thanx…ik ga naar zutendaal (belgie) op kamp…jmmr van de laarzen joh…!! ik hoop dat je van de week meer geluk hebt…ik haat dit weer ook…was t idd ma zomer…of beter nog, zaten we maar in turkije!!!
@ filiz, ziek, tja, ik hoor het zo veel om me heen, heerlijk lekker in Turkije geweest, eventjes in NL en dan bam: ziek, alsof je er veel vatbaarder voor bent dan ofzo?? echt balen, hopelijk ben je echt beter voor het kamp. (kamp in oktober???)
@ diamond, wat ontzettend balen is dat zeg, wil je ze kopen en dan zijn ze weg, dat zal ook wel voor velen een goede zijn om ze meteen te kopen, want “straks zijn ze weg!!” Balen joh, is die andere vestiging ver weg?? of sturen ze ze op naar jouw vestiging??
Je snapt natuurlijk wel dat er straks een foto van de beroemde laarzen moet komen, als je ze alsnog kunt kopen, want ze houden ons hier nu al eventjes bezig. hahahaha
ik zit er klaar voor hoor, straks msn-en, maar denk dat hij het vergeten gaat ofzo, daar lijkt hij me wel het type voor, maar maakt niet uit, ik zit toch heel de avond achter de computer. Ik zie hem wel verschijnen.
@diamond: dat is balen zeg! ik duim voor je dat ze ze nog hebben voor je!!
@filiz: beterschap en hoop dat je weer opgeknapt bent voor maandag en veel plezier op t kamp.
@bloem29: is idd heel spannend hoor zo’n msn-date!! echt waar: als dit toch allemaal niet zou bestaan, msn met webcam en geluid enzo?? wat moesten we dan toch doen??!!
@iedereen: gaat iemand nog lekker stappen dit weekend? ikzelf moet werken maar ik ben allang blij dat ik werk heb!! dus ik vind t helemaal niet erg!!
ik vertrek als t goed is 31 december naar alanya dus mag ik ook op t lijstje??
dat was een heftige msn sessie.
gewoon 5 uur zitten chatten met hem
zucht
hij zou eigenlijk uit gaan, maar bleef maar doorgaan.
zucht
en telkens een busje later nemen
zucht
@ Myrna: Ik heb je toegevoegd in het lijstje. Ben je dan nog wel op tijd in Alanya voor de jaarwisseling? Of zullen ze daar rekening mee houden met de vliegtijden? Ik hoop het voor je in ieder geval!
@ Bloem: zo te lezen ben je helemaal hoteldebotel in love! Geniet ervan meid!
@ Diamond: Ik hoop voor je dat ze die laarzen nog wel op die andere vestiging hebben!! Ik had laatst hetzelfde! Ik had afgelopen woensdag een super mooi rokje gezien. Maar hij was van suede en dus niet wasbaar, moest speciaal naar de stomerij gebracht worden…en als ik et rokje zou kopen was ik meteen door mn geld heen… Dus ik heb m woensdag toch maar laten hangen. Donderdag ging ik weer de stad in, het rokje zat nog steeds in mn hoofd en ik wilde hem weer passen en evt toc gewoon kopen!! Kom ik in die winkel… weg rokje! Naar andere vestiging gegaan, maar daar was het rokje nog noiet aangekomen…dus misschien ga ik dan morgen ofzo toch nog even kijken Bovendien heb ik nu weer geld!
In ieder geval veel succes met je laarzen!!
@ Marjan: Veel plezier in Marmaris!! Ben benieuwd naar je verhalen!
Ik kijk er echt naar uit om naar Kemer te gaan is voor de eerste keer naar daar.
Waar ik wel een klein beetje mee in mijn maag zit is die vogelgriep,ik heb namelijk een slecht immuumsysteem en het zou misschien beter zijn om me te laten vaccineren maar dan had dit een aantal weken al moeten gebeuren.
Maar ik ben nuchter genoeg om zeker niet te paniekeren,gewoon opletten met wat je eet denk ik.
Ik vertrek met even veel plezier en kijk er echt naar uit.
Nog een fijne zondag voor iedereen!
@Filiz: voel je je alweer wat beter? Wat voor soort kamp is het precies? In ieder geval alvast veel plezier!
@Myrna: zou wel gaaf zijn als je er bent voor de jaarwisseling! Lijkt me super om een keer in Turkije mee te maken. En je bent weer lekker samen met je schatje!!
@Bloem: 5 uur? Jeetje, inderdaad heftig! Haha ben benieuwd hoe dat verder gaat
@Rieneke: als ik de laarzen in het andere filiaal kan krijgen dan neem ik ze meteen mee, geen getwijfel meer! Nu maar hopen dat jij het rokje ook nog kunt veroveren!
@Jill: niet te druk maken hoor! Ben benieuwd hoe Kemer gaat bevallen! Veel vakantievoorpret alvast!
@ jill, je kunt je toch morhen noch laten inenten?? cq vaccineren???
oh, oh, turkije is on my mind, en echt alleen maar Turkije. Had mijn telefoon vanacht beneden liggen, bleek vanochtend dat ik om 12.00 2x gebeld ben, door die andere Turk. Daar had ik twee weken niets van gehoord, erg toevallig dat hij nu ineens belt, terwijl hij eerst sms-te en precies een half uurtje nadat ik afscheid op de msn had genomen van de ander. Het duurt namelijk een klein half uurtje om van daar naar bodrum stad te komen.
Toeval???
dat wordt vanavond erg spannend, ben benieuwd, weer een msn date uiteraard, kan niet wachten totdat ik naar huis kan.
Verliefd?? Ik, no way. Maar het is wel heel, heel erg leuk!!! Hahahahahaa:p
Ik ben gisteren naar me tante geweest…
Was erg leuk… al die verhalen, foto’s enz.
Alleen de film heb ik nog niet gezien, want ze heeft 4 !!! bandjes gefilmt…
Dat is iets van 8 uur ofzo… :eek:
En me vriend wilde niet op de film… ( maar toch hebben ze het gedaan )
Ze waren met hun basketbalteam geweest…haha
Hebben ze met dat hele team me vriend staan opwachten ( 23 man ofzo )
Me tante met het fototoestel, en me nichtje met de camera…
En die andere allemaal heel hard Selman roepen, toen hij aankwam… whaha
Hij werd er helemaal verlegen van, zei me tante…
Haha… maarja, de foto’s zijn echt heel mooi…
( misschien wel de laatste foto’s met zijn half lange haar… pff… dat army…:mad: )
@ miss styloo, whaahhahhahhaa, wat ontzettend tof van je familie dat iedereen zo meeleefd met je. Je zal wel weer helemaal gelukkig zijn, zekker als je hem ook nog eens kunt zien op de video, veel plezier met kijken
@diamond…thanx…'t gaat wel al wat beter…heb nu alleen nog keelpijn, dus dat is wel te doen;) 't kamp is eigelijk de projectieweek, je moet dr bij zijn:S entja wat 't doel eigelijk is…? volgens mij, dat we leren hoe je zelf activiteiten moet organiseren en uitvoeren. ik zit bij de organisatie van het eindfeest…dat is wel super leuk, we houd een hawaiiparty…:Dik ben eens benieuwd hoe het gaat uitpakken
@yoella…idd erg lief van je familie…je kan te minste weer een tijdje vooruit;)
woeioeioie
kreeg net een e-mailtje, of ik vanavond toch echt wel meteen op de msn kom, omdat hij het zo leuk vond met me.
whahahahaaa!!! krijg nu toch wel vlinders in mijn buik van hem. wat is dat toch met die turken??? daar kunnen de meeste west-europeanen nog heel erg veel van leren.
@ filiz, ik heb nog nooit van een kamp gehoord zo laat in het jaar, meestal schoolkamp in voor of najaar (sept.) maar allicht dat het thema jullie warm gaat houden. Heel veel plezier!!!
Ben net 1 dag terug uit SIDE.
Heb het er weer lekker gehad en hoop dat ik weer snel terug kan.
Ben wel m’n portemonnaie kwijtgeraakt met alles erop en eraan.
Bijna een dag kwijtgeraakt door naar de gandarma te gaan, samen met een Nederlandse vriend die goed Turks spreekt.
Eerst in Side en later in Manavgat. Eerste dag geen resultaat met rapport opmaken. Tweede dag toch voor elkaar gekregen. De manager van m’n hotel is kwaad meegegaan.
En nu zit ik weer thuis te kniezen en vooral koud te zijn.
@ fransijn, ik begrijp precies hoe je je voelt, welkom thuis, maar hopelijk mogen we snel weer. Het is hier koud en blegh, en het liefste zou je zo weer terug gaan.
drie weken en een dag geleden zat ik er gewoon nog, zucht…
@fransijn…ik leef met je mee hoor:)zou ook zooo graag terug gaan naar naar side!!
@bloem29…ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog nooit in deze tijd van het jaar op vakantie ben geweest. maar we gaan gelukkig niet met tenten enzo, we slapen gewoon in een boerderij…met verwarimg!!;)dus dat zit wel goed
ik spreek jullie donderdag weer:Dvoor diegene wat in de tussentijd nog gaan…heeel veel plezier!! of gaat dr niemand meer? naja;)