik heb gelijk terug gesmst, Schat ik kom later wel naar Turkije… haha…
@Rieneke: lekker hoor, drie weken vrij! Heb je uiteindelijk nog iets leuks gedaan vandaag?
Nog een half uur en ik mag naar huis. Het was hier druk vandaag! En had nog wel verwacht dat het mee zou vallen door de herfstvakantie hier, nou nee dus…Heb hoofdpijn en doe vanavond heerlijk niks. Csi kijken en lekker de verwarming aan.
@ Sevgilim: nou het viel eigenlijk wel mee met terugkijken ik was er vorige week woensdagmorgen nog. Dus maar van een weekje. Jullie kletsen ook zo veel .
Wat toevallig zeg dat jou klasgenootje bij je in vliegtuig zit. Zo kom je nog eens ergens achter zeg. Als ik je niet meer spreek een hele fijne vakantie, dan ben ik in ieder geval niet te laat om het je te zeggen!!
@ Diamond: Ik ken zo’n site ook niet maar omdat die man van vakantie zei dat die bestond en hij het adres kwijt was dacht ik dat jullie turkijeliefhebbers dat zeker wel wisten. Maar jullie weten het ook niet. :o
Ik herken het precies bij mezelf, als je iets gezien hebt en het toch niet besluit te kopen, maar het toch heel leuk vind dan wil je het daarna weer wel, en dan komt het ook niet je gedachten uit
Heerlijk warme chocomel, denk dat ik dat ook weer moet gaan doen, met slagroom natuurlijk en inderdaad, die bikini ligt toch nog wel even in de kast. Dus daar hoeven we het niet voor te laten.
@ Jill: Ik zou echt niet weten hoelang het rijden is vanuit daar naar alanya.
@ Rieneke: Heerlijk die weekjes vrij of niet?? Hahaha dat is altijd alleen vreselijk demotiverend om verslagen te maken. En dan zit je eens een dag achter de computer en dan voer je wel iets uit maar alles behalve dat wat je moet doen (de verslagen) en aan het einde van de dag heb je dan nog niets gedaan. Dat vind ik altijd zo vervelend want in die tijd had je dan eigenlijk zoveel leuke andere dingen kunnen doen.
Gaat dat bij jou net zo?? Bij mij in ieder geval wel.
@ Yoella: Voor het weer zou ik inderdaad ook wel in Turkije willen wonen.
Vanavond heerlijk eens een avondje internetten en muziek luisteren en morgen uitslapen, heb avonddienst op stage